Banca Transilvania - opinii , pareri , impresii
Last Updated: May 06 2024 21:26, Started by
cuddles
, Dec 06 2015 11:48
·
182
#289
Posted 19 December 2016 - 10:08
Nu mai bine suni în Call Center-ul BT (0264 308028) și te lămuresc acolo? Zic și eu...
|
#291
Posted 19 December 2016 - 10:51
Eu doar am oferit o soluție, iar dacă nu a fost pe placul tău sau crezi că te-am ofensat, îmi cer scuze!
|
#292
Posted 19 December 2016 - 16:32
catalin11catalin, on 18 decembrie 2016 - 20:48, said:
Stii cat pierd la ultimele variante?... Conversia se face la cursul normal. Pentru ce as vinde lire, sa cumpar euro, ca pe urma sa cand din nou euro daca am nevoie de lei?... Iti faci singur calculele ca tu stii ce suma vrei sa transferi. Eu ti-am indicat transferurile SEPA pentru ca in acest caz scapi de comisioane si la trimitere si la incasare, asta bineinteles daca banca din UK permite plati SEPA gratuite. De ce ai schimba lirele in euro si mai apoi in lei ? Pai acelasi lucru se intampla si cu lirele, daca ai cont in lire la BT tot va trebui sa le schimbi in lei. |
#293
Posted 22 December 2016 - 15:19
Pot sa-mi inchid din Internet Banking contul in Eu ? Nu-l mai folosesc de mult si nu vad nici o optiune unde as ptuea sa-l inchid . La ING stiu ca se poate.
|
#294
Posted 30 January 2017 - 11:28
Se poate cere, la agentie, un extras de cont pe o perioada mare... ultimii 3 ani ? Daca da se elibereaza pe loc sau este nevoie de vreo cerere speciala ?
|
#295
Posted 11 February 2017 - 16:53
In agentiile deschise duminica de ex cele deschise in mall se pot face retrageri de bani din cont in EUR?
|
#296
Posted 11 February 2017 - 18:00
Teoretic da, practic depinde de suma. Posibil sa trebuiasca sa faci programare.
|
#297
Posted 05 March 2017 - 12:13
La topicul general despre oferte de produse si servicii postasem acum cateva zile despre campania BaBeTe organizata de Banca Transilvania: https://forum.softpe...6#entry20787399
Asteptasem cu nerabdare BaBeTa nr. 5 (valabila azi) care promitea SMS Alert gratuit. Dar abia azi au fost publicate conditiile activarii acestui serviciu si spre "ghinionul" meu sau al altor utilizatori interesati in testarea respectivului serviciu, oferta se adreseaza exclusiv clientilor care "nu sunt deja clienti BT". Pentru a afla acest lucru este necesar sa fie parcurse toate etapele aplicarii pentru BaBeTa de azi... Oare de ce nu ma surprinde ca in Regulamentul oficial al campaniei au omis sa precizeze ca vechii clienti nu este cazul sa isi mai piarda vremea? Chiar isi imagineaza ca in felul acesta vor atrage noi clienti si ca vechii clienti vor fi incurajati sa apeleze in continuare la serviciile lor? In opinia mea este o alta campanie promotionala "marca BT" parca special facuta in bataie de joc. Eu chiar eram interesat sa testez gratuit serviciul SMS Alert, fara sa platesc 10 RON/ luna (5 RON pt. contul curent si inca 5 RON pt. Mastercard). Dar in conditiile in care oricum pot consulta soldul conturilor in cateva secunde prin aplicatia de Mobile Banking (aplicatia pentru iOS permitand logarea in aplicatie direct prin utilizarea cititorului de amprenta integrat pe iPhone-urile compatibile), nu prea vad pentru ce as plati respectiva suma de bani... Ei nu au fost in stare nici pana la ora actuala sa faca o aplicatie de Mobile Banking compatibila cu Windows Phone/ Windows 10 Mobile si o aplicatie pentru Android capabila sa permita logarea in aplicatie cu ajutorul cititorului de amprente (cu toate exista cateva modele de telefoane care au in dotare asa ceva), dar cer 4 lei/ luna pentru acest serviciu in timp ce la alte banci serviciul este oferit gratuit, alaturi de altertele primite prin SMS... Cu ocazia acestei campanii le acord inca un punct negativ, inclusiv pentru faptul ca majoritatea ofertelor lor sunt aproape in totalitate neinteresante. Am auzit ca de Black Friday 2016 ar fi oferit Internet Banking si/ sau Mobile Banking gratuit pe viata (adica ceva ce la alte banci este oricum gratuit). Nu stiu daca este adevarat, ca eu nu am prins asa ceva, cu toate ca le urmaresc ofertele cu destula regularitate. In schimb, pentru campaniile neinteresante se grabesc sa faca publicitate (posibil din banii pe care il "culeg" de la clientii vechi care au ramas din pura inertie clienti ai acestei banci). Nu stiu cate banci manifesta atata "dispret" fata de clientii vechi odata cu fiecare campanie similara pe care o organizeaza. |
#299
Posted 05 March 2017 - 12:28
_-_, on 05 martie 2017 - 12:13, said: Am auzit ca de Black Friday 2016 ar fi oferit Internet Banking si/ sau Mobile Banking gratuit pe viata (adica ceva ce la alte banci este oricum gratuit). Nu stiu daca este adevarat, ca eu nu am prins asa ceva, cu toate ca le urmaresc ofertele cu destula regularitate. Eu am beneficiat de acea oferta. Tot atunci am reusit sa activez si o oferta mai buna la BRD (zero taxe), asa ca BT a devenit banca secundara pentru mine. _-_, on 05 martie 2017 - 12:13, said: Eu chiar eram interesat sa testez gratuit serviciul SMS Alert, fara sa platesc 10 RON/ luna (5 RON pt. contul curent si inca 5 RON pt. Mastercard). Dar in conditiile in care oricum pot consulta soldul conturilor in cateva secunde prin aplicatia de Mobile Banking (aplicatia pentru iOS permitand logarea in aplicatie direct prin utilizarea cititorului de amprenta integrat pe iPhone-urile compatibile), nu prea vad pentru ce as plati respectiva suma de bani... Apropo: daca vrei sa testezi SMS Alert poti suna la BT si ti-l activeaza gratis pentru o perioada. Edited by Manasu, 05 March 2017 - 12:38. |
#300
Posted 05 March 2017 - 18:27
Si eu credeam ca o sa pot sa il testez gratuit...
Totusi mi se pare in continuarea bamca cu cele mai mici comsioane... |
#301
Posted 05 March 2017 - 19:00
catalin11catalin, on 05 martie 2017 - 18:27, said:
Totusi mi se pare in continuarea bamca cu cele mai mici comsioane... Acesta este cam singurul motiv pentru care am ramas inca la ei. Dar au si dezavantaje pe alte parti... Plus ca nu stau foarte bine la capitolul securitate. De exemplu, eu folosind si un telefon cu Windows 10 Mobile, daca ma loghez cu cont si parola pe m.btrl.ro din web browser am acces la cont (cu toate ca am optat pentru autentiicarea prin SMS si nici nu am telefonul in lista de device-uri autorizate), in timp ce daca ma loghez cu ajutorul unui browser de pe PC (in modul Desktop) sunt nevoit sa introduc codul primit prin SMS, iar cand ma loghez de pe iPhone trebuie sa utilizez senzorul de amprenta (iPhone-ul fiind in lista de dispozitive autorizate). |
#302
Posted 05 March 2017 - 23:23
Nimica nu e perfect... eu folosesc iphone-ul.
Imi place sa ca ma pot loga imediat cu amprenta. |
#303
Posted 06 March 2017 - 21:22
Mie mi se pare ca nu am citit bine: BT are cele mai mici comisioane? În afara de mutarea banilor între conturile proprii, sunt comisioane la tot ce mișcă.
Alte bănci au comisioane zero la tot, dacă îți încasezi salariul la ei. Nu mai este doar ING - ul care oferă asta. Poate fi avantajos BT doar dacă nu îți prea folosești contul. Eventual dacă ai vreo tranzacție sau doua pe luna, și nici nu-ți încasezi salariul la ei. Altfel nu-mi imaginez situația în care BT sa fie cu cele mai mici comisioane. |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users