Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim
 Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...

Termostat frigider - verificare
 Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...
 Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.
 

VW Amarok - motorizari noi V6 TDI

- - - - -
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#1
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Daca pana acum Amarokul detinea suprematia de cel mai confortabil si rafinat pick-up din segmentul mid-size, totusi existau nemultumiri cu privire la capacitatea cilindrica maxima de doar 2 l. Chiar puterea si cuplul sunt foarte bune, carcotasii contestau fiabilitatea unui motor bi-turbo de numai 2 l pentru sarcinile si regimul in care se presupune ca ar functiona un pick-up. Din cunostiintele mele motoarele 2,0 BiTDI au facut si fac fata cu brio. Totusi este evident ca un motor mai mare este un plus (personal si mie mi s-a parut cam ascutitoare, nu prea mi-a placut cum suna). De aceea si probabil din cauza singularitatii pe piata versus concurentii existenti, Incepand cu 2016 :

" VW will now offer a version of their 3.0L TDI V6. It will be available in three states of tune (120 kW, 150 kW, and 165 kW), with the most powerful version boasting a colossal torque output of 406 lb·ft (550 N·m). With this new engine, VW has positioned themselves at the top of the midsize pickup class. The Amarok's competition from Nissan, GM, Mitsubishi, Toyota and Ford cannot match the Amarok V6 TDI's combination of power, efficiency, towing capacity and acceleration. The new V6 TDI offers up to 23% more power and 28% more torque while delivering lower emissions and decreased fuel consumption compared to the previous 2.0 BiTDI engine that was previously the most powerful option. Deliveries of the new Amarok V6 TDI are scheduled to commence 3rd quarter 2016."

#2
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Amarok nicidecum nu o fost cel mai bun pick-up european. E in spatele lui Hilux, L200, Navara si Ranger. E inca un novice.

#3
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012

 TruculMagic, on 04 august 2016 - 15:16, said:

Amarok nicidecum nu o fost cel mai bun pick-up european. E in spatele lui Hilux, L200, Navara si Ranger. E inca un novice.
Confortabil si rafinat, despre asta era vorba nu cel mai bun, casca ochii, pana la cel mai bun e cale de urmat.

#4
SOCRATE_MMXII

SOCRATE_MMXII

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,004
  • Înscris: 29.01.2013
Mult le-a luat până să-și dea seama...motorul 3.0 V6 e perfect pentru Amarok.

#5
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,702
  • Înscris: 25.11.2014
Asta nu-i acelasi motor ca ala de pe Tuareg?

#6
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,115
  • Înscris: 22.05.2003
V6 este perfect. Amarok e vazut ca autoturism sau autoutilitara?
Ca in fct de asta impozitul difera...

La 3l conteaza.

2l Este prea putin pt ditamai masina, mai ales ca in general Amarok e vazut ca un F150, adica mai mult te plimbi cu ea, decat cari. Iti e mila sa o murdaresti...

#7
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 TruculMagic, on 04 august 2016 - 15:16, said:

Amarok nicidecum nu o fost cel mai bun pick-up european. E in spatele lui Hilux, L200, Navara si Ranger. E inca un novice.

Mai bun pentru tine inseamna numai mai rezistent ?
Mai confortabil, mai accesorizat, mai bine finisat, inseamna mai prost ?

 Serafim606, on 04 august 2016 - 15:48, said:

Asta nu-i acelasi motor ca ala de pe Tuareg?

Nu stiu, poate fi dar cu alte performante.
Touaregul a avut/are alte puteri : 204, 225, 245 si 262 CP.
Cele de pe Amarok vad ca vor avea : 160, 200 si 220 CP.

 Adm, on 04 august 2016 - 15:58, said:

V6 este perfect. Amarok e vazut ca autoturism sau autoutilitara?
Ca in fct de asta impozitul difera...

La 3l conteaza.

2l Este prea putin pt ditamai masina, mai ales ca in general Amarok e vazut ca un F150, adica mai mult te plimbi cu ea, decat cari. Iti e mila sa o murdaresti...

E 100% autoutilitara cu impozit mic, doar e pick-up.
Asta cu mila ... Full sizeurile americane (RAM 1500, F 150, Toyota Tundra, Chevy Silverado si Nissan Titan), toate sunt destul de luxury cam ca Amarokul. Si nu le e mila sa le bage pe unde au nevoie. Problema este ca daca ai de mers mult si pe on road, trebuie ca masina sa fie confortabila. In definitiv pick-urile merg 80% pe sosea (cu exceptia celor dedicate agriculturii care stau mai mult in camp). Sa zicem ca trebuie sa mergi 400 km cu Hiluxul ... ai pus-o ! Cu un Amarok insa e cu totul altceva. Iar ca aptitudini in off road, am vorbit cu propietarul unuia de-l folosea la vanatoare pe toate coclaurile, care-mi spunea ca intra pe unde nu intra Hiluxul. O fi, n-o fi ...Da, probabil ca Hiluxul este mai rezistent fiind mai simplu, dar atat, restul calitatilor se duc la Amarok sau Ranger care imbina cel mai bine on cu off road.

Edited by mufasa, 04 August 2016 - 16:27.


#8
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,115
  • Înscris: 22.05.2003
Adica e un Touareg cu... bena :D

#9
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Nu, nu e un Touareg cu bena. Cum nici Hilux nu este Landcruiser.
In afara de motorizare si eventual mici alte chestii, sunt modele mult inferioare.

#10
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 Adm, on 04 august 2016 - 17:04, said:

Adica e un Touareg cu... bena Posted Image

Ar fi fost ideal.
Totusi nu are comfortul Touaregului.

#11
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Este o masina care se adreseaza unui anume segment de piata. Cred ca a fost o idee buna producerea lui si una destul de ciudata montarea unui motor mai mare acum ....cand toti concurentii micsoreaza capacitatea clindrica. Hilux vine cu 2.4 ( inainte 2.5 si 3.0 ) , Navara vine cu 2.3 de 190 cp ( inainte cu 2.5 si 3.0 ) , Ranger face opinie separata cu 2.2 si 3.2 ( inainte 2.5 si 3.0 pe Wildtrack ) , D-Max ramane la 2.5 bi-turbo ( inainte 2.5 TD s 3.0 ) .
Tragedia este asigurarea . Ce care au nevoie de 4x4 dar nu-si permit taxele de la SUV-uri cu motoare mari , cumpara pickup-uri . De cateva zile , asigurarile au devenit prohbitive pentru autoutiltare , iar aceste masini nu mai sunt o optiune viabila , pentru ca iesi mai ieftin sa platesti impozit la SUV de 2.5 litri decat asigurare la autoutilitara de 2.5 ...asa ca va cam pica piata . Eu sunt in aceasta situatie si ma gandesc serios sa vand masina , pentru ca taxele , per total , sunt mai mari acum decat la un Touareg de 2.5 sau un Pathfinder de 2.5 .
In rest , putini posesori de pickup din Europa le folosesc pentru ce sunt ele proiectate. Cu cat sunt mai noi , cu atat sunt mai frumoase si mai putin fiabile . Transmsia de pickup trebuie sa ierte multe daca o utilizezi si in off-road moderat ( nu poate extrem din cauza lungimii ) . Rahaturile astea cu volante bi-masice , nu-s pentru forjat ambreiaje prin noroaie. Imediat se duc naibii .

Edited by JurasikMan, 04 August 2016 - 18:01.


#12
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 JurasikMan, on 04 august 2016 - 17:59, said:

Este o masina care se adreseaza unui anume segment de piata. Cred ca a fost o idee buna producerea lui si una destul de ciudata montarea unui motor mai mare acum ....cand toti concurentii micsoreaza capacitatea clindrica. Hilux vine cu 2.4 ( inainte 2.5 si 3.0 ) , Navara vine cu 2.3 de 190 cp ( inainte cu 2.5 si 3.0 ) , Ranger face opinie separata cu 2.2 si 3.2 ( inainte 2.5 si 3.0 pe Wildtrack ) , D-Max ramane la 2.5 bi-turbo ( inainte 2.5 TD s 3.0 ) .
Tragedia este asigurarea . Ce care au nevoie de 4x4 dar nu-si permit taxele de la SUV-uri cu motoare mari , cumpara pickup-uri . De cateva zile , asigurarile au devenit prohbitive pentru autoutiltare , iar aceste masini nu mai sunt o optiune viabila , pentru ca iesi mai ieftin sa platesti impozit la SUV de 2.5 litri decat asigurare la autoutilitara de 2.5 ...asa ca va cam pica piata . Eu sunt in aceasta situatie si ma gandesc serios sa vand masina , pentru ca taxele , per total , sunt mai mari acum decat la un Touareg de 2.5 sau un Pathfinder de 2.5 .
In rest , putini posesori de pickup din Europa le folosesc pentru ce sunt ele proiectate. Cu cat sunt mai noi , cu atat sunt mai frumoase si mai putin fiabile . Transmsia de pickup trebuie sa ierte multe daca o utilizezi si in off-road moderat ( nu poate extrem din cauza lungimii ) . Rahaturile astea cu volante bi-masice , nu-s pentru forjat ambreiaje prin noroaie. Imediat se duc naibii .

Nu renunta nici la 2,0 BiTDI, doar largeste paleta pentru toata lumea cum face si concurentul direct Rangerul.

Stii ca am mai discutat asta candva demult. Trebuie sa platim pretul modernizarii. Ce masini poti sa-ti mai cumperi acum (noi nu Patroluri sau LC vechi de 20 de ani si reconditionate) pentru off road mediu ? Pick-upurile - out toate, sunt pentru light off road, Gul - prohibitiv, Defenderul - mai mult repari la el decat mergi, poate un Wrangler dar e f. mic. Altceva ioc, ... toate-s  SUVuri. Am mers acu o luna cu cineva pe munte cu o LC J80 suprainaltata. N-as fi crezut ca o masina asa mare poate merge pe acolo. Iar propietarul n-o menaja de loc. Si o tinea asa de vreo 2-3 ani.
Hai ca sunt off-topic.

#13
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Wrangler e o basina de masina. Doar look-ul e de ea.
Suspensie tare ca dracu lipsita de orice confort.
In offroad rupe cardane, cruci cardanice sau grupuri pe banda rulanta.
Sa fie competenta cum sunt unele prin filmulete pe youtube, trebuie sa schimbi aproape tot la ea.
Consuma mult, inclusiv cea diesel consuma ca porcul.

Ontopic.

Majoritatea masinilor gen Amarok au motoare in 4 cilindri si puteri destul de mici. Indiferent de cilindree.
Motorul de 2 litri pe Amarok nu este subdimensionat si atata timp cat scoate din el si putere si cuplu, e absolut ok.
Poate e mai mult o chestie de psihic sa pui un motor de cilindree mare pe o asemenea masina.

Pick-up-urile astea au fost facute ca masini pentru agricultori. Trebuie sa faca fata la noroaie, nu la urcari, rock crowling si altele de gen, aka offroad. Pentru mers pe camp prin noroaie, cu saci cu ingrasamant sau seminte in bena, sunt super ok motorizarile de 2 litri.
Da, vad ca de la o generatie la alta le-au facut mai "luxoase" la interior. Unii le folosesc la vanatoare. Altii pentru plecat in vacante. Ciudate alegeri cand exista variante mult mai bune pentru asta si nu masini cu arcuri cu foi si punti rigide, deci confort limitat.

Pe o piata destul de aglomerata, cu modele consacrate, gen Hilux, e greu sa mai patrunzi. Incearca si VW marea cu degetul si probabil fiind nemultumiti de cifrele de vanzari, baga si ei motorizari si alte alea dar e greu, chiar si asa. Iar piata americana are si mai multe modele unde producatorii japonezi fac masini special pentru acea piata.

#14
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,135
  • Înscris: 05.08.2005
Ia cautati Ford f450 diesel, sa vedeti acolo monstru si lux. Americanii au truck-uri in veselie. Ford f150 e cea mai vanduta masina in state, dintre toate masinile indiferent de clasa, suv, sedan etc. Ca sa nu mai zic ca unule truck-uri is folosite pe post de camion, cu mase maxime de tactare ce se aproprie de 14t...

am vazut duminica noul hilux, bleu,  arata foarte foarte...

#15
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 serginho74, on 04 august 2016 - 20:06, said:

Poate e mai mult o chestie de psihic sa pui un motor de cilindree mare pe o asemenea masina.

Da, vad ca de la o generatie la alta le-au facut mai "luxoase" la interior. Unii le folosesc la vanatoare. Altii pentru plecat in vacante. Ciudate alegeri cand exista variante mult mai bune pentru asta si nu masini cu arcuri cu foi si punti rigide, deci confort limitat.
Evident e o chestie psihica cu care lumea nu este obisnuita.

Au un avantaj pe care nu ti-l aduce nici o alta masina : spatiul pentru bagaje.

#16
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 Adm, on 04 august 2016 - 15:58, said:

V6 este perfect. Amarok e vazut ca autoturism sau autoutilitara?
Ca in fct de asta impozitul difera...
Amarok nu este produs de VW Passenger Cars, cum este Touareg si celelalte modelele de pasageri cunoscute, ci de VW Commercial Vehicles. Sunt doua companii distincte, desi ambele fac parte din grup, la fel ca MAN sau Scania. VW Commercial Vehicles (VWCV) produce exclusiv autoutilitare.

#17
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Din pacate , un caraus are nevoie de rezerve de putere si de cuplu pe care motortul sa le furnizeze in turatii foarte joase. Strict pe hartie , 2.0 bi-turbo de VW Amarok face fata . In  realitate , motorul nu are elasticitatea necesara unor solicitari extreme . Un pickup cu tractiune integrala va fi folosit si la chestii extreme , macar din cand in cand ( tractari , greutati mari in bena pe terenuri neamenajate , etc ) . Stim cu totii ca tehnologia in exces si fiabilitatea sunt invers proportionale . In general , "stiutorii de internet" contabilizeaza cifre furnizate de producatori ....care cifre pot fi reale. In utilizare lucrurile stau diferit . Tot " stiutorul de internet " vede fix ce este deasupra sasiului. " Stiutorul din teren " este interesat de ce este la nivelul sasiului si sub acesta . Niciodata , un motor mic si stors de resurse nu va fi fiabil si de incredere la solicitari asa cum este un motor de cilindree mare . Niciodata o suspensie comoda nu va face si nu va tine cat o suspensie clasica pe punti . Va fi mai comoda ....si atat .
Va atasez un film cu ce nseamna o suspensie adevarata si ce poate face un motor de neam prost cu rezerve imense de putere si cuplu .
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vvjwy2Fwhww?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Asta este o masina. Poate face ce vedeti mai sus toata ziua , si la final nu are nimc . Nu este "de vina " producatorul ca ar fi american sau patagonez ...sunt de vina solutiile tehnice alese . Nu conteaza marca , designul masinii pe segmentul acesta . Conteaza ca cineva a ales sa utilizeze niste solutii tehnice adecvate solicitarilor pentru care a fost gandita masina . Punti fixe imense , care suporta roti mari si ( in consecinta ) grele . Rotile mari permit garda la sol mare . Motor cu rezerve de putere foarte mari. Transmisie supradimensionata .
Ram-ul ala va ingropa 10-12 Amarok-uri . Daca vine si cu 6.7 Cummins diesel ...probabil ingroapa si 5 Hilux pe langa Amarok-urile alea . Dodge-urile astea 2500 sunt facute sa scoata TIR-uri incarcate din noroi . Asta inseamna ca au cu ce ( motor si transmisie ) . In contrapartida avem un motor facut de VAG , de 2 litri , stors si chinut sa scoata niste noxe cu 0,5 % mai mici decat precedenta norma de poluare , ambreaje pe volante bi-masice care se strica la utilizare normala la 60.000 km .... nu exista termen de comparatie . In gama asta nu se discuta despre marci si modele. Se discuta despre solutii tehnice potrivite . Stiutorul de internet nu pricepe ca in teren , cai aia de Amarok sunt chielea .... stiti voi cui ...si ca un cuplu de cilindree mare nu poate fi inlocuit de niste cifre scoase pe niste grafice de niste ingineri platiti sa reduca costurile . Un motor care consuma 6 litri % nu va scoate niciodata putere si cuplu cat unul care consuma 15 litri% . Pur si simplu nu se poate . Amarokul este OK pentru un european ...pentru un german care vrea sa para mai inalt pe autostrada ...dar daca il pui langa un Ram , pare ca Ram-ul a avut indigestie si din ce a vomitat ...a iesit de un Amarok. Asa stau lucrurile . Este dur dar asta-i realitatea.
Oricum , daca la nivel european nu se va regandi poltica fiscala si taxele aferente pentru astfel de masini ( si nu numai pentru acest segment )  , piata lor se va diminua pana la disparitie . Si aici intram pe taramul politicii . Cand o societatea mareste taxele , societatea da semne ce are probleme ...dezechilibre . Nu de prea mult bine  ia de la oameni bani cu japca . Cand masina va deveni un lux d.p.d.v fiscal ....democratia asta cacacioasa isi va atinge limitele . Stiu , tipul de societate este una si tipul de economie este alta. Dar mai stiu si ca sunt in relate directa si ca una o determina pe cealalta .

#18
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Amarok nu este concurentul lui RAM, ci al lui Hilux. Toyota are de partea sa renumele și tradiția, VW are motoare și transmisia mai diversificată. În rest sunt tot cam pe acolo.
Altfel e ca și cum ai compara o barca de pescuit cu un remorcher. Ambele sunt bărci și ambele au scopuri comerciale.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate