Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Monociclu electric, hoverboard, skateboard electric, trotineta electrica, bicicleta electrica etc.
#163
Posted 30 November 2016 - 16:58
_-_, on 30 noiembrie 2016 - 16:10, said:
Care este solutia? Off-road = in afara drumurilor sau terenurilor amenajate, intretinute cum ar fi: portiuni neasfaltate, plaje, zone cu iarba, poteci de prin paduri, parcuri, periferia orasului, drumuri neingrijite, cu asfaltul nereparat de multa vreme etc. Sigur ca intentionez sa iau hoverboardul si cand plec in excursii. Produsele Freewheel sunt importate de E-Boda. Nu am luat legatura cu ei, deoarece nu am cum sa dovedesc ca aparatoarea de la roata s-a deteriorat in timpul transportului. Nici macar firma de curierat nu o pot trage la raspundere, deoarece ar fi trebuit sa verific produsul in fata curierului si acesta sa intocmeasca un proces-verbal. Dar nici aceasta nu cred ca ar rezolva ceva in lipsa asigurarii coletului. Deocamdata am lipit portiunea rupta din aparatoare si in viitor voi incerca sa le cer o noua carcasa. Dar intre timp s-a ivit o alta problema. Am luat cu mine hoverboardul complet incarcat ca sa-l testez printr-un parc si m-a lasat bateria dupa numai 2.2 Km. Inainte de a ma urca pe el a scazut nivelul de la 100% pana la 92%, iar dupa ce m-am urcat pe el, la fiecare minut mai pierdea cateva procente. Daca il opream si-l porneam iar, atunci mai crestea un pic nivelul bateriei. Dupa ce a ajuns in 0% a inceput sa clipeasca ledul concomitent cu emiterea unor beep-uri sonore si a trebuit sa-l opresc, apoi sa-l pornesc de mai multe ori ca sa ma pot apropia de masina. Dupa repornire urca nivelul bateriei pana pe la 6%, apoi scadea rapid si mai mergeam cate un pic cu nivelul pe 0%. Acum l-am pus la incarcat. Posibil ca acumulatorul sa necesite cateva cicluri de reincarcare ca sa isi atinga capacitatea maxima, dar nu este exclus nici sa fie defect, caz in care voi fi nevoit sa apelez la garantie. Pentru cei interesati postez cateva screenshoturi din aplicatie: IMG_0154.PNG IMG_0155.PNG IMG_0156.PNG IMG_0157.PNG IMG_0158.PNG IMG_0159.PNG IMG_0160.PNG IMG_0161.PNG IMG_0162.PNG Comparativ cu varianta care are roti de 6.5" este clar superior: picioarele se sprijina mai bine, chiar daca partile din fata si din spate ale pantofilor sunt fara puncte de sprijin, crapaturile din asfalt aproape ca nu le simti, poti trece peste pavele fara sa te deranjeze prea mult zdruncinaturile, ba chiar am reusit sa traversez si o mica protiune cu iarba. Deocamdata i-am setat "driving force" la valoarea maxima (altfel ma simteam de parca as pluti pe o barca) si "steering sensitivity" la valoarea minima (din cauza drumului accidentat). Am circulat pe cat posibil cu viteza constanta de cca. 10 Km/h, dar am testat si "franarea" de la viteza maxima, plus mersul cu spatele si am efectuat cateva viraje mai largi sau mai stranse, cu viteza variabila. La acestea din urma se comporta la fel cu cel mic (doar ca parca nu este chiar la fel de "responziv"). _-_, on 30 noiembrie 2016 - 16:10, said:
Care este solutia? Off-road = in afara drumurilor sau terenurilor amenajate, intretinute cum ar fi: portiuni neasfaltate, plaje, zone cu iarba, poteci de prin paduri, parcuri, periferia orasului, drumuri neingrijite, cu asfaltul nereparat de multa vreme etc. Sigur ca intentionez sa iau hoverboardul si cand plec in excursii. Produsele Freewheel sunt importate de E-Boda. Nu am luat legatura cu ei, deoarece nu am cum sa dovedesc ca aparatoarea de la roata s-a deteriorat in timpul transportului. Nici macar firma de curierat nu o pot trage la raspundere, deoarece ar fi trebuit sa verific produsul in fata curierului si acesta sa intocmeasca un proces-verbal. Dar nici aceasta nu cred ca ar rezolva ceva in lipsa asigurarii coletului. Deocamdata am lipit portiunea rupta din aparatoare si in viitor voi incerca sa le cer o noua carcasa. Dar intre timp s-a ivit o alta problema. Am luat cu mine hoverboardul complet incarcat ca sa-l testez printr-un parc si m-a lasat bateria dupa numai 2.2 Km. Inainte de a ma urca pe el a scazut nivelul de la 100% pana la 92%, iar dupa ce m-am urcat pe el, la fiecare minut mai pierdea cateva procente. Daca il opream si-l porneam iar, atunci mai crestea un pic nivelul bateriei. Dupa ce a ajuns in 0% a inceput sa clipeasca ledul concomitent cu emiterea unor beep-uri sonore si a trebuit sa-l opresc, apoi sa-l pornesc de mai multe ori ca sa ma pot apropia de masina. Dupa repornire urca nivelul bateriei pana pe la 6%, apoi scadea rapid si mai mergeam cate un pic cu nivelul pe 0%. Acum l-am pus la incarcat. Posibil ca acumulatorul sa necesite cateva cicluri de reincarcare ca sa isi atinga capacitatea maxima, dar nu este exclus nici sa fie defect, caz in care voi fi nevoit sa apelez la garantie. Pentru cei interesati postez cateva screenshoturi din aplicatie: IMG_0154.PNG IMG_0155.PNG IMG_0156.PNG IMG_0157.PNG IMG_0158.PNG IMG_0159.PNG IMG_0160.PNG IMG_0161.PNG IMG_0162.PNG Comparativ cu varianta care are roti de 6.5" este clar superior: picioarele se sprijina mai bine, chiar daca partile din fata si din spate ale pantofilor sunt fara puncte de sprijin, crapaturile din asfalt aproape ca nu le simti, poti trece peste pavele fara sa te deranjeze prea mult zdruncinaturile, ba chiar am reusit sa traversez si o mica protiune cu iarba. Deocamdata i-am setat "driving force" la valoarea maxima (altfel ma simteam de parca as pluti pe o barca) si "steering sensitivity" la valoarea minima (din cauza drumului accidentat). Am circulat pe cat posibil cu viteza constanta de cca. 10 Km/h, dar am testat si "franarea" de la viteza maxima, plus mersul cu spatele si am efectuat cateva viraje mai largi sau mai stranse, cu viteza variabila. La acestea din urma se comporta la fel cu cel mic (doar ca parca nu este chiar la fel de "responziv"). Soluția..... http://www.oko.com/products/ |
#164
Posted 30 November 2016 - 18:02
Waldhar, on 30 noiembrie 2016 - 12:12, said:
vezi ca exista soluție pentru roti să scapi de stresul penelor. Deci care este solutia? Ca la acel link nu m-am lamurit. Waldhar, on 30 noiembrie 2016 - 16:58, said:
Acumulatorii pe lithium au problema grava la temperaturi reci, reacția chimica nu mai există deci nu vine curent pe sarma. Este bine să citiți și condițiile de păstrare si folosire, sa nu aveți probleme ca ăștia chiar ustura râu la portofel! Citiți și cum se balansează un acumulator, ca daca vrei să îl folosești mai mult timp...4 amperi, la cat de frig este acum si ai mers 2 km, e foarte bine! La aceeasi temperatura cu E-twow am parcurs cativa Km, iar nivelul bateriei de-abia daca a scazut la 90%. Waldhar, on 30 noiembrie 2016 - 16:58, said:
Faci un test la acumulator să vezi dacă este defect,vezi câți amperi are încărcătorul, vezi cati amperi are bateria si găsi la încărcat cu o oră mai mult, așa se balansează toate celulele acumulatorului ca nu toate se pot încărca simultan la aceeași valoare. Pui jucăria pe o cutie, rotile să meargă în gol si o lași să se descarce, cred că o să trebuiască să aștepți poate 4-5 ore, si vezi ce tensiune ai pe baterie cand curentul e zero! Cam greu sa fac asta. Hoverboardul functioneaza numai cu o greutate pe el si numai daca detecteaza o modificare a centrului de greutate. Edited by _-_, 30 November 2016 - 18:03. |
#165
Posted 30 November 2016 - 19:18
_-_, on 30 noiembrie 2016 - 18:02, said:
Deci care este solutia? Ca la acel link nu m-am lamurit. La aceeasi temperatura cu E-twow am parcurs cativa Km, iar nivelul bateriei de-abia daca a scazut la 90%. Cam greu sa fac asta. Hoverboardul functioneaza numai cu o greutate pe el si numai daca detecteaza o modificare a centrului de greutate. http://www.oko.com/products/ Apasă acolo unde este biciclistul,...... sau aici http://www.oko.com/p...free-for-bikes/ |
#166
Posted 30 November 2016 - 20:09
_-_, on 30 noiembrie 2016 - 18:02, said:
Deci care este solutia? Ca la acel link nu m-am lamurit. La aceeasi temperatura cu E-twow am parcurs cativa Km, iar nivelul bateriei de-abia daca a scazut la 90%. Cam greu sa fac asta. Hoverboardul functioneaza numai cu o greutate pe el si numai daca detecteaza o modificare a centrului de greutate. |
#167
Posted 30 November 2016 - 20:59
Poti sa folosesti solutie de la magazinele moto sau benzinarii.
Kronaumoto, importatori louis.de http://www.kronaumot...etalii/385.html Cred ca se potriveste Referitor la garantie, eu as da un telefon sa le spun de belea. Si cea cu transportul si cea cu bateria. (cel mic tot asa repede se descarca ? ) Vorba dulce mult aduce Acum nu cred ca iti schimba carcasa gratis...dar poate te ajuta pe viitor. Edited by gbirotica, 30 November 2016 - 20:59. |
#168
Posted 01 December 2016 - 15:31
Deci solutia pare a fi doar o solutie provizorie...
Cu bateria mai ramane sa fac teste dupa cateva cicluri de reincarcare. Azi rezultatele au fost un pic mai incurajatoare: Am parcurs 2.6 Km (fata de 2.2 Km cat am pacurs ieri) pana cand bateria a ajuns in 0% si a inceput sa emita beep-uri: IMG_0163.PNG 573.45K 7 downloads Dupa repornirea hoverboardului si repetarea procedurii de repornire (imediat ce incepea sa clipeasca led-ul rosu si sa emita codul sonor de eroare) am mai parcurs 0.5 Km pana cand a inceput sa scoata beep-uri cum m-am urcat pe el: IMG_0165.PNG 573.96K 7 downloads Deci, astazi am obtinut aprox. 1 Km in plus fata de ieri in conditiile in care m-am rotit ceva mai mult pe loc. |
#170
Posted 02 December 2016 - 08:46
_-_, on 01 decembrie 2016 - 15:31, said:
Deci solutia pare a fi doar o solutie provizorie... Cu bateria mai ramane sa fac teste dupa cateva cicluri de reincarcare. Azi rezultatele au fost un pic mai incurajatoare: Am parcurs 2.6 Km (fata de 2.2 Km cat am pacurs ieri) pana cand bateria a ajuns in 0% si a inceput sa emita beep-uri: IMG_0163.PNG Dupa repornirea hoverboardului si repetarea procedurii de repornire (imediat ce incepea sa clipeasca led-ul rosu si sa emita codul sonor de eroare) am mai parcurs 0.5 Km pana cand a inceput sa scoata beep-uri cum m-am urcat pe el: IMG_0165.PNG Deci, astazi am obtinut aprox. 1 Km in plus fata de ieri in conditiile in care m-am rotit ceva mai mult pe loc. Legat de hoverboard, testele de încărcare nu sunt relevante și nu te vor ajuta cu nimic, încearcă să te duci în parcarea unui mall- să fie acoperită, deci ceva mai cald decât afară și vezi cat merge. La baterie testul este simplu, merge sau nu! |
#171
Posted 02 December 2016 - 10:44
Faptul ca aia declara ca produsul este "the best" si ca tine "o viata" (cat a cauciucului) sau ca tie acel produs ti se pare ca face miracole, pe mine nu ma incalzeste cu nimic.
Am comentat strict acel produs la care s-a referit gbirotica, din moment ce am raspuns dupa postul lui si nu te-am citat pe tine. In rest, cred ca am dreptul sa te ignor, la fel de mult cum si tu ai ignorat intrebarea pe care ti-am adresat-o de cel putin 3 ori cu privire la greutatea acelei trotiente. Deci am tot dreptul sa comentez "pe langa" declaratiile tale, mai ales dupa anumite comentarii deplasate (ca sa nu spun "neregulamentare") pe care le-ai facut, cum ar fi acesta: "nu pot crede ca exista așa multe persoane naive lipsite de noțiuni elementare de fizica. eu sunt inginer si chiar am învățat... pe alte vremuri, acum...": http://forum.softped...6#entry20218794 gbirotica, on 02 decembrie 2016 - 07:54, said:
Eu raman la parerea ca trebuie dus la garantie Nu este exclus. Dar vreau sa verific mai intai cum se va comporta dupa mai multe cicluri de reincarcare. Eventual, voi incerca si sa ii umflu mai mult camerele ca sa reduc frecarea. |
#172
Posted 02 December 2016 - 12:38
Am efectuat un nou test intr-o camera incalzita la temperatura de 21° C, pe gresie.
Hoverboardul a fost scos de la incarcat aseara la ora 22:00, dupa cca. 6 ore de incarcare (incarcatorul a indicat incarcarea completa dupa aprox. 3 ore de la descarcare aproape completa, dupa care s-a si racit treptat). Azi la aprox. 11:30 dupa ce am pornit hoverboardul si l-am conectat la telefon, aplicatia imi indica un nivel al bateriei de 91%. In urmatoarele 2 minute nu s-a modificat acest procent, in schimb, dupa ce m-am urcat pe Hoverboard a scazut brusc la 86%: IMG_0166.PNG 574.36K 6 downloads IMG_0167.PNG 574.76K 6 downloads Dupa 5 minute de utilizare scazuse deja la 74%: IMG_0172.PNG 574.16K 5 downloads Urmatoarele masuratori, efectuate la intervale de cate 5 minute au indicat urmatoarele valori: 63%, respectiv 54%: IMG_0173.PNG 574.22K 5 downloads IMG_0174.PNG 573.19K 5 downloads In continuare, am coborat de pe hoverboard fara sa-l opresc, apoi m-am urcat din nou pe el dupa 5 minute. Nivelul afisat al incarcarii a ramas nemodificat: IMG_0175.PNG 574.08K 5 downloads Dupa alte doua masuratori efectuate la intervale de cate 5 minute de utilizare am obtinut urmatoarele procente: 46%, respectiv 42%. IMG_0176.PNG 574.62K 5 downloads IMG_0177.PNG 574.01K 5 downloads Apoi am oprit hoverboardul din buton si l-am repornit imediat. Procentul bateriei a urcat brusc la 59%, iar dupa urcarea pe hoverboard a coborat imediat la 47%. IMG_0178.PNG 574.2K 5 downloads IMG_0179.PNG 573.8K 5 downloads Se poate observa ca nivelul indicat al bateriei la intervale regulate, de 5 minute, implica pierderi de cate: (14%), 12%, 11%, 9%, 8% si 4%, intre aprox. 100% si 50% nivel afisat al incarcarii bateriei, adica piederile scad pe masura ce se descarca bateria. De asemenea, distanta parcursa nu a fost contorizata, invartindu-ma pe o suprafata relativ mica. Este evident ca atat procentul afisat pentru acumulator, cat si distanta parcursa nu sunt prea relevante... Am pus hoverboardul la incarcat si il voi testa, din nou, afara. folosindu-ma de aceasta data de o alta aplicatie pentru masurarea distantei parcurse. Edited by _-_, 02 December 2016 - 12:40. |
|
#173
Posted 02 December 2016 - 12:40
Forța de frecare în cazul roților.... este forța de tracțiune, în sensul că împinge asfaltul în sens opus direcției de deplasare, iar forța de frecare nu are a face cu suprafața de contact. Legile fizicii le-au făcut alții, iar dacă nu le-am învățat când a trebuit....vorbesc la modul general, nu comentez pe nimeni.
|
#174
Posted 02 December 2016 - 13:11
_-_, on 02 decembrie 2016 - 12:38, said:
Am efectuat un nou test intr-o camera incalzita la temperatura de 21° C, pe gresie. Hoverboardul a fost scos de la incarcat aseara la ora 22:00, dupa cca. 6 ore de incarcare (incarcatorul a indicat incarcarea completa dupa aprox. 3 ore de la descarcare aproape completa, dupa care s-a si racit treptat). Azi la aprox. 11:30 dupa ce am pornit hoverboardul si l-am conectat la telefon, aplicatia imi indica un nivel al bateriei de 91%. In urmatoarele 2 minute nu s-a modificat acest procent, in schimb, dupa ce m-am urcat pe Hoverboard a scazut brusc la 86%: IMG_0166.PNG IMG_0167.PNG Dupa 5 minute de utilizare scazuse deja la 74%: IMG_0172.PNG Urmatoarele masuratori, efectuate la intervale de cate 5 minute au indicat urmatoarele valori: 63%, respectiv 54%: IMG_0173.PNG IMG_0174.PNG In continuare, am coborat de pe hoverboard fara sa-l opresc, apoi m-am urcat din nou pe el dupa 5 minute. Nivelul afisat al incarcarii a ramas nemodificat: IMG_0175.PNG Dupa alte doua masuratori efectuate la intervale de cate 5 minute de utilizare am obtinut urmatoarele procente: 46%, respectiv 42%. IMG_0176.PNG IMG_0177.PNG Apoi am oprit hoverboardul din buton si l-am repornit imediat. Procentul bateriei a urcat brusc la 59%, iar dupa urcarea pe hoverboard a coborat imediat la 47%. IMG_0178.PNG IMG_0179.PNG Se poate observa ca nivelul indicat al bateriei la intervale regulate, de 5 minute, implica pierderi de cate: (14%), 12%, 11%, 9%, 8% si 4%, intre aprox. 100% si 50% nivel afisat al incarcarii bateriei, adica piederile scad pe masura ce se descarca bateria. De asemenea, distanta parcursa nu a fost contorizata, invartindu-ma pe o suprafata relativ mica. Este evident ca atat procentul afisat pentru acumulator, cat si distanta parcursa nu sunt prea relevante... Am pus hoverboardul la incarcat si il voi testa, din nou, afara. folosindu-ma de aceasta data de o alta aplicatie pentru masurarea distantei parcurse. _-_, on 02 decembrie 2016 - 12:38, said:
Am efectuat un nou test intr-o camera incalzita la temperatura de 21° C, pe gresie. Hoverboardul a fost scos de la incarcat aseara la ora 22:00, dupa cca. 6 ore de incarcare (incarcatorul a indicat incarcarea completa dupa aprox. 3 ore de la descarcare aproape completa, dupa care s-a si racit treptat). Azi la aprox. 11:30 dupa ce am pornit hoverboardul si l-am conectat la telefon, aplicatia imi indica un nivel al bateriei de 91%. In urmatoarele 2 minute nu s-a modificat acest procent, in schimb, dupa ce m-am urcat pe Hoverboard a scazut brusc la 86%: IMG_0166.PNG IMG_0167.PNG Dupa 5 minute de utilizare scazuse deja la 74%: IMG_0172.PNG Urmatoarele masuratori, efectuate la intervale de cate 5 minute au indicat urmatoarele valori: 63%, respectiv 54%: IMG_0173.PNG IMG_0174.PNG In continuare, am coborat de pe hoverboard fara sa-l opresc, apoi m-am urcat din nou pe el dupa 5 minute. Nivelul afisat al incarcarii a ramas nemodificat: IMG_0175.PNG Dupa alte doua masuratori efectuate la intervale de cate 5 minute de utilizare am obtinut urmatoarele procente: 46%, respectiv 42%. IMG_0176.PNG IMG_0177.PNG Apoi am oprit hoverboardul din buton si l-am repornit imediat. Procentul bateriei a urcat brusc la 59%, iar dupa urcarea pe hoverboard a coborat imediat la 47%. IMG_0178.PNG IMG_0179.PNG Se poate observa ca nivelul indicat al bateriei la intervale regulate, de 5 minute, implica pierderi de cate: (14%), 12%, 11%, 9%, 8% si 4%, intre aprox. 100% si 50% nivel afisat al incarcarii bateriei, adica piederile scad pe masura ce se descarca bateria. De asemenea, distanta parcursa nu a fost contorizata, invartindu-ma pe o suprafata relativ mica. Este evident ca atat procentul afisat pentru acumulator, cat si distanta parcursa nu sunt prea relevante... Am pus hoverboardul la incarcat si il voi testa, din nou, afara. folosindu-ma de aceasta data de o alta aplicatie pentru masurarea distantei parcurse. https://m.youtube.co...h?v=dovXXBGikc4 Mănușile fraților!!!!!foarte importante! |
#175
Posted 02 December 2016 - 14:16
Waldhar, on 02 decembrie 2016 - 12:40, said:
Forța de frecare în cazul roților.... este forța de tracțiune, în sensul că împinge asfaltul în sens opus direcției de deplasare, iar forța de frecare nu are a face cu suprafața de contact. Legile fizicii le-au făcut alții, iar dacă nu le-am învățat când a trebuit....vorbesc la modul general, nu comentez pe nimeni. In cazul mecanicii rotilor, suprafata de contact dintre pneuri si asfalt (practic frecarea si aderenta) care variaza in functie de presiunea in pneuri influenteaza consumul de combustibil in toate etapele (de la pornirea de pe loc, pana la accelerare si franare). Cel putin eu asa am inteles de la mai multe persoane care in aparenta au studiat aceasta problema. Sa fi inteles eu anapoda? Posibil si asta. Dar fizica ma intereseaza prea putin ca sa imi pierd vremea cu cercetarea acestor detalii. De regula, sar direct la concluzii cand este vorba de fizica. Imi este suficient sa cunosc ca un vehicul consuma mai mult, daca rotile sunt prea dezumflate. Am licenta in informatica, nu in inginerie mecanica. Daca tu valorizezi fizica mai mult decat istoria, de exemplu, (pe care un istoric poate ca nu da doi bani, in timp ce tu poate ca nu dai doi bani pe istorie), aceasta exprima motivatiile tale personale. Atat. Deci toate comentariile tale indreptate in mod repetat impotriva celor care sunt mai putin interesati de fizica raman anapoda. Deci esti liber sa raspunzi la problema expusa mai sus sau nu (daca umflarea cu o presiune mai mare a pneurilor influenteaza sau nu autonomia acumulatorului - deoarece aceasta era tema), daca vrei si cu argumente din mecanica, termodinamica, electromagnetism etc. Dar deocamdata ai fost prea preocupat ca sa ne spui ca tu ai invatat fizica, incat ai omis sa precizezi ceva despre relatia dintre presiunea in pneuri, suprafata de contact si scaderea nivelului bateriei, desi acestea ar fi fost informatiile relevante... Waldhar, on 02 decembrie 2016 - 13:11, said:
Ce amperaj are acumulatorul si ce amperaj are încărcătorul? Nu stiu. Nici macar nu am avut curiozitatea sa vad ce scrie pe incarcator. Problema este ca autonomia ar trebui sa fie de pana la 20 Km conform comerciantului, iar realitatea este foarte departe... |
#176
Posted 02 December 2016 - 14:27
Acum am înțeles de unde vin problemela, informațiile din auzite. Opresc comentariile si doresc mult succes tuturor !
|
#177
Posted 02 December 2016 - 14:57
Intradevar de la 6 km la 20 este o diferenta mare.
Ok ma asteptam sa nu aiba autonomia de 20. dar de 12-13 ...tot era o treaba. |
|
#178
Posted 02 December 2016 - 17:47
La modelul vechi de hoverboard (cel cu roti de 6.5", non-smart) autonomia obtinuta a fost de 10-12 Km, fata de max. 20 Km cat apare in "scripte". La acesta nou ("Freewheel Monster Smart" cu roti de 10") scrie ca este de 18 Km (nu stiu unde ma uitasem, de vazusem 20 Km; probabil ca m-am uitat la modelul "Freewheel Smart" cu roti de 6.5", unde scrie ca autonomia este de 20 Km), deci la greutatea mea ar trebui sa obtin 9-11 Km la o incarcare completa.
In alta ordine de idei, toate au puterea motoarelor de 2 x 350W, iar diferenta de greutate dintre ele este de 3-4 Kg. Nu inteleg de ce modelul mare cu cauciucuri gonflabile trebuie sa aiba o autonomie mai redusa cu 2 Km per incarcare. |
#179
Posted 03 December 2016 - 18:54
Am reusit sa fac azi testul pe care mi l-am propus mai sus, adica sa utilizez o alta aplicatie pentru calcularea distantei parcurse.
De aceasta data am circulat in paralel cu doua modele de hoverboard, ambele proaspat scoase de la incarcat dupa ce s-a racit incarcatorul: - Freewheel F1 W cu roti de 6.5" (autonomie max. 20 Km) si - Freewhell Monster Smart cu roti pneumatice de 10" (autonomie max. 18 Km), desigur ca nu eu singur pe amandoua. Evident ca Monster-ul s-a descarcat mai rapid. Dupa descarcarea acestuia, cu F1 W a mai fost parcursa o distanta de 2.32 Km (intr-un timp de 21 minute), masurati cu aceeasi aplicatie ("Run the map" pentru Windows Phone 8.1/ Mobile 10). Se poate observa ca exista o diferenta mare intre valorile afisate de aplicatia Freewheel (iPhone) si de aplicatia Run the Map (Windows Phone). Dupa aproximativ 32 minute de utilizare si 4.44 Km parcursi (2.2 Km conform aplicatiei oficiale) Monsterul a inceput sa emita semnalul de baterie descarcata, iar aplicatia a indicat un nivel al bateriei de 0%: wp_ss_20161203_0001.png 198.58K 6 downloads IMG_0180.PNG 573.14K 6 downloads Dupa repornirea hoverboardului si continuarea drumului, urmatorul semnal de baterie descarcata a avut loc la 47 minute de utilizare si un total de 6.89 Km parcursi (2.2 + 1.2 = 3.4 Km conform aplicatiei oficiale): wp_ss_20161203_0002.png 205.87K 6 downloads IMG_0181.PNG 573.4K 5 downloads In continuare am repornit hoverboardul in mod repetat (dupa ce incepea emiterea de beep-uri care semnalizeaza descarcarea bateriei) pana cand emisia de beep-uri nu a mai disparut dupa repornire. Acest moment a intervenit dupa aprox. 54 minute si 7.54 Km pacursi (9.1 - 5.3 = 3.8 Km conform aplicatiei oficiale): wp_ss_20161203_0005.png 207.74K 5 downloads IMG_0182.PNG 572.99K 5 downloads Asa cum am scris mai sus, cu modelul F1 W s-au mai circulat inca 2.32 Km pana cand si acesta a inceput sa emita continuu semnalul de baterie descarcata dupa repornirea hoverboardului. Persoana care a utilizat hoverboardul mai mic (F1 W) cantareste cu 5 Kg mai putin decat mine (care cantaresc 83 Kg). In concluzie, in aceleasi conditii (temperatura, umiditate, caracteristici ale drumului, stil de utilizare, "stoarcere" a bateriei etc.) si aproximativ aceeasi viteza (eu aveam tendinta sa "merg" mai repede, asa ca a trebuit sa opresc si sa astept de cateva ori pana cand eram ajuns din urma), doar greutatea "pasagerilor" diferind usor (persoana de pe hoverboardul mai mic avand 94% din greutatea mea), rezultatele sunt dupa cum urmeaza: - pentru Freewheel F1: distanta 9.86 Km (= 7.54 + 2.32), timp 75 min. (= 54 + 21) si viteza medie 7.89 Km/h (s-a circulat mai lent dupa ce eu am parasit "cursa"); - pentru Monster Smart: distanta 7.54 Km, timp 47 minute si viteza medie 9.63 Km/h); De aici ar rezulta ca acumulatorul de la Freewheel Monster Smart nu este neaparat defect, ci mai curand ca atat poate... Mentionez ca pe timp de vara, cu F1 W obtineam cam 10-11 Km la un plin, deci tot pe acolo. |
#180
Posted 03 December 2016 - 21:32
Frumos. "Pacat" ca atat poate.
Dar distractia e maxima ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users