Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitionare laptop gaming

Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Import china alibaba
 Facultate

Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...

Mandolina feliat legume
 Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta
 Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...
 

Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

* * * * * 1 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
131 răspunsuri în acest subiect

#127
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 861
  • Înscris: 01.10.2008
5.11.2019 - kilometraj 90 300km. Masina intr-o luna face fix 4 ani, a mai primit o revizie in septembrie cu schimb toate filtrele + ulei.
Dupa problemele aparute la finele anului 2018, inceputul anului 2019 legat de pornirea greoaie cauzat de variatorul ax cu came( care pana la urma dupa multe insistente s-a schimbat pe garantie la reprezentanta fiind o problema atotstiuta la aceasta motorizare) se pare ca masina a intrat intr-o perioada mai linistita si fara probleme. De atunci nu am mai avut nici un fel de probleme, am facut 22 000 km atat in tara cat si in tari ca Croatia, Muntenegru, Bosnia Herzegovina, Ungaria...
La 88 000 km masina a primit si o remapare de soft mai cuminte de la TCM Tuning (la cererea mea pentru o fiabilitate mai bunicica si probabil mai mult pentru linistea mea sufleteasca) cu datele de "numai" 182 CP si 416Nm( se putea si 195CP si 430Nm la un stage 1 complet) de care deocamdata sunt foarte multumit in felul in care au modificat reactiile acestui motor. Alegerea a fost foarte grea fiindca tin foarte mult la fiabilitatea masinilor personale, dar recunosc si tentatia la fel de mare sa am ceva mai multa putere si cuplu, care in cazul meu conteaza cel mai mult cand merg extraurban cu masina incarcata ( si cum urmeaza si un bebe in viata noastra) va vedea bagaje (si mai) multe din februarie incolo...trebuie sa precizez, resoftarea nu a fost facuta sa merg ca un disperat pe drumuri, ci pentru a fi un ajutor in plus in depasiri cu masina incarcata cand este nevoie de ea, cea ce o si face foarte OK.

Ce va urma? Cum masina a trecut de prima tinerete si se pare ca va mai sta la mine o buna bucata de vreme, probabil in urmatorii 2 ani va primii un set nou de frane pe fata - discurile rezista maxim pana la schimbul placutelor, undeva in 15 max. 20 000 km. In urmatorii 15-30 000km telescoape noi, deja si astea au trecut de prima tinerete si se simte in curbele luate mai cu avant(stiu unii l-ar tine pana ce masina s-ar face barca si ar curge tot uleiul din ele). Volanta care deja si ea arata primele semne clare de imbatranire(cam repede - deh traficul clujean si putinele autostrazi isi spun cuvantul), trepidatii mici la plecare cu ambreajul cald, am devenit superexpert la plecatul de pe loc cat mai finut posibil.
Vopseaua de pe masina este foarte subtire si slaba, toata fata masinii cat si plafonul de deasupra parbizului pline de puncte unde vopseaua efectiv a sarit pana la tabla chioara de la pietricelele luate de la vesnicele camioane de pe drumurile din Romania.
Zgomote din habitaclu sunt cele relatate de pana acum, plus ceva rezonanta din compartimentul motor, dar care apare foarte haotic si care se pare ca este cauzata de una din tevile de climatizare care intra in rezonanta unde trece prin peretele despartitor dintre compartimentul motor si habitaclul masinii. Masina cu mici exceptii este folosita zilnic in Cluj si judetele din jurul acestuia in toate conditiile posibile, reviziile fiind facute intre 10 si 15 000 km, cu mentiunea ca de la iesirea din garantie( decembrie anul curent) voi trece la fix 10 000km ulei Ravenol 5W-30 VMP USVO filtre originale, schimbul fiind facut la reprezentanta ca istoricul masinii sa fie vizibil 100% la revanzare.
Interiorul se tine bine, scaunele chiar nu arata pic de uzura, volanul doar unul normal spre putin, maciulia schimbator viteze la fel. Plasticele ca si noi. Multumit de masina? Pana la urma da, cu mentiunea ca se putea si mai bine la banii dati pe ea de nou.
Legat de cauciucuri: dupa 2 sezoane pline si circa 30 000 km pot sa spun ca Michelin Pilot Sport 4 sunt cele mai bune cauciucuri ce le-am avut vreodata pe o masina si indiferent de pretul lor nu voi renunta la acest model doar cand va urma urmasul lui si teste ca sunt la fel de potente. Impecabile la aderenta atat pe uscat cat si ud.

Editat de andrew1980, 06 noiembrie 2019 - 09:07.


#128
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.403
  • Înscris: 07.02.2017
Pe termen lung, dar asta nu va fi problema ta deoarece îți vei schimba masina, poate chiar anul viitor, aceasta creștere a puterii motorului va afecta din punct de vedere tehnic, motorul, deoarece motorul tău este gândit pentru 150 cai putere și nu mai mult.Ma refer la anumite componente ale motorului cum ar fi turbina, de exemplu.
Cine vrea sa își păstreze mașina, măcar 5 ani, și nu vrea sa aibă probleme tehnice din cauza resoftarii, cu siguranță nu va apela la aceasta măsură.
Diferența de putere cred ca se simte foarte ușor.Poti aprecia cu cât ți-a crescut consumul?
Trecutul servisarii unei mașini îl poți documenta și cu factura fiscala în care apar consumabilele achiziționate și cartea service în care apare stampila unui service auto autorizat. Da, știu, pentru unii contează dacă mașină a beneficiat de serviciile reprezentantei atunci când o vinzi. Pentru majoritatea cumpărătorilor nu contează aceste aspecte sau ce piese ai folosit la mașină. Ei compara mașinile și preturile lor, luând în calcul, în anumite situații, dotările.

#129
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 861
  • Înscris: 01.10.2008
Eu nu zic ca nu ai dreptate, probabil ai, sincer am cumparat si eu masini second hand si da, m-am uitat clar cu ce piese a fost servisata masina...dar stiu ca la 95% dintre useri nu conteaza, exact cum ai precizat. Legat de resoftare. Eu personal cunosc trei persoane carora le-a fost resoftata masina si nu au absolut nici o problema la motoarele lor, in schimb stiu ca respecta cu sfintenie un anumit tip de folosire, nu abuzeaza mai tot timpul de puterea in plus, schimba mai des uleiul si filtrele, conduc cu simt si nu ca un pustan de 18 ani pe masina de firma. Dar da, am luat in calcul si stiu consecintele ce pot aparea timpuriu din cauza unei resoftari am si zis, daca o patesc o sa imi fie invatatura de minte ! Revenind, unul dintre ei are asa o masina resoftata de 4 ani. Nici o problema in plus. Si da cunosc un caz unde a avut multe probleme dar stiu si faptul ca a fost resoftat in spatele blocului ca a fost mai ieftin, si a abuzat de acea masina in stil mare...si da i-au picat cam toate pe ea si l-a costat enorm de mult. Si lui a fost invatatura de minte...acum are masina foarte cuminte hibrida :) .

#130
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 861
  • Înscris: 01.10.2008
Ca si completare la raspunsul meu de mai sus pe care nu o mai pot edita:

Legat de consum dupa resoftare: cat timp conduc moderat si linistit, chiar i-a scazut un pic consumul si asta a fost prima chestie la care am fost foarte atent( de ex: la mers spre Bucuresti am facut 5.9% consum, la intoarcere desi conditiile de drum au fost cam aceleasi am facut 5.3% ). In schimb daca conduci sustinut folosind puterea in plus castigata, da, exista o crestere de consum de circa 0.5-0.7%(Cluj-Sovata 5.8% vs. 6.3% dupa resoftare si mers mai sustinut si masina plina - la revenire deasemenea masina plina dar mers linistit 5.6%, adica fix cat aveam si cu softul de fabrica) fata de consumul initial, ce puteam scoate cu acelasi tip de condus pe acelasi drum. Ca noroc am niste drumuri bine consacrate pe care merg foarte des. Acest lucru pe mine personal nu ma deranjeaza, stiam din start. Niciodata nu am condus la consum, dar nici disperat pe reprize. In schimb la depasiri consider ca orice putere in plus este binevenita pentru a sta cat mai putin pe partea opusa a drumului.

Editat de andrew1980, 06 noiembrie 2019 - 16:14.


#131
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 861
  • Înscris: 01.10.2008
[ https://i.postimg.cc/DSMQ4PDv/20200919-110657.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.postimg.cc/PLvWW8sm/20200919-110700.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

A mai trecut aproape un an de la resoftare si destul de mult de cand nu am mai postat pe aici. Anul acesta mai ales din cauza COVID am mers cel mai putin, dar cand am mers, majoritar extraurban.
Legat de resoftare: supermultumit, nici o problema in plus din aceasta cauza, nici consum ulei in plus sau alte zgomote/probleme ivite. Masina o mai tin cativa ani, fiindca efectiv nu imi merita sa o vand, cele noi care imi plac s-au scumpit enorm, pe drum lung ma satisface 100% deocamdata. In schimb vreau sa iau pentru traficul infernal din Cluj o hibrida second, fiindca asta o distruge masina actuala in schimb, chiar daca nu o folosesc zilnic. Traficul din Cluj este identica cu cea din Bucuresti si este criminala pentru un TDI euro 6. Credeti-ma asta asta e distrugatrul de motor, nu un soft bine scris pus intr-un loc unde se cam pricep la asa ceva.
In rest nici o problema in ultimul an, urmeaza in perioada urmatoare sa schimb discurile pe fata cu placute, pe viitor probabil si telescoape si volanta ca are un mic joc(avea deja si inainte de resoftare, nu am observat deocamdata o inrautarire a simptomelor).
Va mai las cu cateva poze, unde apare noul membru al familiei care este peste orice in aceasta lume axat pe materialisme. Plus mai apare si cealalta masina din familie, identica doar cu motorizarea 1.4TSI 150CP, cu mult mai putini km, nu prea merita sa tin jurnal despre respectiva masina, avand doar 30 000 km in 5 ani. Bineinteles fara nici o problema, dar este irelevant.
[ https://i.postimg.cc/3yy5QhzK/20200902-114523.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.postimg.cc/JH5S5zHQ/20200903-160804.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.postimg.cc/Thj86CNW/20200904-121158.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#132
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.403
  • Înscris: 07.02.2017
Pentru frecat în oraș, ar merge și un motor cu cilindree mica, pe benzina.
Știu, ideala este motorizarea electrica. Sau hibrida(te deplasezi pe distante mici mai mult electric) .

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate