Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Dotari Hyundai Elantra vs Highway heat+
Last Updated: Sep 17 2015 16:37, Started by
johnnydanut
, Sep 03 2015 11:01
·
0
#19
Posted 10 September 2015 - 14:29
Din experienta mea cu masinile asiatice, NU exista diferente in ce priveste materialele utilizate la versiunile "de baza" fata de cele "de top".
Diferentele constau in echipamentele suplimentare, volan/schimbator de viteze imbracate in piele, eventual ornamente diferite ( de ex. aluminiu in loc de plastic vopsit - cum este la Honda). Dar plasticele nu sunt diferite. Bineinteles, datorita echipamentelor si dotarilor suplimentare ( gen comenzi pe volan, clima automata, ecran multimedia, volan imbracat in piele, eventual scaune cu tapiserie din piele, etc) versiunile "de top" vor arata mult mai bine decat cele "de baza". Da, in cazul masinilor europene, exista diferente sensibile intre versiunile de baza si cele de top ( vezi Focus Trend vs Titanium / GOLF Trendline vs. Hughline / etc) vizibile, in special, la calitatea textilelor utilizate la scaune, dar si la aspectul bordului. PS: Eu totusi, daca efortul nu ar fi peste puterile mele, pentru 1800 Euro as merge pe varianta mai dotata in special pentru clima automata si scaunele incalzite ( basca geamuri electrice spate, jante aliaj, proiectoare ceata, etc). |
#20
Posted 10 September 2015 - 14:45
Te uiti în showroom la un alt model (i30, i40) care are echipare de baza și iti dai seama.
|
#21
Posted 10 September 2015 - 18:05
marr, on 10 septembrie 2015 - 14:29, said:
PS: Eu totusi, daca efortul nu ar fi peste puterile mele, pentru 1800 Euro as merge pe varianta mai dotata in special pentru clima automata si scaunele incalzite ( basca geamuri electrice spate, jante aliaj, proiectoare ceata, etc). |
#22
Posted 10 September 2015 - 21:40
Clima, pilot automat, torpedou refrigerat ... woooow ce greseala faci ca nu iei versiunea superioara! 1800 de euro? LOL!
|
#23
Posted 10 September 2015 - 21:56
#24
Posted 10 September 2015 - 22:24
marr, on 10 septembrie 2015 - 14:29, said:
Din experienta mea cu masinile asiatice, NU exista diferente in ce priveste materialele utilizate la versiunile "de baza" fata de cele "de top". Diferentele constau in echipamentele suplimentare, volan/schimbator de viteze imbracate in piele, eventual ornamente diferite ( de ex. aluminiu in loc de plastic vopsit - cum este la Honda). Dar plasticele nu sunt diferite. Bineinteles, datorita echipamentelor si dotarilor suplimentare ( gen comenzi pe volan, clima automata, ecran multimedia, volan imbracat in piele, eventual scaune cu tapiserie din piele, etc) versiunile "de top" vor arata mult mai bine decat cele "de baza". |
#25
Posted 11 September 2015 - 17:18
#26
Posted 13 September 2015 - 00:17
Poate omul chiar nu are aia 8000 de lei în plus. Personal rămân la părerea ca masinile coreene sunt cam scumpe iar dotarile le poți alege doar în pachetele care vor ei.
|
#27
Posted 13 September 2015 - 17:07
aandrei_24, on 13 septembrie 2015 - 00:17, said:
Poate omul chiar nu are aia 8000 de lei în plus. Personal rămân la părerea ca masinile coreene sunt cam scumpe iar dotarile le poți alege doar în pachetele care vor ei. |
#28
Posted 13 September 2015 - 17:55
Cred ca-ti iei si Astra 1.4T, nu doar 1.6. Vezi la fata locului ce stocuri (ca s-a oprit productia) si ce promotii au.
|
|
#29
Posted 13 September 2015 - 20:19
underb, on 13 septembrie 2015 - 17:55, said:
Cred ca-ti iei si Astra 1.4T, nu doar 1.6. Vezi la fata locului ce stocuri (ca s-a oprit productia) si ce promotii au. |
#30
Posted 13 September 2015 - 20:27
La 14 mii poti sa iei si second hand si inca ce masini!
|
#31
Posted 13 September 2015 - 21:18
Singura data cand am avut de-a face cel mai aproape cu masina asta a fost ieri la marele "salon auto" din Piata Constitutiei. Mi-a atras atentia pretul. Era echipare de top la 14 1xx de euro si motor de 1.6 si 132 CP. M-am urcat in ea, e foarte spatioasa pentru clasa ei, materialele mi se par ok... "nici prea, prea si nici foarte, foarte", scaunele mai moi ca la Opel Astra, semn ca este o masina gandita mai mult spre confort. Economiile s-au facut in locuri mai putin importante cu care nu ai de-a face in mod direct. De exemplu usile au cam putina textila si mult plastic cam dur in opinia mea, mai ales cele din spate. La fel si partea inferioara a bordului. Sistemul audio mi s-a parut bun. In pretul acela imi amintesc ca avea climatizare automata pe doua zone, jante de aliaj, geamuri electrice pe spate, senzori de parcare. Eu as pozitiona-o indeva intre Skoda Rapid si Focus Sedan in privinta materialelor din interior.
Daca mi-as cumpara masina acea masina? Cred ca nu. Defapt la acesti bani, 14000 de euro, deja poti sa te uiti la Corolla, Focus Sedan 1.0 Ecoboost sau chiar Mazda 3. Poate nu sunt la fel de bine echipate iar motorul e mai slab, insa compenseaza cu alte lucruri in opinia mea mai importante. In schimb, daca este 12-13000 de euro si chiar daca nu este echipare de top, cred ca merita luata in considerare si poate as cumpara-o. In plus garantia foarte mare este din start o grija in minus pe termen foarte lung. Edited by LauCalin, 13 September 2015 - 21:22. |
#32
Posted 13 September 2015 - 21:19
johnnydanut, on 13 septembrie 2015 - 20:19, said:
Nu ma incanta turbo deloc. Problema e daca merita sa dau 14k pe o masina noua ca peste 10 ani si 120k sa o dau pe 3000 de euroi si sa se bucure altul de un pret bun pe o masina exemplara ??? Legat Astra turbo, da e turbo dar e MPI, ultimul de felul asta. Eu o vad ca pe o oportunitate sa iei sa iei un motor turbo durabil cum s-au facut destule pana de curand dar cum nu se va mai face de acum inainte. Nu are nicio treaba cu problemele motoarelor cu injectie directa, turbo sau aspirate. Edited by underb, 13 September 2015 - 21:24. |
#33
Posted 13 September 2015 - 21:20
#34
Posted 13 September 2015 - 21:34
Personal as evita injectia directa. Nu de alta dar ma atasez de masini si nu-mi place sa ma despart prematur de ele.
|
#35
Posted 13 September 2015 - 22:46
underb, on 13 septembrie 2015 - 21:19, said:
De ce ai da o masina exemplara? Am masina exemplara de 9 ani si una oarecum exemplara de 7 ani si nici mort n-as motoriza un mocangiu cu vreuna din ele. Cand or fi de dat, valea! Pana atunci, e plin targul de lipiciuni la 2-3000 de euro. Cine vrea are de unde alege, ca masina buna pe nimic nu o sa pupe, nu de la mine. Legat Astra turbo, da e turbo dar e MPI, ultimul de felul asta. Eu o vad ca pe o oportunitate sa iei sa iei un motor turbo durabil cum s-au facut destule pana de curand dar cum nu se va mai face de acum inainte. Nu are nicio treaba cu problemele motoarelor cu injectie directa, turbo sau aspirate. underb, on 13 septembrie 2015 - 21:34, said:
Personal as evita injectia directa. Nu de alta dar ma atasez de masini si nu-mi place sa ma despart prematur de ele. arab, on 13 septembrie 2015 - 20:27, said:
La 14 mii poti sa iei si second hand si inca ce masini! |
#36
Posted 14 September 2015 - 00:20
underb iti tot spune ca 1.4t nu e cu injectie directa, de asta il si recomanda. Totusi la bugetul asta mergi si vezi un astra, pentru ca e pe final de cariera si discounturi sunt foarte mult si ai sanse la o masina foarte buna, cu bubele reparate si cu un pret ok.
Ai fost si pe la Ford si Toyota sa ceri oferte si sa faci drive test? Nu de alta, dar e pacat sa ramai axat doar pe un singur producator. Uite o oferta pentru astra 1.6 nou, fara negociere http://autovit.ro/an...ml#b6de11a776 7 e net pretul. Edited by t-balt, 14 September 2015 - 00:26. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users