Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Taxa RAR pt motor 2.0 diesel Euro...

Radio Aftermarket Golf 5

Renault Kadjar serie motor neconf...

Anulare Planului Urbanistic Zonal...
 Flicker expunere drona noua

Corectare barem Tudor Vianu

Dji mini 4 pro si limita de inalt...

Masinile cu volan pe dreapta - de...
 Harta - apa minerala naturala

Recomandari forum Softpedia pentr...

Este TeamViewer o aplicatie cu cr...

RCS-RDS devine Digi Romania
 Problema monitor

Ce software secure folositi pentr...

Tub flexibil retur combustibil tr...

La multi ani @iogamac!
 

Minitractor MT 12-2DM produs de U.M. Mija

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
3 răspunsuri în acest subiect

#1
PL500

PL500

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 9
  • Înscris: 01.02.2006
Deschid acest topic in ideea de a strange cat mai multe informaii despre acest model de utilaj
si nu in ultimul rand de a fi, eventual, ajutat cu sfaturi in vederea reconditionarii / modificarii acestuia.

Cateva date despre modelul actual: http://www.ummija.ro/iminitractor.htm

Eu l-am achizitionat toamna trecuta, a functionat in interorul uzinei, motiv pentru
care ii lipseste hidraulica si priza de putere in schimb prezinta si ceva uzuri.

La directie prezenta un loc infiorator in special in axul de oscilatie si lagarele acestuia,
dar si in capetele de bara.
- Am realizat (la un atelier de strungarie) un alt ax majoratcu 2 mm, prevazut cu
gresor, iar bucsile din bronz au fost alezate la noua cota.
- Am achizitionat rulmenti noi destinati butucilor fata (30304 respectiv 30305),
deoarece rotile fata erau prea mici in diametru (8") am achizitionat roti de 10"
avand  anvelope cu profil directie.
- Confectionat flanse adaptoare (grosime 3cm) necesare atat trecerii de la 3 la 4
prezoane cat si pentru a deplasa planul jantei catre exterior deoarece aceasta din
urma este mai lata decat cea originala si lovea in capatul de bara al directiei.
- Deoarece noile roti fata ridicau fata tractorasului cu 4.5 cm am ales solutia
modificarii cadrului prin taierea in unghi si resudare (deocamdata cadrul se afla la un
atelier de lacatuserie care are un aparat de sudura de tip MIG si nu este inca finalizat).

Intrebari:
- la 'trompa' drepta spate, in zona imbinarii cat si a trecerii axului ce blocheaza
diferentialul exista o scurgere de ulei, posibil sa scap doar cu simeringuri noi ?
- capota va fi lungita prin adaugarea unui straif de tabla (nituit, sudat - inca nu stiu),
pentru astuparea tuturor denivelarilor pot sa o 'imbrac' cu cateva staturi de tesatura
din fibra de sticla si rasina poliesterica ? Isi va pastra aderenta in timp tinand cont
de eventualele diferente dintre materiale (dilatare / contractie la cald / frig) ?

Deocamdata postez cateva poze cu "epava", ii lipsesc cele enumerate mai sus,
dupa ce voi  vopsi / asambla / monta partea fata voi mai posta foto,  in plus apare
scaunul  proaspat reconditionat.
Ajung rar la el (il am la tara) iar progresele vor fi destul de lente.

p.s. L-am botezat Pechinezu' , elementele de caroserie si jantele vor fi vopsite
in culoarea galben-caterpillar iar sasiul in negru.

Fișiere atașate


Editat de PL500, 15 august 2015 - 20:13.


#2
ragabader

ragabader

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.009
  • Înscris: 25.09.2008
Fara hidraulic si priza e nefolositor, nu merita sa bagi nici 2 lei in el

#3
PL500

PL500

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 9
  • Înscris: 01.02.2006
Il voi folosi mai mult la transport, hidraulicul totusi il voi instala,
am deja o electropompa de oblon si un ridicator hidraulic de
chinezesc Hebei.
Priza de putere este destul de costisitoare, ar insemna sa cumpar
tot ce-mi lipsete de la Mija, insa preturile cred ca sunt f. mari.
Teren arabil am destul de putin si detin deja o motosapa.
Deocamdata va ramane fara priza.

#4
dante01

dante01

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 789
  • Înscris: 21.10.2003
ce-ti mai face pechinezul?...
am si eu unul la fel, dar cu tot ce-i trebuie, de la remorca la plug, freza etc...
caut sa-l vand, daca esti interesat.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate