Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Transportul public gratuit poate ajuta la descongestionarea traficului?
#73
Posted 08 June 2016 - 17:22
#74
Posted 08 June 2016 - 17:34
Gratuitatile sint un semn de slabiciune, eu asi pune controale nin stop, nu taxezi da la pedale boss, asa facem totul gratuit inclusiv mersul la prostituate, de ce doar transportul ?
Sa ridice mina al de primeste macar o chifla mocca si il cred ca sustine pomenile, restul muncim sa avem, cum e si normal. |
#75
Posted 08 June 2016 - 17:46
Nici macar Chirica de la Iasi nu a venit cu asa propunere, abia au dat 50% reducere studentilor si elevilor (1 leu biletul in loc de 2 lei). Pana la alegerile din toamna va fi bine peste tot. Vedem dupa .
|
#76
Posted 08 June 2016 - 18:10
lil debul, on 08 iunie 2016 - 17:34, said:
Gratuitatile sint un semn de slabiciune, eu asi pune controale nin stop, nu taxezi da la pedale boss, asa facem totul gratuit inclusiv mersul la prostituate, de ce doar transportul ? Sa ridice mina al de primeste macar o chifla mocca si il cred ca sustine pomenile, restul muncim sa avem, cum e si normal. Acum au dotat controlorii de bilete cu veste reflectorizante albastre.........parca RATB nu avea bani de piese de schimb pentru vehicule! [ http://www.b365.ro/media/image/201606/w620/controlori_ratb_foto_alex_mihaileanu_06777600.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In schimb au bani de uniforme? 300 lei costa o vesta reflectorizanta albastra. *Gratuitatile ar trebui sa fie doar pentru someri, elevi, studenti si pensionari cu venituri modice! Edited by xmanyacs77, 08 June 2016 - 18:18. |
#77
Posted 08 June 2016 - 18:15
S-a mai discutat asta si in alte orase, din nefericire "gratuitatea" asta ar insemna ca regia ar merge pe profit, din ce cauza? Ca ar disparea partea de ratb control, ratb tarabe de bilete, partea de birou.
Oricum ratb este tinut de bucuresteni, nu se sustine el din numar de bilete vandute. Chiar si momentan o mica parte cumpara bilet la pret intreg, cei de la scoala, facultate si pensie, au 50% reducere sau gratuitate. |
#78
Posted 08 June 2016 - 18:24
RATB ul e vai de el. jeg in majoritatea tramvaielor/troleibuzelor, vara cald si ocazionale mirosuri dubioase, nu stii niciodata cand vin, trebuie sa iti iei marje de eroare imense daca vrei sa ajungi undeva, pensionari care se imbulzesc MEREU sa se urce, abia poti sa cobori. ca sa nu mai zic ca atunci cand e aglomerat te uita sfintii in ele, cred ca oricine si-ar dori sa stea 15 minute de cand ajunge la coada la cotroceni pana trece in sfarsit prin intersectie.
|
#79
Posted 08 June 2016 - 18:34
lil debul, on 08 iunie 2016 - 17:34, said:
Gratuitatile sint un semn de slabiciune, eu asi pune controale nin stop, nu taxezi da la pedale boss, asa facem totul gratuit inclusiv mersul la prostituate, de ce doar transportul ? Sa ridice mina al de primeste macar o chifla mocca si il cred ca sustine pomenile, restul muncim sa avem, cum e si normal. Dar nici infrastructura rutieră nu vine gratis, asta-i problema. Şi dacă dispare transportul în comun, va fi şi mai şi. Ori creşte tariful, ori e fără bilet şi elimini chioşcurile de bilete + controlori (sunt curios câte salarii se acoperă din vânzarea titlurilor de călătorie). După orele 20.30 - 21.00 poţi să le zici că nu mai au voie să te controleze, că în afară de P-ţa Unirii nu mai ai de unde să încarci cartela. |
#80
Posted 08 June 2016 - 18:54
Cred ca trebuie de facut un singur lucru - suplimentat numarul de autobuze(si de eliminat complet tramvaiele) cel putin in orele de varf. Rezultatul:
- ai ajunge mai repede la destinatie, decat chiar cu masina in conditiile actuale. iar plusul de timp castigat este atat de dorit de oricine - ar fi mai curat aerul, mai putin zgomot, mai sigur pentru copii(si nu numai) - ar fi mai relaxanta calatoria si poti sa te gandesti la unele lucruri in loc sa fii atent la trafic - per total, intreaga comunitate ar fi mai bogata - s-ar cheltui mai putin pe combustibil, piese, reparatii ale drumului, etc. - cu siguranta alte cateva avantaje, ce tin de fiecare persoana in parte |
#81
Posted 08 June 2016 - 19:00
#82
Posted 08 June 2016 - 19:06
smsr, on 08 iunie 2016 - 18:54, said:
Cred ca trebuie de facut un singur lucru - suplimentat numarul de autobuze(si de eliminat complet tramvaie si troleibuze) cel putin in orele de varf. Rezultatul: - ai ajunge mai repede la destinatie, decat chiar cu masina in conditiile actuale. iar plusul de timp castigat este atat de dorit de oricine - ar fi mai curat aerul, mai putin zgomot, mai sigur pentru copii(si nu numai) - ar fi mai relaxanta calatoria si poti sa te gandesti la unele lucruri in loc sa fii atent la trafic - per total, intreaga comunitate ar fi mai bogata - s-ar cheltui mai putin pe combustibil, piese, reparatii ale drumului, etc. - cu siguranta alte cateva avantaje, ce tin de fiecare persoana in parte La fel si metroul. Deci? Edited by xmanyacs77, 08 June 2016 - 19:08. |
|
#83
Posted 08 June 2016 - 19:06
bladhaund, on 08 iunie 2016 - 15:00, said:
Greu de inteles cum se poate descongestiona traficul prin reducerea suprafetei carosabile cu 33-50%. |
#84
Posted 08 June 2016 - 19:14
Să elimini tramvaiele? Ia, cum ar fi fără tramvaie la ore de vârf pe linii precum 32 şi 41? Deşi cred că în aceaiaşi categorie intră şi 1, 8, 21 , 25 .
Edited by djl, 08 June 2016 - 19:15. |
#85
Posted 08 June 2016 - 19:31
bladhaund, on 08 iunie 2016 - 15:22, said:
Socotit strict matematic. Dar societatea nu functioneaza asa. Exista de mult "culoare unice" pentru transport in comun: liniile de tramvai. Nu se poate spune ca tramvaiul este inghesuit de nu poti arunca un ac, chiar opusul. Cel mai probabil 10-15% din cei cu masini vor fi convinsi. Diferenta se inghesuie pe strazile ingustate. Chestia e ca inca foloseste foarte multa lume in bucuresti transportul in comun. Ar trebui sa va puneti problema ce veti face cand aia 30-40 de bezmetici din fiecare autobuz (tramvai) care ingheata de frig in statii vor folosi si ei masina personala si se vor transforma in 30-40 de masini in plus pe strada la fiecare autobuz, sa vezi atunci distractie. |
#86
Posted 08 June 2016 - 19:36
zyraxes27, on 08 iunie 2016 - 19:31, said:
Chestia e ca inca foloseste foarte multa lume in bucuresti transportul in comun. Ar trebui sa va puneti problema ce veti face cand aia 30-40 de bezmetici din fiecare autobuz (tramvai) care ingheata de frig in statii vor folosi si ei masina personala si se vor transforma in 30-40 de masini in plus pe strada la fiecare autobuz, sa vezi atunci distractie. Stai ca fraierul in statie cate 15~25 minute sa vina un vehicul RATB ca sa te duca la serviciu! Edited by xmanyacs77, 08 June 2016 - 19:38. |
#87
Posted 08 June 2016 - 19:50
a_b_c, on 08 iunie 2016 - 14:07, said:
poate ca nu este o lege chiar "rea" ! lil debul, on 08 iunie 2016 - 17:34, said:
Gratuitatile sint un semn de slabiciune, |
|
#88
Posted 08 June 2016 - 19:51
xmanyacs77, on 08 iunie 2016 - 19:06, said:
Tramvaiele si troleibuzele sunt electrice/eco........ele nu polueaza aerul capitalei! La fel si metroul. Deci? Stiu, dar imi mentin parerea ca ar fi mai curat aerul fara tramvaie. Nu ma mai lungesc cu explicatii. Cred ca ar fi bune doar in conditiile unui trafic normal, nu in cazul junglei actuale. |
#89
Posted 08 June 2016 - 20:42
#90
Posted 08 June 2016 - 20:56
Kobra2602, on 08 iunie 2016 - 13:51, said:
si tu crezi ca daca fac benzi speciale alea vor fi libere? cocalarii pe acolo o sa mearga si o sa parcheze masinile. Toate autobuzele și tramvaiele se dotează cu un șpoiler confecționat din șină de tren, pentru a putea îndepărta orice obstrucție în trafic. Ai virat aiurea? Zbang! la șpoiler! Ai parcat aiurea? Zbang! la portieră! Nu ai acordat prioritate autobuzului la ieșirea din stație? Zbang! la aripă! Pe cuvântul meu, votați-mă pe mine și îmi ia câteva luni să fac ordine și disciplină acolo! maximg, on 08 iunie 2016 - 20:42, said:
Nici sa nu incerce , ca ca vei spune prostii . Tramvaiul este cel mai modern mijloc de transport . " Nu ma mai lungesc cu explicatii " .... Și monorail-ul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users