Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Feriti-va de BeOrganic (Quark SRL) si de blenderele lor
#127
Posted 25 May 2016 - 00:13
dexterash, on 25 mai 2016 - 00:01, said: Exista o diferenta intre tranzactii si profit. O mare diferenta. In Romania (post)comunista, exista ideea (si legea, daca nu cumva au schimbat-o) cum ca clientul nu poate fi refuzat. In tarile dezvoltate nu exista asa ceva (cu anumite exceptii pe monopol si pe concurenta). Clientul, cu toti banii lui, poate fi refuzat, din diverse si conexe motive. Asa cum nu este comerciantul stapan pe buzunarul clientului, nici clientul nu este stapan pe marfa, serviciile, angajatii si afacerea furnizorului. Ca sa nu o lungim, un exemplu ar fi acesta: https://twitter.com/...802955170553861 https://medium.com/@...b9fb#.728ps8fqe Si nu iese profit la fiecare yranzactie. Apoi, e complicat de refuzat clientul in sistemul de vanzare romanesc. Poti pune pretul blenderului la 5000 de lei si in felul asta iti selectezi clientii prin discountul personalizat ce il oferi. Numa ca reversul doare. Pierzi clientisperiati de pretul de strigare. Altfel, nu poti refuza un client pe motiv de culoatea ochilor pe niciunde din cate stiu eu. Edited by argentum, 25 May 2016 - 00:14. |
#128
Posted 25 May 2016 - 00:16
#129
Posted 25 May 2016 - 00:18
Doar un exemplu de client refuxat si apoi comerciantul a pierdut in court. Si sunt tone de exemple. In tarile dezvoltate iti dai foc la valuza de faci asa ceva
http://aclu-co.org/c...nst-gay-couple/ |
#130
Posted 25 May 2016 - 00:24
argentum, on 25 mai 2016 - 00:13, said:
Si nu iese profit la fiecare yranzactie. Apoi, e complicat de refuzat clientul in sistemul de vanzare romanesc. Poti pune pretul blenderului la 5000 de lei si in felul asta iti selectezi clientii prin discountul personalizat ce il oferi. Numa ca reversul doare. Pierzi clientisperiati de pretul de strigare. Altfel, nu poti refuza un client pe motiv de culoatea ochilor pe niciunde din cate stiu eu. In rest, nu ziceai tu ca in Romania e la fel ca in Vest? Uite inca o demonstratie ca nu e chiar asa. Mai avem de invatat, mancat si tras. Toti. argentum, on 25 mai 2016 - 00:18, said:
Doar un exemplu de client refuxat si apoi comerciantul a pierdut in court. Si sunt tone de exemple. In tarile dezvoltate iti dai foc la valuza de faci asa ceva http://aclu-co.org/c...nst-gay-couple/ |
#132
Posted 27 May 2016 - 13:51
Update:
De la inceputul saptamanii am fost in corespondenta cu cei de la Vitamix. Le-am trimis si lor pozele si au pornit o investigatie. Tocmai mi-au raspuns cei de la distributie (Germania) si au spus ca unitatea aceea figureaza ca noua. Au mai spus ca ei stiu ca mi-am primit banii inapoi (inca nu, dar nu-mi fac griji) si ca nu mai au cu ce sa ma ajute. In niciunul din emailuri nu au mentionat nici praful si nici zgarieturile, cu alte cuvinte, s-au facut ca ploua si au lasat-o asa. Intelegeti ce vreti din toata situatia asta. Eu mi-am format parerea si nu mai am de gand sa-mi bat capul. |
#133
Posted 28 May 2016 - 08:02
suiren, on 27 mai 2016 - 13:51, said:
Eu mi-am format parerea si nu mai am de gand sa-mi bat capul. Si eu mi-am format o idee/parere. Parerea este personala si am dreptul sa mi-o exprim atat timp cat libertatea de exprimare a gandurilor, a opiniilor etc este prevazuta de lege si in acelasi timp protejata de legile/conventiile internationale. Beorganic / Quark ti-a dat teapa prin faptul ca ti-a vandut un produs refurbished. Cineva poate a returnat acel produs din diverse motive si apoi beorganic l-a "stilizat" urmand sa il vanda ca produs nou cu precizarea ca a omis sa impartaseasca acest fapt si cu userul suiren. E degradant pt o firma sa se preteze la mizerii de genul. 100% nu am cum sa stiu daca este adevarat dar din fotografiile postate pe forum, produsul pare folosit. Bataie de joc mai ales cand este vorba si de o suma asa mare. Si comentariile mizerabile scrise de managerul beorganic / quark srl sunt halucinante. Isi denumeste clientul: " om cu tulburari psihice de comportament". Jigniri de genul nu am mai auzit. Mai ales sa vina din partea managerului unei firme/companii. Rusine Beorganic / Quark srl |
#134
Posted 28 May 2016 - 16:50
Am ajuns aici la recomandarea unui prieten care a auzit ca mi-am comandat un blender Vitamix si a inceput sa ma ia la misto si sa imi spuna ca sa citesc aici la ce ma asteapta.
Asa ca am citit cu atentie si, pe de-o parte am gasit aici un client tipicar dar suspicios in legatura cu produsul, dar si foarte inconsecvent si contradictoriu in afirmatiile de aici: - cu o parere deja formata si convins ca el stie adevarul (adica ca produsul este refurbished) se duce sa ceara explicatii de la vanzatoare (macar daca se ducea la cineva de la service); - vine aici cu 4 poze tunate in care detaliile / defectele sunt enorm de mult accentuate de lumina folosita, de blitz (vad ca foloseste si un ring flash), de contrast, de expunere si de zoom-ul facut, comparativ cu ce se vede in realitate cu ochiul liber (am studio foto de produs, asa ca stiu despre ce vorbesc) si pe baza pozelor acuza vanzatorul, produsele si angajatii (pe langa QUARK ii mai baga in aceeasi oala si pe Flanco, eMag, Altex Media Galaxy care si ei fac la fel...); - o data zice ca a venit sa returneze blenderul de la inceput, in alta parte ca a vrut sa il inlocuiasca; - o data zice ca vrea explicatii de la vanzator, pe urma ca nu il mai intereseaza explicatiile deoarece el stie ca produsul este refurbished pentru ca are praf pe undeva pe acolo, praf care se depune cum stie numai el; - cand firma incearca sa dea o explicatie zice ca nu stie mecanica, ca el o stie pe a lui, ca nu-l intereseaza sau ca explicatiile nu sunt satisfacatoare; - cand firma se ofera sa ii desfaca aparatul complet pentru inspectie, spune ca nu conteaza cum sunt piesele ci conteaza de unde vine praful; - zice ca firma i-a refuzat returul pe loc apoi spune ca produsul era incomplet pentru ca a uitat ceva (deci era normal sa nu ii accepte returul); - zice ca firma i-a refuzat returul, apoi ca i-a trimis produsul si asteapta banii de la ei. De cealalta parte avem probabil un reprezentant al firmei, uneori putin agresiv sau sarcastic, dar mai consecvent in afirmatii, multe din afirmatiile lui fiind confirmate chiar de client, in repetate randuri: - el spune ca angajatele i-au prezentat clientului alte aparate sigilate (fapt confirmat de client) pentru a vedea daca si acestea au aceleasi "simptome" sau in vederea inlocuirii (varianta contestata de client); - spune ca i-a fost propusa returnarea produsului (fapt confirmat de client care spune ca i-a fost refuzat returul deoarece avea ambalajul incomplet - ceea ce este perfect normal si corect din partea firmei); - ofera doua explicatii perfect plauzibile tehnic din punctul meu de vedere, legate de ceea ce reclama clientul: zgarieturile fine = defect estetic de turnare a plasticului, mai ales ca nu exista alte zgarieturi deasupra sau sub zona reclamata si praful alb = praf de la ambalaj. Amandoi reclama tonul ridicat folosit in discutiile dintre client si vanzatoare asa ca aici e egalitate. In mod sigur au ajuns sa tipe unii la altii acolo, asa ca nu dau dreptate nimanui. In plus clientul a mai facut un tam-tam disproportionat la ANPC, producator, forumuri etc. incercand sa-si valideze teoria si sa atraga adepti. ANPC-ul l-a trimis acasa, iar producatorul o sa-si ceara scuze pentru situatie dar o sa ii spuna ca aparatul a fost nou. Pe forum galeria e cam 70/30 in favoarea clientului, dar fara cine stie ce argumente logice din partea sustinatorilor, mai mult de genul "stim noi", sustinatori clientului fiind mult mai agresivi in vocabular decat tabara cealalta. Acum ca am citit toate postarile de aici, am un oarecare sentiment de suspans pana imi vine aparatul, dar avand in vedere experienta de dinaintea cumpararii cand cei de la beorganic au fost foarte amabili si cooperanti inclin sa cred ca situatia din magazin a escaladat datorita punctelor de vedere complet opuse si fara posibilitate de a se intalni la mijloc: pe de o parte un client convins ca a fost pacalit, venit cu o idee preconceputa si cu o intrebare fixa ("de unde vine praful"), pe de alta parte niste angajati frustrati de acuzatiile probabil nefondate aduse in mod repetat de client. Dupa ce soseste blenderul comandat (ar fi trebuit sa ajunga astazi) primul lucru pe care il voi face va fi sa il verific daca are problemele semnalate si revin cu poze. |
#135
Posted 28 May 2016 - 18:27
Ai dreptate, m+ai convins, voi comanda si eu 5 bucati in zilele urmatoare. Probabil chiar luni dimineata ca sa nu se termine!
|
#136
Posted 28 May 2016 - 18:35
alexandrualexe, on 28 mai 2016 - 08:02, said:
Si comentariile mizerabile scrise de managerul beorganic / quark srl sunt halucinante. Isi denumeste clientul: " om cu tulburari psihice de comportament". Jigniri de genul nu am mai auzit. Mai ales sa vina din partea managerului unei firme/companii. Rusine Beorganic / Quark srl Inseamna ca nu ai vazut patronii evomag sau webfactor ce limbaj De fapt pe Horia Vasiliu de la Webfactor nu-l poate depasi nimeni, e un caz aparte, un adevarat model de urmat in antreprenoriatul romanesc in ceea ce priveste comunicarea cu clientul. Ambii au avut reprezentatii si pe aici pe forum. Edited by gumball3000, 28 May 2016 - 18:49. |
|
#137
Posted 28 May 2016 - 18:52
Dorin_USA, on 28 mai 2016 - 16:50, said: Hai ca deja devine interesant subiectul prin prisma surprizelor care apar. Apar ca ciupercile dupa ploaie userii cu 2-3 posturi la activ care incep sa "ridice in slavi firma". )) Ca sa iasa la lumina firma Beorganic dupa mizeriile debitate de catre reprezentant/manager, s-au trezit cu alte conturi sa intretina discutia in favoarea lor spunand ca acest client nemultumit de fapt mananca mult bors si el este capul rautatilor. Si ca sa nu bata la ochi mai baga cate un Dorin_USA, on 28 mai 2016 - 16:50, said:
De cealalta parte avem probabil un reprezentant al firmei, uneori putin agresiv sau sarcastic, dar mai consecvent in afirmatii, De fapt managerul Beorganic a fost halucinant in explicatii de toata jena gen: "pai praful ala alb este de la polistirenul macinat in timpul transportului ) wtf?!?! In primul rand produsul este intr'o folie/tipla si nu are cum sa fie atins de praf. In al doilea rand cum dracu sa se macine polistirenul?!?! Dorin_USA, on 28 mai 2016 - 16:50, said:
Am ajuns aici la recomandarea unui prieten care a auzit ca mi-am comandat un blender Vitamix si a inceput sa ma ia la misto si sa imi spuna ca sa citesc aici la ce ma asteapta. )) Esti amuzant rau de tot, ma scuzi dar conturi d'astea "fake".... Edited by alexandrualexe, 28 May 2016 - 18:50. |
#138
Posted 28 May 2016 - 19:16
Sunt pe tableta, acum am vazut comentariul lui USA, n-am mai ras de mult asa!
Zici ca a intrat Antena 3 pe fir! In loc sa-si faca mea culpa si sa iasa onorabil din disputa, mai rau s-a adancit in rahat cu acel comentariu. Dl. Ioan Suceveanu considera in continuare ca a procedat absolut corect, nu pricepe ca niste scuze ar fi valorat mai mult (pentru viitorii clienti care ar fi ajuns pe topicul de aici) decat sa-i crape in continuare teasta clientului. Dupa cum am mai spus si eu, dar si altii, foarte putin conteaza daca are sau nu dreptate cel care a cumparat blenderul, important era cum salvau situatia. Dorin_USA, on 28 mai 2016 - 16:50, said:
- spune ca i-a fost propusa returnarea produsului (fapt confirmat de client care spune ca i-a fost refuzat returul deoarece avea ambalajul incomplet - ceea ce este perfect normal si corect din partea firmei);. Ordonanţa urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cuprofesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Spoiler
Definitie ambalaj: Legea nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor şi a deşeurilor de ambalaje
Spoiler
Edited by gumball3000, 28 May 2016 - 19:36. |
#139
Posted 28 May 2016 - 19:47
Reactia d-lui Ioan Suceveanu (de la Beorganic.ro) din acest topic, nu e singura de acest tip, se pare ca si in trecut isi trata posibilii clienti cu aceeasi atitudine:
Quote Ioan Suceveanu 24 January 2014 at 12:52 Pentru Marius: Pentru greata si dezgust va recomandam un suc de lamaie. Taie greata. Pentru vedere va recomandam un suc de morcovi. Astfel poate o sa vedeti mai bine ca majoritatea comentariilor (cel putin de pe aceasta pagina) apartin altui site al unei firme din Cluj Napoca si nicidecum celor de la QUARK sau http://www.BeOrganic.ro. Nu obisnuim si nu avem de ce sa ne ascundem sub anonimat. QUARK este prima firma din Romania care a adus pe piata romaneasca storcatoarele prin presare (Green Power, Oscar, Hurom etc.). O facem de mai mult de 7 ani. Mai mult, noi nu vindem o singura marca sau un singur model pe care sa il promovam in detrimentul altor modele asa cum faceti dvs. aici. QUARK vinde intreaga gama de aparate de la HUROM, seriile HU, HE, HF, HH si HG. Cand faceti afirmatia ca modelul HH cumparat de dumneavoastra este “ultimul storcator scos pe piata la ora actuala de HUROM”, tin sa va spun ca habar nu aveti despre ce vorbiti si habar nu aveti care sunt diferentele intre modele. Mie mi se pare mai degraba ca faceti jocul unor dealeri care aduc mereu “ultimul model” pentru ca nu sunt in stare sa reprezinte corect imaginea unui producator, in speta imaginea HUROM Coreea. Pe de alta parte, in ce calitate recomandati oamenilor sa fuga de storcatoarele orizontale daca nici macar nu ati pus mana pe unul din ele? E usor sa dai cu paru’ in alte modele atunci cand esti pe dinafara sau cand ai interesul sa se cumpere numai modelul HH, nu? Noi, cei de la QUARK – http://www.BeOrganic.ro, nu vindem produse ci oferim solutii personalizate pentru fiecare persoana in parte. Inainte de a face comentarii isterice va rugam sa va documentati. O zi minunata. Ioan Suceveanu.png 52.12K 23 downloads CONCLUZIA: Dragi clienți BeOrganic.ro, după cum vă recomandă și Dl. Ioan Suceveanu, luați cu lămâie! Edited by gumball3000, 28 May 2016 - 19:54. |
#140
Posted 28 May 2016 - 20:07
Profita de faptul ca se ascund in spatele unui telefon , asta pana in ziua cind ii cauta un client furios - dupa faze de genul incep sa faca donatii la biserici, camine de copii si batrini , devin credinciosi si sfintesc troite .
|
#141
Posted 29 May 2016 - 08:40
Da, poti sa-l returnezi si calcat de tren, dor esti CLIENT! Si asa cum stin clientul are doar drepturi, chiar se pot asocia citiva asemenea clienti si sa comande fiecare cite un televizor de 10.000 de lei pe care sa-l returneze a doua zi, iar comerciantul trebuie sa-si ceara scuze, sa-i stearga pantofii de praf iar apoi sa-l pupe in cur pentru a-i dovedi bunavointa! Am inteles ca daca stii bine legile si pe benzina consumata poti cere banii inapoi, iata o noua oportunitate pentru cei interesati!
Asta nu inseamna ca blendrul (in limba romana nu avem cuvint pentru el, sau trebuie sa se vada ce cultura avem in cap) respectiv nu este supraevaluat de 10-15 ori! |
|
#142
Posted 29 May 2016 - 12:36
Ba da, avem, poti sa-l numesti "amestecator" daca esti fanul lui Pruteanu (de profesie studentofil).
Edited by gumball3000, 29 May 2016 - 12:37. |
#143
Posted 29 May 2016 - 12:44
"sa-l numesti "amestecator""
Sau malaxor dar cum suna mai industrial folosim "ma duc sa-mi blenduiesc un morcov" daca spui malaxez suna a furajare |
#144
Posted 29 May 2016 - 14:59
tytysor, on 29 mai 2016 - 08:40, said:
Da, poti sa-l returnezi si calcat de tren, dor esti CLIENT! Si asa cum stin clientul are doar drepturi, chiar se pot asocia citiva asemenea clienti si sa comande fiecare cite un televizor de 10.000 de lei pe care sa-l returneze a doua zi, iar comerciantul trebuie sa-si ceara scuze, sa-i stearga pantofii de praf iar apoi sa-l pupe in cur pentru a-i dovedi bunavointa! Am inteles ca daca stii bine legile si pe benzina consumata poti cere banii inapoi, iata o noua oportunitate pentru cei interesati! Asta nu inseamna ca blendrul (in limba romana nu avem cuvint pentru el, sau trebuie sa se vada ce cultura avem in cap) respectiv nu este supraevaluat de 10-15 ori! sunt unii care fac asa. in afara. vrea sa,si cumpere nu's ce tv scump rau, isi trimite un prieten sa,l cumpere. ala il da retur dupa doua zile si cel ce vrea de fapt tv, urmareste magazinul sa vada candpune la vanzare tv ca open box. 10-20% reducere la un tv scump de 1500-2000 (orice valuta vreti) poate ca e ceva pt unii. e o marlanie? da. poti combate asta? f greu daca nu esti parte dintr'un lant (vinzi returul intr;o locatie diferita) dar asta e riscul afacerii. cost of doing business cum ar zice patagonezul. daca stai cu frica.n sat si te intrebi la fiecare client ce.ti calca pragul "a venit sa ma fure?"mmai bine te apuci de vandut cartofi in piata cumpara cineva ceva de la mine. dupa o perioada mare de timp, se gandeste ca nu'i place. o perioada mare, exclus orice retur, nu? peste 2-3 luni daca imi amintesc bine. i'am spus ca ii accept returul daca plateste transportul si ca o sa'i deduc din suma datorata comisioanele perceue de banca pt plata. clientul a acceptat, eu am minimizat pierderile (caci am pierdut destul timo cu acea coamanda, si la vanzare si la retur), clientul sia recuperat o parte din bani. nici pana in iua de azi nu am mai revandut produsul, ce'i drept nici nu am facut mari eforturi; am pierdut? da. am castigat? poate ca da. cel putin experienta si cativa neuroni ramasi in cap nestresati Edited by argentum, 29 May 2016 - 14:59. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users