Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

"Profesionalismul" Telekom

- - - - -
  • Please log in to reply
84 replies to this topic

#1
l00natick

l00natick

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 15.02.2009
A mai fost cineva in situatia mea?
De 7 zile (si continua) nu mai functioneaza nimic de la Telekom (TV, Net, Voce prin fibra) si aici incepe distractia. Primul apel catre Telekom: am fost programat peste cateva ore pentru o interventie a unei echipe, cu scopul de a rezolva problema. Placut surprins, am asteptat cuminte echipa intre orele 16-18, care probabil s-a pierdut pe drum. A doua zi revin cu un telefon "Buna ziua, nu a ajuns nimeni la mine si serviciile tot nu functioneaza", dar cucoana de la celalalt capat insista ca ei ii apare ca am fost vizitat de o echipa. Renunt sa ma contrazic cu dansa si o rog sa faca ceva sa-mi remedieze problema. Ma anunta ca in cursul zilei se va remedia si voi primi un SMS. Bineinteles, am asteptat SMS-ul degeaba. Revin cu un telefon mai pe seara si aflu de la un alt operator ca e o problema mai grava in centrala si sunt cazute mai multe linii, dar se lucreaza si pana a doua zi se va rezolva. Intre timp, intreb si eu vecinul din apartamentul de langa mine daca ii functioneaza aceleasi servicii Telekom, foarte zambaret, imi spune ca da. Urmatoarea zi revin cu un telefon si aflu ca, de fapt, problema ar fi ca fibra mea e rupta, dar sa astept ca se va remedia in cursul zilei. Urmatoarea zi (a patra) am revenit exasperat cu un telefon, sa ma plang ca nu ma pot uita decat la pereti. Persoana de la celalalt capat imi comunica ca este o problema mai grava in centrala si nu stie cand se va remedia, dar sa astept linistit ca voi primi SMS si nu stie de ce ii functioneaza vecinului meu.  Peste inca 2 zile, REVIN cu un telefon sa ma plang ca nici acum nu am servicii si sa amenint ca, daca nu se rezolva, reziliez contractul. Doamna respectiva, foarte iritata, incepe sa tipe la mine ca e o problema mai grava si sa astept sa se remedieze, sa nu mai sun in fiecare zi. Foarte enervat, am fost la un magazin si am depus o cerere de reziliere. Cum inca sunt in perioada contractuala, ei imi pot cere taxa de reziliere? Mentionez ca nu am primit de la ei decat in ONT si un DECT in custodie si 4 CAM-uri pentru care platesc chirie.

#2
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
opc,crede-ma ca rezolva problemele instant !

naspa,ce sa zic !

#3
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,371
  • Înscris: 01.12.2001
In contract ce ai la sectiunea "reziliere"?

#4
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
am reziliat eu si te factureaza cu lunile dupa aia
sunt specialisti in toate

#5
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,371
  • Înscris: 01.12.2001

View PostAl3csutzul, on 07 septembrie 2016 - 16:43, said:

opc,crede-ma ca rezolva problemele instant !
Chiar "instant"? Nu prea cred ca au echipe de interventie.

View Postoverseas, on 07 septembrie 2016 - 16:44, said:

am reziliat eu si te factureaza cu lunile dupa aia
sunt specialisti in toate
Si eu am reziliat in august. (3 servicii pe motiv de marire taxa la tv). Urmatoarea factura a venit cu minus.

#6
l00natick

l00natick

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 15.02.2009
In contract spune ca trebuie sa platesc 50% din valoarea totala a pachetului de servicii, proportional cu numarul de luni ramase. Dar, din cate stiu, este o clauza abuziva conform legii. Cel putin asa am citit pe internet. A reziliat cineva prematur cu ajutorul ANPC contractul cu Telekom?

#7
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,371
  • Înscris: 01.12.2001
Platesti 50% din perioada ramasa.
Vezi tot in contract ce scrie la "forta majora". Pt e e un astfel de caz. E o avarie care nu o pot repara "instant" (cum a zis colegul).

#8
l00natick

l00natick

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 15.02.2009
Trebuie sa treaca 30 zile ca sa poti rezilia cu forta majora.

Edited by l00natick, 07 September 2016 - 17:04.


#9
aLexCM

aLexCM

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,079
  • Înscris: 26.01.2014
Mi s-a intamplat si mie acum doi ani. Am stat o luna si jumatate fara internet. In prima saptamana am sunat cam in fiecare zi, au zis ca se rezolva, ca e un cablu rupt pe undeva. Au trimis pe cineva, s-a uitat la stalp si dus a fost. Apoi in urmatoarele saptamani sunam de cate 2-3 ori pe zi. I-am amenintat ca reziliez contractul daca nu se pun pe treaba, dar i-a durut undeva. Cica imediat trimit o echipa si intr-o zi-doua se va repara. Mi-au zis ca o sa-mi trimita ei SMS sau o sa ma sune sa-mi zica.  Normal ca n-au facut nimic. NIMIC. In ultima saptmana am facut reclamatie la ANPC, le-am explicat cum sta treaba, apoi ma suna o duduie dupa 2-3 zile si-mi zice ca o sa-i sactioneze pe astia de la Telekom si ca se va rezolva si problema. Intre timp am sunat la UPC si au venit baietii si mi-au bagat net. Uraa. Dupa o saptamana apar si doi domni de la Telekom, imi zic ca au venit sa-mi repare netul, ca nu trebuia sa fac reclamatie la ANPC si alte balarii. Imi venea sa-i iau la palme si sa pun si cainii pe ei. Le-am zis ca am trecut deja la UPC si ca pot sa se care.

S-au sesizat si ei dupa ce facusem reclamatie la ANPC. Tin minte ca mi-a zis duduia la telefon ca le-a dat o amenda de cateva mii de lei. Radiam de fericire. Acum nu stiu cum e cu contractul de reziliere. La mine chiar in anul acela se termina contractul si nu am platit nimic. Stiu ca am citit pe contractul ala ca daca serviciile oferite de ei nu merg pentru o perioada de X zile, atunci nu mai platesti nimic cand il reziliezi. Acum nu stiu daca e adevarat sau daca am citit eu gresit.

Au fost nesimtiti la faza asta si am auzit multa luma plangandu-se. Eu zic sa le faci reclamatie la ANPC ca sa-i arda din nou duduia cu alta amenda. Daca suni in fiecare zi nu rezolvi nimic, ca nu le pasa de clienti atat timp cat le vin banii in conturi. Reziliaza contractul si treci la UPC. E mult mai bun UPC. Cel putin la viteza de internet.

Acum 3 ani s-au furat cam 200 metri de cablu si normal ca toata localitatea (cei abonati la Telekom sau Romtelecom, cum era atunci ) a ramas fara net. Pentru aia 200 de metri am stat 3 luni se se rezolve. Deci poti deduce cat de profesionisti sunt.

Edited by aLexCM, 07 September 2016 - 17:18.


#10
l00natick

l00natick

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 15.02.2009
Eu sunt frapat ca in anul 2016 la call center inca tipa la tine si echipele de interventie nu sunt in stare sa rezolve o problema in timp util. Mai ramane sa imi emita o factura de 200-300 lei pentru trafic de pe telefonul fix (pe care nu il folosesc niciodata) si au redevenit romtelecom. Cand am plecat de la RDS ma gandeam ca e multinatioana germana si ofera calitate etc.

#11
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,798
  • Înscris: 14.10.2008
Daaa, vechea problema a romanului, fetisizarea nemtilor. Posted Image

#12
radudd

radudd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,296
  • Înscris: 08.02.2007
Cat s-au rugat de mine sa ma "treaca" pe fibra optica. La panoul din casa scarii exista fibra optica. Eu, nu si nu. Ei da, sa vedeti ce bine e. Eu, nu si nu, lasa-l asa pe cupru ca ma simt bine. Au mai "calcat" cateodata stramb doar cu conexiunea la internet, dar nu mai mult de 24 de ore, totul fiind din centrala.
In rest TV-ul este pe antena de satelit, iar telefonul fix in continuare pe cupru.
Da, stiu, cine mai are in ziua de azi ce am eu. Parca ii zice ADSL. Sa-i zica cum o vrea. Pentru ce am nevoie (e-mail si browsing) se misca perfect.
Apropo. S-au mai rugat sa fac contract. Cica pe 2 ani. Eu, nu si nu. Lasa-l asa pe asta care e de acum cine stie de cati ani. Practic nu am perioada contractuala. Continua din, inertie.

Edited by radudd, 07 September 2016 - 17:45.


#13
slv0990

slv0990

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 519
  • Înscris: 12.02.2014
l00natick cred ca mai bine ramaneai la RDS , ca si la asa calitate germana sa tot ai , ei doar ca firma sunt nemti in rest sunt praf fata de RDS sau UPC.

#14
l00natick

l00natick

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 15.02.2009
Te aprob 100% aici, am fost atras de grila tv de la ei. Mare greseala am facut, la rds totul functiona si daca aveai probleme imediat remediau. Doar ca nu aveau posturile care ma interesau pe mine si mai mereu probleme cu lipsa echipamentului. Dar nu ramaneai sa te uiti pe pereti.

#15
slv0990

slv0990

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 519
  • Înscris: 12.02.2014
Intradevar sunt probleme cu echipamentele ca nu  le au pe stoc sau unele posturi dar macar functiona cum trebuie  , asa la Telekom ai ce iti doresti dar nu poti sa vezi , dar e cam rusinos ca nu sunt in stare sa rezolve problema de atatea zile.

#16
l00natick

l00natick

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 15.02.2009
E penibil nu rusinos. Nu vorbim de o retea de cartier, e un gigant cu bugete imense pentru mentenanta. Nu prea vad ce problema puteau sa aiba sa nu o remedieze in 7 zile, doar nu schimba toata infrastructura. E indiferenta si nesimtire in mare parte,sau cel putin asa cred.

#17
slv0990

slv0990

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 519
  • Înscris: 12.02.2014
Indiferenta si poate si nesimtire  daca au clienti ce conteaza ca un client vechi  nu poate sa utilizeze serviciile pentru care plateste un abonament lunar , de 7 zile.
E bine ca ai facut cerere de reziliere a contractului, la ce operator vei merge , te vei intoarce la RDS?

Edited by slv0990, 07 September 2016 - 18:03.


#18
l00natick

l00natick

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 15.02.2009
Probabil la rds, am fost sa ma interesez la orange, au acum o oferta asemanatoare cu cea telekom tot prin fibra si ai primele 6 luni gratis dar e tot prin infrastructura telekom si am zis pas. UPC nu a cablat blocul meu. Nu am asa multe alternative.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate