Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Dotari Hyundai Elantra vs Highway heat+
Last Updated: Sep 17 2015 16:37, Started by
johnnydanut
, Sep 03 2015 11:01
·
0
#37
Posted 14 September 2015 - 08:24
johnnydanut, on 13 septembrie 2015 - 17:07, said:
Problema e ca daca trec la Highway heat (14120E) incep sa ma gandesc totusi la Opel Astra Enjoy 1.6 85/115 (14500 E) caci e marca consacrata si are pret mai bun la revanzare. Si da , am plecat de la Citroen C5 sh (8-9000 E) si am ajuns la Astra/hyundai noi la 14500 si constat ca totusi am cam depasit cu mult bugetul si la 12-15000 km/an nu prea imi dau seama daca merita o masina noua . Offffff , m-am saturat de cand ma chinui sa ma hotarasc si mai sunt 2 sapt si s-a dus si programul rabla..... . |
#38
Posted 14 September 2015 - 08:32
#40
Posted 14 September 2015 - 11:00
adrian_r5, on 14 septembrie 2015 - 08:32, said:
Chiar merita Elantra mai mult ca Opel ? Ma mai gandesc si la pretul unei eventuale revanzari , intretinerea mai ieftina (chiar si la casco si consumabile am vazut ca sunt diferente mari , de ex casco mi-a iesit la Elantra 3000 si la Astra 2100 , unde mai pui ca un far de Elantra e 3000 lei !!!) plus ca Astra pare mai solida si are si o garda mai inalta . Poate gresesc dar Elantra imi pare cam plapanda si nu-mi inspira incredere ca m-ar tine 10 ani. Si nu sunt chiar deloc fanul nemtoaicelor , ba din contra decand cu tsi-urile astea nu dau doi bani pe ele de aceea am incercat sa gasesc doar modele mpi (stau intr-o zona de munte si cu un motor turbo si masina plina cred ca am toate sansele sa-l fac prajitor de paine ) PS 5 ani garantie inseamna si 5 ani de revizii in reprezentanta unde-ti pot baga preturi destul de umflate si daca-ti mai gasesc si vreo chichita de intretinere te-ai lins pe bot de garantie. Edited by johnnydanut, 14 September 2015 - 11:03. |
#41
Posted 14 September 2015 - 11:08
#42
Posted 14 September 2015 - 11:11
#43
Posted 14 September 2015 - 11:15
jericho, on 14 septembrie 2015 - 11:08, said: Da , dar cate Astra si cate Elantra s-au vandut in Romania ? Cred ca daca facem un procent al defectiunilor la nr. de masini iese tot pe acolo.....DannyMC, on 14 septembrie 2015 - 11:11, said:
De ce crezi asta? Edited by johnnydanut, 14 September 2015 - 11:17. |
#44
Posted 14 September 2015 - 11:18
#45
Posted 14 September 2015 - 11:43
marr, on 14 septembrie 2015 - 10:33, said: Iti dau eu un motiv: " E nemteasca, domn'le !" johnnydanut, on 14 septembrie 2015 - 11:00, said:
Chiar merita Elantra mai mult ca Opel ? johnnydanut, on 14 septembrie 2015 - 11:00, said:
PS 5 ani garantie inseamna si 5 ani de revizii in reprezentanta unde-ti pot baga preturi destul de umflate si daca-ti mai gasesc si vreo chichita de intretinere te-ai lins pe bot de garantie. PS - citi km estimezi ca vei face anual ? |
#46
Posted 14 September 2015 - 13:30
@adrian_r5 din link-ul pus de tine primele pagini is 50% formate din ce motor astra J sa imi iau, ce harta sa imi pun, ce consum aveti, chestii generale, vreo 20% cu mi se pare ca aud ceva, mai scartie un plastic, chestii care apar mai pe la toate marcile in pretul asta, si 30% cu probleme reale, iar tinand cont ca pe forumurile de genul postezi cand ai o problema e de bine ce e pe acolo.
Oricum daca garantia e problema, si la Opel se poate extinde pana la 5 ani fara limita de km in jurul sumei de 400 de euro. @johnnydanut - un motor turbo se va descurca mult mai bine in zone de munte si la inaltime decat un aspirat clasic, tine de amestecul benzina-aer, care e mai rarefiat cu cat esti mai la inaltime iar un motor aspirat va avea o putere mai mica dezvoltata decat la campie. La turbo, turbina te ajuta sa nu ai astfel de probleme. Dar ia in test drive o masina pe weekend unu cu turbo si motor mic si una cu aspirat si vezi si tu cum se comporta una si cealalta, s-ar putea sa ai surprize. |
|
#47
Posted 14 September 2015 - 13:39
Din cate vad te intereseaza si Casco. Asa ca ar trebui sa ai o grija in minus daca o lovesti. Iar acel far este pe original si este pret de reprezentanta probabil. Ca eu pe site-urile de piese nu l-am gasit. Dar nu trebuie sa dramatizezi. Oare cei care au masina asta fac foamea ca sa schimbe un far? Solutii se gasesc si mai ieftine. Cu o cautare in plus si rabdare se gaseste si cu siguranta mai ieftin. Nu le gasesti la noi? Dai comanda din Ungaria sau Cehia si le gasesti mult mai iaftine ca la noi.
Apoi, lasa miturile cu intretinerea scumpa la masini. M-am convins pe pielea mea ca nu este chiar asa. Am o masina japoneza si intretinerea nu este mai scumpa ca la Fabia de exemplu. Ah, daca o lovesti? Scumpe sunt toate cand tre sa dai cel putin 1500 de lei pentru reparatie. Aici ar putea fi o problema, intr-adevar. Dar daca pleci de la premisa ca ce te faci daca o lovesti, ca te costa scump reparatia, mai bine mergi cu autobuzul si ai o grija pe cap mai putin. |
#48
Posted 14 September 2015 - 14:00
johnnydanut, on 13 septembrie 2015 - 17:07, said:
Problema e ca daca trec la Highway heat (14120E) incep sa ma gandesc totusi la Opel Astra Enjoy 1.6 85/115 (14500 E) caci e marca consacrata si are pret mai bun la revanzare. Si da , am plecat de la Citroen C5 sh (8-9000 E) si am ajuns la Astra/hyundai noi la 14500 si constat ca totusi am cam depasit cu mult bugetul si la 12-15000 km/an nu prea imi dau seama daca merita o masina noua . Offffff , m-am saturat de cand ma chinui sa ma hotarasc si mai sunt 2 sapt si s-a dus si programul rabla..... . t-balt, on 14 septembrie 2015 - 00:20, said:
Uite o oferta pentru astra 1.6 nou, fara negociere http://autovit.ro/an...ml#b6de11a776 7 e net pretul. |
#50
Posted 14 September 2015 - 14:52
#51
Posted 14 September 2015 - 16:00
cred că vă place să vă mințiți singuri. toți producătorii auto (mă refer la primii 10-15) oferă o calitate identică (+- 10%) pentru automobile în aceeași clasă și plajă de preț.
|
|
#52
Posted 14 September 2015 - 16:03
@adrian_r5, scuze dadusei quote de la jericho si nu am fost atent. Link-ul pus de jericho.
|
#53
Posted 14 September 2015 - 16:24
#54
Posted 14 September 2015 - 19:51
Quote Daca mai dadeam 500 euro luam motor 1.6 115 cp 155 Nm, dar: - avea distributia pe curea, nu pe lant - consum mai mare - taxa de mediu mai mare - impozit anual+asigurare mai mare Quote Am ajuns la ~5.000 km dupa un an si 2 luni. Deh, o folosesc numai in oras. Altu' care si-a luat masina in ciuda prietenilor, colegilor de munca si a vecinilor. Si-a permis masina noua, nu ca saraciile lui de prieteni care isi iau second. A lui nu a fost basita de doua generatii de neamt, sa va fi clar, da! Auzi la el talente, da 11k pe masina dar n-are o data la 4-5 ani 300 de euro pentru distributie, sau 20 de euro in plus anual pentru taxe. Bine macar ca nu si-a luat masina second hand, il mirosea dracului vreun samsar, lipea sigla Tesla pe o locomotiva cu abur si se ducea asta acasa, o baga in priza si se mira ca prostul ca nu se incarca. Geme de prostie forumul Opel, de la aia care isi "invata" motorul sa mearga la 4-5000 ture pana la aia care ii spun astuia ca nu stie sa conduca o masina pe benzina, fara sa stie ce inseamna 130nm pe 1400 kg. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users