Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...
 

Banca Transilvania - opinii , pareri , impresii

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
10647 replies to this topic

#307
Orange09

Orange09

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,415
  • Înscris: 16.06.2014

View Postmaiorukaki, on 07 martie 2017 - 23:23, said:

De mult. Dacă ai card master te taxează la. Orice

Toate cardurile devin mastercard. Mi-au expirat recent 2 visa, am primit master.

#308
macsfx

macsfx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 30.11.2005
Orange09: n-ai putut sa optezi tot pentru Visa? Sau nu le mai ofera deloc? Ca pe site inca apar daca vrei sa devii client nou.

Edited by macsfx, 08 March 2017 - 22:18.


#309
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Cei care au abonamentul de Mobile Banking imi pot spune daca le apare pe undeva in contul BT 24 informatia ca este activ?
Am cautat de m-am saturat, nu spune ca este activ nicaieri, nici pe extrasul de cont, dar imi sunt trasi cate 5 lei pe luna pentru ceva ce nu folosesc, mai grav e ca nu mi-am dat acordul sa mi-l activeze.
Tot ce am gasit a fost optiunea de activare a lui, deci teoretic, daca e activat deja, nu ar fi trebuit sa ma poata lasa in continuare sa-l mai activez inca o data.

[ https://i.imgur.com/EOkrr9C.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#310
Manasu

Manasu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,892
  • Înscris: 25.12.2016
Nici mie nu-mi apare ca l-as avea activ, desi mi l-au activat gratis la sfarsitul lui 2016 in promotia Black Friday. Nu l-am folosit niciodata, nici n-am fost taxat.
Nu cumva acei 5 lei sunt pentru SMS Alert? Primesti mesaje despre tranzactii? Daca da, inseamna ca e SMS Alert, poate l-ai avut activat promotional si acum te taxeaza pentru el.

#311
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
nu l-am avut activat, nu am solicita vreodata activarea vreunui serviciu suplimentar, nu inteleg de ce nu apare nici pe extrasul de cont ca serviciu separat, apare ca si cand ar fi crescut pretul pt BT Internet Banking

Nici voua nu va apare debitat separat, cu 4 lei? l-au pus la gramada ?
Cand l-ati activat nu ati primit si o notificare scrisa pe undeva?

Nu, nu primesc sms-uri despre tranzactii

in afara de abonamentul accela cu 1 leu nu le-am solicitat nimic in plus si nici nu am mai avut altceva promotional ca sa spun ca a fost gratis cateva lu i si ca l-au bagat apoi la plata

#312
arthuraxeit

arthuraxeit

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 22.03.2010
salut
vreau sa transfer vreo 31000 euro din cont BTR in alt cont ,la alta banca romaneasca (ordin de plata)
m-am uitat pe site la comisioane si-am vazut   0,1% comision de transfer .
nu stiu daca nu exista si alte comisioane ( DE EX :speza SWIFT etc) care sa fie mentionate in alta pagina
am intrebat la ghiseu si mi-a spus pe un ton neconvingator  " 0,1 % dar se mai modifica..."
rog cunoscatorii  sa ma lumineze.......... Posted Image
multumesc

#313
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
INceraca aici, de obicei ofera raspunsuri mai bune, macar asa ai si o dovada daca se apuca sa te taxeze aiurea:
https://www.bt24.ro/contact/

#314
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,876
  • Înscris: 27.04.2010
Voua va merge BT24, acum ??
Incerc de pe telefon si se blocheaza la pagina de logare. E prima oara cand face asa ...

Edited by shymano, 20 March 2017 - 16:41.


#315
l_dan

l_dan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,338
  • Înscris: 05.09.2006
Desi era poate mai potrivit pt aria Fun...

Attached Files

  • Attached File  BT24.jpg   74.74K   93 downloads


#316
LuvRaluK

LuvRaluK

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 27.09.2006

View Post_-_, on 05 martie 2017 - 12:13, said:

Ei nu au fost in stare nici pana la ora actuala sa faca o aplicatie de Mobile Banking compatibila cu Windows Phone/ Windows 10 Mobile si o aplicatie pentru Android capabila sa permita logarea in aplicatie cu ajutorul cititorului de amprente ...
Interesant ... pe Samsung A5 2016 (Android 6) ma pot autentifica fara probleme in aplicatie utilizand amprenta in loc de parola ... e drept, nu stiu de cand au optiunea asta deoarece am aplicatia doar de acum din martie.

#317
maiorukaki

maiorukaki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,289
  • Înscris: 24.03.2014
Și eu ma pot autentifica pe samsung s7 edge cu amprenta

Edited by maiorukaki, 02 April 2017 - 20:55.


#318
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Si eu m-am trezit taxa de cateva luni cu 5 lei/luna pt. internet banking, desi inainte plateam cate un leu. Bineinteles ca nu m-a notificat sa-mi dau acordul. Voi inceta colaborarea cu ei, deoarece nu agreez  furtul pe care il practica. Jenant.

#319
omg99

omg99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,914
  • Înscris: 06.04.2005
Esti sigur ca doar pentru internet banking te taxeaza cu 5 lei/luna? Nu cumva ai si mobile banking care costa 4 lei/luna parca? Spun asta pentru ca tocmai ce am verificat si pe primele trei luni m-a taxat cu 1 leu/luna, ultima plata a fost pe 31 martie.

#320
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

View PostG-Ionel, on 03 aprilie 2017 - 06:38, said:

Si eu m-am trezit taxa de cateva luni cu 5 lei/luna pt. internet banking, desi inainte plateam cate un leu. Bineinteles ca nu m-a notificat sa-mi dau acordul. Voi inceta colaborarea cu ei, deoarece nu agreez  furtul pe care il practica. Jenant.
Eu am lasat deja sesizare la ANPC, ceea ce te sfatuiesc si pe tine sa faci.
In sucursala sau pe mesageria din BT24 Banking nu mi-au pus la dispozitie dovada prin care as fi solicitat eu serviciul de Mobile Banking.

Voi reveni cu update cu toate magariile pe care le-a facut, sunt vreo 6 incalcari de termene si conditii.

#321
ZIGZAG20

ZIGZAG20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,971
  • Înscris: 20.04.2013
Tine-ma la curent.

#322
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postgumball3000, on 04 aprilie 2017 - 11:30, said:

Eu am lasat deja sesizare la ANPC, ceea ce te sfatuiesc si pe tine sa faci.
In sucursala sau pe mesageria din BT24 Banking nu mi-au pus la dispozitie dovada prin care as fi solicitat eu serviciul de Mobile Banking.

Voi reveni cu update cu toate magariile pe care le-a facut, sunt vreo 6 incalcari de termene si conditii.
Nu am avut niciodata activat Mobile Banking

#323
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

Quote

Buna ziua,
Incepand cu luna X 2016 Banca Transilvania mi-a activat contracost (4 lei/luna) serviciul Mobile Banking fara sa-l fi solicitat.
1) Am incercat sa rezolv amiabil situatia, acestia m-au informat ca abonamentul in cauza mi-a fost activat in urma unui apel telefonic promotional al unui consilier, acestea in ciuda faptului ca nu mi-am exprimat acordul nici sa fiu contactat pentru oferte promotionale si nici sa-mi activeze contracost vreun serviciu.

2)  Am solicitat intr-o agentie a bancii sa-mi fie furnizata inregistrarea convorbirii telefonice, iar reprezentantul acesteia m-a intrumat sa depun o cerere prin intermediul platformei online BT24 Internet Banking.
Desi am efectuat acest demers, banca nu a dat curs cererii nici pana in ziua de astazi.

3) Totodata, pe site-ul bancii, dar nici in contractul pe care l-am semnat in data de x.x.x privind efectuarea tranzactiilor bancare prin internet banking, nu este stipulat in niciun paragraf faptul ca imi pot fi activate contracost servicii prin apeluri nesolicitate ale consilierilor bancii.
Iar aici, citez de pe website-ul Banca Transilvania ( https://www.bancatra...mobile-banking/ ) urmatorul paragraf:
"BT24 Mobile Banking web
Cum il obtii?
Intri in contact telefonic cu un consilier, sunand la 026 430 80 28 si serviciul ti se activeaza pe loc"
Practic singura metoda de activare prin telefon a acelui serviciu este aceea in care eu sun la numarul 026 430 8028 si solicit activarea lui, or in lista de convorbiri telefonice am verificat si nu s-a intamplat asa, nu am sunat eu, ci am fost sunat de un presupus consilier al bancii in data de x.x.x de pe numarul 031 229 3900. Chiar si asa, eu nu am solicitat in niciun moment acel serviciu.

4) Cu toate acestea, nu am fost notificat prin niciun canal de existenta adaugarii abonamentului Mobile Banking, desi Banca Transilvania mi-a adus la cunostinta ca ar fi trebuit sa fiu instiintat de activare pe adresa de e-mail (a se vedea mesajul din captura de ecran atasata), acestia neaga faptul ca am declarat o adresa de e-mail in corespondenta cu Banca Transilvania Internet Banking, dar va atasez un document cu stampila si semnatura Bancii in care se poate vedea clar ca am procedat intocmai, furnizanu-le adresa de e-mail XXXXXXXXXXX (pagina 5 din fisierul "Contract BT 24 Internet Banking + dovada furnizare adresa e-mail").

5) Mai mult, din luna x 2016 de cand acest serviciu mi-a fost imputat, pe extrasul de cont in dreptul sumelor debitate nu a fost mentionata explicit adaugarea acestui abonament.

6) Suma abonamentului lunar pentru serviciul contractat in luna x XXX (in valoare de 1 leu/luna), ce tot timpul era mentionat pe extrasul de cont sub denumirea "Abonament BT 24", a fost majorata brusc la 5 lei / luna fara ca cele doua abonamente existente sa fie delimitate separat (a se vedea cele doua fisiere atasate "Extras cont X 2016", respectiv "Extras cont Y 2016").
Nici in contul platformei online BT Internet Mobile Banking nu figura in nicio sectiune ca as avea activ serviciul Mobile Banking, iar aici banca a refuzat sa ma informeze prin ce cale as putea afla daca este activ sau nu pe cont.

Cumulat, aceste lucruri au dus la activarea unui abonament pe care nu l-am solicitat, pentru care nu mi-am dat acordul pentru a-mi fi activat, nu am fost instiintat, nu l-am folosit si de a carui tarifare suplimentara nu am avut cunostinta niciodata.

Solicit returnarea sumelor retinute in mod abuziv pentru abonamentul Mobile Banking (respectiv perioada x-y XXX) + dobanda de 15% pentru fiecare luna in care mi-au fost retinuti banii.
De asemenea solicit constrangerea institutiei bancare de a dovedi mai multa transparenta in informarea clientului despre serviciile care ii sunt activate, cat si mentionarea explicita in extrasul de cont a denumirii acestora.
Si nu in ultimul rand, doresc ca institutia bancara sa fie sanctionat in concordanta cu prevederile legislatiei in vigoare.
Va multumesc anticipat!
Asa suna sesizarea catre ANPC, mi-a fost returnata suma retinuta, fara dobanzi (aici cred ca erau oricum acoperiti de contract si nu cred ca mi-ar fi platit despagubiri nici daca ii dadeam in judecata).
Momentan nu am raspunsul scris al ANPC, urmeaza sa-l primesc.

Edited by gumball3000, 12 April 2017 - 13:25.


#324
since2004

since2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,553
  • Înscris: 13.01.2016
Indemnizatiile de handicap nu se pot incasa prin Banca Transilvania?! Am asistat un prieten, persoana cu handicap, sa-si deschida online un cont cu card si atunci cand l-a ridicat a aflat ca nu-si poate incasa pensia de handicap de pe el... Cumuleaza doua pensii, una minima care este platita de casa de pensii din cate stiu, pe asta o poate incasa dar pe cea de handicap i-au zis ca nu se poate.... La alte banci stiu ca se poate nici nu mi-a trecut prin cap sa-l pun sa se intereseze mai intai. Acu am mustrari de constiinta ca l-am indrumat spre Transilvania; va trebui fie sa-si faca un al doilea cont la alta banca fie sa-l inchida pe asta si sa se mute intr-un singur loc.

Edited by since2004, 20 April 2017 - 13:25.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate