Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Transportul public gratuit poate ajuta la descongestionarea traficului?
Last Updated: Oct 20 2017 11:44, Started by
bogdan9901
, Jun 08 2016 13:42
·
0
#109
Posted 09 June 2016 - 13:34
Între 1909 și 11 iunie 1948 S.T.B. * (Societatea Comunală a Tramvaielor București - nume păstrat şi după ce a început exploatarea autobuzelor **) era ca un fel de societate pe acţiuni - unii angajaţi deţiuneau acţiuni, aşa că erau interesaţi de bunul mers al societăţii; ceva de genul era şi C.F.R.-ul.
* între 1948 şi 1950? acronimul s-a păstrat, dar însemna Serviciul de Transport Bucureşti. ** prima linie de troleibuze (81) a fost inagurată la 6 nov. 1949 şi deschisă publicului la 10 nov. 1949. Circula între P-ţa Presei şi P-ţa Victoriei (întoarcerea către Şos. Kiseleff se făcea prin Bd. 1 Mai (Ion Mihalache) şi Str. Monetărei). Ulterior a fost extinsă, dar din cauza lui "Alo, alo" a fost desfiinţată de pe vechiul traseu în 1986 sau 1987. Stâlpii de beton (ăia tip scară) de pe Şos. Kiseleff de la ea erau. |
#110
Posted 09 June 2016 - 15:48
Tallinn - Capitala Estoniei
Suprafață - Total 159,2 km² Populație (iunie 2013) - Capitala Estoniei 426503 locuitori - Densitate 2.700 loc./km² - Metropolitană 542.983 București Suprafață - Municipiu 228 km² Populație (2011)[3] - Municipiu 1.883.425 locuitori - Densitate 8.518,6 loc./km² - Urbană[2] 2.192.372 locuitori - Metropolitană[4] 3.400.000 locuitori Adica Tallinul are o populatie de 5 ori mai mica, ba chiar de aproape 7 ori pe toata zona metropolitana, pe o suprafata ceva mai mica decat Bucurestiul. Noi avem in plus lumea care nu are buletin de Bucuresti, dar sta in Bucuresti - cu care nu am nici o problema, doar ca reprezinta un numar mare de oameni ne-luat in calcul in statistici. Exemplul asta cu Tallinul este din alta poveste. Nu mai vorbim de civilizatie, de puterea economica data de iesirea la Marea Baltica, de influentele venite de la tarile vecine, etc. E o masura proasta si sper sa nu ajunga vreodata sa fie pusa in practica, dar e o masura de stanga, populista, caracteristica ideologiei politice din care face madam parte. Asta s-a votat, asta avem. |
#111
Posted 09 June 2016 - 16:04
Un oraş mai puţin dens populat are probleme mai mici legate de trafic, dar în rest nu văd rostul comparaţiei
|
#112
Posted 09 June 2016 - 17:14
Daca nu se adauga bicicletele in ecuatie nu se ajunge la descongestionarea traficului si reducerea poluarii...
|
#113
Posted 09 June 2016 - 17:22
#114
Posted 09 June 2016 - 17:52
Anushk90, on 09 iunie 2016 - 15:48, said:
Tallinn - Capitala Estoniei Suprafață - Total 159,2 km² Populație (iunie 2013) - Capitala Estoniei 426503 locuitori - Densitate 2.700 loc./km² - Metropolitană 542.983 București Suprafață - Municipiu 228 km² Populație (2011)[3] - Municipiu 1.883.425 locuitori - Densitate 8.518,6 loc./km² - Urbană[2] 2.192.372 locuitori - Metropolitană[4] 3.400.000 locuitori Noi avem in plus lumea care nu are buletin de Bucuresti, dar sta in Bucuresti - cu care nu am nici o problema, doar ca reprezinta un numar mare de oameni .... |
#116
Posted 09 June 2016 - 19:11
#117
Posted 09 June 2016 - 19:13
don_dannielo, on 09 iunie 2016 - 18:45, said:
Au bagat din nou plata prin sms? [ http://www.ratb.ro/images/RATB-afis_sms.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Da, se poate plati prin sms... Edited by xmanyacs77, 09 June 2016 - 19:13. |
#118
Posted 09 June 2016 - 19:16
Intreb pentru ca atunci cand am incercat, n-a mers.
Credeam ca-i un afis vechi. Mai incerc maine. Edited by don_dannielo, 09 June 2016 - 19:16. |
|
#119
Posted 09 June 2016 - 21:53
M-am uitat pe goagal si am vazut ca RATB are peste 10 000 de anjati, zici ca sunt uzinele Dacia. Ce naiba fac 10000 de oameni la nici 1000 de autobuze. Nr. maxim al soferilor si vatmanilor n-ar trebui sa fie mai mare de 1500. Iar personal auxiliar maxim 500. Si cand te gandesti ca salariul unui sofer RATB e in jur de 1000euro net , iti dai seama cat banet se risipeste.
|
#120
Posted 09 June 2016 - 22:37
Mai e nevoie de mentenanţa vehiculelor. Şi în circulaţie zilnică cred că-s peste 800 de vehicule.
|
#121
Posted 10 June 2016 - 04:40
zyraxes27, on 09 iunie 2016 - 21:53, said:
M-am uitat pe goagal si am vazut ca RATB are peste 10 000 de anjati, zici ca sunt uzinele Dacia. Ce naiba fac 10000 de oameni la nici 1000 de autobuze. Nr. maxim al soferilor si vatmanilor n-ar trebui sa fie mai mare de 1500. Iar personal auxiliar maxim 500. Si cand te gandesti ca salariul unui sofer RATB e in jur de 1000euro net , iti dai seama cat banet se risipeste. Edited by xmanyacs77, 10 June 2016 - 05:08. |
#122
Posted 10 June 2016 - 05:00
zyraxes27, on 09 iunie 2016 - 21:53, said:
M-am uitat pe goagal si am vazut ca RATB are peste 10 000 de anjati, zici ca sunt uzinele Dacia. Ce naiba fac 10000 de oameni la nici 1000 de autobuze. Nr. maxim al soferilor si vatmanilor n-ar trebui sa fie mai mare de 1500. Iar personal auxiliar maxim 500. Si cand te gandesti ca salariul unui sofer RATB e in jur de 1000euro net , iti dai seama cat banet se risipeste. Macar costa 2 lei vehicolul? Probabil ca da. Costa 2000000 intretinerea? La fel de probabil. Da' las' ca CAlitatea nu e buna, asa ca bagam Dorei zidari (multi) la intretinere. Si iesim ieftino-moca si toata lumea e fericita si jubileaza... 100 Dorei/autobuz. Ca deh... Nou e scump;) |
#123
Posted 10 June 2016 - 11:22
Prien, on 08 iunie 2016 - 13:55, said:
De ce sa fie transportul public gratuit? Chiar si cei care nu il folosesc au de castigat. Traficul mai aerisit le reduce timpul pierdut pe drum si economisesc si cativa banuti cu benzina. Edited by Sifonar, 10 June 2016 - 11:24. |
|
#124
Posted 10 June 2016 - 11:25
La U.R.A.C. nu se execută numai întreţineri, se fac şi reparaţii capitale. Bine, nu ştiu cum o să poţi repara capital un tomberon de Citaro.
Şi se mai produc tramvaie. Din păcate foarte puţine în raport cu necesităţile. |
#125
Posted 10 June 2016 - 11:27
#126
Posted 10 June 2016 - 16:22
De ce folosoiţi termenul Dorei? Da, sunt destui muncitori... , dar dacă toţi ar fi Dorei nu ar mai merge aproape nici un vehicul!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users