Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie bicicleta sosea/touring.
Last Updated: Mar 05 2018 16:39, Started by
andreidinca93
, Jun 15 2016 21:38
·
0
#73
Posted 03 July 2016 - 09:17
Ceea ce ai găsit inițial la 3500lei:
andreidinca93, on 22 iunie 2016 - 07:06, said: avea un mecanic de acolo o bicla la vanzare Giant TCX SLR, cyclocross. A zis ca a primit-o de la cineva din strainatate, vrea 3500 roni pentru ea. |
#74
Posted 03 July 2016 - 09:41
@123321 Exact ca asta arata, deci e 2014 nu 2015 cum a zis el, si are echipare 105, nu Sram. O sa merg maine sa o mai vad odata, sa vad ce marime e, ca mie imi trebuie un M la Giant si mai negociez cu el.
|
#75
Posted 03 July 2016 - 10:07
Shimano 105 este sub SRAM Force 22:
[ https://intheknowcycling.files.wordpress.com/2014/06/2014-gruppos-and-market-prices.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] însă în bani, pentru biciclete SH, acea diferență de fiabilitate s-ar traduce în cel mult 100$! Cu toate aceste detalii, cred că n-ar fi o idee rea ca să-l suni și pe vânzătorul de aici, pentru a-l întreba de prețul sub care și-a propus să nu vândă nicicum bicicleta lui. andreidinca93, on 03 iulie 2016 - 09:41, said: mai negociez cu el. |
#76
Posted 03 July 2016 - 21:34
Quote Cadru Aluxx SLR, marime M/L, cabluri si conducte intern |
#77
Posted 04 July 2016 - 12:00
cea M/L e sigur L, imo 58cm
vanzatorul e bisnitar, vrea sa aiba cat mai multi clienti |
#78
Posted 04 July 2016 - 13:02
#79
Posted 05 July 2016 - 09:59
pg-soare, on 03 iulie 2016 - 21:34, said:
M/L e o descriere precara care te va face posibil sa regreti ulterior alegerea aleasa! [ https://i.imgur.com/oIyLPqm.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] sirgoofy, on 04 iulie 2016 - 12:00, said: vanzatorul e bisnitar, vrea sa aiba cat mai multi clienti Edited by 123321, 05 July 2016 - 10:00. |
#80
Posted 05 July 2016 - 11:53
Ce e aia ML ? o idiotenie, cadrul e minim L, faptul ca idiotenia e scrisa in tabel nu o face serioasa.
ML... asta merge la casti care sunt ajustabile, cadrul e fix. In tabel apare si M, deci ML=L, si L=XL. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/40eVfQazGfI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu mai stiu daca am zis aici sau in alt thread, tabelele sunt cel mult orientative, nici masurile nu as baga mana in foc ca sunt adevarate.. Incurajez sa caute sa ia bicicleta personal, sa o probeze\verifice... ideal e sa fie cat mai noua. Edited by sirgoofy, 05 July 2016 - 12:13. |
#81
Posted 05 July 2016 - 17:20
Sunt sanse sa nu mai pot pleca. Dar tot vreau sa imi iau bicicleta. Cerintele in cazul asta sunt sa fie cat mai confortabila si sa nu se rupa pe drum neasfaltat(unde nu va ajunge prea des oricum) Asa bicicleta ar fi folosita pentru transport in oras si pentru ture de weekend, ture de fitness pe trasee din jurul orasului, pentru distante mai maricele.
Care este cea mai buna oferta si optiune dintre urmatoarele: http://www.decathlon...triban-540.html http://www.bikexpert...788_113705.aspx http://www.veloteca....-ultegra-4-2126 https://rovelo.ro/al...stang-sport-551 https://www.playbike...id_produs=26694 https://www.playbike...id_produs=25944 |
#82
Posted 05 July 2016 - 21:53
sirgoofy, on 05 iulie 2016 - 11:53, said:
Ce e aia ML ? o idiotenie, cadrul e minim L, faptul ca idiotenia e scrisa in tabel nu o face serioasa Mărimile din tabelul producătorului sunt măsurate cu exactitate de către acesta, iar tabelul de mai sus este mai mult decât precis, producătorul scoțând pe piață patru mărimi pentru modelul TCX SLR: mărimea 1 = 50,0 cm - notată cu S în tabel mărimea 2 = 52.5 cm - notată cu M în tabel mărimea 3 = 54,5 cm - notată cu ML în tabel, întrucât este o mărime poziționată între M și L mărimea 4 = 55.5 cm - notată cu L în tabel deci nu este absolut nimic orientativ, ci 100% geometrie!... Tu cum ai fi vrut ca, cei de la GIANT, să noteze mărimea de 54,5 cm? |
|
#83
Posted 06 July 2016 - 09:14
Acel ML la TT are 56cm oricum ai da-o. Marime buna pentru oameni peste >180cm inaltime. Intrati in polemici fara sens.
Dpdmv, cea mai importanta marime de luat in considerare e TT-ul pentru ca daca stai ca Superman pe ea cu pipa scurta si saua in fata...nu mai ai ce face. Pe cand la ST mai bagi o tija mai lunga, rezolvi cumva, daca e cadrul mic. Btw, daca era buna marimea, as fi luat-o eu, pentru ca vreau sa-mi iau ciclocross. |
#84
Posted 06 July 2016 - 09:47
#85
Posted 06 July 2016 - 12:08
Da, si pentru ML, TT este de 56cm.
Nu inteleg de ce tot incerci sa-l convingi pe initiatorul acestei discutii ca acea bicicleta ii este buna. Daca ma insel, te rog sa ma scuzi. Spor. |
#86
Posted 06 July 2016 - 13:14
Nu-i chirurgie pe creier: inițiatorul a specificat, în limba română, că va merge personal să identifice mărimea:
andreidinca93, on 03 iulie 2016 - 09:41, said: O sa merg maine sa o mai vad odata, sa vad ce marime e, ca mie imi trebuie un M la Giant si mai negociez cu el. Vezi postarea: #73 |
#87
Posted 06 July 2016 - 18:16
Am fost astazi si am testat Raleigh Mustang Sport de care am fost impresionat si multumit. Plus ca am discutat cu un reprezentant de la Rovelo, foarte amabil, care mi-a dat chiar bicicleta lui sa o testez si el avand acelasi model, mi-a facut si un discount de 10%, adica bicicleta ar costa 3600 de lei.
Am trecut si pe la baiatul ala care vindea Giant TCX 2 si am negociat cu el, imi lasa bicicleta la 3000 de lei. In cazul asta nu ma mai intereseaza GTul si Trekul. Mai raman urmatoarele: https://rovelo.ro/al...stang-sport-551 Asta cu discount, la 3600 de lei. http://www.cube.eu/produkte/road-race/ http://www.veloteca....-ultegra-4-2127 http://www.decathlon...triban-540.html https://www.giant-bi...66118/#features Asta folosita, la 3000 de lei. |
|
#88
Posted 06 July 2016 - 21:12
#89
Posted 06 July 2016 - 21:23
@123321 TCXul e S, cred ca este un pic cam mica, aveam 3 degete intre cadru si mine
Apropo si pentru cea de la Raleigh, am urcat pe un 56 unde incapea cu greu un deget si pe un 52 unde, la fel ca la TCX, intrau 3 degete intre cadru si picioare, banuiesc ca imi trebuie un 54, nu? Si cred ca Giantul este mic, cand am fost la reprezentanta la Giant si am testat Anyroadul mi-au zis ca imi trebuie un M. Si pe siteul raleigh ma incadrez pentru un 54, 170-175. 52 pentru 163-170 si 56 pentru 175-180. Edited by andreidinca93, 06 July 2016 - 21:31. |
#90
Posted 16 February 2018 - 10:58
Ma documentez pentru achizitia unei cursiere endurance/ gravel bike, ce va fi folosita la ture in principal pe sosea dar posibil si pe drumuri neasfaltate. Posibil ca in viitor sa o folosesc si pentru niste tururi de cicloturism, cu echipament minim...insa posibilitatea de a monta un portbagaj si aparatori este de luat in seama.
As avea in plan anul acesta si urcarea celor 2 Trans-uri...asa ca sunt in cautarea unei echipari care sa aiba si rapoartele potrivite. Nu am mai mers cu bicicleta de ceva ani, insa am experienta de mers pe cursiera, am mai avut in trecut. Bugetul ar fi pana in 4000 lei, nu vreau SH pt ca nu ma pricep atat de bine incat sa-mi dau seama daca pretul este corect sau bicla are anumite problem. M-am oprit la Raleigh Mustang Sport (https://rovelo.ro/al...stang-sport-551) sau Triban 540 ( https://www.decathlo...id_8377756.html). Raleigh-ul are echipare Sora, frane pe disc mecanice, permite cauciucuri mai late, 10.6kg. Nu stiu daca are prinderi pt porbagaj sau aparatori. Tribanu-ul are echipare 105, frane pe janta, vine cu cauciucuri de 23mm latime insa furca si franele am inteles ca permit montarea de cauciucuri pana la 32mm latime. Permite posibilitatea de a pune, la nevoie, portbagaj atat in fata cat si pe spate si aparatori de noroi. Revin si la ce spuneam la inceput...Raleigh-ul are foi 50/34 si pinioane 11-30, Tribanul are 52/36 cu pinioane 11-28. Aici am urmatoarele intrebari: la o greutate de cca 85 kg, antrenament mediu...cat de greu este sa urci Transfagarasanul cu rapoartele astea? Oare patina schimbatorului de pe Triban ar permite un pinion de 32 sau 34? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users