Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
are rost sa pastrez cutia unui produs mare? in caz ca trebe la garantie
Last Updated: Nov 23 2015 21:06, Started by
ludacris08
, Nov 22 2015 10:28
·
0
#1
Posted 22 November 2015 - 10:28
la un congelator de ex de la altex/media galaxy
Edited by ludacris08, 22 November 2015 - 10:29. |
#2
Posted 22 November 2015 - 10:39
Eu le arunc din prima . Etichetele pentru service eventual ulterior sunt in mai multe locuri . In interior , langa sertare , pe cartea tehnica , se descurca ei la o adica . Eu asa fac cel putin . La pubela cu ele , in cateva ore dispar .
|
#3
Posted 22 November 2015 - 10:55
Totusi acele cartoane imense li se pot gasi o intrebuintare in casa.
Ma refer la oamenii care nu au marmura si WC-u din aur |
#4
Posted 22 November 2015 - 10:55
Daca nu ne injuri ca s-a intamplat sa ai nevoie de cutie, iar tu te-ai luat dupa noi si ai aruncat-o, arunc-o.
|
#5
Posted 22 November 2015 - 10:58
Garantia nu o sa-ti fie conditionata de prezenta ambalajului, cu toate astea eu prefer sa mai pastrez daca nu sunt nevoit sa dorm cu ele in pat.
Cand te duci l agarantie o sa-ti fie mai usor la transport. |
#6
Posted 22 November 2015 - 10:59
Potrivit Legii nr. 249/2015, nu mai este obligatorie păstrarea ambalajului pentru garanție.
|
#7
Posted 22 November 2015 - 11:03
........eu le tin pt.aprins focul si uneori cand mai vand ceva pe OLX
|
#8
Posted 22 November 2015 - 11:19
#9
Posted 22 November 2015 - 11:25
poate ca au redescoperit apa calda, dar macar asa le poti da peste bot acelor magazine care se considera mai smechere decat restul populatiei. dar nu ca nu ar fi tai in gura chiar si asa, dar macar ai o unealta sa poti ridica si tu vocea la ei.
|
#10
Posted 22 November 2015 - 11:30
NU mai exista obligativitatea pastrarii amabalajului.
|
|
#11
Posted 22 November 2015 - 11:54
@slai pe ce lume trăiești?
Un exemplu de abuz http://www.magazinul...i.php?id_info=3. „Nu intra sub incidenta garantiei, chiar daca in dreptul produselor apare iconita 36 luni garantie: Lipsa ambalajului original Produsele se prezinta in unitatile service in ambalajele originale insotite de toate accesoriile care au fost incluse.” Prin această lege astfel de indivizi vor trebui să-și reconsidere condițiile de acordare a garanției. Până acum, cu acordul OPC, puteau interpreta „legea” și impune astfel de condiții. (Vezi doamne, numai ambalajul original oferea garanția unui transport sigur pentru produsele „sensibile”.) LE: Un alt exemplu... http://www.epiesa.ro...e-si-returnare/ „Nu se accepta la retur: - Produsele care nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate” PS. „Serios, deci pot să arunc placentele copiilor?” Presupunând că ai tot ce trebuie pentru „garanție”, aș fi curios să ne explici cum te-ai gândit să-i returnezi la „furnizor”. Edited by internetmax, 22 November 2015 - 12:11. |
#12
Posted 22 November 2015 - 12:45
ludacris08, on 22 noiembrie 2015 - 10:28, said:
la un congelator de ex de la altex/media galaxy internetmax, on 22 noiembrie 2015 - 11:54, said:
„Nu se accepta la retur: - Produsele care nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate” Edited by andreic, 22 November 2015 - 12:47. |
#13
Posted 22 November 2015 - 12:46
internetmax, on 22 noiembrie 2015 - 11:54, said:
@slai pe ce lume trăiești? Un exemplu de abuz http://www.magazinul...i.php?id_info=3. „Nu intra sub incidenta garantiei, chiar daca in dreptul produselor apare iconita 36 luni garantie: Lipsa ambalajului original Produsele se prezinta in unitatile service in ambalajele originale insotite de toate accesoriile care au fost incluse.” Prin această lege astfel de indivizi vor trebui să-și reconsidere condițiile de acordare a garanției. Până acum, cu acordul OPC, puteau interpreta „legea” și impune astfel de condiții. (Vezi doamne, numai ambalajul original oferea garanția unui transport sigur pentru produsele „sensibile”.) LE: Un alt exemplu... http://www.epiesa.ro...e-si-returnare/ „Nu se accepta la retur: - Produsele care nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate” . Tu confunzi returul pieselor cu garantia. slai are dreptate. Nu a existat lege,sau mai bine zis legea a interzis clar conditionarea expeditiei produselor in garantie.Repet,garantie,nu retur,care sunt doi termeni diferiti. Iar legea nou aparuta intareste legea veche,pe care putini cumparatori au cunoscut-o,de aici si asa-zisele probleme cu ambalajele. ps. De multe ori acele ambalaje sunt necesare.De exemplu eu nu siu daca un TV sau monitor pot fi ambalate corespunzator altcumva decat in ambalajul original.Eo doar de asta am tinut si voi tine ambalajele originale. |
#14
Posted 22 November 2015 - 13:01
??? Parca la frigidere, congelatoare, combine frigorifice si masini de spalat (vase si rufe) nu exista ambalaj (de carton) decat capacele de polisitren, si mult plastic.
Pentru garantie, NU mai esti conditionat de pastrarea ambalajului original, de carton, conform Legii 249/2015 (publicata in M.O., Partea I, nr. 809 din 30 octombrie 2015). Detalii aici. Pentru transport insa, date fiind dimensiunile, nu prea vei avea cu ce-l "infofoli" corespunzator; un polistiren, o folie, o cutie de carton echivalenta, la dimensiuni mici sau rezonabile, poate mai gasesti, dar la ditamai ob'ectu'... |
#15
Posted 22 November 2015 - 14:10
|
#16
Posted 22 November 2015 - 18:28
adisz, on 22 noiembrie 2015 - 12:46, said:
De multe ori acele ambalaje sunt necesare.De exemplu eu nu siu daca un TV sau monitor pot fi ambalate corespunzator altcumva decat in ambalajul original.Eo doar de asta am tinut si voi tine ambalajele originale. in caz ca trebe dus la garantie il duc eu cumva dar ma deranjeaza sa tin ditamai cutia. O am in boxa si deja sunt multe ingramadite acolo. |
#17
Posted 23 November 2015 - 21:06
Am pastrat cam toate ambalajele ce au putut fi pliate. Orice cutie, cat de mare ar fi, dupa pliere nu ocupa decat lungimea si latimea proprie, plus maxim 5 cm grosimea care rezulta dupa pliere. Este adevarat am unde sa le depozitez si uneori au fost folositoare pentru acoperirea pardoselei in cazul unor lucrari prin casa (montat climatizor, montat calorifere, montat ferestre tip termopan, etc.
In rest, pretinderea ambalajului original de catre vanzator, dupa parerea mea, reprezinta o modalitate de a se asigura ca in cazul in care se renunta la produs sa il poata repara (daca este cazul) si sa-l revanda, uneori ca fiind "nou", alteori ca resigilat. Am patit-o cu un electrocasnic mediu, ca sa zic asa, pe care l-am trimis de 3 ori in service (bine ca a fost pe cheltuiala vanzatorului). Am facut marea greseala (prima si ultima, pentru ca m-am vaccinat de atunci) sa accept produsul cu toate ca era evident ca ambalajul fusese desfacut si resigilat (vanzatorul pretinzand ca produsul a fost vandut de nou). In final am primit negatia de la service si mi-au trimis un produs cu adevarat nou. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users