Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Banca Transilvania - opinii , pareri , impresii
Last Updated: Apr 26 2024 05:33, Started by
cuddles
, Dec 06 2015 11:48
·
181
#307
Posted 08 March 2017 - 21:59
#308
Posted 08 March 2017 - 22:18
Orange09: n-ai putut sa optezi tot pentru Visa? Sau nu le mai ofera deloc? Ca pe site inca apar daca vrei sa devii client nou.
Edited by macsfx, 08 March 2017 - 22:18. |
#309
Posted 18 March 2017 - 14:43
Cei care au abonamentul de Mobile Banking imi pot spune daca le apare pe undeva in contul BT 24 informatia ca este activ?
Am cautat de m-am saturat, nu spune ca este activ nicaieri, nici pe extrasul de cont, dar imi sunt trasi cate 5 lei pe luna pentru ceva ce nu folosesc, mai grav e ca nu mi-am dat acordul sa mi-l activeze. Tot ce am gasit a fost optiunea de activare a lui, deci teoretic, daca e activat deja, nu ar fi trebuit sa ma poata lasa in continuare sa-l mai activez inca o data. [ https://i.imgur.com/EOkrr9C.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#310
Posted 18 March 2017 - 15:45
Nici mie nu-mi apare ca l-as avea activ, desi mi l-au activat gratis la sfarsitul lui 2016 in promotia Black Friday. Nu l-am folosit niciodata, nici n-am fost taxat.
Nu cumva acei 5 lei sunt pentru SMS Alert? Primesti mesaje despre tranzactii? Daca da, inseamna ca e SMS Alert, poate l-ai avut activat promotional si acum te taxeaza pentru el. |
#311
Posted 18 March 2017 - 15:56
nu l-am avut activat, nu am solicita vreodata activarea vreunui serviciu suplimentar, nu inteleg de ce nu apare nici pe extrasul de cont ca serviciu separat, apare ca si cand ar fi crescut pretul pt BT Internet Banking
Nici voua nu va apare debitat separat, cu 4 lei? l-au pus la gramada ? Cand l-ati activat nu ati primit si o notificare scrisa pe undeva? Nu, nu primesc sms-uri despre tranzactii in afara de abonamentul accela cu 1 leu nu le-am solicitat nimic in plus si nici nu am mai avut altceva promotional ca sa spun ca a fost gratis cateva lu i si ca l-au bagat apoi la plata |
#312
Posted 19 March 2017 - 07:39
salut
vreau sa transfer vreo 31000 euro din cont BTR in alt cont ,la alta banca romaneasca (ordin de plata) m-am uitat pe site la comisioane si-am vazut 0,1% comision de transfer . nu stiu daca nu exista si alte comisioane ( DE EX :speza SWIFT etc) care sa fie mentionate in alta pagina am intrebat la ghiseu si mi-a spus pe un ton neconvingator " 0,1 % dar se mai modifica..." rog cunoscatorii sa ma lumineze.......... multumesc |
#313
Posted 19 March 2017 - 23:31
INceraca aici, de obicei ofera raspunsuri mai bune, macar asa ai si o dovada daca se apuca sa te taxeze aiurea:
https://www.bt24.ro/contact/ |
#314
Posted 20 March 2017 - 16:41
Voua va merge BT24, acum ??
Incerc de pe telefon si se blocheaza la pagina de logare. E prima oara cand face asa ... Edited by shymano, 20 March 2017 - 16:41. |
#315
Posted 26 March 2017 - 10:05
Desi era poate mai potrivit pt aria Fun...
Attached Files |
#316
Posted 26 March 2017 - 17:54
_-_, on 05 martie 2017 - 12:13, said:
Ei nu au fost in stare nici pana la ora actuala sa faca o aplicatie de Mobile Banking compatibila cu Windows Phone/ Windows 10 Mobile si o aplicatie pentru Android capabila sa permita logarea in aplicatie cu ajutorul cititorului de amprente ... |
|
#317
Posted 02 April 2017 - 20:54
Și eu ma pot autentifica pe samsung s7 edge cu amprenta
Edited by maiorukaki, 02 April 2017 - 20:55. |
#318
Posted 03 April 2017 - 06:38
Si eu m-am trezit taxa de cateva luni cu 5 lei/luna pt. internet banking, desi inainte plateam cate un leu. Bineinteles ca nu m-a notificat sa-mi dau acordul. Voi inceta colaborarea cu ei, deoarece nu agreez furtul pe care il practica. Jenant.
|
#319
Posted 04 April 2017 - 11:23
Esti sigur ca doar pentru internet banking te taxeaza cu 5 lei/luna? Nu cumva ai si mobile banking care costa 4 lei/luna parca? Spun asta pentru ca tocmai ce am verificat si pe primele trei luni m-a taxat cu 1 leu/luna, ultima plata a fost pe 31 martie.
|
#320
Posted 04 April 2017 - 11:30
G-Ionel, on 03 aprilie 2017 - 06:38, said:
Si eu m-am trezit taxa de cateva luni cu 5 lei/luna pt. internet banking, desi inainte plateam cate un leu. Bineinteles ca nu m-a notificat sa-mi dau acordul. Voi inceta colaborarea cu ei, deoarece nu agreez furtul pe care il practica. Jenant. In sucursala sau pe mesageria din BT24 Banking nu mi-au pus la dispozitie dovada prin care as fi solicitat eu serviciul de Mobile Banking. Voi reveni cu update cu toate magariile pe care le-a facut, sunt vreo 6 incalcari de termene si conditii. |
#322
Posted 04 April 2017 - 17:41
gumball3000, on 04 aprilie 2017 - 11:30, said:
Eu am lasat deja sesizare la ANPC, ceea ce te sfatuiesc si pe tine sa faci. In sucursala sau pe mesageria din BT24 Banking nu mi-au pus la dispozitie dovada prin care as fi solicitat eu serviciul de Mobile Banking. Voi reveni cu update cu toate magariile pe care le-a facut, sunt vreo 6 incalcari de termene si conditii. |
#323
Posted 12 April 2017 - 13:17
Quote
Buna ziua, Incepand cu luna X 2016 Banca Transilvania mi-a activat contracost (4 lei/luna) serviciul Mobile Banking fara sa-l fi solicitat. 1) Am incercat sa rezolv amiabil situatia, acestia m-au informat ca abonamentul in cauza mi-a fost activat in urma unui apel telefonic promotional al unui consilier, acestea in ciuda faptului ca nu mi-am exprimat acordul nici sa fiu contactat pentru oferte promotionale si nici sa-mi activeze contracost vreun serviciu. 2) Am solicitat intr-o agentie a bancii sa-mi fie furnizata inregistrarea convorbirii telefonice, iar reprezentantul acesteia m-a intrumat sa depun o cerere prin intermediul platformei online BT24 Internet Banking. Desi am efectuat acest demers, banca nu a dat curs cererii nici pana in ziua de astazi. 3) Totodata, pe site-ul bancii, dar nici in contractul pe care l-am semnat in data de x.x.x privind efectuarea tranzactiilor bancare prin internet banking, nu este stipulat in niciun paragraf faptul ca imi pot fi activate contracost servicii prin apeluri nesolicitate ale consilierilor bancii. Iar aici, citez de pe website-ul Banca Transilvania ( https://www.bancatra...mobile-banking/ ) urmatorul paragraf: "BT24 Mobile Banking web Cum il obtii? Intri in contact telefonic cu un consilier, sunand la 026 430 80 28 si serviciul ti se activeaza pe loc" Practic singura metoda de activare prin telefon a acelui serviciu este aceea in care eu sun la numarul 026 430 8028 si solicit activarea lui, or in lista de convorbiri telefonice am verificat si nu s-a intamplat asa, nu am sunat eu, ci am fost sunat de un presupus consilier al bancii in data de x.x.x de pe numarul 031 229 3900. Chiar si asa, eu nu am solicitat in niciun moment acel serviciu. 4) Cu toate acestea, nu am fost notificat prin niciun canal de existenta adaugarii abonamentului Mobile Banking, desi Banca Transilvania mi-a adus la cunostinta ca ar fi trebuit sa fiu instiintat de activare pe adresa de e-mail (a se vedea mesajul din captura de ecran atasata), acestia neaga faptul ca am declarat o adresa de e-mail in corespondenta cu Banca Transilvania Internet Banking, dar va atasez un document cu stampila si semnatura Bancii in care se poate vedea clar ca am procedat intocmai, furnizanu-le adresa de e-mail XXXXXXXXXXX (pagina 5 din fisierul "Contract BT 24 Internet Banking + dovada furnizare adresa e-mail"). 5) Mai mult, din luna x 2016 de cand acest serviciu mi-a fost imputat, pe extrasul de cont in dreptul sumelor debitate nu a fost mentionata explicit adaugarea acestui abonament. 6) Suma abonamentului lunar pentru serviciul contractat in luna x XXX (in valoare de 1 leu/luna), ce tot timpul era mentionat pe extrasul de cont sub denumirea "Abonament BT 24", a fost majorata brusc la 5 lei / luna fara ca cele doua abonamente existente sa fie delimitate separat (a se vedea cele doua fisiere atasate "Extras cont X 2016", respectiv "Extras cont Y 2016"). Nici in contul platformei online BT Internet Mobile Banking nu figura in nicio sectiune ca as avea activ serviciul Mobile Banking, iar aici banca a refuzat sa ma informeze prin ce cale as putea afla daca este activ sau nu pe cont. Cumulat, aceste lucruri au dus la activarea unui abonament pe care nu l-am solicitat, pentru care nu mi-am dat acordul pentru a-mi fi activat, nu am fost instiintat, nu l-am folosit si de a carui tarifare suplimentara nu am avut cunostinta niciodata. Solicit returnarea sumelor retinute in mod abuziv pentru abonamentul Mobile Banking (respectiv perioada x-y XXX) + dobanda de 15% pentru fiecare luna in care mi-au fost retinuti banii. De asemenea solicit constrangerea institutiei bancare de a dovedi mai multa transparenta in informarea clientului despre serviciile care ii sunt activate, cat si mentionarea explicita in extrasul de cont a denumirii acestora. Si nu in ultimul rand, doresc ca institutia bancara sa fie sanctionat in concordanta cu prevederile legislatiei in vigoare. Va multumesc anticipat! Momentan nu am raspunsul scris al ANPC, urmeaza sa-l primesc. Edited by gumball3000, 12 April 2017 - 13:25. |
#324
Posted 20 April 2017 - 13:25
Indemnizatiile de handicap nu se pot incasa prin Banca Transilvania?! Am asistat un prieten, persoana cu handicap, sa-si deschida online un cont cu card si atunci cand l-a ridicat a aflat ca nu-si poate incasa pensia de handicap de pe el... Cumuleaza doua pensii, una minima care este platita de casa de pensii din cate stiu, pe asta o poate incasa dar pe cea de handicap i-au zis ca nu se poate.... La alte banci stiu ca se poate nici nu mi-a trecut prin cap sa-l pun sa se intereseze mai intai. Acu am mustrari de constiinta ca l-am indrumat spre Transilvania; va trebui fie sa-si faca un al doilea cont la alta banca fie sa-l inchida pe asta si sa se mute intr-un singur loc.
Edited by since2004, 20 April 2017 - 13:25. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users