Monociclu electric, hoverboard, skateboard electric, trotineta electrica, bicicleta electrica etc.
#127
Posted 21 November 2016 - 23:36
gbirotica, on 21 noiembrie 2016 - 23:00, said:
Ce doresc sa adaug, este ca nu pare foarte greu de folosit si daca o utilizezi fara motor. Insa fiind mai inalta decat o trotineta clasica, dupa un timp faci febra Sunt curios ce autonomie are in realitate. 40 km sigur NU Autonomia reala este cam de 26 Km. In ceea ce priveste inaltimea, nu are decat acele doua setari. Initial inaltam ghidonul la inaltimea maxima, dar am constatat ca este mai obositor asa decat daca il las in pozitia cea mai joasa, cu toate ca am 1.85 m inaltime. Oricum, inaltimea cea mai joasa a ghidonului este mai mare decat cea maxima de la trotienta pentru adulti OXELO Town 7 XL (fara motor). Cand E-twow este folosita fara motor trebuie sa depui ceva mai mult efort decat in cazul trotinetei mentionate (cam ca la o trotineta ieftina, cu rulmenti prosti). Nici macar roata de pe spate care are un simplu rulment nu se invarte prea mult in gol (comparativ cu rotile de la trotineta Oxelo care se invart in gol aproape... la nesfarsit). Waldhar, on 21 noiembrie 2016 - 23:23, said:
Ca daca am ajuns să îmi iau trotineta sa aibe si curea , ce fac merg eu cu trotineta sau merge trotineta cu mine? Cand ai de urcat/ coborat 4 etaje la un bloc fara lift sau intri intr-un magazin cam trebuie sa plimbi tu trotineta (in mana sau pe umar). Daca o cari pe roti s-ar putea ca nici sa nu iti dea voie sa intri cu ea in magazin sau intr-un mijloc de transport in comun. Ca sa nu mai zic si ce inseamna sa ai o mana ocupata sau sa fii nevoit sa tragi o trotineta grea, voluminoasa dupa tine. Nu ne-ai spus ce greutate are. |
#128
Posted 22 November 2016 - 06:26
Waldhar, on 21 noiembrie 2016 - 23:23, said:
Pai hai sa ne întâlnim, vine fiecare cu ce are si facem un schimb de experienta. Ca daca am ajuns să îmi iau trotineta sa aibe si curea , ce fac merg eu cu trotineta sau merge trotineta cu mine? Deci dacă doriți să știți ce autonomie are orice trotineta înmulțiți amperajul bateriei cu 3 si aflați autonomia trotinete....sunați la producător ca acest lucru nu va este spus în cartea tehnica! Eu scot bateria si va arăta are 13 amperi cu 48 v . Da este pliabila. Sa va spun ce baterie are trotineta e... 6,8 a O să pun mâine niste poze de la un e-twow modificat puțin, am pus motorul pe spate, roata cu aer pe fata, alt calculator si alta baterie A mers inlocuita bateria ? Asta e un lucru bun. Roata cu aer ...nu e rau dar nici minunat. Alt calculator ? Pt ce ? P.S. Si asta e interesanta: https://pt.aliexpres...oryId=100006091 Edited by gbirotica, 22 November 2016 - 06:56. |
#129
Posted 22 November 2016 - 09:32
Doar ca are peste 20 Kg...
Uite una si mai interesanta: ZTECH ZT-51 - pliabila, scaun detasabil, suspensii fata-spate, roti pneumatice de 10", franare pe disc fata-spate, viteza pana la 40 Km/h, autonomie peste 25 Km, baterie cu acid, pe baza de plumb, motiv pentru care... greutate 48 Kg. |
#131
Posted 22 November 2016 - 16:10
Ai avut dreptate. 26.5 Km si a lesinat. Dar asta dupa prima incarcare... poate se mai schimba situatia.
Cred ca si temperatura destul de mica a influentat bateria |
#132
Posted 22 November 2016 - 17:26
Nu cred ca o se schimbe. Cam atat a dus si vara - testat inclusiv cu functia Cruise Control activa in majoritatea timpului (de regula, circul pe baza de "impulsuri": accelerez, doar din cand in cand, apoi ridic degetul de pe acceleratie)...
|
#133
Posted 22 November 2016 - 18:17
gbirotica, on 22 noiembrie 2016 - 16:10, said:
Ai avut dreptate. 26.5 Km si a lesinat. Dar asta dupa prima incarcare... poate se mai schimba situatia. Cred ca si temperatura destul de mica a influentat bateria _-_, on 22 noiembrie 2016 - 17:26, said:
Nu cred ca o se schimbe. Cam atat a dus si vara - testat inclusiv cu functia Cruise Control activa in majoritatea timpului (de regula, circul pe baza de "impulsuri": accelerez, doar din cand in cand, apoi ridic degetul de pe acceleratie)... _-_, on 22 noiembrie 2016 - 17:26, said:
Nu cred ca o se schimbe. Cam atat a dus si vara - testat inclusiv cu functia Cruise Control activa in majoritatea timpului (de regula, circul pe baza de "impulsuri": accelerez, doar din cand in cand, apoi ridic degetul de pe acceleratie)... |
#134
Posted 22 November 2016 - 18:26
Da, ideal este sa mergi in sarcina continuua. Insa, din pacate, functia 'Cruise Control' la E-twow este destul dificil de activat. De aceea, in conditii normale de utilizare nu prea ai ocazia sa o folosesti. Esti nevoit sa reduci viteza sau sa franezi in fata unei portiuni de drum mai dificile, a bordurilor, sa reduci viteza la apropierea de un pieton, sa accelerezi ca sa profiti de o portiune de drum libera, sa iti reglezi viteza in functie de viteza unei persoane insotitoare etc., deci ajungi sa circuli in principal pe baza de impulsuri, folosind inertia sau franand (eu ma straduiesc sa folosesc frana cu sistem KERS, desi distanta de franare este foarte lunga). Implementarea sistemului KERS pe E-twow nu recupereaza in mod semnificativ din energie. Pe display se poate observa cum creste nivelul bateriei la franare, dar eficienta este aproape nula. Cel putin eu nu am reusit sa incarc astfel acumulatorul dupa ce se descarcase aproape complet.
Am facut o singura data experienta de a circula printr-un parc cu functia cruise control activata aproape pe intregul traseu pentru a vedea daca obtin rezultate mai bune, dar in realitate tot pe acolo a fost rezultatul. Waldhar, on 22 noiembrie 2016 - 18:17, said:
Ideea că francezi mai mult mergi mai mult e debusolanta rău! Nu inteleg ce vrei sa spui. |
#135
Posted 22 November 2016 - 18:28
https://m.youtube.co...h?v=_RT_PcxwQ1Q
Pret la acest model, în care așa cum vedeți se poate selecta în ce treapta de putere doriți să rulați, este echivalentul a 3 trotinete de la e-twow cele trei modele în una singură..., si o sa fie la 2200 tva inclus! Cred că acum o să fie mai ușor de văzut! O să fac și un clip model comparativ între acest model si ce am de gând să aduc la noi pe piața, KULT 77. D Waldhar, on 22 noiembrie 2016 - 18:26, said:
https://m.youtube.co...h?v=_RT_PcxwQ1Q Pret la acest model, în care așa cum vedeți se poate selecta în ce treapta de putere doriți să rulați, este echivalentul a 3 trotinete de la e-twow cele trei modele în una singură..., si o sa fie la 2200 tva inclus! Cred că acum o să fie mai ușor de văzut! O să fac și un clip model comparativ între acest model si ce am de gând să aduc la noi pe piața, KULT 77. D _-_, on 22 noiembrie 2016 - 18:26, said:
Da, ideal este sa mergi in sarcina continuua. Insa, din pacate, functia 'Cruise Control' la E-twow este destul dificil de activat. De aceea, in conditii normale de utilizare nu prea ai ocazia sa o folosesti. Esti nevoit sa reduci viteza sau sa franezi in fata unei portiuni de drum mai dificile, a bordurilor, sa reduci viteza la apropierea de un pieton, sa accelerezi ca sa profiti de o portiune de drum libera, sa iti reglezi viteza in functie de viteza unei persoane insotitoare etc., deci ajungi sa circuli in principal pe baza de impulsuri, folosind inertia sau franand (eu ma straduiesc sa folosesc frana cu sistem KERS, desi distanta de franare este foarte lunga). Implementarea sistemului KERS pe E-twow nu recupereaza in mod semnificativ din energie. Pe display se poate observa cum creste nivelul bateriei la franare, dar eficienta este aproape nula. Cel putin eu nu am reusit sa incarc astfel acumulatorul dupa ce se descarcase aproape complet. Am facut o singura data experienta de a circula printr-un parc cu functia cruise control activata aproape pe intregul traseu pentru a vedea daca obtin rezultate mai bune, dar in realitate tot pe acolo a fost rezultatul. Nu inteleg ce vrei sa spui. |
#136
Posted 22 November 2016 - 19:12
Asa este. Energia recuperata prin franare este mult mai mica decat cea consumata pentru accelerare/deplasare.
Totusi ma asteptam ca autonomia sa fie cam de 30-33 km. Nu 26-27. Imi era logic ca nu atinge 40 km conform specificatiilor din fabrica. Cosmin ...ce baterie folosesti ? S-a potrivit in locasul e-twow fara sa o modifici ? Ai reusit (cred ca da) sa ai o autonomie muuult mai mare ? P.S. Cosmin...vad ca si tu ai un e-twow )) daca nu l-ai primit cadou....ai luat si tu teapa ca noi ha ha ha (glumesc) Edited by gbirotica, 22 November 2016 - 19:18. |
|
#137
Posted 22 November 2016 - 19:33
Ce parere aveti despre Evolio X-Board L pentru utilizare off-road?
Este un "hoverboard" voluminos, are roti de 10 inch (pneumatice), dar cantareste numai 12 Kg. Bateria de 4.4 Ah (LG) aparent are o autonomie de 17-20 Km, cu timp de incarcare de 2 ore. La pretul actual, de 1700 RON, pare o oferta mai buna decat Smart Balance Off Road care costa 1990 RON. Eu am unul cu roti de 6.5" si parca m-ar tenta unul cu roti de 10" daca ar face mai bine fata crapaturilor din asfalt. Alte variante similare de pe piata noastra au preturi sensibil mai maricele. La drept vorbind, ma atragea mai mult un monociclu electric care sa fie mai potent decat al meu (Airwheel X3). Tinteam spre Ninebot One, dar era prea scump, iar acum nici nu se mai gaseste. L-au inlocuit cu varianta S2 care este mai mic si are autonomie mai redusa cu o singura baterie (a doua se achizitioneaza separat), deci nu ar diferi prea mult fata de al meu. |
#138
Posted 22 November 2016 - 19:34
Consider ca jucariile acestea sunt pt parc. De cate ori ajung in parc cu fiica mea vreau sa fac miscare. Mi se pare o distractie destul de scumpa pt cateva ore pe luna
Pentru cei care sunt pasionati de jucarii de genul acesta, pare o alegere buna. NU condamn pe nimeni Mie mi se par destul de sensibile si instabile. Am incercat o singura data si nu a fost suficient sa ma prinda. Am si eu damblaua mea cu motocicletele.... asa ca nimeni nu e perfect Eu de la evolio am pus ochii pe asta...dar este alt topic ... Edited by gbirotica, 22 November 2016 - 19:37. |
#139
Posted 22 November 2016 - 19:42
Trotineta E-twow ma multumeste si nu simt nevoia sa am alta. Este cel mai practic vehicul pentru deplasare pe trotuarele din oras si cel mai comod in cazul unei iesiri prin parc sau pentru a face un pic de sport, dar pentru senzatiile oferite de sporturi extreme se preteaza mai bine monociclurile sau hoverboardurile. Monociclul meu, de asemenea, ma multumeste si as fi facut un efort financiar doar pentru unul mai mare (observ ca acum in loc sa le faca cu roti mai mari, le fac, de regula, cu doua roti, pentru o stabilitate mai buna). Dar un hoverboard care sa ma satisfaca suficient nu detin inca...
|
#140
Posted 22 November 2016 - 19:43
gbirotica, on 22 noiembrie 2016 - 19:12, said:
Asa este. Energia recuperata prin franare este mult mai mica decat cea consumata pentru accelerare/deplasare. Totusi ma asteptam ca autonomia sa fie cam de 30-33 km. Nu 26-27. Imi era logic ca nu atinge 40 km conform specificatiilor din fabrica. Cosmin ...ce baterie folosesti ? S-a potrivit in locasul e-twow fara sa o modifici ? Ai reusit (cred ca da) sa ai o autonomie muuult mai mare ? P.S. Cosmin...vad ca si tu ai un e-twow )) daca nu l-ai primit cadou....ai luat si tu teapa ca noi ha ha ha (glumesc) A fost cadou, l am comandat afară la 180 dolari, direct de la fabrica, să văd daca merita atenție..... a nu fabrica din România!!!! Dacă schimbi celulele cu samsung o sa ai mai mult, dar și o gaură mare în buzunar! Protejează acumulatorul care deja îl ai, incarcatorul de 4 A îți distruge acumulatorul în timp, el e pe pest de săgeată de margheting, uite ce repede putem încarcă noi bateria, dar uite aici ce face neamtul.... Folosește 2 amperi la încărcare, oare nu poate să facă și el de 4 amperi? https://www.my-egret...791712-189.html |
#141
Posted 22 November 2016 - 19:45
gbirotica, on 22 noiembrie 2016 - 19:34, said:
Mie mi se par destul de sensibile si instabile. Am incercat o singura data si nu a fost suficient sa ma prinda. Pai tocmai aici este provocarea si distractia mai mare. Decat patine, role, skateboard mai provocatoare sunt vehiculele electrice pe care sa le controlezi prin schimbarea centrului de greutate. Eu nu prea ies prin parcuri doar ca sa ma plimb. M-as plictisi. Si, in fond, am nevoie de un "mobil" (motiv si vehicul) ca sa ma rup din fata calculatorului... Motocicletele nu ma pasioneaza. Mai curand bicicletele electrice foldabile, usoare (sa fie carate usor pe scari, sa incapa in masina, sa poti circula cu ele pe drumurile publice fara a fi nevoie de inmatriculare etc.), dar astea nu prea sunt pentru senzatii la fel de "tari" ca atunci cand jonglezi cu gravitatia si propriul simt al echilibrului. Edited by _-_, 22 November 2016 - 19:54. |
|
#142
Posted 22 November 2016 - 19:46
Multumesc pentru informatii...
Vezi ca uneori iti joaca feste tableta. Imi este greu sa inteleg ce vrei sa spui... Mesajul este pt Waldhar Edited by gbirotica, 22 November 2016 - 20:05. |
#143
Posted 23 November 2016 - 11:43
#144
Posted 23 November 2016 - 12:09
https://electricridereview.com
Sa învățăm înainte să cumpărăm ceva, ca ajungem să dam sfaturi inutile, doar ca noi credem că avem ceva de tot, dar nu e așa, vorbim dintr-o minusculă experienta. Rămân la dispoziția celor care doresc să testeze si o trotineta adevărată, nu s -a înscris nimeni, dezamăgitor... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users