Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier
 Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...
 Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente
 Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute
 

evoMAG.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
125 replies to this topic

#91
zet105

zet105

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 506
  • Înscris: 28.04.2007
Grija mare cu acesta firma.
Nu recomand sa mai platiti si inainte!!!!
Nu au produse pe stock si incurca lumea aiurea

#92
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092
  • Înscris: 19.01.2004
Eu nu mai cumpar de mult de la ei, tocmai dintr-o incurcatura de genul asta si care nu m-a multumit ca rezolvare.
In prima faza ma si luau de prost ...

#93
isr2002

isr2002

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,984
  • Înscris: 06.09.2004
Urmaream un televizor samsung. Acum vreo doua saptamani era 7000. Acum cateva zile i-au schimbat pretul: 12600 !!!

#94
Martyy

Martyy

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 02.06.2015
Pe 20 Decembrie 2019, am cumparat de la ei un telefon mobil, care s-a dovedit ca e cam defect. L-am trimis inapoi pentru garantie, apelind la serviciul service-return.com (la recomandarea lor). Tocmai ce am primit un mail cu o nota de constatare, care spune ca telefonul nu avea sigiliu si ca se intervenise asupra hardware-ului, asa ca nu am parte de garantie. Evident ca nu am intervenit in niciun fel asupra telefonului, mai ales ca era in garantie.
Cu alte cuvinte: verificati sigiliile telefoanelor (oriunde ar trebui sa se afle aceste sigilii) la livrare!

#95
Fuserisk

Fuserisk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,874
  • Înscris: 26.02.2018

 Fuserisk, on 08 octombrie 2019 - 18:35, said:

Am cumpărat ceva, ce se află pe stoc chiar și astăzi, acum 8(opt!) zile, am platit cu cardul, și ei...sufletul! Am sunat, nici n-au dat la curier, nu tu AWB, nimic! Ce naiba fac?! A început Black Friday pe 1 Octombrie și nu știu eu...?! Voiam chiar să mai fac o comandă, să iau un telefon, aseară, dar n-am mai avut curaj...
Istoria se repetă...faci o comandă, o plătești (mare greșeală!) și uită de tine. Măcar să te informeze că mai întârzie să știi o treabă. Pot să aștept și o lună, nu-i problemă. Dar macar sa știu!

#96
horatziu

horatziu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,012
  • Înscris: 03.11.2006
Îmi doresc sa fi citit acest topic acum 3 săptămâni. Îmi vărs și eu oful aici: cel mai de rahat site de pe care am avut neplăcerea sa fac cumpărături. Am luat o mașina de tuns iarba în 29.05, plătita cu cardul. Pe site-ul lor apare livrata în 02.06, dar Awb-ul nu e bun. În 09.06 am încercat sa iau legătura telefonic cu ei, poți sa uiți. Am sunat de vreo 5 ori, de fiecare data am așteptat minim 10 minute și nu a răspuns nimeni. Am trimis un mail, mi-a răspuns ceva manager. Răspunsul lui a fost 4 zile consecutiv "ma interesez ce s-a întâmplat și va anunț". Vineri am făcut plângere la ANPC. Azi am sunat sa vad totuși care e faza, într-un final a răspuns cineva. "încă nu a ajuns comanda de la furnizor". Bai mergeți naibii, nu e normal sa ma anunțați ca nu e pe stoc produsul? Stau și aștept ca fraierul. Dacă nu ajungea pana peste 6 luni, ce făceam? Am cerut anularea comenzii și returnarea banilor. Evomag, never again.

Edited by horatziu, 15 June 2020 - 08:27.


#97
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006
Va povestesc si eu, pe scurt, experienta mea cu neseriosii de la evomag. Am creat o configuratie, scumpa, in jur de 11500 de lei. I-am intrebat daca pot acorda un discount pentru aceasta suma mare. Au spus ca nu, insa imi ofera asamblarea la pret redus, nu gratuita. Am asteptat aproape trei saptamani sa soseasca componentele de la furnizori, se pare ca nu au mare lucru in stoc, iar ieri ma trezesc cu un mesaj care suna cam asa, "va informam ca serviciul de asamblare nu mai este disponibil in oferta noastra si va trimitem componentele asa cum sunt". Este o minciuna ordinara, ei ofera in continuare acest serviciu, insa le-a fost lene sa il presteze, aceea find singura mica reducere pe care mi-au acordat-o si mi-au trantit o minciuna. Cinstit era sa spuna ca nu vor sa asambleze sau ca nu se pricep, nu sa ma prosteasca in fata cu o asemenea minciuna. In principiu, sustin orice firma romaneasca, insa evomag sunt neseriosi, mincinosi, au preturi mai mari decat ceilalti, nu respecta angajamentele pe care si le ia, doar pentru a prinde banii de la client, nu va recomand sa apelati la serviciile lor.

Edited by brasoveanul, 07 July 2020 - 17:53.


#98
mariusixy

mariusixy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,453
  • Înscris: 28.09.2008
De anul trecut am un voucher de 10 lei...
Am incercat sa cumpar ceva de pe site dar mi-a fost imposibil din cauza ca si dupa aplicarea acelui vohcher au cele mai mari preturi. Exceptie fac produsele cu garantie redusa.

#99
catalinbordan

catalinbordan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 28.01.2007
Salut, daca aveti probleme cu vanzatori neprofesioiti si ati platit cu cardul, va recomand sa contactati banca si sa cereti anularea tranzactiei. procesul se numeste refuz la plata/contestare suma platita/charge back. Se face o investigatie cu informatiile pe care le comunicati(se si intocmeste un formular special) si se rezolva problema destul de repede(probabil depinde si de banca). E buna aceasta solutie cand toate eforturile voastre nu au succes in a va intelege cu vanzatorul. Zi faina si cat mai putine asemenea incidente neplacute.

#100
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092
  • Înscris: 19.01.2004

View PostMartyy, on 13 februarie 2020 - 18:59, said:

Pe 20 Decembrie 2019, am cumparat de la ei un telefon mobil, care s-a dovedit ca e cam defect. L-am trimis inapoi pentru garantie, apelind la serviciul service-return.com (la recomandarea lor). Tocmai ce am primit un mail cu o nota de constatare, care spune ca telefonul nu avea sigiliu si ca se intervenise asupra hardware-ului, asa ca nu am parte de garantie. Evident ca nu am intervenit in niciun fel asupra telefonului, mai ales ca era in garantie.
Cu alte cuvinte: verificati sigiliile telefoanelor (oriunde ar trebui sa se afle aceste sigilii) la livrare!

Adica Evomag ti-a vindut un telefon luat de la Quickmobile (niste tepari ordinari) si te-a pus sa il trimiti (logic pentru ei) in service-ul celor de la Quickmobile.
Care, tepari fiind, ti-au tras acceasi teapa pe care mi-au tras-o si mie cu niste ani in urma la un ebook.
Si-or fi schimbat ei numele, dar naravul nu.

Edited by Taxon, 06 August 2020 - 12:03.


#101
_______

_______

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,497
  • Înscris: 01.08.2018

View Postcatalinbordan, on 06 august 2020 - 11:09, said:

se rezolva problema destul de repede(probabil depinde si de banca)
Scrie concret ce-ai rezolvat tu!...

#102
catalinbordan

catalinbordan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 28.01.2007

View Post_______, on 08 august 2020 - 15:20, said:

Scrie concret ce-ai rezolvat tu!...
Salut, concret nu știu la ce ajuta, căci fiecare are o anumita problema. eu de ex am făcut factura pe firma(btw evo taxează extra o taxa de comision plata card) pt un monitor. monitorul a venit spart cu cutie transport intacta. am așteptat la telefoane de m-am plictisit. am trimis pv de constatare pe email si pace. Iar telefoane din nou... Am gasit pe net(google maps) o alta adresa de email. Am ajuns pe mana managerului de top. evomag.ro zice ca pana nu da curierul banii eu nu primesc banii sau alt produs deși asigurarea/contractul cu curierul e pe evomag. intre timp disperat(alta optiune nu aveam, caci legile protectiei consumatorului nu se aplica daca ai facut factura pe PJ) fac email si catre urgent/cargus. Si aia raspund greu si au raspuns sec ca pe filmari in depozit nu apare nimic si cutia nu are semne de lovire ( de parca ei au camere si in masini si de parca un produs fragil nu se poate distruge fara sa strici ambalajul....) deci ei nu dau nimic. managerul de la evomag ma tot amana pe email de peste o luna ca inca se așteaptă rezolvarea cu curierul.... In final fac un email catre garanti cu intrebarea daca se poate face ceva, dandu-le toate informatiile necesare(pv, dovada platii, factura). si astia alti nebuni, s-au apucat sa facă demersurile de returnare plata si m-am trezit cu banii in cont fara sa fi facut cererea/documentul care tb semnat. In timpul asta imi vine si raspuns de la banca ca tb sa completez cererea dacă vreau sa anulez o tranzacție de plata către un comerciant. raspund inapoi si ii intreb ce sunt cu banii aia intrati pe card si daca mai e nevoie ceva(daca e definitivat procesul de charge back(ca poate suma inca e in disputa). mi s-a raspuns ca totul e ok si ca nu mai tb sa fac nimic si voila happy end dupa o gramada de nervi. de aceea spun ca depinde de banca caci am citit pe net ca sunt banci care iti manaca si ele mintile. Zi faina! BTW daca nu sunteti multumiti de charge-back de la banca cica se poate face inclusiv face o contestație la o instituție de la UE.

Edited by catalinbordan, 11 August 2020 - 10:53.


#103
EllaBeauty

EllaBeauty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,890
  • Înscris: 18.12.2011
Oala Tefal de aluminiu venita cu o toarta rupta, concluzia lor ca am rupt eu toarta

https://www.evomag.r...ox-3782620.html

Nu mai cumpar de la ei e simplu

#104
INFANTERIST

INFANTERIST

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 24.04.2014
Cel mai nenorocit site pe care am putut sa intru, niste hoti si mincinosi.

Am cumparat un cuptor care a fost receptionat lovit si nu vor sa il schimbe. Nu raspund la telefon. De o luna au furat banii si cuptorul si nu imi dau nimic inapoi. Am platit livrare cu verificare si nu am avut asa ceva (vezi awb si atasamentele). Trebuiau sa solutioneze problema in 14 zile, la mine au trecut 30 si nu primesc nici un raspuns . Am sa va fac astfel de recenzii peste tot. Acum stau sa scriu plangeri la Protectia Cons. , politie si pe forumuri in loc sa-mi termin mobila .
HOTILORrrr.

Nu cumparati de la ei ca va tapesc, nu va schimba produsele , va fac sa asteptati, va imputa voua vina curieruleui, niste lichele.
Sterg postarile dupa pagina lor de facebook, sa nu vada lumea adevarul despre ei.

#105
INFANTERIST

INFANTERIST

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 24.04.2014

View PostINFANTERIST, on 21 august 2020 - 00:06, said:

Cel mai nenorocit site pe care am putut sa intru, niste hoti si mincinosi.

Am cumparat un cuptor care a fost receptionat lovit si nu vor sa il schimbe. Nu raspund la telefon. De o luna au furat banii si cuptorul si nu imi dau nimic inapoi. Am platit livrare cu verificare si nu am avut asa ceva (vezi awb si atasamentele). Trebuiau sa solutioneze problema in 14 zile, la mine au trecut 30 si nu primesc nici un raspuns . Am sa va fac astfel de recenzii peste tot. Acum stau sa scriu plangeri la Protectia Cons. , politie si pe forumuri in loc sa-mi termin mobila .
HOTILORrrr.

Nu cumparati de la ei ca va tapesc, nu va schimba produsele , va fac sa asteptati, va imputa voua vina curieruleui, niste lichele.
Sterg postarile dupa pagina lor de facebook, sa nu vada lumea adevarul despre ei.

Rog moderator (administratorul) forumului sa modifice atasamentele postate de mine in postarea #104 (21 august 2020 - 01:06) in sensul de a sterge din imagine (de a edita imaginea) partea de sus unde sunt scrise denumiri de persoane si mail-uri

#106
mariusixy

mariusixy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,453
  • Înscris: 28.09.2008
Cred ca e prima firma care ofera transport gratuit.
Chiar si asa tot raman cu cele mai mari preturi.
La unele produse au preturi competitive pt ca au redusa garantia cu 1 an fata de cea oferita de producator.
Dar nu inteleg o chestie. Daca producatorul ofera 3 ani tu cum poti oferi doar 2 ani?
Sunt produse de calitate mai slaba, loturi cu defecte,... ?

#107
mariusixy

mariusixy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,453
  • Înscris: 28.09.2008
Da si era sa uit. Cum naiba ma sa nu ai in 2020 pe site optiune de anulare comanda. Trebuie sa trimiti mail pt anulare comanda.

#108
Handrews

Handrews

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 14.06.2005
Un tupeu incredibil si un dispret fata de cumparator cum nu am mai intalnit

Am primit prin curier un hard disk. Am inspectat vizual cutia, totul ambalat corespunzator, fara nicio zgarietura sau urma de lovire. A doua zi am am desfacut cutia; produsul a venit sigilat intr-o punga electrostatica. La desigilarea pungii electrostatice am observat ca unul dintre colturile metalice ale carcasei hard disk-ului este rupt. In punga electrostatica am gasit si piesa rupta.
Pe site la evomag, la sectiunea Livrare scrie explicit ca produsele care au fost deteriorate la primite trebuie reclamate in termen de 24 de ore de la primire - ceea ce am si facut. Am completat cererea de retur, am indicat ca produsul a venit sigilat, dar deteriorat, si ca doresc ca returul sa fie facut prin inlocuirea produsului deteriorat cu acelasi model.
Am fost anuntat pe email ca cererea de retur a fost inregistrata si am fost invitat sa returnez produsul. M-am prezentat la sediul EVOMAG pentru returnarea produsului. Aici mi s-a spus de la inceput pe un ton obraznic ca nu se accepta returul, ca „de unde stiu ca nu l-ati scapat dvs din mana?”
De atunci nu mai raspund la mailuri, au incercat sa-mi trimita hard diskul inapoi (cu taxa de livrare 50 lei!!! normal, am refuzat), la call center mi-au spus ca problema nu se rezolva la call center si mi-au inchis telefonul.
Am trimis 2 reclamatii pt care am cerut nr. de inregistrare si nu am primit - probabil reclamatiile nu se inregistreaza pentru a nu fi opozabile in caz de proces, si pentru a ocoli termenul legal de solutionare.
M-am dus din nou la retur - am fost informat ca problema nu se rezolva de acolo, ci de la reclamatii!!
Am sunat la reclamatii si am fost din nou purtat cu vorba.
Acum nu mi se mai raspunde la telefon nici la reclamatii.

Au pus la punct un mecanism foarte eficient pentru inselarea cumparatorilor, se vede ca angajatii sunt instruiti special pt asta. Nimeni nu vrea sa rezolve problema sau sa-si asume vreo responsabilitate, tot ce fac este sa te paseze de la unul la altul.
Daca postezi un review negativ pe google intra imediat un bot care te invita sa contactezi reclamatii (unde se intampla ce-am scris mai sus).
Evitati cu orice pret daca nu vreti sa va alegeti cu banii blocati sau produsele defecte neacceptate la retur/garantie.
Am depus reclamatie la ANPC.

Edited by Handrews, 25 March 2021 - 13:33.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate