Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Volkswagen prins cu fofarlica mare de EPA in SUA
Last Updated: Jul 02 2020 23:30, Started by
vanitty
, Sep 18 2015 21:53
·
0
#3133
Posted 01 June 2017 - 09:20
Mai jos aveti cateva fragmente dintr-un raport publicat in Iunie 2016 al Federatiei Europene de Transport si Mediu cu privire la emisia de NOx a principalilor constructori din Europa.
dirty30brands.jpg 86.39K 14 downloads dirty30limits.jpg 106.55K 16 downloads Nu, nu cautati VW ca nu-l veti gasi si aici Quote T&E’s list of the “Dirty 30” polluting cars in Europe includes: four Renault cars; three Mercedes; three Vauxhall/Opels; two Fords; and two BMWs plus one from another 16 carmakers (see full list in annex I). The list includes a Porsche and Skoda car from the Volkswagen group. However, none of the tested VW vehicles produced exceptional emissions. Acum un an si jumatate le spuneam multora dintre cei care au contribuit la acest topic ca sunt ipocriti si extrem de subiectivi cand striga si arata cu degetul doar catre VW, cum ca doar ei le-ar otravi planeta. Spuneam ca este imposibil ca doar VW sa fie vinovat pentru ca masinile lor nu erau cu nimic deosebite fata de ale altora. Acest topic nu a aratat decat cat de mult pot uri oamenii, nimic serios despre poluare. Pe absolut nimeni nu intereseaza cu adevarat poluarea, suntem de interesati doar de disparitia celor pe care ii detestam... Normal, acum nu mai intereseaza pe nimeni poluarea. Ce daca si ceilalti polueza cu noxe, ce daca si ceilalti omoara zeci de mii de europeni anual (parca asa ziceati de VW, nu-i asa? Studiul ala al unei universitati din SUA, stiti voi care). Toate astea sunt lipsite de importanta acum. Tot ce conteaza este ca doar VW a trisat pe banc in SUA, iar ceilalti nu. Exact definitia ipocriziei Raportul respectiv, cu cele mai poluante 30 de masini, cu metodele de trisare, etc, il gasiti in atasament. 2016_06_TE_briefing_Dirty_Thirty_FINAL.pdf 342.12K 6 downloads Edited by valitudor, 01 June 2017 - 09:23. |
#3135
Posted 01 June 2017 - 11:50
valitudor, on 01 iunie 2017 - 09:20, said:
Mai jos aveti cateva fragmente dintr-un raport publicat in Iunie 2016 al Federatiei Europene de Transport si Mediu cu privire la emisia de NOx a principalilor constructori din Europa. dirty30brands.jpg dirty30limits.jpg Nu, nu cautati VW ca nu-l veti gasi si aici Acum un an si jumatate le spuneam multora dintre cei care au contribuit la acest topic ca sunt ipocriti si extrem de subiectivi cand striga si arata cu degetul doar catre VW, cum ca doar ei le-ar otravi planeta. Spuneam ca este imposibil ca doar VW sa fie vinovat pentru ca masinile lor nu erau cu nimic deosebite fata de ale altora. Acest topic nu a aratat decat cat de mult pot uri oamenii, nimic serios despre poluare. Pe absolut nimeni nu intereseaza cu adevarat poluarea, suntem de interesati doar de disparitia celor pe care ii detestam... Normal, acum nu mai intereseaza pe nimeni poluarea. Ce daca si ceilalti polueza cu noxe, ce daca si ceilalti omoara zeci de mii de europeni anual (parca asa ziceati de VW, nu-i asa? Studiul ala al unei universitati din SUA, stiti voi care). Toate astea sunt lipsite de importanta acum. Tot ce conteaza este ca doar VW a trisat pe banc in SUA, iar ceilalti nu. Exact definitia ipocriziei Raportul respectiv, cu cele mai poluante 30 de masini, cu metodele de trisare, etc, il gasiti in atasament. 2016_06_TE_briefing_Dirty_Thirty_FINAL.pdf Ai auzit de melodia 'Banii vorbesc' ? Incearca si VW sa se scoata cu tot felul de studii la comanda ! Si asta ti-o zice un om care doreste disparitia tuturor dieselelor, nu numai a celor de la VW ! Oricum stirea asta a mai fost si acum vreo luna, ceea ce faci tu este doar un flame. Asta fiindca te faci ca nu intelegi pentru ce a fost acuzat (si dovedit) VW. Vezi ca gasesti pe Internet capetele de acuzare. Nu au nici-o legatura cu cat de mult sau de putin polueaza VW. Au in schimb legatura cu trisatul, lucru la care VW e campion nu numai in ceea ce priveste noxele. Torquemada-666, on 01 iunie 2017 - 09:55, said:
Vai dar VW unde este? Si eu ma intrebam cat au dat mita ca sa nu apara in lista. Oricum, jos dieselul ! Edited by fortzoso, 01 June 2017 - 11:52. |
#3136
Posted 01 June 2017 - 13:07
Mai e pana e jos dieselul. Oricum Sus Trump. Acuma il apreciez.
|
#3137
Posted 01 June 2017 - 14:21
#3138
Posted 01 June 2017 - 16:31
Torquemada-666, on 01 iunie 2017 - 13:07, said:
Mai e pana e jos dieselul. Oricum Sus Trump. Acuma il apreciez. Te bucuri degeaba. Se pare ca pentru americani VW a fost doar incalzirea : http://www.automarke...n-cu-75335.html |
#3140
Posted 01 June 2017 - 17:01
fortzoso, on 01 iunie 2017 - 16:31, said: Te bucuri degeaba. Se pare ca pentru americani VW a fost doar incalzirea : http://www.automarke...n-cu-75335.html Deci, daca mai variaza nr.de masini vandute de vag, stiu sa exploatez cauza 😉 |
#3141
Posted 01 June 2017 - 17:57
fortzoso, on 01 iunie 2017 - 11:50, said:
Ai auzit de melodia 'Banii vorbesc' ? Incearca si VW sa se scoata cu tot felul de studii la comanda ! Si asta ti-o zice un om care doreste disparitia tuturor dieselelor, nu numai a celor de la VW ! Oricum stirea asta a mai fost si acum vreo luna, ceea ce faci tu este doar un flame. Asta fiindca te faci ca nu intelegi pentru ce a fost acuzat (si dovedit) VW. Vezi ca gasesti pe Internet capetele de acuzare. Nu au nici-o legatura cu cat de mult sau de putin polueaza VW. Au in schimb legatura cu trisatul, lucru la care VW e campion nu numai in ceea ce priveste noxele. Among the cars were models with the following emissions on the road (RDE test, table below). Not all cars were tested on the road – a full list of emissions is therefore not available. In unul din link-urile recente spun: https://www.transpor...e_in_Europe.pdf The underlying cause of the dieselgate scandal is the inadequate system of vehicle testing and approval in Europe, known as type approval. Under the current system national regulators are responsible for approving cars and taking action where rules are breached such as fines and recalls. The glaring lack of action against carmakers, despite evidence they turn down exhaust after-treatment systems when the car in on the road, demonstrates that the national agencies are acting in the interests of carmakers not citizens. Germany is actively blocking the reform of type approval. Its government is against new EU controls fearing it will take away its powers to protect domestic carmakers. In rest ramane cum am spus, VW a fost acuzat si a recunoscut nu doar poluarea ci frauda elaborata, alti producatori se pregatesc pentru acuzatii oarecum similare desi pana acum nu s-a dovedit ca ar fi investit intr-o metoda atat de elaborata (din link-ul pus de ericmario): Not all the defeat devices were sophisticated. The Fiat 500X (not manufactured by VW) has a much simpler defeat device. The vehicle’s emission control system runs for 26 minutes and 40 seconds after you first start the car, period. That’s long enough to pass most emission tests, and it doesn’t try to detect if the vehicle is being tested. Discutia seamana oricum cu situatia in care un elev de la o scoala exigenta a fost prins ca a copiat si exmatriculat iar la o scoala cu mai putine pretentii profesorii stiu ca el a copiat, dar inchid ochii daca ar copia si altii. Apropo de aprecierea pe care o are Torquemada pentru Trump: http://www.autonews....-trade-barriers Volkswagen AG’s plans to expand production at its only U.S. factory risk being disrupted by uncertainty over possible trade barriers under President Donald Trump, who has been particularly critical of Germany. Frumos, sa te bucuri ca s-a retras din tratatul de la Paris fara sa sti ce alte ganduri are... |
#3142
Posted 01 June 2017 - 19:15
Cred ca daca ar sti SUA cat de preocupata este opinia publica din RO de scandalul noxelor de peste ocean, ne-ar face peste noapte al 51 lea stat.
|
|
#3143
Posted 01 June 2017 - 20:25
mufasa, on 01 iunie 2017 - 19:15, said:
Cred ca daca ar sti SUA cat de preocupata este opinia publica din RO de scandalul noxelor de peste ocean, ne-ar face peste noapte al 51 lea stat. |
#3144
Posted 01 June 2017 - 20:39
#3145
Posted 01 June 2017 - 23:33
Scubaskot, on 01 iunie 2017 - 20:25, said: Eu nu sunt preocupat, nu ma plang, nu cer despagubiri. Culmea ca nici cei anti vw, care au vw si sunt afectati de dieselgate, in afara de a lovi tastele la computer nu fac nimic concret. 🤣🤣🤣 haștag rezist 🤣🤣🤣. Pacat ca nu se poate transmite intonatia si modul in care am ras ironic, cand am compus acest ultim rand cu haștag. |
#3146
Posted 02 June 2017 - 07:52
Hopa, o chestie interesanta http://www.autonews....-cheat-software
The German Transport Ministry said it has asked Volkswagen's luxury division to recall around 24,000 A7 and A8 models built between 2009 and 2013, about half of which were sold in Germany. The affected Audi models with so-called Euro-5 emission standards emit about twice the legal limit of nitrogen oxides when the steering wheel is turned more than 15 degrees, the ministry said. It is also the first time that Audi's top-of-the-line A8 sedan has been implicated in emissions cheating. VW has said to date that the emissions-control software found in its rigged EA 189 diesel engine does not violate European law. |
#3147
Posted 02 June 2017 - 10:49
Torquemada-666, on 01 iunie 2017 - 23:33, said:
Eu nu sunt preocupat, nu ma plang, nu cer despagubiri. Culmea ca nici cei anti VW, care au vw si sunt afectati de dieselgate, in afara de a lovi tastele la computer nu fac nimic concret. haștag rezist . Pacat ca nu se poate transmite intonatia si modul in care am ras ironic, cand am compus acest ultim rand cu haștag. nu cred ca am sa inteleg vreodata obsesia voastra cu nemtelariile si propaganda pe care o faceti, "" nemtii sunt cei mai corecti, sunt cei mai tari, PANZER !!! "" si tot felul de clisee. Iar din scandalul asta reiese ca nu sunt corecti, ca din contra, inseala si mint, partea si mai interesanta e ca aia care urla de dimineata pana seara ca Trump e o lichea ca doreste sa renegocieze tratatul sunt aia care au umblat la softul de emisie. Doamne, ipocrizia asta n are limite. Desigur, multa lume e neinformata, ca asa e omul de rand, superficial in toate, dar sa stii ca VW te a mintit si sa ai singuranta ca urmatoarea data nu te va minti, eu cred ca aici tine de un IQ subunitar. Am inteles faza "Made in Germany", doar ca asta nu mai e valabila din anii 90. Deci ramane cum am stabilit, snobism. |
|
#3148
Posted 02 June 2017 - 11:56
Scubaskot, on 02 iunie 2017 - 10:49, said: nu cred ca am sa inteleg vreodata obsesia voastra cu nemtelariile si propaganda pe care o faceti, "" nemtii sunt cei mai corecti, sunt cei mai tari, PANZER !!! "" si tot felul de clisee. Iar din scandalul asta reiese ca nu sunt corecti, ca din contra, inseala si mint, partea si mai interesanta e ca aia care urla de dimineata pana seara ca Trump e o lichea ca doreste sa renegocieze tratatul sunt aia care au umblat la softul de emisie. Doamne, ipocrizia asta n are limite. Desigur, multa lume e neinformata, ca asa e omul de rand, superficial in toate, dar sa stii ca VW te a mintit si sa ai singuranta ca urmatoarea data nu te va minti, eu cred ca aici tine de un IQ subunitar. Am inteles faza "Made in Germany", doar ca asta nu mai e valabila din anii 90. Deci ramane cum am stabilit, snobism. Ce ai stabilit in familie la tine e ok. Daca e sa ma iau de cei care m.au inselat, trebuie sa ma iau de toti, incepand de aproape. Cat timp, unii aleg preferential pe "mincinosi", sunt si ei la fel de jos, poate mai jos. Oricum in afara de gargarã pe net, nimeni concret nu a facut nimic. Si au mai trecut aproape 2 ani de la dieselgate.ul politic. La multi ani. |
#3149
Posted 02 June 2017 - 12:02
Hansolo, on 02 iunie 2017 - 07:52, said:
Hopa, o chestie interesanta http://www.autonews....-cheat-software The German Transport Ministry said it has asked Volkswagen's luxury division to recall around 24,000 A7 and A8 models built between 2009 and 2013, about half of which were sold in Germany. The affected Audi models with so-called Euro-5 emission standards emit about twice the legal limit of nitrogen oxides when the steering wheel is turned more than 15 degrees, the ministry said. It is also the first time that Audi's top-of-the-line A8 sedan has been implicated in emissions cheating. VW has said to date that the emissions-control software found in its rigged EA 189 diesel engine does not violate European law. astia de la minister cred ca n-au citit studiul pe care l-a postat aici valitudor in care nici un model de la VAG nu depasea normele legale de emisii. Toate erau de la alte firme, dar astia sunt rai si au ceva cu grupul asta de oameni sufletisti si ecologisti Edited by fortzoso, 02 June 2017 - 12:03. |
#3150
Posted 02 June 2017 - 13:15
Audi anunţă că va chema în service aproape 24.000 de maşini, modelele sedan A8 şi A7, construite în perioada 2010-2013, după ce au fost descoperite neregularităţi ale testelor de emisiei care indică faptul că maşinile ar putea emite un nivel dublu de poluare faţă de limită, relatează Bloomberg.
Problema poate fi soluţionată printr-o actualizare a software-ului care durează 30 de minute. Producătorul de maşini a stabilit împreună cu autorităţile din Germania să cheme maşinile în service începând cu luna iulie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users