Transportul public gratuit poate ajuta la descongestionarea traficului?
Last Updated: Oct 20 2017 11:44, Started by
bogdan9901
, Jun 08 2016 13:42
·
0
#55
Posted 08 June 2016 - 15:42
Groot, on 08 iunie 2016 - 13:50, said:
Intr-o gramada foarte mica. Eu consider ca odata ce ai facut benzi speciale pentru autobuze, bucuresteanul va plati de buna voie si nesilit de nimeni pretul intreg vazand ca Gheorghe, colegul de cubicle din corporatie care calatoreste cu transportul in comun salveaza o ora de stat in trafic comparativ cu utilizarea masinii personale. Si eu vad potential maxim in incurajarea biciclistilor si a dezvoltarii si prioritizarii transportului in comun. Si neaparat obligativitatea de a demonstra ca ai loc de parcare atunci cand cumperi o masina. Si sa demonstrezi ca esti si vaccinat, ca ai si rude in Italia, sa dai si teste de anduranta, cate prostii mai scoateti frate? cum dracu sa demonstrezi ca ai loc de parcare? atunci sa propunem si ca toti cetatenii care nu sunt nascuti in Bucuresti sa plece acasa la ei, si o sa avem locuri de parcare garla |
#56
Posted 08 June 2016 - 15:46
Cum se demonstrează în Japonia că ai loc de parcare?
Nu mai visaţi la dispariţia totală a transportului auto... căci dacă nimeni nu ar mai merge cu maşina mică, transportul în comun nu ar face faţă, nici dacă s-ar dubla parcul circulant şi ar fi gata metroul în Drumul Taberei. Edited by djl, 08 June 2016 - 15:51. |
#57
Posted 08 June 2016 - 15:55
Gratuitatea este o tampenie, sunt convins ca peste 90% din actualii utilizatori ai RATB oricum merg fara bilet/abonament.
Si nu cred ca o persoana care merge zilnic cu masina o sa lase confortul sau si o sa se inghesuie intr-o cusca imputita, unde risca sa ramana fara portofel. |
#58
Posted 08 June 2016 - 15:58
La cat e GPL-ul e mai scump sa mergi cu RATB-ul. Chiar si gratuit
Daca ar avea precizia metroului sau trenului din Japonia ar merge toata lumea cu transportul in comun. Dar asa.. chiar si cu ambuteiaj tot cu masina ajungi mai repede unde ai nevoie si nu e nici metrou. Edited by usrnm, 08 June 2016 - 16:00. |
#59
Posted 08 June 2016 - 15:58
90% care merg fără bilet sau abonament e un procent exagerat...
Dacă ajungi la concluzia că faci la fel de mult cu maşina şi mai şi trebuie să cauţi loc de parcare, e posibil să renunţi la maşină. |
#60
Posted 08 June 2016 - 16:03
20 lei carburantii. cine are bani va merge zilnic cu masina cine e mai sarac o sa mearga 1 data pe luna sau 1 data pe an in concediu.
in rest cu bicicleta sau transportul in comun. transport nu gratis (sa plateasca si pensionari) dar mai ieftin, 50 bani 1 calatorie, abonament lunar 10 lei 1 linie, 50 lei abonament full ratb+metrou, cine nu are bilet nu urca in mijlocu de transport Si 200% se va descongestiona traficul. |
#61
Posted 08 June 2016 - 16:04
Transportul public bucurestean gratuit pare foarte tentant doar la prima vedere.(Pentru votare e mana cereasca.)
Cine si de unde plateste costul total al transportului public? Calitatea transportului in comun si asa dezamagitoare sau chiar infecta va scadea si mai mult.Numarul persoanelor ce vor renunta de bunavoie la conditii mizere de transport public se va amplifica.Va rezulta mai multe masini personale pe un trafic deja inecat/sufocat.(Nu mai conteaza.Voturile parlamentare vor fi adjudecate si alegeri anticipate conform actualei constitutii sunt imposibil de realizat.Conform actualei constitutii nu am avut si nu o sa avem vreodata alegeri legislative anticipate) |
#62
Posted 08 June 2016 - 16:10
zzhunt, on 08 iunie 2016 - 16:03, said:
20 lei carburantii. cine are bani va merge zilnic cu masina cine e mai sarac o sa mearga 1 data pe luna sau 1 data pe an in concediu. in rest cu bicicleta sau transportul in comun. transport nu gratis (sa plateasca si pensionari) dar mai ieftin, 50 bani 1 calatorie, abonament lunar 10 lei 1 linie, 50 lei abonament full ratb+metrou, cine nu are bilet nu urca in mijlocu de transport Si 200% se va descongestiona traficul. De asta avem primari ca Firea... |
#63
Posted 08 June 2016 - 16:22
Cum adica gratuitatea ? Pai ce, pana acum nu era gratuit sau cum ?
|
#64
Posted 08 June 2016 - 16:26
zzhunt, on 08 iunie 2016 - 16:03, said:
cine nu are bilet nu urca in mijlocu de transport Cum faci asta? Ca si banda libera, dedicata pt transportul in comun, treaba asta tine in mare masursa de mentalitate si educatie. Mai avem pana sa ajungem acolo din pacate. E trist ca nu multi isi dau seama ca 'gratuitatile' de la conducatori tot din buzunarul nostru sunt platite, prin taxe si impozite... |
|
#65
Posted 08 June 2016 - 16:49
Cred ca se putea incepea cu altceva pe lista cu lucruri de implementat, nu cu transportul gratuit.
Oricum este un dezastru si cu bani, fara bani, nu va fi si mai dezastru? Si costurile pt asa zisa gratuitate de unde vor fi acoperite, din neant? Nu tot cu bani, nu tot din banii contribuabililor? Si nu, nu va ajuta la nicio decongestionare. Cine a mers cu RATB-ul va merge in continuare, cine a mers cu auto propriu, o va face in continuare. |
#66
Posted 08 June 2016 - 16:51
bogdan9901, on 08 iunie 2016 - 13:42, said:
In Bucuresti se propune gratuitatea transportului public de suprafata dupa ce se vor crea culoare unice pentru transport public . Cred ca o parte dintre locuitorii capitalei vor lasa acasa masinile daca nu au de carat bagaje sau cumparaturi.In Europa exista transport gratuit la Talinn. |
#67
Posted 08 June 2016 - 16:52
O idee excelenta asta cu transportul gratuit. Din cauza asta mi-am luat masina. Transportul gratuit nelimitat pentru anumite categorii nu ma lasa sa urc in primele 40-50 de mijloace de transport in comun pentru a ajunge la serviciu. Cand am vazut ca taxiul ma costa lunar cam cat o rata la un autoturism m-am gandit ca e mai bine sa-mi cumpar propriul taxiu.....
Acum pe bune... este o idee tampita...Ar trebui acordate un anumit numar de bilete gratuite (ex. 60-100/luna) pentru persoanele cu venituri reduse si tot pentru acele persoane ar trebui stabilit un tarif dublu in cazul in care epuizeaza biletele gratuite. Astfel am putea contribui la sanatatea cetatenilor (care vor merge pe jos 150-300m intre doua statii) si am evita turismul pe baza de plictiseala... Edited by Toxic00, 08 June 2016 - 16:52. |
#68
Posted 08 June 2016 - 17:01
Si cine o sa plateasca pentru asta? Ca nu merge cu aer si angajatii nu manca iarba pe campii.
Cumva restul tarii? |
#69
Posted 08 June 2016 - 17:06
Văd că nimeni nu-și pune următoarea problemă: ce faci cu angajații RATB???
Mă refer la cei care nu-și vor mai avea rostul: casierele de la tonete și controlorii. Ce faci cu ei? Îi concediezi? Îi reprofilezi? Pe ce domeniu? Edited by Rundas, 08 June 2016 - 17:07. |
|
#70
Posted 08 June 2016 - 17:10
RATB oricum primeste subventii substantiale, incasarile sunt de tot rasul.
Doar ca in in viitor vor creste subventiile, ghiciti pe banii cui? E o masura populista tipic PSD-ista, nejudecata si cu implicatii majore in piata muncii. Aici ma refer la taximetristi, in primul rand. |
#71
Posted 08 June 2016 - 17:15
LouisCyphre, on 08 iunie 2016 - 15:55, said:
Gratuitatea este o tampenie, sunt convins ca peste 90% din actualii utilizatori ai RATB oricum merg fara bilet/abonament. Si nici nu vor ajunge. Organismul gazda va sucomba cand numarul discriminatilor vor sufoca si ultimii anticorpi functionali pe care ii mai avem. |
#72
Posted 08 June 2016 - 17:18
VanDerRo, on 08 iunie 2016 - 17:15, said:
Tiganii inca nu au ajuns la 90% din totalul populatiei. Si nici nu vor ajunge. Organismul gazda va sucomba cand numarul discriminatilor vor sufoca si ultimii anticorpi functionali pe care ii mai avem. Nu stiu daca, cat si cum folosesti RATB (desi nu este valabil doar in Bucuresti), fa un test, de curiozitate: fa o tura dus-intors si vezi cate persoane composteaza un bilet si cate nu, si din ce categorie sociala fac parte. O sa ramai surprins. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users