Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Transportul public gratuit poate ajuta la descongestionarea traficului?

- - - - -
  • Please log in to reply
138 replies to this topic

#109
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,626
  • Înscris: 13.06.2004
Între 1909 și 11 iunie 1948 S.T.B. * (Societatea Comunală a Tramvaielor București - nume păstrat şi după ce a început exploatarea autobuzelor **) era ca un fel de societate pe acţiuni - unii angajaţi deţiuneau acţiuni, aşa că erau interesaţi de bunul mers al societăţii; ceva de genul era şi C.F.R.-ul.

* între 1948 şi 1950? acronimul s-a păstrat, dar însemna Serviciul de Transport Bucureşti.
** prima linie de troleibuze (81) a fost inagurată la 6 nov. 1949 şi deschisă publicului la 10 nov. 1949. Circula între P-ţa Presei şi P-ţa Victoriei (întoarcerea către Şos. Kiseleff se făcea prin Bd. 1 Mai (Ion Mihalache) şi Str. Monetărei). Ulterior a fost extinsă, dar din cauza lui "Alo, alo" a fost desfiinţată de pe vechiul traseu în 1986 sau 1987. Stâlpii de beton (ăia tip scară) de pe Şos. Kiseleff de la ea erau.

#110
Anushk90

Anushk90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 05.01.2009
Tallinn - Capitala Estoniei
Suprafață
- Total 159,2 km²
Populație (iunie 2013)
- Capitala Estoniei 426503 locuitori
- Densitate 2.700 loc./km²
- Metropolitană 542.983

București
Suprafață
- Municipiu 228 km²
Populație (2011)[3]
- Municipiu 1.883.425 locuitori
- Densitate 8.518,6 loc./km²
- Urbană[2] 2.192.372 locuitori
- Metropolitană[4] 3.400.000 locuitori

Adica Tallinul are o populatie de 5 ori mai mica, ba chiar de aproape 7 ori pe toata zona metropolitana, pe o suprafata ceva mai mica decat Bucurestiul.
Noi avem in plus lumea care nu are buletin de Bucuresti, dar sta in Bucuresti - cu care nu am nici o problema, doar ca reprezinta un numar mare de oameni ne-luat in calcul in statistici.
Exemplul asta cu Tallinul este din alta poveste. Nu mai vorbim de civilizatie, de puterea economica data de iesirea la Marea Baltica, de influentele venite de la tarile vecine, etc.

E o masura proasta si sper sa nu ajunga vreodata sa fie pusa in practica, dar e o masura de stanga, populista, caracteristica ideologiei politice din care face madam parte. Asta s-a votat, asta avem.

#111
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,626
  • Înscris: 13.06.2004
Un oraş mai puţin dens populat are probleme mai mici legate de trafic, dar în rest nu văd rostul comparaţiei   :mellow:

#112
leul_tau

leul_tau

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,399
  • Înscris: 05.08.2013
Daca nu  se adauga bicicletele in ecuatie nu se ajunge la descongestionarea traficului si reducerea poluarii...

#113
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

 djl, on 09 iunie 2016 - 16:04, said:

Un oraş mai puţin dens populat are probleme mai mici legate de trafic, dar în rest nu văd rostul comparaţiei   Posted Image
Costul/costurile generate si suportate de mediul privat.

#114
bogdan9901

bogdan9901

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 07.07.2013

 Anushk90, on 09 iunie 2016 - 15:48, said:

Tallinn - Capitala Estoniei
Suprafață
- Total 159,2 km²
Populație (iunie 2013)
- Capitala Estoniei 426503 locuitori
- Densitate 2.700 loc./km²
- Metropolitană 542.983

București
Suprafață
- Municipiu 228 km²
Populație (2011)[3]
- Municipiu 1.883.425 locuitori
- Densitate 8.518,6 loc./km²
- Urbană[2] 2.192.372 locuitori
- Metropolitană[4] 3.400.000 locuitori


Noi avem in plus lumea care nu are buletin de Bucuresti, dar sta in Bucuresti - cu care nu am nici o problema, doar ca reprezinta un numar mare de oameni ....
Daca e gratuit doar pentru cei cu buletin de Bucuresti,ceilalti care nu ies la numaratoare vor plati si asa poate fac viza de flotant  si ies la numaratoarePosted Image

#115
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Au bagat din nou plata prin sms?

#116
bogdan9901

bogdan9901

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 07.07.2013

 don_dannielo, on 09 iunie 2016 - 18:45, said:

Au bagat din nou plata prin sms?
Da

#117
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,136
  • Înscris: 10.07.2013

 don_dannielo, on 09 iunie 2016 - 18:45, said:

Au bagat din nou plata prin sms?

[ http://www.ratb.ro/images/RATB-afis_sms.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Da, se poate plati prin sms...Posted Image

Edited by xmanyacs77, 09 June 2016 - 19:13.


#118
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Intreb pentru ca atunci cand am incercat, n-a mers.
Credeam ca-i un afis vechi.

Mai incerc maine.

Edited by don_dannielo, 09 June 2016 - 19:16.


#119
zyraxes27

zyraxes27

    connaisseur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,112
  • Înscris: 31.01.2010
M-am uitat pe goagal si am vazut ca RATB are peste 10 000 de anjati, zici ca sunt uzinele Dacia. Ce naiba fac 10000 de oameni la nici 1000 de autobuze. Nr. maxim al soferilor si vatmanilor n-ar trebui sa fie mai mare de 1500.  Iar personal auxiliar maxim 500. Si cand te gandesti ca salariul unui sofer RATB e in jur de 1000euro net , iti dai seama cat banet se risipeste.

#120
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,626
  • Înscris: 13.06.2004
Mai e nevoie de mentenanţa vehiculelor. Şi în circulaţie zilnică cred că-s peste 800 de vehicule.

#121
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,136
  • Înscris: 10.07.2013

 zyraxes27, on 09 iunie 2016 - 21:53, said:

M-am uitat pe goagal si am vazut ca RATB are peste 10 000 de anjati, zici ca sunt uzinele Dacia. Ce naiba fac 10000 de oameni la nici 1000 de autobuze. Nr. maxim al soferilor si vatmanilor n-ar trebui sa fie mai mare de 1500.  Iar personal auxiliar maxim 500. Si cand te gandesti ca salariul unui sofer RATB e in jur de 1000euro net , iti dai seama cat banet se risipeste.
Din cei 10.000 salariati cam 2000 lucreaza la URAC (uzina de reparatii) iar vreo 4000 sunt personal TESA inclusiv controlorii de bilete.Posted Image

Edited by xmanyacs77, 10 June 2016 - 05:08.


#122
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

 zyraxes27, on 09 iunie 2016 - 21:53, said:

M-am uitat pe goagal si am vazut ca RATB are peste 10 000 de anjati, zici ca sunt uzinele Dacia. Ce naiba fac 10000 de oameni la nici 1000 de autobuze. Nr. maxim al soferilor si vatmanilor n-ar trebui sa fie mai mare de 1500.  Iar personal auxiliar maxim 500. Si cand te gandesti ca salariul unui sofer RATB e in jur de 1000euro net , iti dai seama cat banet se risipeste.
Cand te "caci" pe tine sa cumperi cel mai ieftin produs, fara sa tii seama de cheltuielile de intretinere si altele generate de alegeri tampite, cam asa se intampla.

Macar costa 2 lei vehicolul? Probabil ca da.
Costa 2000000 intretinerea? La fel de probabil. Da' las' ca CAlitatea nu e buna, asa ca bagam Dorei zidari (multi) la intretinere. Si iesim ieftino-moca si toata lumea e fericita si jubileaza...

100 Dorei/autobuz. Ca deh... Nou e scump;)

#123
Sifonar

Sifonar

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 10.06.2016

 Prien, on 08 iunie 2016 - 13:55, said:

De ce sa fie transportul public gratuit?
Daca reduce macar cu 5% infernul din trafic, jos palaria.
Chiar si cei care nu il folosesc au de castigat. Traficul mai aerisit le reduce timpul pierdut pe drum si economisesc si cativa banuti cu benzina.

Edited by Sifonar, 10 June 2016 - 11:24.


#124
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,626
  • Înscris: 13.06.2004
La U.R.A.C. nu se execută numai întreţineri, se fac şi reparaţii capitale. Bine, nu ştiu cum o să poţi repara capital un tomberon de Citaro.
Şi se mai produc tramvaie. Din păcate foarte puţine în raport cu necesităţile.

#125
Sifonar

Sifonar

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 10.06.2016

 dexterash, on 10 iunie 2016 - 05:00, said:

100 Dorei/autobuz. Ca deh... Nou e scump;)
Aproximez cel mult 2 Dorei/autobuz, plus alti cativa la intretinere&servicii. Restul sunt pilosii, nepoteii si alte categorii asemanatoare.

Edited by Sifonar, 10 June 2016 - 11:29.


#126
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,626
  • Înscris: 13.06.2004
De ce folosoiţi termenul Dorei? Da, sunt destui muncitori... , dar dacă toţi ar fi Dorei nu ar mai merge aproape nici un vehicul!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate