Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Noi nu furam ca romanii"

Canalele Sky Showtime 1 și S...

Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...
 Configuratie PC

Mufa TV

PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u
 Recomandare rulouri exterioare us...

Gaoyue 858

Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...
 Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP
 

VW Amarok - motorizari noi V6 TDI

- - - - -
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#19
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,905
  • Înscris: 28.12.2006

 JurasikMan, on 05 august 2016 - 18:49, said:

Ram-ul ala va ingropa 10-12 Amarok-uri . Daca vine si cu 6.7 Cummins diesel ...probabil ingroapa si 5 Hilux pe langa Amarok-urile alea .
O locomotiva ingroapa toate RAM-urile din lume, le ingroapa si le face si foita.
Intrebare Amrok nu are reductor? Asta nu rezolva chestia cu cuplul, tractiunea unor sarcini mari, etc?


 JurasikMan, on 05 august 2016 - 18:49, said:

Asta este o masina. Poate face ce vedeti mai sus toata ziua , si la final nu are nimc .
Sparkul meu urca zilnic bordurile fix ca ala, si stim cu totii ce borduri sunt prin Bucuresti :)

#20
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 JurasikMan, on 05 august 2016 - 18:49, said:

Din pacate , un caraus are nevoie de rezerve de putere si de cuplu pe care motortul sa le furnizeze in turatii foarte joase. Strict pe hartie , 2.0 bi-turbo de VW Amarok face fata . In  realitate , motorul nu are elasticitatea necesara unor solicitari extreme . Un pickup cu tractiune integrala va fi folosit si la chestii extreme , macar din cand in cand ( tractari , greutati mari in bena pe terenuri neamenajate , etc ) . Stim cu totii ca tehnologia in exces si fiabilitatea sunt invers proportionale . In general , "stiutorii de internet" contabilizeaza cifre furnizate de producatori ....care cifre pot fi reale. In utilizare lucrurile stau diferit . Tot " stiutorul de internet " vede fix ce este deasupra sasiului. " Stiutorul din teren " este interesat de ce este la nivelul sasiului si sub acesta . Niciodata , un motor mic si stors de resurse nu va fi fiabil si de incredere la solicitari asa cum este un motor de cilindree mare . Niciodata o suspensie comoda nu va face si nu va tine cat o suspensie clasica pe punti . Va fi mai comoda ....si atat .
Va atasez un film cu ce nseamna o suspensie adevarata si ce poate face un motor de neam prost cu rezerve imense de putere si cuplu .
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vvjwy2Fwhww?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Asta este o masina. Poate face ce vedeti mai sus toata ziua , si la final nu are nimc . Nu este "de vina " producatorul ca ar fi american sau patagonez ...sunt de vina solutiile tehnice alese . Nu conteaza marca , designul masinii pe segmentul acesta . Conteaza ca cineva a ales sa utilizeze niste solutii tehnice adecvate solicitarilor pentru care a fost gandita masina . Punti fixe imense , care suporta roti mari si ( in consecinta ) grele . Rotile mari permit garda la sol mare . Motor cu rezerve de putere foarte mari. Transmisie supradimensionata .
Ram-ul ala va ingropa 10-12 Amarok-uri . Daca vine si cu 6.7 Cummins diesel ...probabil ingroapa si 5 Hilux pe langa Amarok-urile alea . Dodge-urile astea 2500 sunt facute sa scoata TIR-uri incarcate din noroi . Asta inseamna ca au cu ce ( motor si transmisie ) . In contrapartida avem un motor facut de VAG , de 2 litri , stors si chinut sa scoata niste noxe cu 0,5 % mai mici decat precedenta norma de poluare , ambreaje pe volante bi-masice care se strica la utilizare normala la 60.000 km .... nu exista termen de comparatie . In gama asta nu se discuta despre marci si modele. Se discuta despre solutii tehnice potrivite . Stiutorul de internet nu pricepe ca in teren , cai aia de Amarok sunt chielea .... stiti voi cui ...si ca un cuplu de cilindree mare nu poate fi inlocuit de niste cifre scoase pe niste grafice de niste ingineri platiti sa reduca costurile . Un motor care consuma 6 litri % nu va scoate niciodata putere si cuplu cat unul care consuma 15 litri% . Pur si simplu nu se poate . Amarokul este OK pentru un european ...pentru un german care vrea sa para mai inalt pe autostrada ...dar daca il pui langa un Ram , pare ca Ram-ul a avut indigestie si din ce a vomitat ...a iesit de un Amarok. Asa stau lucrurile . Este dur dar asta-i realitatea.
Oricum , daca la nivel european nu se va regandi poltica fiscala si taxele aferente pentru astfel de masini ( si nu numai pentru acest segment )  , piata lor se va diminua pana la disparitie . Si aici intram pe taramul politicii . Cand o societatea mareste taxele , societatea da semne ce are probleme ...dezechilibre . Nu de prea mult bine  ia de la oameni bani cu japca . Cand masina va deveni un lux d.p.d.v fiscal ....democratia asta cacacioasa isi va atinge limitele . Stiu , tipul de societate este una si tipul de economie este alta. Dar mai stiu si ca sunt in relate directa si ca una o determina pe cealalta .

Polemica aceasa am tinut.o legat de Talisman de 1.6 tone la gol si motor de 1.6. Acolo multi erau de acord ca motorul are capacitatea f.buna, dar eu sutineam si sustin ca trebuia un 2.0.Aici sa schimbat discutia 😀

Edited by Torquemada-666, 06 August 2016 - 07:40.


#21
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,905
  • Înscris: 28.12.2006
Una e Talisman care trebuie sa care pe pisi lamol, alta e pikuptruck care trebuie sa care niste caramida prin glod.

#22
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 crokodilu, on 06 august 2016 - 09:30, said:

Una e Talisman care trebuie sa care pe pisi lamol, alta e pikuptruck care trebuie sa care niste caramida prin glod.

Tot se aseamana in anumite detalii.

#23
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 JurasikMan, on 05 august 2016 - 18:49, said:

Daca vrei sa arati de fapt ce poate sa faca cele mai bengoase pick-upuri care exista pe planeta e OK, si mie-mi plac.
Dar nu poti sa compari un Amarok (mid size) serie cu un RAM 2500 Heavy Duty (full size) superpreparat. Ma gandesc daca nu cumva Amarokul care a fost masina de insotire la Paris - Dakar nu cumva facea acelasi lucru pe care-l face RAMul asta.
Oricum, pe langa diferenta de clase pretul este de la simplu la dublu. E ca si cand ai compara un Q5 cu un Cayenne !

Personal am in plan un pick-up si la momentul asta pe lista sunt Amarok 3,0 TDI, RAM 3,0 Ecodiesel sau F150 2,7 Ecoboost.


#24
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
Ford ofera deja pe Ranger un 3.2 diesel, nu stiu ce performante are dar il ofera de cand a aparut. Impozitul nu e nici o problema aceste masini, fiind autoutilitare, la 3.2 cred ca platesti vreo 300 ron pe an aproximativ. Versiunea Wildtrak e adresata amatorilor de vanatoare, pescuit etc, e relativ misto inauntru, vine doar cu v6, e comfortabila si din ce inteleg e super pe teren accidentat. Mai trebuie sa apara ceva similar si de la Mercedes anul viitor. GLT parca se va numi.

 mufasa, on 04 august 2016 - 16:38, said:

Asta cu mila ... Full sizeurile americane (RAM 1500, F 150, Toyota Tundra, Chevy Silverado si Nissan Titan), toate sunt destul de luxury cam ca Amarokul. Si nu le e mila sa le bage pe unde au nevoie. Problema este ca daca ai de mers mult si pe on road, trebuie ca masina sa fie confortabila. In definitiv pick-urile merg 80% pe sosea (cu exceptia celor dedicate agriculturii care stau mai mult in camp).

Problema la cele americane este ca nu ai infrastructura de service, o masina de genul asta daca o folosesti pe teren, sansele sunt mari sa mai strici cate ceva la ea, ma gandesc, si o sa te enervezi foarte mult cu piesele + bataie de cap. Mai bine cauti ceva ce se vinde oficial ca sa ai service/piese etc. Amarok sau Ranger Wildtrak sunt cele mai ok alegeri.

Edited by emil_sv, 06 August 2016 - 13:21.


#25
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Daca-i vorba de motorul asta, au cam belit-o. Posted Image
Eu sper totusi ca nu-s chiar atat de prosti/lacomi.

Edited by ericmario, 09 August 2016 - 18:13.


#26
SOCRATE_MMXII

SOCRATE_MMXII

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,004
  • Înscris: 29.01.2013
Adică un 7.2 benzină/diesel în Amurica poluează ca un Nissan Leaf, iar un 3.0TDI de la VW poluează ca Titanicu'...dă-o dreacu'.

#27
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Sa nu uitam graficul poluarii. USA unt pe primul lor, de mega departe fata de EU.
Am pus graficul intr.un thread.

#28
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Chiar arata bine Amarok-ul.
Eu ii felicit pentru curajul sa creasca cilindreea, ca acum e la moda kkt-ul ala de downsizing.
Adica asta mai lipsea, sa puna un motor de 1.0 l pe ditamai masina.

Attached File  2016-volkswagen-amarok-atacarma-4.jpg   151.53K   35 downloads

Edited by ericmario, 10 August 2016 - 17:05.


#29
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Ai de unde alege si masini de litraj mai mare.

#30
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,816
  • Înscris: 07.06.2014
deja am sters postari offtopic, cred ca e momentul sa vb la subiect, nu de placinte si ce concursuri de mancat fac americanii.

#31
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 emil_sv, on 06 august 2016 - 13:20, said:

Amarok sau Ranger Wildtrak sunt cele mai ok alegeri.
Asa e, si sunt singurele pe lista dintre modelele europene. Totusi si Hiluxul am vazut ca a facut un pas frumos inainte. S-ar putea sa intre in carti.
Din pacate mi-ar placea un full size si oficial nu se comercializeaza nici unul in Europa. Ma gandesc daca oare s-ar putea face un aranjament cu Ford RO. O sa vad cand o veni sorocul.

#32
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 18.01.2011
On topic să fie atunci.
Are reductor în regim 4x4
Motorul de 2l în varianta de mijloc are 163 hp si 400nm, arhisuficient pentru 2.1 tone la gol. Transmisia e cam brutală. Regimul uzual este transmisie pe rotile din spate, tracțiunea integrală se cuplează în staționare.
Motorul de 2l e șocant pentru mulți. Cum doar atât? Si ajunge?

Rezonabila la drum lung, nu trebuie să mergi cu cisterna după tine. Drum Timișoara - Essen medie 9.1. la întoarcere 8.3 teoretic viteza maximă 193. Practic nu am mers mai mult de 170 în Germania.

Toate taxele sunt de autoutilitară. Din punctul asta de vedere motorul de 2l nu este nici un avantaj.
Dar biturboul nu te face nici o clipă să crezi că nu ai suficientă putere.

#33
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
In 2 saptamani ajung si pe plaiurile mioritice masinile de prezentare/test, iar de luna viitoare incep vanzarile Posted Image .

#34
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Volkswagen începe producția celui mai puternic Amarok: diesel V6 de până la 272 de cai putere.

http://m.automarket....tere-84639.html

"Volkswagen a început producția celui mai puternic pick-up Amarok dezvoltat până acum, care beneficiază de un motor diesel V6 de 258 de cai putere care poate ajunge temporar la 272 de cai putere.

Cu aproximativ o lună în urmă, Volkswagen a anunțat lansarea unei noi versiuni pentru Amarok, prin care pick-up-ul a primit un motor V6 TDI de 3.0 litri de 258 de cai putere.

Constructorul german a anunțat acum că producția noii versiuni a început la uzina de la Hanovra și a oferit detalii suplimentare despre aceasta. Cea mai importantă informație vizează chiar unitatea de propulsie: motorul de 258 CP poate ajunge temporar la 272 CP între 3.250 și 4.000 rpm prin intermediul unui overboost.

De asemenea, cuplul maxim de 580 Nm este disponibil în plajă de 1.400-3.000 rpm, în timp ce sistemul de tracțiune integrală 4Motion și cutia de viteze automată cu 8 trepte fac parte din dotările standard.

In plus, Volkswagen a anunțat și o serie de noutăți minore din punct de vedere vizual pentru noua versiune, întrucât unele elemente ale plafonului au fost vopsite în negru, la fel ca și scaunele cu tapițerie Nappa, în timp ce jantele au 20 inch.

Noua unitate de propulsie va fi disponibilă doar pe nivelurile de echipare Aventura și Highline ale pick-up-ului, iar livrările vor începe la jumătatea lunii iunie. Producătorul acceptă însă deja comenzi, iar pentru moment știm detalii despre prețurile de pe piața din Germania. Astfel, prețul de bază pentru noua versiune cu motor V6 de 258 de cai putere este de aproape 51.400 de euro pentru nivelul de echipare Aventura și puțin peste 58.000 de euro pentru nivelul de echipare Highline."



#35
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Ca mașină imi place. Pentru o exploatare decentă, fara noroaie până la oglinzi chiar mi-as lua unul. Amarokul nu va avea reductor niciodată. Funcția va fi preluată strict de cutia automata. Acum este important daca motorul are găselnița aia de la bosch care cica il face mai ecologic decât un motor de peruta de dinti. Viitorul ne va spune.

#36
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,010
  • Înscris: 01.11.2005
Cred ca au iesit cam tarziu cu acest motor,nu inteleg de ce nu l-au pus de la inceput.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate