Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Comanda de pe epiesa.ro ?
#37
Posted 04 August 2017 - 15:34
tracodacul, on 04 august 2017 - 08:57, said:
Totu-i bine si frumos pana ai probleme. Mi-au recomandat ei o piesa pe baza seriei de sasiu, nu s-a potrivit si s-a dovedit a fi foarte complicat de comunicat cu ei pt retur. La email nu au raspuns, la telefon mi-a raspuns o plictisita de la care scoteai informatia cu greu. Trebuie sa te ocupi singur de expeditie si toate probleme, spre deosebire de marile magazine de electronice care se ocupa de tot. Am avut si alte probleme de identificare piese cu ei. Eu m-am lamurit... L.E. comanda s-a făcut pe baza VIN. Edited by asul, 04 August 2017 - 15:38. |
#38
Posted 04 August 2017 - 15:41
De cate ori am comandat de la ei m-au sunat sa confirme si/sau sa-mi zica daca nu au pe stoc sau daca cele selectate de mine nu corespund seriei de sasiu scrisa la mentiuni ; pana acum nici o eroare si am comandat destule . Sper sa nu fie cazul de retur vreodata insa la piese scumpe de peste 300 lei bucata nu comand de pe site-uri ci comand la furnizorii locali s-o vad cu ochii mei inainte sa dau banul .
Edited by Baxon, 04 August 2017 - 15:42. |
#39
Posted 04 August 2017 - 15:55
Baxon, on 04 august 2017 - 15:41, said:
De cate ori am comandat de la ei m-au sunat sa confirme si/sau sa-mi zica daca nu au pe stoc sau daca cele selectate de mine nu corespund seriei de sasiu scrisa la mentiuni ; pana acum nici o eroare si am comandat destule . Sper sa nu fie cazul de retur vreodata insa la piese scumpe de peste 300 lei bucata nu comand de pe site-uri ci comand la furnizorii locali s-o vad cu ochii mei inainte sa dau banul . Probabil că ai dreptate cu cumpăratul de la magazine fizice. E bine de ținut minte pentru viitor. Edited by asul, 04 August 2017 - 15:56. |
#40
Posted 17 August 2017 - 15:44
Niste tepari nenorociti astia de la epiesa.
M-a mancat in ...dos sa fac prima mea comanda la ei (ca pana acum luam de la aia cu karma) de numai 2000 ron. Printre piese, un compresor de AC. Ei bine compresorul s-a dovedit a fi duda, ambreiajul defect, fulia cupleaza doar daca o ciocanesti. Insa asta n-ar fi fost problema, daca compresorul n-ar fi fost aproape gripat. I-am contactat , raspunsul lor e simplu "trimiteti la noi piesa, noi o trimitem la producator si dupa aia stabilim daca o inlocuim sau returnam banii". Adica, sa tin masina pe dreapta vreo 3 luni, ca mi-au trimis o piesa neconforma. Sau "cumparati alt compresor" si-l trimiteti pe cel defect..." De parca as fi tampit sa mai cumpar vreodata ceva de la ei !!!!! Nu au acceptat nici o alta varianta - din punctul meu de vedere , era obligatia lor sa trimita alta piesa buna si sa o predau pe cea defecta. Si tind sa cred ca la garantie piesele au acelasi regim ca telefoanele la Quick Mobile...... E prima data cand ma tepuiesc cumparand online - si am cumparat de cand o aparut magazinele pe net si din tara si din afara. Paguba, vreo 900 ron. Deci - nu cumparati de la nenorocitii astia daca tineti la banii vostri. |
#41
Posted 18 August 2017 - 00:13
crezi ca daca cumparai de la un magazin normal de piese, piesa nu venea tot din acelasi depozit al furnizorului?
crezi ca vanzatorul de la magazinul de piese iti dadea banii in secunda 2 pe o piesa de xxx lei care probabil are urme de montaj si nu o mai putea returna catre depozit? iti spun eu ca si la magazinul de piese tot la fel era procedura cu verificarea piesei de fapt aici era toata smecheria, daca piesa nu avea urme de montaj puteai sa o returnezi fara explicatii (pentru cumparaturile online stiu ca se poate in 14 zile). odata ce ai spus ca ea este defecta asta este procedura, trebuie verificata daca chiar e defecta, nu stiu exact Edited by bossake, 18 August 2017 - 00:14. |
#42
Posted 19 August 2017 - 05:36
florinel, on 17 august 2017 - 15:44, said:
Niste tepari nenorociti astia de la epiesa. M-a mancat in ...dos sa fac prima mea comanda la ei (ca pana acum luam de la aia cu karma) de numai 2000 ron. Printre piese, un compresor de AC. Ei bine compresorul s-a dovedit a fi duda, ambreiajul defect, fulia cupleaza doar daca o ciocanesti. Insa asta n-ar fi fost problema, daca compresorul n-ar fi fost aproape gripat. Edited by daniMMM, 19 August 2017 - 05:36. |
#43
Posted 20 August 2017 - 07:38
Nu a fost cumparat cu piesa la schimb - totul cumparat nou(evident, nu exclud sa fi platit nou si sa fi primit reconditionat).
Compresorul n-a functionat deloc - deci din punctul meu de vedere mi-au vandut un produs defect, neconform. Trebuia sa mi-l accepte retur. Il trimiteam la garantie daca ar fi functionat si s-ar fi stricat ulterior. Dar nu a functionat deloc. Si la cum a decurs discutia si colaborarea cu ei - chiar nu vreau sa mai cheltuiesc bani pe expedieri in garantie - sunt convins ca vor gasi orice cacat de motiv ca sa-l scoata din garantie(ca are pete de ulei, sau are vreo zgaietura etc), exact cum fac cei de la rapid telefon. Solutia gasita de mine este simpla - a fost prima comanda, m-au tepuit - asta e. De la mine n-or sa mai vada nici 5 bani - si nici de la vreun prieten sau cunoscut de-al meu care ar fi luat in calcul achizitii. Piesa in sine - o voi repara eu (daca e reparabila - asta o sa vad dupa ce-l desfac). E prima data cand patesc asa ceva la cumparaturi online - si am cumparat orice si nou si sh si de la firme, si de la persoane fizice, si din tara si de afara. Am realizat ca-s tepari in momentul in care s-a apucat sa-mi turuie ca "asa prevede legea patrusute nush cat....". O firma care vrea sa existe si care vrea clienti, nu se agata de-o lege prost facuta ci va face un efort cand e cazul ca sa multumeasca clientul. Numai faptul ca pe site au un singur numar de telefon client care suna continuu ocupat spune ce fel de firma e epiesa.ro . |
#44
Posted 24 August 2017 - 18:14
mariovrs, on 03 septembrie 2016 - 06:30, said:
Eu comand la service piesa. Vine,nu se potriveste, e problema lor... Sa fim seriosi..ce diferente de pret atat de mari pot fi,incat sa te complici sa comanzi de pe net piese.. Daca nu se potriveste,ce faci?? Telefoane,nebunie,curieri,bani,nervi. Ca sa ce? Asa este, am patit-o si eu. Epiesa.ro face tot posibilul ca sa te faca sa renunti la garantie. Efectiv, desi teoretic beneficiezi de garantie daca instalezi piesa luata de la ei intr-un service acreditat RAR, cand te duci cu piesa defecta te pun sa dovedesti ca piesa e defecta (cum NU E NORMAL SA TI SE INTAMPLE CA BENEFICIAR), ca service-ul ala avea toate hartiile si darile la zi, si sa aduci piesa in cutia originala si preferabil fara urme de montaj. Sunt tampiti, sau legea isi bate joc de noi? Ca ei pe lege zic ca se bazeaza. florinel, on 20 august 2017 - 07:38, said:
... Am realizat ca-s tepari in momentul in care s-a apucat sa-mi turuie ca "asa prevede legea patrusute nush cat....". O firma care vrea sa existe si care vrea clienti, nu se agata de-o lege prost facuta ci va face un efort cand e cazul ca sa multumeasca clientul. Nu e adevarat, fiindca balta are multi prosti, ei eu printre ei. Uitati-va la jocurile de noroc si la forex, care efectiv sunt tot jocuri de noroc - au FIX aceeasi organisare si strategii de tzepuit fraierii. Exista oameni care se prind la timp si pe urma casca ochii, si oameni care au luat-o in freza in mod similar de mai multe ori si tot cred ca ANPC-ul o sa le faca dreptate... Dar ma tratez. HAL9000, on 27 octombrie 2016 - 11:19, said:
Pana acum am facut doua comenzi la ei si in ambele cazuri am observat o chestie interesanta: Tu vezi pe site-ul lor o piesa la un pret interesant, o pui in cosul tau si astepti ca ei sa te sune pentru verificarile lor (seria sasiului pentru compatibilitate si disponibilitate pe stoc) Cand ei te suna iti spun ca piesa la pretul acela nu mai este, si iti propun alta evident mai scumpa In ambele cazuri am refuzat propunerea lor si am cumparat altundeva Da, mie mi s-a intamplat de fiecare data (exceptand un bidon de antigel) si comand la ei de cand s-au infiintat. Deasemenea, nu-ti efectueaza garantia pieselor. Si de la service mi-au spus ca Intercar nu pune probleme la garantie, ei trimit direct piesa si le vine alta in aceeasi zi. Problema e ca epiesa nu-si permite sa plateasca piesele defecte chiar daca sunt ieftine, si nu le convine sa le returneze la Intercar ca isi pierd privilegiile de retailer. Deci tzepuiesc clientii, garantand pe hartie si ducandu-i cu vorba in realitate. flomelomanul, on 03 septembrie 2016 - 06:46, said:
Sau comanzi piesa de pe net și când să ți-o monteze la service fac ăia mutre că „nu e de la ei”. Eu am pățit-o când am cumpărat mașina, fostul proprietar cumpărase ulei și filtre ca să facă schimbul dar n-a mai apucat să ajungă la service înainte de vânzare și mi le-a dat mie. Aproape că m-au pus ăia la service să dau cu subsemnatul fiindcă am îndrăznit să vin cu uleiul „de-acasă”. Da, avem o problema de profesionalism si in service-uri, asta daca nu cumva te trezesti ca nu e vorba de service autorizat RAR ci de garajul unuia fara acte, fara factura si bineinteles garantia "asa am vorbit", cum am patit eu cu schibarea distributiei prin flyvalet (la preț de reprezentanță btw). Halal economie! Ori mergi pe mana unui service autorizat, solvabil, PE CARE IL VERIFICI IN PREALABIL, ori esti bun de plata si inca si mai mult decat ai socotit tu initial. Sau iti asumi prostia de a fi ramas in Romania. Rimeaza.. Edited by delta_hd, 24 August 2017 - 18:15. |
#45
Posted 28 September 2017 - 16:14
Comandat mai multe piese de la ei (Distributie, ventilator, etc) printre care si o pompa de apa (HEPU) pt. o Insignia .
Sunat, platit, venit piesele. Dupa o luna (coand mi s-au implinit km pt schimb) ... merg la mecanic cu distributia-n mana sa mi-o monteze. Omul se apuca de treaba. Cand sa puna pompa de apa ...hopa ...un joc din ax de nu-i adevarat. Sun la epiesa ... raspuns : Ne pare rau ...returul se face in maxim 14 zile calendaristice. Rezultat TEAPA ! Si uite asa am mers la UNIX , si am cumparat alta! 250 de lei aruncati pe fereastra ... in incercarea mea de a economisi 50-100 de lei !! Declar solemn ca e ultima oara cand mai comand ceva de pe net ... legat de masini !! |
#46
Posted 03 November 2017 - 18:41
Pentru 3 piese a cate 150 lei fiecare veti plati si transportul, desi transportul la comenzi de peste 300 lei este gratuit, intrucat vor fi 3 pachete! La telefon vi se va spune ca s-a vorbit cu colegu' si se va rezolva cu plata la curier. Abureli! Deci nu recomand!
|
|
#47
Posted 04 November 2017 - 10:32
Eu am cumparat de la ei un alternator pentru Opel Astra H. A fost cel mai bun pret, asa ca am comandat.
Piesa se potrivea dar avea fulie fixa ca la modelul de masina anterior Astra G. Am schimbat fulia cu cea veche dar am pierdut garantia. Dupa 10 luni a cazut aternatorul iar electricianul mi-a spus ca este o piesa reaparata nu una noua. Ei nu au mentionat ca piesa este SH. Alternatorul era de la Japan Parts. Aveti grija ce cumparati!!! |
#48
Posted 04 November 2017 - 13:22
Nu epiesa.ro e problema, ci producatorul si cumparatorul.
La alternator, turbina ai sa gasesti 2 tipuri de produse "noi": cele reparate cu piese noi si cele cu adevarat noi. Diferenta de pret poate fi si de 100%. Cele reparate provin din alternatorul/turbina ta stricata predata in momentul cumpararii pentru a beneficia de o reducere de pret. Aceste reparatii cu piese noi se fac pentru un mai bun acces al tuturor cumparatorilor la piese auto scumpe. |
#49
Posted 20 November 2017 - 16:55
In caz de retur in 14 zile, in showroom, cica nu vad banii inapoi, ci trebuie sa iau ceva la schimb la aceeasi bani sau mai scump.
Returul facut insa din cauza lor, piesa nepotrivindu-se pe masina. Au avut VIN la indemana doar. Edited by arab, 20 November 2017 - 16:55. |
#50
Posted 14 December 2017 - 15:30
Au trimis 'pe hartie' piesele cu codul corespunzator, in realitate au incurcat codurile si am primit alte piese.
Spunea 'meseriasu' ca ultimile doua cifre sunt specifice masinii, de asta sunt coduri pentru masini diferite. Sunt jalnici si nici nu si-au recunoscut vina. Piesele primite au fost mai ieftine decat cele cerute, deci inca o frauda pe fata Daca colegul de mai sus spune ca i-au cerut sa cumpere altceva cand a vrut sa faca retur insemna ca 'respecta legea' cum mi-au spus ca au trecut la mine cele 14 zile si nu mai pot returna piesele, HALAL!!! spre TEpari!! |
#51
Posted 25 January 2018 - 11:24
Total neprofesionisti!!! Nu respecta nimic: termen de livrare, conditii de returnare, etc... Am comandat de pe eMag, dar din pacate ei erau furnizorul produsului respectiv. M-au sunat după 2 zile de la data comenzii, in conditiile in care termenul de livrare era de max 48h, sa-mi spuna ca produsul va ajunge in 2 sau 3 zile ) si ca daca vreau sau nu sa proceseze comanda...
Per total a fost o experienta total neplacuta si in consecinta nu recomand acest furnizor. |
|
#52
Posted 28 March 2018 - 18:13
Idem, total neprofesionisti, mi-au recomandat jante care nu se potriveau (cu alte caracteristici), am comandat, tot ei au sunat ca nu se potrivesc, am schimbat comanda, au fost bune, iar la a doua comanda in loc de prezoane au trimis piulite in kit-ul de montare ce nu se potrivesc.
|
#53
Posted 15 March 2019 - 11:35
Am comandat de la ei filtre si ulei, printre care si un filtru de aer K&N. Piesele au fost luate dupa ce am selectat masina si verificate conform VIN de catre cineva de la epiesa. La service au constatat ca filtrul de aer nu se potriveste cu ce aveam asa ca am ajuns la retur. Pentru ca ma grabeam cu schimbatul filtrului am preferat sa ma duc si sa schimb personal filtrul la sediul lor. Acolo am fost luat la bani marunti, cum ca eu ar fi trebuit sa verific dimensiunea filtrului cand am pus comanda. Dupa ce le-am specificat ca am dat VIN-ul si ca aparea un singur model de filtru K&N pentru masina mea, a inceput sa cedeze. Bineinteles ca au inceput sa se ia de faptul ca era putin rupta intr-un colt cutia filtrului...am trecut cu greu si peste asta si am ajuns la partea in care ar fi trebuit sa platesc transportul pentru comanda initiala, pentru ca nu se mai incadra in transportul gratuit, daca faceam returul filtrului. Mi-a luat 10 minute sa ii explic tipului, ca desi faceam retur pe filtrul din comanda initiala, am comandat un altul pe care il ridicam fix atunci. Revenind la mecanic, mi-a povestit mai multe "intamplari" legate de aceasta firma, cea mai grava fiind dusul la producator cu piesa luata de la ei, iar acesta constatand ca desi era in cutia firmei, aceasta nu era produsa de ei. Precizez ca mecanicul la care imi duc masina, imi accepta tot timpul piesele mele (atata timp cat respect calitatea si nu iau toate ciurucurile) si mi-a recomandat sa iau din alta parte (nu neaparat de la el )
|
#54
Posted 25 March 2019 - 18:25
Sincer sunt dezamagit total,
este a doua oara cand comand si nu-mi primesc marfa. Prima oara am fost nevoit sa anulez comanda pentru ca trecuse o saptamana si nu am primit un căcat de buson la rezervorul de lichid de răcire. Astazi, acum cateva minute am ales doua produse de intretinere, am plasat comanda si plata online. Buf... suna individul: ca stiti, este alt pret mult mai scump, aproape dublu. Sa ma uit mai bine pe site, ca si cum sunt tampit. Intreb: ma uit pe un site fake? Raspunsul ca nu garanteaza ce vad eu, dar cum am putut plasa comanda? Uite asa sper sa-mi vad banii returnati si adio epiesa.ro de căcat! Nu stiu cum sa incarc o imagine a comenzii, dar e in contul acestui magazin. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users