Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Motocositoare - topic dedicat, (partea a-II-a)
Last Updated: May 28 2024 20:38, Started by
scaiba
, May 04 2016 09:49
·
144
#7417
Posted 14 May 2024 - 13:30
Ion_Bumbu, on 14 mai 2024 - 11:09, said:
Ala-i un pic alt motor...pentru motocoasa, normal asta e : https://bruma.ro/pro...onda-gx-35-st4/ Numa ingreuneaza coasa cu ala de 50cmc Pai pe AGT-ul ala e cel de 50cmc, il pune si Honda pe unele coase, mie mi se pare foarte grea o coasa de 10 kg (daca incluzi si benzina/cap de taiere). Chiar si asa, are doar 2CP chit ca e ditamai dihania Eu zic ca pentru scule de mana/umar motoarele in 2T sunt mai potrivite. La o masina de tuns iarba in schimb, clar 4T, preferabil Honda. |
#7418
Posted 14 May 2024 - 14:18
#7419
Posted 14 May 2024 - 14:52
Ulei
Pentru Honda 4T - din manual: Utilizați un ulei pentru motoare în 4 timpi, care îndeplinește sau depășește cerințele pentru clasificarea de exploatare API, categoria SJ sau ulterioară (sau echivalentă). Verificați întotdeauna eticheta cu specificația de exploatare API de pe recipientul cu ulei, pentru a vă asigura că include literele SJ sau ulterioare (sau echivalente). SAE 10W-30 este recomandat pentru uz general. Pot fi utilizate şi alte vâscozităţi prezentate în tabel atunci când temperatura medie din zona unde vă aflaţi se încadrează în domeniul indicat. Pot folosi orice ulei 10W-30 4T din magazinele de bricolaj? Sau sa ma limitez la uleiul lor Honda 10W-30? (trebuie comandat de pe net)? Carburant recomandat - din manual: Acest motor este certificat să funcţioneze cu benzină fără plumb cu o cifră octanică motor de 86 sau mai mare (o cifră octanică de cercetare de 91 sau mai mare). Puteți utiliza benzină fără plumb, cu un conținut maxim de etanol de 10% din volum (E10) sau un conținut maxim de metanol de 5% din volum. În plus, metanolul trebuie să conţină co-solvenţi şi inhibitori de coroziune. Utilizarea de carburanţi cu un conţinut de etanol sau metanol mai mare decât valorile indicate mai sus poate produce probleme de pornire sau de performanţă a motorului. De asemenea, poate deteriora piesele din metal, cauciuc şi plastic din cadrul sistemului de alimentare. Nu folosiți niciodată benzină veche, contaminată sau amestecată cu ulei. Evitați pătrunderea murdăriei sau apei în rezervorul de carburant. Voi ce benzina folositi? Poate intrebarile sunt stupide, insa la cate probleme am avut cu vechea motocoasa, suflu si in iaurt. Mentionez ca sunt orasean, fara prea multe aptitudini agricole. Edited by lazio44, 14 May 2024 - 14:59. |
#7420
Posted 14 May 2024 - 16:05
Orice benzina curata e buna. Eu am testat si de 98 si de 95, in functionare nu par sa fie diferente, totusi aia de 98 (99 la Petrom) pare sa aiba doar 5% etanol, versus aia de 95 care are 10%. La cat consuma astea poti lua linistit aia mai scumpa. Ulei la masina de tuns iarba (Honda cu motor GCV 170x) am pus cel recomandat de reprezentanta de unde am luat masina, toarce ca o pisica! Adica asta.
|
#7421
Posted 14 May 2024 - 16:20
#7423
Posted 15 May 2024 - 16:57
tal3ntat, on 15 mai 2024 - 16:22, said:
De ce ai face treaba asta? Ca sa tina utilajul 100 de ani, eu sincer n-as avea nervi de asemenea operatiuni, bag din aia cu 5% etanol si aia e. Dealtfel poti citi aici o poveste cu scoaterea etanolului din benzina - varianta pentru gospodine, sa vezi controverse |
#7424
Posted 15 May 2024 - 17:54
Multumesc de topic, e ceva normal, topic cu tendinte tehnice pus in cur pe doua rinduri de armata de gospodine, sa dea gaia da` parca chiar au venit toti bucatarii sa discute motoare...
tal3ntat, on 15 mai 2024 - 16:22, said:
De ce ai face treaba asta? Pentru ca primavara urmatoare sa porneasca motocoasa usor, 2-3 sfori nu sa desfaci carburaorul sa-l cureti. |
#7425
Posted 15 May 2024 - 18:56
Mda,fiecare cu pitici lui.
Dai cu un pic de spray de pornire și o ia repede În fine Eu am un obicei prost și pe timpul iernii sa pornesc lunar atelajele astea când prind o zi însorită. Într adevăr de cand am trecut pe ulei honda la 4t pornesc mult mai ușor |
#7426
Posted 16 May 2024 - 06:13
Gresesti.
Benzina, ca mai toate, nu mai este ce-a fost. De cand cu ecologizarea, in carburanti, oricare ar fi ei au aparut o gramada de chestii, de la ulei de rapita la nu stiu ce aditivi. Odata cu ei a aparut si termenul de garantie, despre care nimeni nu vorbeste, dar toti il simt. Dupa o perioada orice carburant incepe sa se precipite. Chestiile vascoase se depun, iar cand vei vrea sa pornesti scula... pauza! Poti sa-i dai in nas cu ce vrei tu, singura varianta este sa desfaci- cureti carburatorul. La motocoase, drujbe etc, e relativ simplu, termini carburantul sau cum este la motosape, generatoare, masini de tuns iarba etc. inchizi admisia, dar ce faci la generatoarele mari, cele care asigura cladirile? Motorina din ele a fost cumparata pe un cont contabil, nu poti sa o scoti si sa o bagi in alt cont - respectiv sa alimentezi masinile cu ea? Dar... asta vrea UE, asta facem. |
|
#7427
Posted 16 May 2024 - 08:31
AWE, pe 15 mai 2024 - 16:57, a scris:
Ca sa tina utilajul 100 de ani, eu sincer n-as avea nervi de asemenea operatiuni, bag din aia cu 5% etanol si aia e. ... Stai sa vezi cand ai nevoie de utilaj si el nu vrea sa merga din cauza carburatorului si trebuie desfacut. tal3ntat, pe 15 mai 2024 - 18:56, a scris:
Mda,fiecare cu pitici lui. ... Realitatea nu are nici o treaba cu pitici, carburatoarele cu impuls au membrane elastice care devin rigide/casante din cauza etanolului, schimbam de 2-3 ori pe an membranele, de cand scot etanolul din benzina, zero probleme. |
#7428
Posted 16 May 2024 - 10:42
Bine, ideal ar fi intr-adevar sa ai de unde lua benzina fara etanol dar eu nu stiu sa existe de cumparat asa ceva. O varianta ar fi combustibilii special facuti pentru asa ceva, gen MotoMix de la Stihl sau benzina Aspen, care vin direct amestecate cu ulei, doar le torni in rezervor, au si termen de valabilitate mare. Problema e pretul prohibitiv si nici macar nu se prea gasesc.
|
#7429
Posted 16 May 2024 - 15:50
Eu nu cred ca Honda produce uleiuri .Cumpara uleiul potrivit (10w30) il ambaleaza ,eticheteaza,
dubleaza pretul si toate bune, Coafura rezista....Si cred ca multe branduri fac la fel. Si eu am de 12 ani o Honda GCV 160 si nu a vazut uleiuri cu basini. Si nici super benzine .Ulei 10w30 . Si benzina regular 95 .Inca functioneaza ireprosabil .Sa revenim la motoare in 2T. Eu detin un Trabant .Cumparat prin 1995 ,,8000 km ireali (dar adevarati) bagat uleiul cel mai ieftin (amestec) si mers 90000 km........la alezare cilindrii sarit peste o cota (din cota o sarit cota 2).A tinut dublul km fara uleiuri speciale.Ce sa inteleg din asta ?....Existau niste uleiuri 2T cred Mol ungaria scumpute si cind am bagat nu ma mai vedeam de fum ....Ca si cantitate de ulei 2T la ala amarit Romanesc bagam 400 ml / 10 l benzina.La ala unguresc ar fi trebuit sa bag pina in 300 ml /10 l benz.Adica un echivalent cu asta real pe care il folosim astazi..(250 ml). Exista o timpenie , precum ca , daca puneai mai mult ulei in amestec ,,,,protejezi motorul. Cred ca si astazi exista.Este o timpenie ! Se transforma in calamina sau curge negricios pe evacuare. Este valabil si la motocositoare 2T! Detin o motocositoare chinezoaica Pro-Craft 58 cc de 5-6 ani.Bag benzina 95 cu ce draci are in ea,,, si ulei care se cheama Hikoki ,,,,si astia rafineaza ? ,,,,foarte grea dar foarte puternica.Egzact ce am nevoie... Ma amuza trendul ca daca vreau sa fiu jmecher musai Stil sau Huski .Adica de firma. La mine la taranoaia umbla lumea cu tricouri Vessacee si Hugo-Bass .Trebuie sa-mi iau si eu ? No,,, voi lua adidasi Adadasssa sa vada ca sunt de-al lor.Doua luni ma tin (ma duc o saptamina ) si porma mai vad.Am bocanci care protejeaza unghiile. |
#7430
Posted 16 May 2024 - 17:05
#7431
Posted 16 May 2024 - 17:25
Etanolul deranjeaza tot timpul, nu doar iarna si numai carburatoarele cu impuls, restul nu au probleme.
Edited by pufarin, 16 May 2024 - 17:25. |
|
#7432
Posted 16 May 2024 - 17:27
@mariusyale: partial adevarat ce spui, Honda nu produce ulei dar nici nu il cumpara pur si simplu, comanda la producatori ulei cu o anumita compozitie pe care au testat-o pe motoarele lor si pe care o considera ca fiind optima.
Legat de Stihl - Husky, eu nu vad niciun trend, daca citesti topicul o sa vezi ca peste 90% din cei ce scriu au tot coase chinezesti. Eu sunt d'ala care nu are dar nu e o regula si tot ce mi-am luat de-a lungul timpului, unelte cu motor sau fara sunt chestii bune, de la producatori consacrati. In domeniul asta nu se pune oricum problema de show-off pentru ca pe nimeni nu intereseaza daca pe coasa mea scrie Husqvarna sau Micul Fermier (lol ). Tricoul Versake si geaca Arnani in combinatie cu incaltari Pama, Adibas sau Reobek, aici da, cu alea mergi pe centru si speri sa te remarce doar prosti care nu se pricep. |
#7433
Posted 16 May 2024 - 17:47
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users