Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
VW Amarok - motorizari noi V6 TDI
Last Updated: Jun 07 2018 05:19, Started by
mufasa
, Aug 04 2016 15:04
·
0
#19
Posted 05 August 2016 - 22:57
JurasikMan, on 05 august 2016 - 18:49, said: Ram-ul ala va ingropa 10-12 Amarok-uri . Daca vine si cu 6.7 Cummins diesel ...probabil ingroapa si 5 Hilux pe langa Amarok-urile alea . Intrebare Amrok nu are reductor? Asta nu rezolva chestia cu cuplul, tractiunea unor sarcini mari, etc? JurasikMan, on 05 august 2016 - 18:49, said:
Asta este o masina. Poate face ce vedeti mai sus toata ziua , si la final nu are nimc . |
#20
Posted 06 August 2016 - 07:37
JurasikMan, on 05 august 2016 - 18:49, said:
Din pacate , un caraus are nevoie de rezerve de putere si de cuplu pe care motortul sa le furnizeze in turatii foarte joase. Strict pe hartie , 2.0 bi-turbo de VW Amarok face fata . In realitate , motorul nu are elasticitatea necesara unor solicitari extreme . Un pickup cu tractiune integrala va fi folosit si la chestii extreme , macar din cand in cand ( tractari , greutati mari in bena pe terenuri neamenajate , etc ) . Stim cu totii ca tehnologia in exces si fiabilitatea sunt invers proportionale . In general , "stiutorii de internet" contabilizeaza cifre furnizate de producatori ....care cifre pot fi reale. In utilizare lucrurile stau diferit . Tot " stiutorul de internet " vede fix ce este deasupra sasiului. " Stiutorul din teren " este interesat de ce este la nivelul sasiului si sub acesta . Niciodata , un motor mic si stors de resurse nu va fi fiabil si de incredere la solicitari asa cum este un motor de cilindree mare . Niciodata o suspensie comoda nu va face si nu va tine cat o suspensie clasica pe punti . Va fi mai comoda ....si atat . Va atasez un film cu ce nseamna o suspensie adevarata si ce poate face un motor de neam prost cu rezerve imense de putere si cuplu . [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vvjwy2Fwhww?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Asta este o masina. Poate face ce vedeti mai sus toata ziua , si la final nu are nimc . Nu este "de vina " producatorul ca ar fi american sau patagonez ...sunt de vina solutiile tehnice alese . Nu conteaza marca , designul masinii pe segmentul acesta . Conteaza ca cineva a ales sa utilizeze niste solutii tehnice adecvate solicitarilor pentru care a fost gandita masina . Punti fixe imense , care suporta roti mari si ( in consecinta ) grele . Rotile mari permit garda la sol mare . Motor cu rezerve de putere foarte mari. Transmisie supradimensionata . Ram-ul ala va ingropa 10-12 Amarok-uri . Daca vine si cu 6.7 Cummins diesel ...probabil ingroapa si 5 Hilux pe langa Amarok-urile alea . Dodge-urile astea 2500 sunt facute sa scoata TIR-uri incarcate din noroi . Asta inseamna ca au cu ce ( motor si transmisie ) . In contrapartida avem un motor facut de VAG , de 2 litri , stors si chinut sa scoata niste noxe cu 0,5 % mai mici decat precedenta norma de poluare , ambreaje pe volante bi-masice care se strica la utilizare normala la 60.000 km .... nu exista termen de comparatie . In gama asta nu se discuta despre marci si modele. Se discuta despre solutii tehnice potrivite . Stiutorul de internet nu pricepe ca in teren , cai aia de Amarok sunt chielea .... stiti voi cui ...si ca un cuplu de cilindree mare nu poate fi inlocuit de niste cifre scoase pe niste grafice de niste ingineri platiti sa reduca costurile . Un motor care consuma 6 litri % nu va scoate niciodata putere si cuplu cat unul care consuma 15 litri% . Pur si simplu nu se poate . Amarokul este OK pentru un european ...pentru un german care vrea sa para mai inalt pe autostrada ...dar daca il pui langa un Ram , pare ca Ram-ul a avut indigestie si din ce a vomitat ...a iesit de un Amarok. Asa stau lucrurile . Este dur dar asta-i realitatea. Oricum , daca la nivel european nu se va regandi poltica fiscala si taxele aferente pentru astfel de masini ( si nu numai pentru acest segment ) , piata lor se va diminua pana la disparitie . Si aici intram pe taramul politicii . Cand o societatea mareste taxele , societatea da semne ce are probleme ...dezechilibre . Nu de prea mult bine ia de la oameni bani cu japca . Cand masina va deveni un lux d.p.d.v fiscal ....democratia asta cacacioasa isi va atinge limitele . Stiu , tipul de societate este una si tipul de economie este alta. Dar mai stiu si ca sunt in relate directa si ca una o determina pe cealalta . Polemica aceasa am tinut.o legat de Talisman de 1.6 tone la gol si motor de 1.6. Acolo multi erau de acord ca motorul are capacitatea f.buna, dar eu sutineam si sustin ca trebuia un 2.0.Aici sa schimbat discutia 😀 Edited by Torquemada-666, 06 August 2016 - 07:40. |
#23
Posted 06 August 2016 - 11:46
JurasikMan, on 05 august 2016 - 18:49, said:
Daca vrei sa arati de fapt ce poate sa faca cele mai bengoase pick-upuri care exista pe planeta e OK, si mie-mi plac. Dar nu poti sa compari un Amarok (mid size) serie cu un RAM 2500 Heavy Duty (full size) superpreparat. Ma gandesc daca nu cumva Amarokul care a fost masina de insotire la Paris - Dakar nu cumva facea acelasi lucru pe care-l face RAMul asta. Oricum, pe langa diferenta de clase pretul este de la simplu la dublu. E ca si cand ai compara un Q5 cu un Cayenne ! Personal am in plan un pick-up si la momentul asta pe lista sunt Amarok 3,0 TDI, RAM 3,0 Ecodiesel sau F150 2,7 Ecoboost. |
#24
Posted 06 August 2016 - 13:20
Ford ofera deja pe Ranger un 3.2 diesel, nu stiu ce performante are dar il ofera de cand a aparut. Impozitul nu e nici o problema aceste masini, fiind autoutilitare, la 3.2 cred ca platesti vreo 300 ron pe an aproximativ. Versiunea Wildtrak e adresata amatorilor de vanatoare, pescuit etc, e relativ misto inauntru, vine doar cu v6, e comfortabila si din ce inteleg e super pe teren accidentat. Mai trebuie sa apara ceva similar si de la Mercedes anul viitor. GLT parca se va numi.
mufasa, on 04 august 2016 - 16:38, said:
Asta cu mila ... Full sizeurile americane (RAM 1500, F 150, Toyota Tundra, Chevy Silverado si Nissan Titan), toate sunt destul de luxury cam ca Amarokul. Si nu le e mila sa le bage pe unde au nevoie. Problema este ca daca ai de mers mult si pe on road, trebuie ca masina sa fie confortabila. In definitiv pick-urile merg 80% pe sosea (cu exceptia celor dedicate agriculturii care stau mai mult in camp). Problema la cele americane este ca nu ai infrastructura de service, o masina de genul asta daca o folosesti pe teren, sansele sunt mari sa mai strici cate ceva la ea, ma gandesc, si o sa te enervezi foarte mult cu piesele + bataie de cap. Mai bine cauti ceva ce se vinde oficial ca sa ai service/piese etc. Amarok sau Ranger Wildtrak sunt cele mai ok alegeri. Edited by emil_sv, 06 August 2016 - 13:21. |
#26
Posted 10 August 2016 - 08:40
#27
Posted 10 August 2016 - 10:50
Sa nu uitam graficul poluarii. USA unt pe primul lor, de mega departe fata de EU.
Am pus graficul intr.un thread. |
#28
Posted 10 August 2016 - 16:37
Chiar arata bine Amarok-ul.
Eu ii felicit pentru curajul sa creasca cilindreea, ca acum e la moda kkt-ul ala de downsizing. Adica asta mai lipsea, sa puna un motor de 1.0 l pe ditamai masina. 2016-volkswagen-amarok-atacarma-4.jpg 151.53K 35 downloads Edited by ericmario, 10 August 2016 - 17:05. |
|
#30
Posted 10 August 2016 - 16:58
deja am sters postari offtopic, cred ca e momentul sa vb la subiect, nu de placinte si ce concursuri de mancat fac americanii.
|
#31
Posted 26 August 2016 - 22:13
emil_sv, on 06 august 2016 - 13:20, said:
Amarok sau Ranger Wildtrak sunt cele mai ok alegeri. Din pacate mi-ar placea un full size si oficial nu se comercializeaza nici unul in Europa. Ma gandesc daca oare s-ar putea face un aranjament cu Ford RO. O sa vad cand o veni sorocul. |
#32
Posted 27 August 2016 - 19:18
On topic să fie atunci.
Are reductor în regim 4x4 Motorul de 2l în varianta de mijloc are 163 hp si 400nm, arhisuficient pentru 2.1 tone la gol. Transmisia e cam brutală. Regimul uzual este transmisie pe rotile din spate, tracțiunea integrală se cuplează în staționare. Motorul de 2l e șocant pentru mulți. Cum doar atât? Si ajunge? Rezonabila la drum lung, nu trebuie să mergi cu cisterna după tine. Drum Timișoara - Essen medie 9.1. la întoarcere 8.3 teoretic viteza maximă 193. Practic nu am mers mai mult de 170 în Germania. Toate taxele sunt de autoutilitară. Din punctul asta de vedere motorul de 2l nu este nici un avantaj. Dar biturboul nu te face nici o clipă să crezi că nu ai suficientă putere. |
#33
Posted 11 September 2016 - 07:00
In 2 saptamani ajung si pe plaiurile mioritice masinile de prezentare/test, iar de luna viitoare incep vanzarile .
|
|
#34
Posted 23 May 2018 - 09:18
Volkswagen începe producția celui mai puternic Amarok: diesel V6 de până la 272 de cai putere.
http://m.automarket....tere-84639.html "Volkswagen a început producția celui mai puternic pick-up Amarok dezvoltat până acum, care beneficiază de un motor diesel V6 de 258 de cai putere care poate ajunge temporar la 272 de cai putere. Cu aproximativ o lună în urmă, Volkswagen a anunțat lansarea unei noi versiuni pentru Amarok, prin care pick-up-ul a primit un motor V6 TDI de 3.0 litri de 258 de cai putere. Constructorul german a anunțat acum că producția noii versiuni a început la uzina de la Hanovra și a oferit detalii suplimentare despre aceasta. Cea mai importantă informație vizează chiar unitatea de propulsie: motorul de 258 CP poate ajunge temporar la 272 CP între 3.250 și 4.000 rpm prin intermediul unui overboost. De asemenea, cuplul maxim de 580 Nm este disponibil în plajă de 1.400-3.000 rpm, în timp ce sistemul de tracțiune integrală 4Motion și cutia de viteze automată cu 8 trepte fac parte din dotările standard. In plus, Volkswagen a anunțat și o serie de noutăți minore din punct de vedere vizual pentru noua versiune, întrucât unele elemente ale plafonului au fost vopsite în negru, la fel ca și scaunele cu tapițerie Nappa, în timp ce jantele au 20 inch. Noua unitate de propulsie va fi disponibilă doar pe nivelurile de echipare Aventura și Highline ale pick-up-ului, iar livrările vor începe la jumătatea lunii iunie. Producătorul acceptă însă deja comenzi, iar pentru moment știm detalii despre prețurile de pe piața din Germania. Astfel, prețul de bază pentru noua versiune cu motor V6 de 258 de cai putere este de aproape 51.400 de euro pentru nivelul de echipare Aventura și puțin peste 58.000 de euro pentru nivelul de echipare Highline." |
#35
Posted 23 May 2018 - 09:29
Ca mașină imi place. Pentru o exploatare decentă, fara noroaie până la oglinzi chiar mi-as lua unul. Amarokul nu va avea reductor niciodată. Funcția va fi preluată strict de cutia automata. Acum este important daca motorul are găselnița aia de la bosch care cica il face mai ecologic decât un motor de peruta de dinti. Viitorul ne va spune.
|
#36
Posted 23 May 2018 - 10:43
Cred ca au iesit cam tarziu cu acest motor,nu inteleg de ce nu l-au pus de la inceput.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users