Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?
 Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...
 Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy
 ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație
 

Comanda de pe epiesa.ro ?

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#19
ionutzxy

ionutzxy

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 27.10.2016
Da. Eu am cumparat! Si va recomand sa nu faceti la fel!
Am dorit sa returnez comanda si m-au tergiversat pana a expirat termenul de 14 zile. De fiecare data cand sunam la ei sa
cer date despre returnare imi spunea ca ma va suna un coleg de-al lor. Niciodata nu se intampla acest lucru.
Am fost sa o trimit inapoi prin curier si imi cereau 100 de lei (era o toba intermediara) datorita volumului.
Deci, mi-am luat o mare teapa. Nu cumparati de pe acest site!

#20
HAL9000

HAL9000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 07.06.2013
Pana acum am facut doua comenzi la ei si in ambele cazuri am observat o chestie interesanta:

Tu vezi pe site-ul lor o piesa la un pret interesant, o pui in cosul tau si astepti ca ei sa te sune pentru verificarile lor (seria sasiului pentru compatibilitate si disponibilitate pe stoc)
Cand ei te suna iti spun ca piesa la pretul acela nu mai este, si iti propun alta evident mai scumpa :)

In ambele cazuri am refuzat propunerea lor si am cumparat altundeva

#21
msn2

msn2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,835
  • Înscris: 25.04.2008
atentie cu epiesa: am comandat 2 uleiuri si pe unul a trebuit sa il dau inapoi ca nu era bun pt masina si la transport retur in loc de 20 ron a trebuit sa dau 29 !!
deci nu gresiti ce cumparati ca tariful de retur e usturator.


si dupa cateva zile dupa ce a ajuns la ei inapoi uleiul am sunat sa intreb cand o sa bage banii. operatorul mai ca ma lua la bataie prin telefon si rastit mi-a repetat de 3 ori in 2 minute ca in max 14 zile.

Edited by msn2, 24 February 2017 - 16:44.


#22
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Am depasit 10 comenzi online (cateva cu ridicare de la sediu + cateva cu livrare prin curier) si vreo 2 retururi.

Retururile s-au rezolvat rapid si fara probleme la ei la sediu.Primul retur l-am facut la o garnitura capac culbutori .....nu mai aveau alt tip de garnitura asa am mai pus diferenta si am cumparat niste ulei .(am gasit garnitura dupa vreo 2-3 cautari la un magazin stradal). La al doilea retur  am cerut banii si i-am primit in aprox 7 zile.

Nu am avut nicio problema cu ei pana acum....chiar recomand site-ul la prieteni (cu sugestia verificati preturile si pe Autokarma).Inainte , Epiesa avea cele mai bune preturi......dar in ultimul timp au inceput sa apara preturi bune si la Autokarma .

Quote

Cand ei te suna iti spun ca piesa la pretul acela nu mai este, si iti propun alta evident mai scumpa Posted Image
In ambele cazuri am refuzat propunerea lor si am cumparat altundeva
Se intampla la multi asta pentru ca nu mai exista produsul pe stoc la furnizor. Nu lucreaza toti cu aceleasi firme de distributie.

Eu cand nu gasesc la unul este destul de posibil sa gasesc la celalalt. Destul de rar ,s-a intamplat sa pun in cos, iar ambii sa-mi spuna ca nu au produsul pe stoc si sa ma intrebe daca vreau altceva.(probabil aveau acelasi furnizor cu stoc 0 )

Edited by polizei, 25 February 2017 - 01:50.


#23
msn2

msn2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,835
  • Înscris: 25.04.2008
retururile s-au rezolvat rapid pt ca te-ai dus la ei la sediu, eu nu pot sa ma duc la ei asa ca inca nu am primit banii, dar inca suntem in termenul de 14 zile.
probabil ca pe la sfarsitul zilei a 14 o sa vad si eu uriasa suma de 119 ron :)

#24
msn2

msn2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,835
  • Înscris: 25.04.2008
pana azi nimic, sun din nou sa intreb si imi raspunde o doamna si imi spune ca se verifica bidonul la furnizor si ca s-ar putea sa mai dureze...peste cele 14 zile...haha...seriosi de numai pot.

#25
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,044
  • Înscris: 26.04.2007
am cumparat de cateva ori de la ei....
nu am avut probleme.

#26
ioanflorian

ioanflorian

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 30.04.2017
Nu recomand!Am comandat un kit ambreiaj complet,mi s-a confirmat comanda insa, a doua zi,m-au sunat sa-mi spuna ca nu mai pot sa-mi livreze kitul la pretul din comanda ci la un pret mult mai mare sau pot alege un alt brand.Am mai comandat la ei in trecut  o pompa de apa si o pompa de ambreiaj si le-am primit fara certificat de garantie.Desi le-am cerut ulterior certificatul original,mi-au trimis un certificat universal,necompletat.De asemenea,sunt foarte greu de prins la telefon.Au unele preturi mici dar vand pielea ursului din padure.Personal,cred ca este o pierdere de timp !

#27
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,294
  • Înscris: 12.08.2006
E-piesa n-are stoc de piese, doar intermediaza vanzarile de piese intre client si marii furnizori.
Normal, in acest caz nu are cum sa stie exact preturile si stocul altora.

Edited by alexa32, 01 May 2017 - 07:28.


#28
ioanflorian

ioanflorian

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 30.04.2017
Atunci de ce naiba mai pune preturile pieselor pe site ? Sa-mi raspunda atunci la telefon si sa-mi spuna clar"da avem/nu avem pe stoc piesa dvs".E normal sa imi spui a doua zi ca nu poti sa imi mai trimiti piesa cand eu astept sa o ridic? De ce mi-au confirmat comanda atunci ? E o pierdere de timp asta ! Asta nu e comert online ci bataie de joc pe timpul si nervii mei..asa oricine isi deschide magazin de piese online cu produse care nu exista pe stoc !

#29
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,294
  • Înscris: 12.08.2006

 ioanflorian, on 01 mai 2017 - 10:12, said:

...asa oricine isi deschide magazin de piese online cu produse care nu exista pe stoc !
Cam asa functioneaza majoritatea magazinelor de piese...fizice si online.

#30
RoliVW

RoliVW

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 24.06.2016
Azi mi-a ajuns o comanda. Comand destul de des de pe epiesa.ro si sunt destul de multumit de ei. Au piese bune, de calitate. Tot asa am patit si eu, am comandat ceva si m-au sunat si mi-au zis ca nu mai au acel produs pe stoc si daca vreau sa imi trimita altul.
Si o sa mai comand pe viitor. Posted Image

#31
ioanflorian

ioanflorian

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 30.04.2017
Cum vrei tu...Cine are urechi,sa auda iar cine nu,sa fie sanatos.Nu permit nimanui sa-mi iroseasca timpul pe banii mei !
PS: Lucrezi de mult la ei ? 😂

#32
iuli0078

iuli0078

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 28.01.2016
De ceva timp au deschis si un magazin in Constanta si cu ocazia asta am zis sa cumpar si de la ei ,pana acum cumparam de la Autokarma ,care au si ei un magazin in oras.

Avantaje : se poate cumpara pana la 6 rate pentru cei cu card de cumparaturi de la Raiffeisen si comenzile vin destul de repede , de dimineata m-au sunat pentru confirmarea comenzii si la ora 17 era in magazinul din Constanta.
Deocamdata sunt la inceput si dureaza putin intre plasarea comenzii pe site si confirmarea telefonică in comparatie cu Autokarma Constanta de exemplu.

Singurul dezavantaj din puncul meu de vedere il reprezinta stocurile reale fata de piesele prezentate pe site-ul epiesa, am facut 2 comenzi pana acum si niciodata nu au avut piesele solicitate , mereu trebuiau sa gaseasca repere inlocuitoare , eu solicitam furtune frana fata-spate TRW si ei imi dadeau pe fata Delphi si pe spate nu aveau cu toate ca pe site imi arata ca TRW avea ambele furtune au fost si alte exemple ,dar niciodata nu au avut ce am ales pe site.
Din câte am vazut Unix si Bardi prezinta daca au pe stoc sau nu piesele.
Ca la majoritatea magazileor online care se ocupă de piese auto , este neplacut ca in loc sa cauti in alta parte, astepti cel putin cateva ore confirmarea daca au sau nu piesele pe stoc.

Edited by iuli0078, 28 June 2017 - 20:53.


#33
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

 ioanflorian, on 27 iunie 2017 - 14:08, said:

Cum vrei tu...Cine are urechi,sa auda iar cine nu,sa fie sanatos.Nu permit nimanui sa-mi iroseasca timpul pe banii mei !
PS: Lucrezi de mult la ei ? ��

Alexa32 iti prezinta situatia din majoritatea magazinelor on-line si fizice. Foarte putini se bazeaza pe stocuri proprii si foarte putini isi pot multumi toti clientii
Probabil esti in domeniu si stii asta.....altfel nu-ti iroseai timpul  ca sa-ti faci cont special pentru topicul asta si sa ne zici ca apa e cam uda !

P.S. Activezi de mult timp in domeniu? Sau esti SRL-D ?

Edited by polizei, 29 June 2017 - 04:08.


#34
ecalin1

ecalin1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 24.03.2009
Pana astazi mai cumparasem de de la ei de cateva ori diverse piese si pareau relativ ok. Astazi am vrut sa cumpar  filtre aer, ulei....Intrucat am avut unele nelamuriri si aveam drum in zona am zis sa intru in magazin. Aproximativ 15 minute am stat si m-am uitat pe pereti pentru ca nu pareau prea dornici sa aiba o comunicare cu mine desi toti lucratorii de acolo satateau sub panouri cu "Consultant".  Cand in sfarsit s-au lamurit ca nu am intrat in magazin doar sa ma racoresc am fost intrebat daca am de ridicat comanda. La raspunsul meu ca vreau sa fac o comanda dar nu stiu exact ce trebuie mi s-a spus ca toate comenzile se fac doar pe site! :) am plecat....nu sunt singurii!

#35
Luci56

Luci56

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 23.07.2017
NU CUMPARATI DE LA EPIESA SUB NICI O FORMA! Sunt niste EXCROCI si total NEPROFESIONISTI . Cel mai probabil o firma intr-un apartament de bloc.Am cumparat de la ei un stop,  care a ajuns crapat si spart pentru ca l-au pus intr-o simpla cutie fare polistiren si fara inscriptia care sa atentioneze curierul ca e un bun fragil , desi aveau aceasta obligatie legala in conformitate cu prevederile art.7 , lit.  b , lin. a-V-a din O.G.  Nr. 21/1992 privind protectia consumatorului, distribuitorul are obligatia " sa asigure conditiile tehnice stabilite de producator pe timpul transportului, manipularii, depozitarii si desfacerii produselor".

I-am sunat in repetate randuri insa au incercat sa traga de timp ca sa treaca 14 zile pentru retur . Am returnat produsul in termenul legal pe cheltuiala mea si nu vor sa primeasca  returul. Probabil ca aceste EXCROCHERII tin  pentru ca oameni  se lasa inselati si nu fac plangeri la ANPC si plangeri PENALE pentru INSELACIUNE.
Firma de curierat care are contract cu EPIESA  este URGENT CARGUS o firma la fel de NEPROFESIONISTA.

NU RECOMAND LA NIMENI !!!!

Edited by Luci56, 23 July 2017 - 22:50.


#36
tracodacul

tracodacul

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 04.10.2007
Totu-i bine si frumos pana ai probleme. Mi-au recomandat ei o piesa pe baza seriei de sasiu, nu s-a potrivit si s-a dovedit a fi foarte complicat de comunicat cu ei pt retur. La email nu au raspuns, la telefon mi-a raspuns o plictisita de la care scoteai informatia cu greu. Trebuie sa te ocupi singur de expeditie si toate probleme, spre deosebire de marile magazine de electronice care se ocupa de tot. Am avut si alte probleme de identificare piese cu ei. Eu m-am lamurit...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate