Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Feriti-va de BeOrganic (Quark SRL) si de blenderele lor
#91
Posted 22 May 2016 - 05:04
Ca si concluzie chiar dacă blenderul ăla era proaspăt adus de pe banda fabricii și împachetat în țiplă tot nu merită banii.
Toată afacerea beorganic e o țeapă cu Ț mare. Mă rog, astfel de magazine se adresează unei nișe de clienți snobi și aburiți de |
#92
Posted 22 May 2016 - 12:23
suiren, on 22 mai 2016 - 00:20, said:
Imi cer scuze pt. absenta. @tytysor Insinuati niste lucruri foarte urate, unele dintre ele cu implicatii badarane. Sa nu mai vorbesc ca plecati de la prezumtia ca sunt vreun low life. Eu as avea ceva de dovedit in cazul in care praful din jurul gaurilor de ventilatie si zgarieturile care fac plasticele sa para ca fiind uzate, ar fi ceva normal la electrocasnice. Tinand cont ca nu este, posibilitatea ca produsul pe care l-am primit sa fie refurbished devine plauzibila, cum au mai spus si altii, iar suspiciunea mea ca asa ar fi, perfect indreptatita. Totodata, asta inseamna ca sarcina de a demonstra contrariul, revine comerciantului. Cand mi-am exprimat suspiciunea in fata comerciantului, acesta a ales sa refuze discutia si sa se poarte ca la tara (ofensa lor cea mai mare si motivul existentei acestui thread). Comportamentul lor aici a fost la acelasi nivel cu cel din magazin. Acum vreau sa va intreb, daca intradevar acest produs este nou, dar poate fi confundat, cu usurinta, cu un produs reconditionat prost, in conditiile in care producatorul chiar comercializeaza astfel de produse reconditionate, de ce ar fi responsabilitatea mea sa demonstrez ca unitatea pe care am primit-o este refurbished si nu a comerciantului sa demonstreze ca nu este? Cum ar trebui sa demonstreze mai ales ca matale ai deja parerea formata? Poate o fi avut demonstratorul defect si dus la reparat!Deoarece am si eu dreptul la o parere -ca si matale de altfel- cred in continuare ca nu v-a priit faptul ca ati dat o caciula de bani pe un motor si trei fire si dorind banii inapoi ati ales cea mai proasta metoda! alexandrualexe, on 21 mai 2016 - 16:31, said:
Atat de incuiat este patronul de la Beorganic incat nu isi da seama ca acest topic este primul rezultat pe google la o simpla cautare "teapa Beorganic". Cearta de aici de pe forum nu este decat o tiganie ca la usa cortului care nu ar fi trebui sa aiba loc. Contrar la ceea ce spune patronul beorganic, topicul asta va afea un oarecare impact Cum dracu sa spui despre un client ca sufera de tulburari psihice de caracter?!?!?! Aiurea! Daca omul a gasit cui sa vinda toate naroziile alea la preturi de neam prost sigur nu va muri de foame orice s-ar intimpla! argentum, on 21 mai 2016 - 17:56, said:
eu nu cred ca e idioata exprimarea. e gresit sa o interpretezi ad litteram. altfel, spiritul exprimarii e perfect valabil. tu ca vanzator depinzi de client. nu de clientul x, ci de Client. clientul iti plateste salariile, chiria spatiului, cheltuielile de achizitionare si profitul. de la client ai toate astea. tu ca vanzator, trebuie sa reusesti actul magic de a extrage banii din buzunarul clientului. si ca sa'ti fie tie, ca vanzator mai bine si usor, tb sa faci in asa fel incat clientul sa scoata acesti bani. si nu o data, ci de mai multe ori si in tot acest timp clientul sa aiba zambetul pe buze. tu vanzatorul, pe cand te gasesti in oostura de client, banuiesc ca vrei sa ti;i se inample la fel. mie nu'mi plac tranzactiile tensionate, cand ma intreb daca mi'am luat teapa sau experiente negative cu vanzatorii. GRESIT! TOTAL! Clientul isi plateste produsul/serviciul achizitionat si atit! Nu plateste nici salarii, cici chirii nici orice alte cheltuieli ale vinzatorului! Nu este treba lui ce se intimpla mai departe cu banii, patronul poate sa-i joace la loto sau sa-i dea la curve! TVA-ul este singura suma platita de client cu destinatie clara, atit! Asa s-a ajuns ca cel care are nevoie de un tv de 2m de anul nou sa-l cumpere online iar dupa sarbatori sa vrea banii inapoi. Sa nu credeti ca toate aceste retururi nu apr in preturi si nu tot noi le platim! alexandrualexe, on 21 mai 2016 - 21:03, said: Poti sa ne lasi??!?! Stii de ce? Cand platesti niste bani, care pana la urma sunt niste bani ~3700 lei, si vezi ca ai mai luat si teapa, cum sa nu iti creasca tensiunea?! Nu vrei sa ne lasi tu? Si ai grija, cel caruia ii creste tensiune ne poate lasa si mai repede! |
#93
Posted 22 May 2016 - 12:29
Asa cum spune titlul , ne ferim , stai linistit ! Ne ferim ca dracul de tamiie ! La cit costa amaraciunea aia , imi angajez cea mai smechera bucatareasa care rezolva problema si manual ! ...sau hai sa nu fiu rau , din banii aia bag niste antricot de vita la cuptor , de moare lumea de ciuda !
|
#94
Posted 22 May 2016 - 13:01
Așa cum scrie în lege și pe site, ”consumatorul are dreptul de a se retrage din contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute în O.U.G.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului...
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit).” Clientul a făcut comanda online și a plătit-o tot online. Ca să returneze produsul nici nu trebuia să vină la magazin, putând să îl trimită înapoi cu orice firmă de curierat. În loc să returneze pur și simplu produsul a venit totuși la magazin și, cu toate că nu era nevoie de nici o explicație, a început să invoce motive calomnioase la adresa angajaților, produselor și a firmei, FĂRĂ A SOLICITA RETURUL, apoi a început să vorbească pe un ton ridicat și să amenințe angajații. Când cineva acuză un om și firma unde lucrează că sunt mincinoși și că înșeală, cred că reacția firească a oricărui om cinstit este să încerce să apere reputația lui și a firmei unde lucrează. Ca urmare colega noastră a încercat să îi explice că motivele invocate de client sunt false. În tot acest timp i s-a repetat de mai multe ori că poate să returneze produsul, cu condiția ca acesta să fie complet. Unele persoane de aici spun că dacă cineva te insultă pe un forum, trebuie să vii să îi ceri scuze celui care te insultă, pentru că El este Clientul. Alții spun că firmele nu ar trebui să își apere imaginea lor sau a angajaților și au pretenția ca în orice situație în care ești jignit, calomniat și amenințat de un client trebuie să pleci capul slugarnic și umil, pentru că cel din față este Clientul, și că dacă am fi făcut așa nu s-ar fi ajuns aici. Această logică este falsă deoarece cu toate că în magazin i s-au oferit clientului două metode de a soluționa amiabil nemulțumirea lui: 1. înlocuirea produsului presupus ca fiind neconform și 2. returul acestuia, clientul a ales înainte de toate să facă reclamă negativă calomnioasă. Edited by ionuts71, 22 May 2016 - 13:07. |
#95
Posted 22 May 2016 - 14:40
ionuts71, on 22 mai 2016 - 13:01, said:
Această logică este falsă deoarece cu toate că în magazin i s-au oferit clientului două metode de a soluționa amiabil nemulțumirea lui: 1. înlocuirea produsului presupus ca fiind neconform și 2. returul acestuia, clientul a ales înainte de toate să facă reclamă negativă calomnioasă. Tu asta! Si aici imi permit aceasta adresare pt ca nu stiu cine esti, nu te'ai prezentat, ai inceput sa insulti oamenii aici etc. Reclama negativa, calomnioasa era in situatia cand produsul era nou. Insa produsul nu era nou, era refurbished (asta e parerea mea si am dreptul la libera exprimare). Asta e parerea mea personala la o analiza a fotografiilor postate si a declaratiilor celui care reclama. Pana la proba contrarie am tot dreptul sa imi exprim parerea proprie si personala - produse folosite vandute ca si noi. Si da, am sa ma feresc de produsele Beorganic Quark SRL Edited by alexandrualexe, 22 May 2016 - 14:42. |
#96
Posted 22 May 2016 - 14:48
maximg, on 22 mai 2016 - 12:29, said:
Asa cum spune titlul , ne ferim , stai linistit ! Ne ferim ca dracul de tamiie ! La cit costa amaraciunea aia , imi angajez cea mai smechera bucatareasa care rezolva problema si manual ! ...sau hai sa nu fiu rau , din banii aia bag niste antricot de vita la cuptor , de moare lumea de ciuda ! Am unul de 400W la phillips, arunc acolo fructele, le toaca, le desart in cana si aia e, nu o mai ard 'telectual cu "dar vai se pierd vitaminele". Am mai avut unul asemanator, m-a servit ireprosabil mai bine de 7 ani, fortat cu legume fibroase, trante ce si-a luat, dat cu el de gresie, pana anul trecut cand a facut alergie cana la ea si n-am gasit sa o schimb. Nu stau nici cu frica in san, ca daca il scap pe jos nu mai mananc o luna. Edited by gumball3000, 22 May 2016 - 14:53. |
#97
Posted 22 May 2016 - 15:57
ionuts71, on 22 mai 2016 - 13:01, said:
Așa cum scrie în lege și pe site, ”consumatorul are dreptul de a se retrage din contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute în O.U.G.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului... Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit).” Clientul a făcut comanda online și a plătit-o tot online. Ca să returneze produsul nici nu trebuia să vină la magazin, putând să îl trimită înapoi cu orice firmă de curierat. În loc să returneze pur și simplu produsul a venit totuși la magazin și, cu toate că nu era nevoie de nici o explicație, a început să invoce motive calomnioase la adresa angajaților, produselor și a firmei, FĂRĂ A SOLICITA RETURUL, apoi a început să vorbească pe un ton ridicat și să amenințe angajații. Când cineva acuză un om și firma unde lucrează că sunt mincinoși și că înșeală, cred că reacția firească a oricărui om cinstit este să încerce să apere reputația lui și a firmei unde lucrează. Ca urmare colega noastră a încercat să îi explice că motivele invocate de client sunt false. În tot acest timp i s-a repetat de mai multe ori că poate să returneze produsul, cu condiția ca acesta să fie complet. Unele persoane de aici spun că dacă cineva te insultă pe un forum, trebuie să vii să îi ceri scuze celui care te insultă, pentru că El este Clientul. Alții spun că firmele nu ar trebui să își apere imaginea lor sau a angajaților și au pretenția ca în orice situație în care ești jignit, calomniat și amenințat de un client trebuie să pleci capul slugarnic și umil, pentru că cel din față este Clientul, și că dacă am fi făcut așa nu s-ar fi ajuns aici. Această logică este falsă deoarece cu toate că în magazin i s-au oferit clientului două metode de a soluționa amiabil nemulțumirea lui: 1. înlocuirea produsului presupus ca fiind neconform și 2. returul acestuia, clientul a ales înainte de toate să facă reclamă negativă calomnioasă. Am venit in magazin pt. a-l returna. Speram sa aveti o explicatie si sa imi oferiti increderea ca daca mi-l inlocuiti, acela este nou, pe mine ma interesa exact modelul acesta. 1). AM SPUS DIN PRIMA CLIPA CA VREAU SA-L RETURNEZ. 2). NU MI S-A OFERIT ALTUL LA SCHIMB, MI-AU FOST DOAR ARATATE ALTELE CA SA OBSERV CA SI CELELATE AU PROBLEME SIMILARE. Ati spus mai devreme ca aveti inregistrarea si ca o studiati de zori. Va rog sa o postati si sa nu mai mintiti cu nerusinare. Eu stiu foarte bine ce s-a discutat acolo si pe ce ton. Edit: Amenintarile mentionate sunt faptul ca am spus ca o sa fac reclamatie si o sa le las un review, in drum spre usa, dupa ce am fost dati afara. La asta, mi s-a strigat ca "si reclama negativa este tot reclama". Edited by suiren, 22 May 2016 - 16:08. |
#98
Posted 22 May 2016 - 16:02
Sase pagini de forum datorita unui client care are IMPRESIA ca a fost inselat.
Este cel putin amuzant. |
#99
Posted 22 May 2016 - 16:06
Meh, din ce am citit pe aici, mai simplu e sa-i pui produsul comerciantului in brate fara sa motivezi returul, nu toti par sa aprecieze feedback-ul.
|
#101
Posted 22 May 2016 - 16:41
alexandrualexe, on 22 mai 2016 - 16:30, said:
Ok, sa auzim inregistrarea audio. Audio-video, sunt sigur ca sunt detalii interesante si in gestica folosita. Edit: dan78rom, on 22 mai 2016 - 16:02, said:
Sase pagini de forum datorita unui client care are IMPRESIA ca a fost inselat. Este cel putin amuzant. Daca vi se pare ca este doar atat, inseamna ca nu ati citit tot. Edited by suiren, 22 May 2016 - 17:03. |
#102
Posted 22 May 2016 - 17:23
tytysor, on 22 mai 2016 - 12:23, said:
Cum ar trebui sa demonstreze mai ales ca matale ai deja parerea formata? Poate o fi avut demonstratorul defect si dus la reparat!Deoarece am si eu dreptul la o parere -ca si matale de altfel- cred in continuare ca nu v-a priit faptul ca ati dat o caciula de bani pe un motor si trei fire si dorind banii inapoi ati ales cea mai proasta metoda! 1). O explicatie logica si irefutabila. In lipsa unei explicatii, "nu stim", era suficient. 2). Daca as fi vrut banii inapoi puteam pur si simplu sa-l returnez fara motiv, abia ajunsese acasa, eu cautam o solutie, nu o problema. |
#103
Posted 22 May 2016 - 17:46
Probleme de "damage control".
Pe de alta parte, returul nu se face in magazin(foarte posibil sa nu existe logistica de retur in magazin, de exemplu; sau sa existe alta companie care se ocupa de retur/verificari). In plus, la comenzile online, nu ar trebui motivate retururile. In acelasi timp, nu stiu cum se face, dar toate magazinele online au zona cu "returnate"? Eh, micile probleme ale comertului online in stadiu infantil. Inca... |
#104
Posted 22 May 2016 - 17:55
gumball3000, on 22 mai 2016 - 14:48, said:
Iti iei vreo 30 blendere la 120 lei, le folosesti o data si apoi le arunci. Am unul de 400W la phillips, arunc acolo fructele, le toaca, le desart in cana si aia e, nu o mai ard 'telectual cu "dar vai se pierd vitaminele". Am mai avut unul asemanator, m-a servit ireprosabil mai bine de 7 ani, fortat cu legume fibroase, trante ce si-a luat, dat cu el de gresie, pana anul trecut cand a facut alergie cana la ea si n-am gasit sa o schimb. Nu stau nici cu frica in san, ca daca il scap pe jos nu mai mananc o luna. Adica sa te stie lumea ca ai blender de 120 de lei!? Sa nu pori sa-l expui in bucataria open space ca te rid cunoscutii? mai bine mort! |
#105
Posted 22 May 2016 - 18:17
Ochiul fin al rudelor ar spune ca Vitamix asta e marca facuta pe vapor, pe cand de Philips, sa fim seriosi, a auzit toata lumea.
Philips e crema! Edited by gumball3000, 22 May 2016 - 18:17. |
|
#106
Posted 22 May 2016 - 19:08
Il returnezi , iei banii si cumperi pana este la promotie 3 bucati de acestea http://www.emag.ro/b...c/pd/DTTP6MBBM/, vin cu 3 ani garantie si 1 il folosesti dimineata, al 2 lea dupamasa si al 3 lea seara ca uzura sa nu fie mare si garantez ca bate scula aia mega profi la un pret de 6 sute lei toate 3 bucati . Are setari peste ce ai nevoie , am luat pentru cineva cu copil mic , are un design super iar la 2 sute lei chiar nu-si bate nimeni capul cu el , vorba aia, 2 ani sa mearga bine ca dupa mai apar oferte . Nu simti nici o diferenta intre ce scoti din el sau din altul daca nu vezi cu ce a fost tocat . 17 blendere cumperi de banii aia plus ca raman bani de taxi sa te dai doua ture de oras - sa nu-mi spuna cineva ca scula aia duce mai mult ca 17 "chinezisme" sau ca toaca mai nustiu cum ...
Edited by xilo, 22 May 2016 - 19:12. |
#107
Posted 22 May 2016 - 19:48
tytysor, on 22 mai 2016 - 12:23, said: GRESIT! TOTAL! Clientul isi plateste produsul/serviciul achizitionat si atit! Nu plateste nici salarii, cici chirii nici orice alte cheltuieli ale vinzatorului! Nu este treba lui ce se intimpla mai departe cu banii, patronul poate sa-i joace la loto sau sa-i dea la curve! TVA-ul este singura suma platita de client cu destinatie clara, atit! mai tytysor, tu fie te'ai grabit la aceatsa postare, fie ai probleme de logica doar nu te astepti sa vin la tine in magazi si sa'ti platesc furnizorii si in ziua de salariu sa impart fluturasii. daca tu nu reusesti sa intelegi ce am spus, inseamna ca traim in lumi paralele. acel blender vitamaz, dincolo de pretul perceput a fii obscen, trebuie sa intelegeti ca este ca ziua fata de noapte in raport cu alte blendere, mai ales ieftine. nu comentez daca isi merita sau nu banii sau cat ar tb sa coste, va spun ca este cum un blender ar tb sa fie. dar trebuie sa stii cum se foloseste un blender si ce asteptari sa ai de a un blender. altfel toate toaca fructele, dar e o diferenta intre toatura de zarzavat si cel ce iti face un smoothie jos palaria. sa fac o comparatie, aparate de espresso gasiti si la 150 de lei si la 3000 de lei si la 9000 de lei. de ce isi cumpara lumea din cele scumpe? doar ca sa dea bine in bar? ionuts71, on 22 mai 2016 - 13:01, said:
Unele persoane de aici spun că dacă cineva te insultă pe un forum, trebuie să vii să îi ceri scuze celui care te insultă, pentru că El este Clientul. Alții spun că firmele nu ar trebui să își apere imaginea lor sau a angajaților și au pretenția ca în orice situație în care ești jignit, calomniat și amenințat de un client trebuie să pleci capul slugarnic și umil, pentru că cel din față este Clientul, și că dacă am fi făcut așa nu s-ar fi ajuns aici. economia catre care tindem noi, cea vestica, presupune o alta abordare. noi nu reusim sa acceptam sa pierde cand avem dreptate. nu nene, noi murim cu celalat de gat, noi neaparat trebuie sa dovedim ca avem dreptate. inclusiv acest post al meu, in loc sa a opresc cum am spus si sa las pe fiecare sa traga concluzii, eu tin neaparat sa intru aici sa scriu, sa explic, sa va arata sa nu cumva sa mergeti la culcare cu o perceptie gresita despre mine. in sfera relatiilor particulare, acet lucru poate fii acceptat mai mult sau mai putin. in cazul relatiilor comerciale, e daunator. chiar daca pierzi, chiar daca stii ca nu esti de vine, trebuie sa vezi cat pierzi si daca se justifica o atitudine confruntationala. ai un magazin: vine unul si iti fura ceva si o ia la fuga, ce faci? alergi dupa hot? alergi, iesi in strada si in fuga ta, da o masina peste tine. sau peste angajatul tau. sau impingi hotul , cade jos, se loveste, sufera serios si apoi ii platesti o viata ca l'ai handicapat. lasa'l sa fuga cu 50 de lei si gata, nu e un capat de tara, poti sa intelegi asta? pierzi 50 de lei ca sa salvezi 5 lei. aici trebuie lucrata la mentalitatea comerciantilor romani si sa devina, in sfarsit, negustori. aceasta aparare a imaginii si a nu te lasa incalcat in picioare pe forum de un client, costa ai ult magazinul, decat daca ar fi acceptat de la inceput ce dorea acel client. retururile, nejustificate sa spunem, duc la cresterea preturilor? da. perfect adevarat. tot clientul suporta astea din buzunarului lui, lasa'l sa plateasca. si iarasi, ca sa inetelegi asta trebuie sa poti face distinctia intre clientul x si Client. ca tu te crez clientul x ce nu face niciodata reutururi si din cauza Clientului tu ajungi sa platesti ai mai mult.... e de gradinita si lipsa inetelegerii cum functioneaza un sistem |
#108
Posted 22 May 2016 - 20:35
Fara suparare, dar tu vrei[noi vrem] comert ca in Vest cu clienti ca in Est (si nu oricare parte a Estului, ci una ramasa intr-o perioada cam nefasta ei si care refuza sa evolueze). No can do. Fie se transforma ambele categorii, fie... Si nu, nu are legatura cu initiatorul (nu-l acuz de nimic), ci cu ceea ce zici tu.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users