"Profesionalismul" Telekom
#37
Posted 07 September 2016 - 21:29
radudd, on 07 septembrie 2016 - 17:43, said:
In rest TV-ul este pe antena de satelit, iar telefonul fix in continuare pe cupru. Da, stiu, cine mai are in ziua de azi ce am eu. Parca ii zice ADSL. 6Mbs...down, 1Mbs up.... Poti sa-ti legi sarma de cupru in jurul gatului.... In privinta fibrei.. se intampla. Orice fibra poate fi sectionata de un Dorel...Nu-ti trebuie multa scoala ca sa lovesti, precis, unde trebuie. |
#38
Posted 08 September 2016 - 05:22
TheRipper0607, on 07 septembrie 2016 - 20:56, said:
Daca esti sigur pe tine iti inchid contractul pe loc, fara costuri. |
#39
Posted 08 September 2016 - 06:49
l00natick, on 07 septembrie 2016 - 17:57, said: E penibil nu rusinos. Nu vorbim de o retea de cartier, e un gigant cu bugete imense pentru mentenanta. Nu prea vad ce problema puteau sa aiba sa nu o remedieze in 7 zile, doar nu schimba toata infrastructura. E indiferenta si nesimtire in mare parte,sau cel putin asa cred. |
#40
Posted 08 September 2016 - 07:02
dorin_2k, on 08 septembrie 2016 - 05:22, said:
Tu zici ca singura conditie e siguranta de sine pt a rezilia un contract inaints de termen? Mai "taie-o". Nu mai da sfaturi auzite la taifasuri. Ca vine initiatorul peste o luna cu factura imensa si va zice celor de la T ca asa a fost sfatuit de tine. Sa fie doar sigur de sine, ca se rezolva totul. Daca nu-ti stii drepturile, sa fii sanatos si sa stai tu 7 zile fara net, ca eu de la a 2-a zis am primit 100% gratuit toata luna urmatoare |
#42
Posted 08 September 2016 - 07:08
dorin_2k, on 08 septembrie 2016 - 07:05, said:
Da, da.... Si marmota invelea ciocolata. am venit acasa dupa 8 luni de munca. a 2-a zi am constatat ca netul mergea foarte prost. sora-mea nu a stiut ce sa faca, a stat cu el asa vreo 2 luni. am sunat la romtelecom ( ca asa erau atunci ), si a 2-a zis aveam 3 masini la poarta. una verifica in casa, a 2-a verifica casuta de pe stalp, si a 3-a in localitatea vecina la centrala. am primit factura pe 0 luna viitoare, doar pentru ca am amenintat cu opc si rezilierea. Daca tie iti convine sa isi bata joc de tine pa banii tai, imi pare rau... |
#43
Posted 08 September 2016 - 07:11
TheRipper0607, on 08 septembrie 2016 - 07:02, said: inseamna ca si-au batut joc de tine mult si bine companiile astea de telecomunicatii, si probabil nu numai. Daca nu-ti stii drepturile, sa fii sanatos si sa stai tu 7 zile fara net, ca eu de la a 2-a zis am primit 100% gratuit toata luna urmatoare Nu am avut probeleme pana acum cu nici un furnizor de servicii ca sa ma apuc sa ma interesez ce drepturi am etc. Pe langa asta eu nu am cerut ceva gratis, am vrut doar sa rezolve problema. Daca te pricepi mai bine te rog sa ma ajuti cu info in legatura cu demersurile pe care sa le fac. Daia am si deschis acest topic TheRipper0607, on 08 septembrie 2016 - 07:08, said: nenea, am venit acasa dupa 8 luni de munca. a 2-a zi am constatat ca netul mergea foarte prost. sora-mea nu a stiut ce sa faca, a stat cu el asa vreo 2 luni. am sunat la romtelecom ( ca asa erau atunci ), si a 2-a zis aveam 3 masini la poarta. una verifica in casa, a 2-a verifica casuta de pe stalp, si a 3-a in localitatea vecina la centrala. am primit factura pe 0 luna viitoare, doar pentru ca am amenintat cu opc si rezilierea. Daca tie iti convine sa isi bata joc de tine pa banii tai, imi pare rau... Eu nu numai ca am amenintat cu rezilierea, am si depus cerere de reziliere si ii doare in cot. |
#44
Posted 08 September 2016 - 07:15
TheRipper0607, on 08 septembrie 2016 - 07:08, said:
nenea, doar pentru ca am amenintat cu opc si rezilierea. Daca nu amenintai cu opc nu primeai nimic? Asa de amenintator mai esti? Pacat ca nu exista meseria de "amenintator". Call center si interventiile pe teren sunt servicii externalizate T. |
#45
Posted 08 September 2016 - 07:27
dorin_2k, on 08 septembrie 2016 - 07:15, said:
Copilu' (ca sa iti raspund in ton) Daca nu amenintai cu opc nu primeai nimic? Asa de amenintator mai esti? Pacat ca nu exista meseria de "amenintator". Call center si interventiile pe teren sunt servicii externalizate T. eu am zis ce s-a intamplat in cazul meu, nu ma intereseaza daca s-a rezolvat din cauza opc-ului sau din cauza mea. Am primit ceea ce trebuie sa am pentru ce platesc si punct. Daca tu platesti si ai serviciul inactiv pentru x zile, pentru z motiv, nu ma priveste, dar esti exact ceea ce are statul roman nevoie ( + firmele private ) |
#46
Posted 08 September 2016 - 07:38
Zici ca ai sesizat opc? De fapt e ANPC si nu opc. Sau doar ai "amenintat" ? Cu ai formulat amenintarea? Verbal sau scris?
Chiar crezì ca a contat "amenintarea"? Eu in luna august 2016 am reziliat pachetul 3P cu T. Fara amenintari. Doar un mail, copie ci si 3 convorbiri telefonice. Ei m-au sunat. Eu nu i-am apelat telefonic. Am primit deja si factura cu minus pt plata in avans ce se face la T. Nu faci nimic cu amenintari. Vorbesti calm sau cel mai bine un mail. |
|
#47
Posted 08 September 2016 - 07:42
dorin_2k, on 08 septembrie 2016 - 07:38, said:
Zici ca ai sesizat opc? De fapt e ANPC si nu opc. Sau doar ai "amenintat" ? Cu ai formulat amenintarea? Verbal sau scris? Chiar crezì ca a contat "amenintarea"? Eu in luna august 2016 am reziliat pachetul 3P cu T. Fara amenintari. Doar un mail, copie ci si 3 convorbiri telefonice. Ei m-au sunat. Eu nu i-am apelat telefonic. Am primit deja si factura cu minus pt plata in avans ce se face la T. Nu faci nimic cu amenintari. Vorbesti calm sau cel mai bine un mail. prin amenintare cu "anpc" nu inseamna neaparat tipat, generalizezi tu, ca asta inseamna la tine ameintare |
#48
Posted 08 September 2016 - 07:51
dorin_2k, on 08 septembrie 2016 - 07:38, said:
Zici ca ai sesizat opc? De fapt e ANPC si nu opc. Sau doar ai "amenintat" ? Cu ai formulat amenintarea? Verbal sau scris? Chiar crezì ca a contat "amenintarea"? Eu in luna august 2016 am reziliat pachetul 3P cu T. Fara amenintari. Doar un mail, copie ci si 3 convorbiri telefonice. Ei m-au sunat. Eu nu i-am apelat telefonic. Am primit deja si factura cu minus pt plata in avans ce se face la T. Nu faci nimic cu amenintari. Vorbesti calm sau cel mai bine un mail. Erai inca in perioada contractuala? Poate imi fac griji degeaba. Eu am depus la magazin deoarece am primit o dovada ca am depus cererea. Edited by l00natick, 08 September 2016 - 07:52. |
#49
Posted 08 September 2016 - 07:58
Da , aveam pana in sept 2017. Insa am reziliat pe motivul cresterii tarifului cu 0,6 € la TV. Primisem o scrisoare in acest sens.
S-a reziliat tot pachetul 3P (tv, net si voce). Dupa ce am trimis mailul, m-au sunat si mi-au redus acea suma. Cand m-au sunat a doua oara mi-au oferit gratis si HBO GO (il aveam platit). Nici asta nu m-a convins. Citeste iar contractul. Vezi ce scrie la intreruperea serviciilor in caz de avarie. Nu cred ca poti rezilia fara plata despagubirii din partea ta. Nu ai serviciu premium cu garantare 100%. Cel mult iti vor scadea zilele lipsa serviciu plus un bonus de 5 €. Edited by dorin_2k, 08 September 2016 - 07:59. |
#50
Posted 08 September 2016 - 08:05
Si legea data de stat referitoare la clauzele abuzive nu se respecta si aici? Pana la urma eu nu am primit nimic gratis de la ei, am primit in custodie si chirie echipamentul necesar utilizari serviciului contractat. Nu am luat un smartphone cu reducere etc.
In contract la avarie scrie ca daca perioada depaseste 72 de ore mi se va recalcula factura si cam atat. La forta majora scrie ca daca dupa 30 de zile de la sesizare nu se remediaza pot considera contractul reziliat. Edited by l00natick, 08 September 2016 - 08:09. |
#51
Posted 08 September 2016 - 08:32
Din contract :
FUNCTIONAREA SERVICIILOR. Telekom Romania remediaza deranjamentele Serviciului, aparute exclusiv din culpa sa, in maxim 72 de ore de la notificarea de catre Client, in caz contrar rambursand Clientului Abonamentul proportional cu durata nefunctionarii si cu numarul de Servicii afectate (ex. 2 Servicii afectate dintr-un Pachet de 3 Servicii: Abonament/zi x 2/3 x nr. zile defectiune). Telekom Romania poate suspenda total/partial furnizarea Pachetului de Servicii pentru maxim 30 de zile, pentru lucrari de intretinere/dezvoltarea retelei, rambursand Clientului Abonamentul proportional cu durata nefunctionarii si cu numarul de Servicii afectate din Pachetul de Servicii. Orice rambursare se face prin creditare cu valoarea in lei in factura urmatoare. Daca Telekom Romania furnizeaza Clientului si software, va fi exclusiv in scopul utilizarii Pachetului de Servicii. |
|
#52
Posted 08 September 2016 - 08:34
Se pare ca am inteles eu gresit, nici daca nu functioneaza 30 de zile nu pot rezilia amiabil. Imi cer scuze.
|
#53
Posted 08 September 2016 - 08:51
dic_star79, acum am vazut ca esti angajat Telekom, iti multumesc pentru clarificarea contractului. Daca poti te rog sa ma lamuresti pe mine si binenteles cine mai citeste daca legea legata de clauzele abuzive se aplica si contractului telekom. Pot rezilia permatur un contract in conditiile in care nu am primit nimic gratuit?
|
#54
Posted 08 September 2016 - 10:10
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users