Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!
 Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...
 orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus
 Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...
 

evoMAG.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
125 replies to this topic

#109
thomasstar

thomasstar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 215
  • Înscris: 15.06.2009
Nu e de ajuns!Cea mai bună combinatie este un comisar ANPC plus un avocat bun!Crede-mă e mai bună decât Aghiasma mare!Face minuni!

#110
isr2002

isr2002

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,973
  • Înscris: 06.09.2004

 Handrews, on 25 martie 2021 - 13:31, said:

Un tupeu incredibil si un dispret fata de cumparator cum nu am mai intalnit

........................de unde stiu ca nu l-ati scapat dvs din mana?”
...
1. Reclamatie de la un user cu un singur post in 16 ani? Scuza-ma, dar credibilitatea e cam mica. Nu zic ca e adevarat sau nu ce spui tu. Zic doar ca nu prea esti credibil.
2. Exact, de unde stim ca nu l-ai scapat?
3. Reclamatie la ANPC - te opreste cineva?

Edited by isr2002, 26 March 2021 - 14:44.


#111
Alexandro128

Alexandro128

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 0
  • Înscris: 16.04.2021
Doresc sa cumpăr un Macbook care costa cu 700 de lei mai puțin. A mai cumpărat cineva de la ei +

#112
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,661
  • Înscris: 26.11.2001
Mda, am comandat 2 HDD-uri Toshiba de la ei si am cerut factura PJ, DAR am platit cu card PF, de debit.

M-am trezit cu 13 lei plata Refacturare Taxa Interchange.


Quote

Pentru clientii ce achita cu un card business sau corporate, se va aplica, suplimentar, o taxa interchange.
Taxa este instituita de catre Visa si Mastercard si perceputa conform algoritmului creat de acestia.
Puteti afla mai multe detalii pe site-urile oficiale Visa si Mastercard

Aparent imi vede cardul de debit, black, ca find unul Bussines.

Vad acum ca e si topic dedicat acestei probleme.
https://forum.softpe...lata-cu-cardul/

Am vb cu ei si nu erau f convingatori, o sa studieze.

#113
Softpedianu

Softpedianu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 25.04.2019
Salut!
Am si eu nevoie de ajutorul vostru dupa ce am dat de numeroase probleme si ore/zile pierdute din cauza hotilor de la evoMag.
Am un telefon trimis la ei, ce a fost retrimis in service de 2 ori, a primit negatie de 2 ori la ei pe site si acum a fost trimis pt a 3a oara la un service din afara tarii.
Acestia au depasit cele 15 zile LEGALE CALENDARISTICE, deja au trecut chiar 20 de zile si nu vor sa imi returneze banii sau sa imi dea un produs nou cum este specificat in lege.
Am fost cu toate actele + dovezile la ei la service si tot au refuzat returnare banilor si m-au pus sa mai astept mult si bine.
Ce ma sfatuiti sa fac in acest caz ? Eu am facut deja reclamatie la ANPC si dureaza undeva la 30 zile solutionarea, exista ceva mai rapid ce pot face ?
Si daca imi puteti spune ce s-ar intampla in urmatoarele cazuri:
1. Ei imi repara cu mult dupa termenul legal fara acordul meu telefonul, eu pot sa refuz si sa astept sa-mi dea dreptate cei de la ANPC?
2. Pot primi telefonul reparat si intre timp sa se dea curs favorabil reclamatiei mele si sa primesc banii inapoi ?
Multumesc si sper sa ma ajutati  cu niste raspunsuri, numai bine :)

#114
mynameismada

mynameismada

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,740
  • Înscris: 05.09.2005
Am dat luni comanda online de niste produse (toate de la Xiaomi). Comanda a fost preluata imediat de catre un consultant de vanzari, insa de atunci liniste. Nu mai exista nici un alt status pentru comanda.

Am dat mail acum vreo 2 zile, no answer. Am sunat la ei azi de vreo 2 ori, ma pun in asteptare si imi inchid apelul dupa 5 minute.

Acum stiu ce optiuni am: 1.mai astept sau 2.le dau mail sa anuleze comanda si astept sa imi trimita banii inapoi pe card.

Vroiam doar sa intreb daca asa fac mai nou? Intarziere in livrare, comunicare zero. Din ce am citit pe aici in ultimele pagini, poate mai bine dadeam comanda in alta parte.

Am mai facut comenzi la ei, dar prin 2017-2018 si parca erau ok, n-am avut probleme.

#115
lenzexe

lenzexe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 679
  • Înscris: 31.05.2005
Stai bine chiar. Eu am comandat o plăcuță ram pe 1 octombrie (achitat online)- mesaj primit că poate dura 14 zile... suntem pe 17 noiembrie (mesaje pe email, Fb fără răspuns). Mâine intru pe ANPC.

#116
-ARA-

-ARA-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 01.08.2021
Eu am facut o cerere de retur si apare "PRODUS RECEPTIONAT (FISA RECEPTIE/REDIRECTIONAT SERVICE AUTORIZAT)".

Ce dracu ca nu am patit asa ceva cu Altex sau cu Emag.
Cred ca ma facut o greseala imensa ca am aruncat bani pe evomag.

Dupa o saptamana am sunat la ei ca aveam cerere de retur. Am sunat la evomag si imi zice tipa aia ca de ce nu m-au contactat. Se mira la un nivel amator de parca am cumparat de la un bisnitar de pe olx.
Prima pagina » Istoric service » Solicitare service #

Telefonul este impecabil, am facut cererea de retur si am bagat cartela in alt telefon.

Va doresc sa nu treceti prin mizeria asta, luati de cumparati de pe emag ca am avut la ei produse returnate si au returnat fara discutie, fara trimis la service sau ce dracu apare pe acolo.
La emag cand a fost vreo problema au platit ei transportul si au returnat si bani. Aici am platit eu curierul, pe langa cei 2200 de lei blocati de catre cei de la evomag de 1 saptamana si ceva.

Pana acum evomag a fost de kkt.
Scuzati limbajul, am sunat la ei la Call Center, las receptorul pe Speaker si imi zice "Ne pare rau toti operatori sunt intr-o convorbire" si s-a inchis telefonul.
Ma gandeam? Cum dracu ditamai firma sa inchizi telefonul dupa un anumit numar de minute.

Am sunat iara si a raspuns o tipa mirata ca de ce nu s-au miscat aia mai repede. Acum am trimis telefonul si tot ce era in cutie, inclusiv cartela cadou. Si observ ceva trimis service autorizat.
Ma gandesc deja sa nu faca vreo manevra sa nu imi returneze bani care si asa au stat blocati aberant de mult in comparatie cu alte magazine online.
Ma uit ca apare cererea inregistrata la retur dar apare ceva si la garantiile mele.

Edited by -ARA-, 27 November 2021 - 09:36.


#117
Softpedianu

Softpedianu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 25.04.2019

View Post-ARA-, on 27 noiembrie 2021 - 09:35, said:

Eu am facut o cerere de retur si apare "PRODUS RECEPTIONAT (FISA RECEPTIE/REDIRECTIONAT SERVICE AUTORIZAT)".

Ce dracu ca nu am patit asa ceva cu Altex sau cu Emag.
Cred ca ma facut o greseala imensa ca am aruncat bani pe evomag.

Dupa o saptamana am sunat la ei ca aveam cerere de retur. Am sunat la evomag si imi zice tipa aia ca de ce nu m-au contactat. Se mira la un nivel amator de parca am cumparat de la un bisnitar de pe olx.
Prima pagina » Istoric service » Solicitare service #

Telefonul este impecabil, am facut cererea de retur si am bagat cartela in alt telefon.

Va doresc sa nu treceti prin mizeria asta, luati de cumparati de pe emag ca am avut la ei produse returnate si au returnat fara discutie, fara trimis la service sau ce dracu apare pe acolo.
La emag cand a fost vreo problema au platit ei transportul si au returnat si bani. Aici am platit eu curierul, pe langa cei 2200 de lei blocati de catre cei de la evomag de 1 saptamana si ceva.

Pana acum evomag a fost de kkt.
Scuzati limbajul, am sunat la ei la Call Center, las receptorul pe Speaker si imi zice "Ne pare rau toti operatori sunt intr-o convorbire" si s-a inchis telefonul.
Ma gandeam? Cum dracu ditamai firma sa inchizi telefonul dupa un anumit numar de minute.

Am sunat iara si a raspuns o tipa mirata ca de ce nu s-au miscat aia mai repede. Acum am trimis telefonul si tot ce era in cutie, inclusiv cartela cadou. Si observ ceva trimis service autorizat.
Ma gandesc deja sa nu faca vreo manevra sa nu imi returneze bani care si asa au stat blocati aberant de mult in comparatie cu alte magazine online.
Ma uit ca apare cererea inregistrata la retur dar apare ceva si la garantiile mele.

Reclamatie la ANPC, o sa stai termenu lor limita plus inca o saptaman cam asa dar sper ca vei rezolva.
Eu am stat termenu limita de 45 de ziile parca plus inca o saptamana dar am rezolvat totusi
Culmea a fost ca fix cu o zi inainte  sa primesc raspunsul ANPC, am sunat la evoMag sa mai ma plang odata si ghici ce... au zis ei direct ca imi dau banii, dar clar au decis asta din cauza ANCP.

Iti urez mult succes cu ei si cu ANCP, o sa ai nevoie...

#118
donjoe

donjoe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,590
  • Înscris: 23.08.2006

View Postmynameismada, on 05 noiembrie 2021 - 16:25, said:

Am sunat la ei azi de vreo 2 ori, ma pun in asteptare si imi inchid apelul dupa 5 minute.
A reușit cineva în ultimele luni să vorbească la telefon cu Evomag? Sau e doar cu promo-uri peste promo-uri ca la cinema, apoi robot, muzicuță, așteptare și închis în nas în 6 minute?

#119
donjoe

donjoe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,590
  • Înscris: 23.08.2006
OK, never mind, a venit mesaj "automat" că produsul nu e pe stoc și că o să primesc banii înapoi. Mă consider norocos, considerând ce e pe-aici pe topic (deși am mai avut comandă procesată cu succes în 2016, un acumulator extern Xiaomi care s-a comportat exemplar și încă mă servește onorabil, și încă una anulată în 2019, tot "lipsă stoc brusc-și-dintr-odată").

#120
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
din 21.04 am o comanda la ei ce si acum e in status de preluata. aproape 3 saptamani are. chiar am curiozitatea cat ii duce nesimtirea si vor tine comanda asa. nu e presanta sosirea, insa necesara.

Attached Files



#121
echoshoworacle

echoshoworacle

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,002
  • Înscris: 21.02.2022
Am o comandă anulată(nici macar retur!) și banii înapoi ...nema! La telefon și la email nu răspund. Mai aștept trei zile lucrătoare după termenul legal și sar peste OPC le fac plângere la poliție, direct.

#122
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
momentul sosirii

Attached File  evomag 2.PNG   16.33K   32 downloads


colegu, vezi ca este si un termen de 30 de zile pt restituirea banilor. doar dupa cele 30 de zile poti apela la anpc. politia nu are nici o treaba in situatia de fata. nu ai ce cauta la ei.

#123
onisifor12

onisifor12

    Junior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,389
  • Înscris: 27.08.2013
Nu îmi vine să cred ce citesc la ei pe site! Așa e și la alte saituri ca emag, cel?
Vreau să returnez un telefon sigiliat achiziționat azi din showroom, însă pe site scrie că produsele ridicitate din showroom nu se pot returna. De ce?
E vreo modalitate prin care să returnez telefonul?
Pur și simplu nu mai am nevoie de el că m-am grăbit să îl achiziționez și am primit altul.

Edited by onisifor12, 20 June 2022 - 19:28.


#124
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
nu iti vine sa crezi pt ca nu stii legea la noi. returnarea produselor se poate face in acele 14 zile doar in cazul comertului la distanta (online). idem si ridicarea produsului, nu doar comanda

faptul ca altii iti permit returnarea, e doar un beneficiu de marketing, insa legal nu ii obliga decat la incheierea contractului la distanta. idem si cele 30 de zile sau 60 cu genius la emag si tot asa, care sunt pt ca vor ei, fara obligatii legale

cand a aparut legea in 2003, erau stipulate aceste aspecte. suntem in 2022 deja, parca au si trecut cativa ani de atunci

#125
onisifor12

onisifor12

    Junior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,389
  • Înscris: 27.08.2013
Nu am știut că e un „beneficiu de marketing” din moment ce toate celelalte magazine acceptă retur. Cine stă să citească legile și OUG-urile astea din propria inițiativă!?

Ești amabil să îmi spui unde în ce OUG scrie ceea ce susține evomag la ei pe site? Unde reiese din „Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.” că nu am voie să returnez produsul dacă e ridicat din showroom. Ăsta este articolul subliniat la ei pe site din Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014 din 04/06/2014: Caut și nu găsesc nimic despre asta.

#126
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,860
  • Înscris: 25.01.2007
Nu ai ce face. Ai drept de retur, legal, doar pentru produsele pe care nu le ridici tu din magazin fizic. Undeva chiar la început ai definiția comerțului la distanta.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate