Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024
 

Transportul public gratuit poate ajuta la descongestionarea traficului?

- - - - -
  • Please log in to reply
138 replies to this topic

#73
TibJon

TibJon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 387
  • Înscris: 08.06.2016

 lex404, on 08 iunie 2016 - 17:01, said:

Si cine o sa plateasca pentru asta? Ca nu merge cu aer si angajatii nu manca iarba pe campii.

Cumva restul tarii?

Si eu m-am gandit la aspectul asta.
Poate nu se mai fura bugetul capitalei si se rezolva cu gratuitatea.

#74
lil debul

lil debul

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,662
  • Înscris: 29.09.2005
Gratuitatile sint un semn de slabiciune, eu asi pune controale nin stop, nu taxezi da la pedale boss, asa facem totul gratuit inclusiv mersul la prostituate, de ce doar transportul ?
Sa ridice mina al de primeste macar o chifla mocca si il cred ca sustine pomenile, restul muncim sa avem, cum e si normal.

#75
WarpS

WarpS

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,456
  • Înscris: 30.07.2009
Nici macar Chirica de la Iasi nu a venit cu asa propunere, abia au dat 50% reducere studentilor si elevilor (1 leu biletul in loc de 2 lei). Pana la alegerile din toamna va fi bine peste tot. Vedem dupa :).

#76
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,129
  • Înscris: 10.07.2013

 lil debul, on 08 iunie 2016 - 17:34, said:

Gratuitatile sint un semn de slabiciune, eu asi pune controale nin stop, nu taxezi da la pedale boss, asa facem totul gratuit inclusiv mersul la prostituate, de ce doar transportul ?
Sa ridice mina al de primeste macar o chifla mocca si il cred ca sustine pomenile, restul muncim sa avem, cum e si normal.

Acum au dotat controlorii de bilete cu veste reflectorizante albastre.........parca RATB nu avea bani de piese de schimb pentru vehicule!

[ http://www.b365.ro/media/image/201606/w620/controlori_ratb_foto_alex_mihaileanu_06777600.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
In schimb au bani de uniforme? Posted Image 300 lei costa o vesta reflectorizanta albastra.
*Gratuitatile ar trebui sa fie doar pentru someri, elevi, studenti si pensionari cu venituri modice!

Edited by xmanyacs77, 08 June 2016 - 18:18.


#77
u-k

u-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,309
  • Înscris: 07.06.2016
S-a mai discutat asta si in alte orase, din nefericire "gratuitatea" asta ar insemna ca regia ar merge pe profit, din ce cauza? Ca ar disparea partea de ratb control, ratb tarabe de bilete, partea de birou.
Oricum ratb este tinut de bucuresteni, nu se sustine el din numar de bilete vandute.

Chiar si momentan o mica parte cumpara bilet la pret intreg, cei de la scoala, facultate si pensie, au 50% reducere sau gratuitate.

#78
newbie13

newbie13

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,010
  • Înscris: 13.12.2009
RATB ul e vai de el. jeg in majoritatea tramvaielor/troleibuzelor, vara cald si ocazionale mirosuri dubioase, nu stii niciodata cand vin, trebuie sa iti iei marje de eroare imense daca vrei sa ajungi undeva, pensionari care se imbulzesc MEREU sa se urce, abia poti sa cobori. ca sa nu mai zic ca atunci cand e aglomerat te uita sfintii in ele, cred ca oricine si-ar dori sa stea 15 minute de cand ajunge la coada la cotroceni pana trece in sfarsit prin intersectie.

#79
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,586
  • Înscris: 13.06.2004

 lil debul, on 08 iunie 2016 - 17:34, said:

Gratuitatile sint un semn de slabiciune, eu asi pune controale nin stop, nu taxezi da la pedale boss, asa facem totul gratuit inclusiv mersul la prostituate, de ce doar transportul ?
Sa ridice mina al de primeste macar o chifla mocca si il cred ca sustine pomenile, restul muncim sa avem, cum e si normal.

Dar nici infrastructura rutieră nu vine gratis, asta-i problema. Şi dacă dispare transportul în comun, va fi şi mai şi.
Ori creşte tariful, ori e fără bilet şi elimini chioşcurile de bilete + controlori (sunt curios câte salarii se acoperă din vânzarea titlurilor de călătorie). După orele 20.30 - 21.00 poţi să le zici că nu mai au voie să te controleze, că în afară de P-ţa Unirii nu mai ai de unde să încarci cartela.

#80
smsr

smsr

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 77
  • Înscris: 05.12.2013
Cred ca trebuie de facut un singur lucru - suplimentat numarul de autobuze(si de eliminat complet tramvaiele) cel putin in orele de varf. Rezultatul:
- ai ajunge mai repede la destinatie, decat chiar cu masina in conditiile actuale. iar plusul de timp castigat este atat de dorit de oricine
- ar fi mai curat aerul, mai putin zgomot, mai sigur pentru copii(si nu numai)
- ar fi mai relaxanta calatoria si poti sa te gandesti la unele lucruri in loc sa fii atent la trafic
- per total, intreaga comunitate ar fi mai bogata - s-ar cheltui mai putin pe combustibil, piese, reparatii ale drumului, etc.
- cu siguranta alte cateva avantaje, ce tin de fiecare persoana in parte

#81
bogdan9901

bogdan9901

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 07.07.2013

 LordRaptor, on 08 iunie 2016 - 15:08, said:

Pentru ca asa a hotarat consiliul local.
Tot pomana electorala a fost in toate orasele in care  s-a implementat? Nu inteleg de ce a hotarat consiliul asa ceva.

#82
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,129
  • Înscris: 10.07.2013

 smsr, on 08 iunie 2016 - 18:54, said:

Cred ca trebuie de facut un singur lucru - suplimentat numarul de autobuze(si de eliminat complet tramvaie si troleibuze) cel putin in orele de varf. Rezultatul:
- ai ajunge mai repede la destinatie, decat chiar cu masina in conditiile actuale. iar plusul de timp castigat este atat de dorit de oricine
- ar fi mai curat aerul, mai putin zgomot, mai sigur pentru copii(si nu numai)
- ar fi mai relaxanta calatoria si poti sa te gandesti la unele lucruri in loc sa fii atent la trafic
- per total, intreaga comunitate ar fi mai bogata - s-ar cheltui mai putin pe combustibil, piese, reparatii ale drumului, etc.
- cu siguranta alte cateva avantaje, ce tin de fiecare persoana in parte
Tramvaiele si troleibuzele sunt electrice/eco........ele nu polueaza aerul capitalei!Posted Image
La fel si metroul. Deci?

Edited by xmanyacs77, 08 June 2016 - 19:08.


#83
bogdan9901

bogdan9901

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 07.07.2013

 bladhaund, on 08 iunie 2016 - 15:00, said:

Greu de inteles cum se poate descongestiona traficul prin reducerea suprafetei carosabile cu 33-50%.
Simplu. Cand o sa stai la o mare coada in masina personala si pe linga tine pe banda de transport public vor trece autobuze si taxiuri,o sa incerci transportul in comun sau taxiul  tu si altii care nu vor sa piarda timpul in masina la coada. Dupa un timp se va micsora coada de masini cu 30-40%.

#84
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,586
  • Înscris: 13.06.2004
Să elimini tramvaiele? Ia, cum ar fi fără tramvaie la ore de vârf pe linii precum 32 şi 41? Deşi cred că în aceaiaşi categorie intră şi 1, 8, 21 , 25 .

Edited by djl, 08 June 2016 - 19:15.


#85
zyraxes27

zyraxes27

    connaisseur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,112
  • Înscris: 31.01.2010

 bladhaund, on 08 iunie 2016 - 15:22, said:

Socotit strict matematic. Dar societatea nu functioneaza asa.
Exista de mult "culoare unice" pentru transport in comun: liniile de tramvai. Nu se poate spune ca tramvaiul este inghesuit de nu poti arunca un ac, chiar opusul. Cel mai probabil 10-15% din cei cu masini vor fi convinsi. Diferenta se inghesuie pe strazile ingustate.

Chestia e ca inca foloseste foarte multa lume in bucuresti transportul in comun. Ar trebui sa va puneti problema ce veti face cand aia 30-40 de bezmetici din fiecare autobuz (tramvai) care ingheata de frig in statii vor folosi si ei masina personala si se vor transforma in 30-40 de masini in plus pe strada la fiecare autobuz, sa vezi atunci distractie.

#86
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,129
  • Înscris: 10.07.2013

 zyraxes27, on 08 iunie 2016 - 19:31, said:

Chestia e ca inca foloseste foarte multa lume in bucuresti transportul in comun. Ar trebui sa va puneti problema ce veti face cand aia 30-40 de bezmetici din fiecare autobuz (tramvai) care ingheata de frig in statii vor folosi si ei masina personala si se vor transforma in 30-40 de masini in plus pe strada la fiecare autobuz, sa vezi atunci distractie.
Sa vezi distractie, dupa ce intra studentii si elevii in vacanta, scade parcul rulant pe toate liniile...Posted Image

Stai ca fraierul in statie cate 15~25 minute sa vina un vehicul RATB ca sa te duca la serviciu!

Edited by xmanyacs77, 08 June 2016 - 19:38.


#87
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011

 a_b_c, on 08 iunie 2016 - 14:07, said:

poate ca nu este o lege chiar "rea" ! Posted Image
nu-i rea e cretina de-a binele...plus ca ar dezvolta o noua afacere, "insotitor" in masina privata

 lil debul, on 08 iunie 2016 - 17:34, said:

Gratuitatile sint un semn de slabiciune,
cica vor sa ofere gratuitate si la mersul cu taxiul; jumatate subventioneaza primaria jumatate taximetristul :)

#88
smsr

smsr

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 77
  • Înscris: 05.12.2013

 xmanyacs77, on 08 iunie 2016 - 19:06, said:

Tramvaiele si troleibuzele sunt electrice/eco........ele nu polueaza aerul capitalei!Posted Image
La fel si metroul. Deci?

Stiu, dar imi mentin parerea ca ar fi mai curat aerul fara tramvaie. Nu ma mai lungesc cu explicatii. Cred ca ar fi bune doar in conditiile unui trafic normal, nu in cazul junglei actuale.

#89
maximg

maximg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,658
  • Înscris: 07.11.2007

 smsr, on 08 iunie 2016 - 19:51, said:

Stiu, dar imi mentin parerea ca ar fi mai curat aerul fara tramvaie. Nu ma mai lungesc cu explicatii..........
Nici sa nu incerce , ca ca vei spune prostii .
Tramvaiul este cel mai modern mijloc de transport . " Nu ma mai lungesc cu explicatii " ....

#90
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,141
  • Înscris: 04.02.2011

 Kobra2602, on 08 iunie 2016 - 13:51, said:

si tu crezi ca daca fac benzi speciale alea vor fi libere? cocalarii pe acolo o sa mearga si o sa parcheze masinile.
Eu aș face o lege care să sune cam așa:
Toate autobuzele și tramvaiele se dotează cu un șpoiler confecționat din șină de tren, pentru a putea îndepărta orice obstrucție în trafic.
Ai virat aiurea? Zbang! la șpoiler!
Ai parcat aiurea? Zbang! la portieră!
Nu ai acordat prioritate autobuzului la ieșirea din stație? Zbang! la aripă!

Pe cuvântul meu, votați-mă pe mine și îmi ia câteva luni să fac ordine și disciplină acolo! :lol:

 maximg, on 08 iunie 2016 - 20:42, said:

Nici sa nu incerce , ca ca vei spune prostii .
Tramvaiul este cel mai modern mijloc de transport . " Nu ma mai lungesc cu explicatii " ....

Și monorail-ul. :)

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate