Transportul public gratuit poate ajuta la descongestionarea traficului?
Last Updated: Oct 20 2017 11:44, Started by
bogdan9901
, Jun 08 2016 13:42
·
0
#37
Posted 08 June 2016 - 15:00
Greu de inteles cum se poate descongestiona traficul prin reducerea suprafetei carosabile cu 33-50%.
|
#38
Posted 08 June 2016 - 15:08
Quote Si dece e gratuit nu au oamenii bani? E comunism? Pentru ca asa a hotarat consiliul local. |
#39
Posted 08 June 2016 - 15:10
Transportul gratuit e o cretinitate, dar nu va fi ultima idee stupida a coanei Firea.
N-o sa ma convinga sa las masina acasa si sa merg cu tramvaiu' impreuna cu toate pirandele, puradeii si cocalarii care se vor deplasa atunci fara stres. Nici nu era greu sa gandeasca mai bine treaba asta: transport gratuit (abonamente) pentru angajati, pensionari, elevi si studenti. In rest, biletele mergeau si scumpite iar controalele facute profesional, nu cu lichelele de la ratb. |
#40
Posted 08 June 2016 - 15:13
#41
Posted 08 June 2016 - 15:16
Propunerea asta a noului primar general , nu este fezabila in Bucuresti , din mai multe motive .
Gratuitatea vine ca o incurajare pt locuitori , sa mearga cu transportul public si sa lase masinile acasa ...dar RATB este o societate falimentara si prost organizata . Intr-un oras de genul Bucurestiului , transportul ar trebui facut cu troleibuze , autobuze , midibuze , tramvaie de mare capacitate si de mica , capacitate ....si nu are asa ceva . Midibuze nu exista , autobuzele sint expirate , terminate si insuficiente , mai exista doar citeva troleuri , tramvaiele sint nemodernizate si putine ( pt asta se tin linii suspendate cu anii ) , tramvaie gen " tatra " mici , nu sint .... deci parcul auto este praf si lipsa .... Traseele au ramas blocate in istorie , dovada ca le si spune trasee istorice . deci multe trebuie prelungite , deviate , si este nevoie de linii noi . Din cauza lipsei mijloacelor de transport , pe multe linii se circula la intervale uriase .... Si punind cap la cap toate astea , care ar fi prostul sa-si lase masina acasa ??? sa ce ???? Sa mergi 15 min pe jos pina la RATB , sa stai 30 de min in statie , sa te sui in duhoare si aer irespirabil , sa mergi 15 min cu RATB-ul , apoi inca 10-15 pe jos pina la destinatie ????? Numai un nebun ar alege solutia asta daca are masina . ........ Cind ratb_ul va circula pe toate arterele , la intervale de citeva minute , se va mai discuta . Pina atunci , masina personala este la putere . |
#42
Posted 08 June 2016 - 15:18
pe dreacu.
eu locuiesc langa o scoala generala nu din asta de fite, dimineata intre 7:40 si 8:10 e full de masini. Se face coada de masini si fiecare opreste masina fix in fata scoli ca nu cumva progenitura sa mearga mai mult de 5 m si sa-i scada suncile. Cred ca 90% dintre parinti isi aduc progeniturile cu masina, eu nu cred ca vor renunta astia la masini nici cu ratb gratis nici daca ar fi moka chiar si metroul. Solutia pt descongestionarea traficului ar fi dupa parerea mea ar fi triplarea pretului la carburanti pt persoane fizice, pt firme( excusiv pt firme transport marfa, alimente, etc) sa ramana la fel. Cine e prins ca cumpara carburanti pe firma dar o foloseste in scop personal amenda 5000 lei pt fiecare litru gasit in rezervor. |
#43
Posted 08 June 2016 - 15:22
maximg, on 08 iunie 2016 - 15:16, said: , sa mergi 15 min cu RATB-ul , zzhunt, on 08 iunie 2016 - 15:18, said:
pe dreacu. eu locuiesc langa o scoala generala nu din asta de fite, dimineata intre 7:40 si 8:10 e full de masini. Se face coada de masini si fiecare opreste masina fix in fata scoli ca nu cumva progenitura sa mearga mai mult de 5 m si sa-i scada suncile. Cred ca 90% dintre parinti isi aduc progeniturile cu masina, eu nu cred ca vor renunta astia la masini nici cu ratb gratis nici daca ar fi moka chiar si metroul. Solutia pt descongestionarea traficului ar fi dupa parerea mea ar fi triplarea pretului la carburanti pt persoane fizice, pt firme( excusiv pt firme transport marfa, alimente, etc) sa ramana la fel. Cine e prins ca cumpara carburanti pe firma dar o foloseste in scop personal amenda 5000 lei pt fiecare litru gasit in rezervor. Prima parte e o observatie corecta, a doua insa cu triplarea pretului carburantilor,...omule, te simti bine? Deja costa o gramada carburantii la noi. |
#44
Posted 08 June 2016 - 15:22
djl, on 08 iunie 2016 - 15:13, said: Într-un autobuz încap oameni cât vreo 20 de maşini (dacă nu chiar 25). Într-un tramvai cam cât în 40-50. Exista de mult "culoare unice" pentru transport in comun: liniile de tramvai. Nu se poate spune ca tramvaiul este inghesuit de nu poti arunca un ac, chiar opusul. Cel mai probabil 10-15% din cei cu masini vor fi convinsi. Diferenta se inghesuie pe strazile ingustate. |
#45
Posted 08 June 2016 - 15:25
bogdan9901, on 08 iunie 2016 - 13:42, said:
In Bucuresti se propune gratuitatea transportului public de suprafata dupa ce se vor crea culoare unice pentru transport public . Cred ca o parte dintre locuitorii capitalei vor lasa acasa masinile daca nu au de carat bagaje sau cumparaturi.In Europa exista transport gratuit la Talinn. transportul public din Bucuresti este si acum mai ieftin decat masina. deci nu gratuitatea lui e solutia, ci serviciile oferite. |
#46
Posted 08 June 2016 - 15:25
zzhunt, on 08 iunie 2016 - 15:18, said: Solutia pt descongestionarea traficului ar fi dupa parerea mea ar fi triplarea pretului la carburanti pt persoane fizice, pt firme( excusiv pt firme transport marfa, alimente, etc) sa ramana la fel. Cine e prins ca cumpara carburanti pe firma dar o foloseste in scop personal amenda 5000 lei pt fiecare litru gasit in rezervor. E mai simplu sa eutanasiem selectiv pe astia de te enerveaza pe tine. Pe aia care au masini, pe aia care sunt mai inalti de 1.85, pe aia care au gagica blonda... Se face liber. Solutia are caracter permanent, nu esti de acord? Sa nu ne fie frica sa ne ducem ideile pana la capat, tovarasi! (sau copii!, dupa caz). |
|
#47
Posted 08 June 2016 - 15:26
Tramvaiele alea ceheşti sunt mici, dar de obicei circulă cuplate câte 2. Sunt mai bune decât cele româneşti, sunt rapide şi ar fi mai multe în circulaţie dacă s-ar aduce piese din Cehia (că încă se mai găsesc).
Trebuie refăcută legătura de tramvai dintre P-ţa Unirii şi P-ţa Sf. Vineri şi instalată o linie de tramvai între Hala Traian şi Bd. Octavian Goga. Tramvaiele au destui călători la orele de vârf. Bine, nu pe toate liniile, dar 1, 8, 16, 21, 25, 32, 41, 45 . Destui călători au şi 23, 27, 36, 44 (posibil şi 11 la orele de vârf). Dacă ar exista linie de tramvai P-ţa Unirii - Pantelimon şi ar fi tot traseul reablitat probabil s-ar mai descongestiona autobuzul 104. Edited by djl, 08 June 2016 - 15:31. |
#48
Posted 08 June 2016 - 15:28
djl, on 08 iunie 2016 - 15:26, said: Tramvaiele alea ceheşti sunt mici, dar de obicei circulă cuplate câte 2. Sunt mai bune decât cele româneşti, sunt rapide şi ar fi mai multe în circulaţie dacă s-ar aduce piese din Cehia (că încă se mai găsesc). Trebuie refăcută legătura de tramvai dintre P-ţa Unirii şi P-ţa Sf. Vineri şi instalată o linie de tramvai între Hala Traian şi Bd. Octavian Goga. Solutia pentru transportul din Bucuresti este sa va implicati mai mult in viata politica a urbei, nu sa-i lasati mereu pe ceilalti sa decida ce vor sa faca pentru voi. |
#49
Posted 08 June 2016 - 15:31
zzhunt, on 08 iunie 2016 - 15:18, said:
Se face coada de masini si fiecare opreste masina fix in fata scoli ca nu cumva progenitura sa mearga mai mult de 5 m si sa-i scada suncile. Cred ca 90% dintre parinti isi aduc progeniturile cu masina, eu nu cred ca vor renunta astia la masini nici cu ratb gratis nici daca ar fi moka chiar si metroul. Edited by andreic, 08 June 2016 - 15:32. |
#50
Posted 08 June 2016 - 15:34
Transport public gratuit SI banda libera pentru autobuze. (SI SERVICII DE URGENTA)
Plus parcari la marginea orasului. Doar gratuitatea nu rezolva nimic. |
#51
Posted 08 June 2016 - 15:36
ipopovici11, on 08 iunie 2016 - 15:22, said:
Prima parte e o observatie corecta, a doua insa cu triplarea pretului carburantilor,...omule, te simti bine? Deja costa o gramada carburantii la noi. Eu daca as fi premier as tripla pretu la carburanti, ca sa rotunjesc 20 lei litru de benzina si tot 20 lei motorina si gazu tot la fel 20 lei. Ajunge cateva plimbari pe an, am vecini care se duc la piata cu masina iar piata e la 1km distanta, ii vad pe vecini mei el masina copii masina nevasta masina si nu sunt troace si nici nu locuiesc in vreo zona de lux. Si daca o sa zici ca ma oftic ca nu am masina, afla ca am masina dar nu merg zilnic cu ea. |
|
#52
Posted 08 June 2016 - 15:37
#53
Posted 08 June 2016 - 15:38
Adevărul e că pe cei de sus îi cam doare-n cot... ei doar fac propagandă. Pe lângă starea proastă a unor vehicule (te simţi cam acum 20 de ani la cum arată), multe trasee ocolesc zonele de interes (tramvaiul are capacitate mare, dar dacă cele din zona de Est şi Sud-Est nu ajung la Unirii, unde e un mare nord de transporturi, capacitatea nu e folosită cum trebuie) sau le deservesc prost,
unele zone unde Ceauşescu a futut transportul în comun nici acum nu-l au (retarzii în loc să reintroducă troleibuze între P-ţa Rosetti şi Tei sau măcar până la P-ţa Gemeni au dat jos reţeaua de contact), transbordări multe (nu poţi să ai legături directe peste tot, dar redu numărul de transbordări...), lipsa unui bilet comun R.A.T.B. - metrou... (cu asta ne ameninţă de ani şi când l-au făcut, nu a virat R.A.T.B. banii). Edited by djl, 08 June 2016 - 15:40. |
#54
Posted 08 June 2016 - 15:41
zzhunt, on 08 iunie 2016 - 15:36, said: Eu daca as fi premier as tripla pretu la carburanti, ca sa rotunjesc 20 lei litru de benzina si tot 20 lei motorina si gazu tot la fel 20 lei. Ajunge cateva plimbari pe an, am vecini care se duc la piata cu masina iar piata e la 1km distanta, ii vad pe vecini mei el masina copii masina nevasta masina si nu sunt troace si nici nu locuiesc in vreo zona de lux. Si daca o sa zici ca ma oftic ca nu am masina, afla ca am masina dar nu merg zilnic cu ea. Da amenda aia de 5000 de lei pe loc aluia care care opreste sau stationeaza pe avarii in locuri interzise si sa vezi cum rezolvi problema. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users