Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
evoMAG.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Sep 15 2022 11:48, Started by
murilexix
, Jan 12 2016 03:12
·
0
#1
Posted 12 January 2016 - 03:12
Buna tuturor. As vrea sa-mi cumpar un laptop si am gasit un produs care imi place pe evoMAG ...spuneti-mi, va rog, ce parere aveti despre site, raportat la calitatea produselor/ livrare/ amabilitatea personalului/ garantii?
|
#2
Posted 12 January 2016 - 03:19
Eu de la ei am luat atat laptopuri cat si alte produse. Nu am avut probleme cu ce am comandat.. o singura data am gresit ceva la o comanda si am discutat cu ei, au modificat comanda si totul a fost ok la final. Ii recomand. De fiecare data am primit comanda in ziua urmatoare prin curier.
|
#3
Posted 12 January 2016 - 07:06
Am comandat un ebook reader kindle de la ei, totul a fost ok.
|
#6
Posted 12 January 2016 - 08:37
#7
Posted 12 January 2016 - 09:11
eMag, ca e user nou si se zbate acum sa stranga postcount.
|
#9
Posted 12 January 2016 - 09:42
Un singur produs am luat de la ei, l-am ridicat personal din showroom in 3 zile, desi pe site specifica ca produsul poate fi ridicat a doua zi dupa comanda. Insa fiind in perioada craciunului, inteleg intarzierile. Recomand.
|
#10
Posted 12 January 2016 - 09:51
eu am luat de la evomag mai multe chestii anul trecut. le-am ridicat personal din showroom.
partea care mie mi se pare ok e faptul ca se poate restitui produsul in termen de 14 zile chiar daca-l ridici din showroom si nu il primesti prin curier.unele magazine accepta restituirea produselor DOAR daca le primesti prin curier. am restituit un telefon cumparat din showroom, doar pt ca asa am avut eu chef, telefonul era f ok si au fost f ok. au verificat continutul cutiei si doar s-au uitat la aparat, fara sa faca figuri cum am patit la alt magazin, unde au pus efectiv lupa pe el si incercau tot felul de tertipuri doar ca sa-i gaseasca vezi doamne nu stiu ce zgarieturi sau altele de genul asta...(desi telefonul nu fusese decat scos din cutie si pus la loc, fara sa-l fi pornit. il restituiam pt ca nu-mi placea culoarea. cand l-am cumparat nu au vrut sa desigileze cutia inainte sa-l vad efectiv nu in poze pe internet, pt ca altfel arata pe net si altfel in realitate...stiu sunt ciudat ...) consider evomag un magazin ok . Edited by dani2013, 12 January 2016 - 09:57. |
|
#11
Posted 12 January 2016 - 09:56
Nici mai bun, nici mai rau. Evomag este ok. Am comandat de cateva ori de la ei si nu am avut probleme. Ce-i drept, produsele respective nu s-au defectat ca sa fiu nevoit sa apelez la garantie.
|
#12
Posted 12 January 2016 - 10:21
#13
Posted 12 January 2016 - 10:42
Am postat mai sus patru link-uri, tu cum de-ai identificat doar unul singur?...
Acum să posteze aici și userii care au apelat la garanție, nu doar cei care au fost dați pe spate pentru că li s-au onorat comenzile!... P.S. Happy4Ever, se numește "thread" nu "post", însă roagă un prieten ca să-ți explice când a fost postat ultimul reply în rahat. Happy4Ever, on 12 ianuarie 2016 - 10:21, said:
Rahatul ala de post e din 2011 |
#14
Posted 12 January 2016 - 11:17
123321, on 12 ianuarie 2016 - 10:42, said:
Am postat mai sus patru link-uri, tu cum de-ai identificat doar unul singur?... Acum să posteze aici și userii care au apelat la garanție, nu doar cei care au fost dați pe spate pentru că li s-au onorat comenzile!... Asa ca daca vrei sa fie toata lumea strict la subiect atunci ar trebui sa luam in considerare doar chestii de genul: durata pana cand a fost preluata comanda si onorata comanda, serviciul suport clienti, daca a fost cazul si a ajuns un produs defect la ei atunci cum a decurs, cum e cu returul produselor, etc. Si in legatura cu datul pe spate ca mi s-a onorat comanda, da, sunt multumit de felul cum au decurs toata tranzactiile. Nu s-a intamplat sa astept zile bune pana sa plece de la ei un produs cum s-a intamplat de exemplu la emag(si da, produsul era chiar pe stoc). Asta ca sa o dam si in comparatii. |
#15
Posted 12 January 2016 - 12:14
|
#16
Posted 12 January 2016 - 12:40
Am scris in comentariu si ce probleme am avut cu ei... niste comenzi au fost procesate mai greu.
Nu intru in detalii, discutam aici despre alt magazin. |
#17
Posted 12 January 2016 - 12:58
Discutăm aici despre un magazin care n-a onorat absolut niciun SSD în ziua de Black Friday, listat la 99lei!...
|
#18
Posted 12 January 2016 - 22:50
Salutari,
Multumim tuturor celor care au comenzi realizate in decursul celor 10 ani de activitate. Nu ezitati sa ne contactati oricand aveti atat recomandari cat si situatii neclare in comenzile realizate la noi, va stam la dispozitie atat telefonic cat si pe email pe [email protected] sau [email protected] Multumim. Mihai Patrascu CEO evoMAG |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users