Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Sfat achizitie bicicleta sosea/touring.

- - - - -
  • Please log in to reply
102 replies to this topic

#1
andreidinca93

andreidinca93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 10.03.2014
Salutare!

Ma bate gandul sa fac o nebunie, sa fac "turul Europei" pe bicicleta.

Dar pentru asta imi trebuie o bicicleta adecvata, eu am un MTB, de care sunt multumit, dar nu cred ca e bun pentru asa ceva.
Asa ca as vrea sa imi iau o bicicleta de sosea cat mai confortabila si care sa aiba, neaparat, sistem de prindere pentru portbagaj fata/spate.

Aveti ceva sugestii?

Eu ma uitam la una de la Decathlon, dar stiu ca atunci cand m-am interesat de MTB imi ziceau mai multi ca nu prea sunt bune astea, ca nu au geometria buna.
http://www.decathlon...id_8350480.html

Acum nu vreau sa imi iau nici una din aia speciala de touring, pentru ca nu prea am vazut pe la noi si unde am vazut sunt foarte scumpe, alea care sa aiba si o echipare bunicica. Plus ca dupa ce termin vreau sa o folosesc ca mijloc de transport prin Bucuresti.

#2
Villefort

Villefort

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,061
  • Înscris: 22.04.2016
Eu zic ca un MTB e mai bun (rezistent) pentru ce vrei tu, poti sa pui multe bagaje pe el. Cine stie prin ce coclauri ajungi. Cursiera e mai sensibila si mai incomoda, chiar daca ai viteza mai mare si trebuie sa mergi cu ea doar pe asfalt bun.

Edited by Villefort, 15 June 2016 - 21:47.


#3
andreidinca93

andreidinca93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 10.03.2014
@Villefort Pai viteza e foarte importanta in cazul asta si efortul depus pentru a parcurge cati mai multi si mai usor km. Si nu prea vreau sa ies de pe asfalt cu ea.

#4
wizardofoz

wizardofoz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,626
  • Înscris: 15.01.2015
Cu MTB s-ar putea daca schimbi rotile si cauciucurile, dar tot e prost din motive de geometrie si suspensiile alea care iti maninca energia si ingreuneaza bicicleta.

#5
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
O MTB cu roti de 29" si cauciucuri de asfalt e cel mai bun compromis.
De ex. un Cross Fusion Men 29" si cauciucuri Continental TourRide.

Edited by Kroghy, 16 June 2016 - 05:34.


#6
pg-soare

pg-soare

    Ciclist de mahala

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,533
  • Înscris: 14.09.2008
Salut, uite, am deschis anul acesta un subiect in legatura cu cicloturismul.
http://forum.softped...76-cicloturism/
Am putea discuta acolo.

Pe scurt si eu aleg cursiera.

#7
andreidinca93

andreidinca93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 10.03.2014
@wizardofoz Da, pai e mai buna una de sosea.

@Kroghy  Daca e sa imi iau alta bicicleta nu o sa imi iau tot MTB. Am un Ram HT ONE cu roti de 26"

@pg-soare  Majoritatea celor pe care i-am vazut facand astfel de ture au biciclete de sosea fie ele cursiere sau speciale de touring. Ceva sugestii?

#8
pg-soare

pg-soare

    Ciclist de mahala

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,533
  • Înscris: 14.09.2008
Eu mi-am cumparat doar biciclete SH, deci nu te pot ajuta punctual. Insa daca as fi in locul tau, mi-as lua cu siguranta ciclocross.

#9
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

View PostVillefort, on 15 iunie 2016 - 21:47, said:

Eu zic ca un MTB e mai bun (rezistent) pentru ce vrei tu
Daca el va face vreodata turul Europei pe MTB, eu ma fac Papa de Roma si il binecuvantez personal.
Ai mers tu cu MTB mai mult de 20 km, vreodata?

Eu ii recomand sa-si ia una de strada, o cursiera, in functie de stilul de pedalat.

#10
kinguins

kinguins

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 388
  • Înscris: 20.03.2016
Pentru distante asa mari si eu tot ciclocross as alege. Daca in oras un ghidon drept e de preferat pentru ca ofera o manevrabilitate mai buna , pe distante lungi incepi sa simti avantajele ghidonului de cursiera pentru ca ai mai multe prinderi. (pozitii in care poti tine mainile).
Nu stiu ce marca sa iti recomand , dar ca si idee cadrul trebuie sa aiba posibilitatea sa montezi si aripi si portbagaj pentru coburi si evident sa fie rezistent depinde si cate kile ai + incarcatura etc.
La fel rotile sa fie rezistente sa suporte greutatea pe distante mari fara sa se descentreze etc.
Eu cam dupa asa ceva m-as ghida. Deci un ciclocross bun.
Ar mai fi de discutat , traseul ... tipul de anvelope , etc :)

#11
jakota

jakota

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,664
  • Înscris: 22.05.2011

View PostQuantum, on 16 iunie 2016 - 11:05, said:

Daca el va face vreodata turul Europei pe MTB, eu ma fac Papa de Roma si il binecuvantez personal.
Ai mers tu cu MTB mai mult de 20 km, vreodata?

Eu ii recomand sa-si ia una de strada, o cursiera, in functie de stilul de pedalat.

Vezi ca e un nene, senior/moderator p-aici se lauda ca a facut 180 km intr-o zi pe MTB.  :)

#12
Villefort

Villefort

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,061
  • Înscris: 22.04.2016

View PostQuantum, on 16 iunie 2016 - 11:05, said:


Ai mers tu cu MTB mai mult de 20 km, vreodata?


Cel mai mult am mers 85 km, si nu am ajuns acasa obosit.

In medie fac 50 km zilnic.

#13
jakota

jakota

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,664
  • Înscris: 22.05.2011
Sunt frumoase statisticile la competitii cand vezi 130 - 160 km  in cateva ore cu viteza medie de 35-40 km/h,  dar alea sunt obtinute in conditii ideale, fara trafic, cu maximum de suport, financiar, in tehnologie,  medicina  etc..
(merge o paralela cu echipele de formula1?, motoare pentru 2,3 curse etc...)  

MTB - ul in general e greu, nu e confortabil pt. anduranta,  arunca-ti un ochi pe discutiile astea:

http://www.ciclism.r...clocros/page-10

sorry, link-ul asta vroiam sa zic  :  http://www.ciclism.r...ta-de-excursie/

Edited by jakota, 16 June 2016 - 13:25.


#14
Villefort

Villefort

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,061
  • Înscris: 22.04.2016

View Postjakota, on 16 iunie 2016 - 13:18, said:

Sunt frumoase statisticile la competitii cand vezi 130 - 160 km  in cateva ore cu viteza medie de 35-40 km/h,  dar alea sunt obtinute in conditii ideale, fara trafic, cu maximum de suport, financiar, in tehnologie,  medicina  etc..
(merge o paralela cu echipele de formula1?, motoare pentru 2,3 curse etc...)  

Eu aia 85 km i-am facut pe un tanc de 21 kg, First Bike, in 3 ore. :lol:

De cand mi-am luat una de 13 kg e mult mai lejer.

#15
PhaseZ

PhaseZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 706
  • Înscris: 28.01.2011
Daca ce scrie in specificatiile Trbianului ca are prinderi pentru aripi si portabaj fata si spate atunci e ok pentru touring. Insa rotile au limita la 120 de kg, bicicleta are 10. Deci om+bagaje trebuie sa fie maxim 110 kg.

#16
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

View PostVillefort, on 16 iunie 2016 - 13:56, said:

Eu aia 85 km i-am facut pe un tanc de 21 kg, First Bike, in 3 ore. Posted Image
Ai si tu dreptate, dar va face turul Europei in 17 ani, iese la pensie, moare de foame :D

#17
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011

View PostQuantum, on 16 iunie 2016 - 17:23, said:

Ai si tu dreptate, dar va face turul Europei in 17 ani, iese la pensie, moare de foame Posted Image
Isi ia una electrica si cand oboseste merge "eco" ( prize in strainatate gaseste fara probleme , chiar si acumulatori de schimb ) .

#18
andreidinca93

andreidinca93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 10.03.2014
Am fost astazi la Decathlon si am mers cu Triban 540. Era foarte rapida, cel putin pe podeaua lor(lucioasa), parea bine inchegata. Dar baiatul de acolo, cu care am vorbit, zicea ca nu ar fi cea mai buna varianta asta, pentru ca are cadrul pe spate foarte ingust si mi-a recomandat una polivalenta. http://www.decathlon...al-300-alb.html Nu este chiar asta din link, pentru ca evident ca stocul din magazin si ce au pe site nu prea se pupa. Dar este asemanatoare ca model, evident e de barbati cu cadrul drept. Costa 1350 roni, este ceva mai bine echipata, are si portbagaj spate, cu stop si far cu dinam. Este greoaie si masiva, dar este si confortabila, pozitia mai dreapta, saua mult mai confortabila, tine greutate fara probleme.

Credeti ca este mai buna o astfel de varianta?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate