Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Minitractor MT 12-2DM produs de U.M. Mija
Ultima postare: aug 12 2021 18:01, Inițiat de
PL500
, aug 15 2015 20:08
·
0
#1
Publicat: 15 august 2015 - 20:08
Deschid acest topic in ideea de a strange cat mai multe informaii despre acest model de utilaj
si nu in ultimul rand de a fi, eventual, ajutat cu sfaturi in vederea reconditionarii / modificarii acestuia. Cateva date despre modelul actual: http://www.ummija.ro/iminitractor.htm Eu l-am achizitionat toamna trecuta, a functionat in interorul uzinei, motiv pentru care ii lipseste hidraulica si priza de putere in schimb prezinta si ceva uzuri. La directie prezenta un loc infiorator in special in axul de oscilatie si lagarele acestuia, dar si in capetele de bara. - Am realizat (la un atelier de strungarie) un alt ax majoratcu 2 mm, prevazut cu gresor, iar bucsile din bronz au fost alezate la noua cota. - Am achizitionat rulmenti noi destinati butucilor fata (30304 respectiv 30305), deoarece rotile fata erau prea mici in diametru (8") am achizitionat roti de 10" avand anvelope cu profil directie. - Confectionat flanse adaptoare (grosime 3cm) necesare atat trecerii de la 3 la 4 prezoane cat si pentru a deplasa planul jantei catre exterior deoarece aceasta din urma este mai lata decat cea originala si lovea in capatul de bara al directiei. - Deoarece noile roti fata ridicau fata tractorasului cu 4.5 cm am ales solutia modificarii cadrului prin taierea in unghi si resudare (deocamdata cadrul se afla la un atelier de lacatuserie care are un aparat de sudura de tip MIG si nu este inca finalizat). Intrebari: - la 'trompa' drepta spate, in zona imbinarii cat si a trecerii axului ce blocheaza diferentialul exista o scurgere de ulei, posibil sa scap doar cu simeringuri noi ? - capota va fi lungita prin adaugarea unui straif de tabla (nituit, sudat - inca nu stiu), pentru astuparea tuturor denivelarilor pot sa o 'imbrac' cu cateva staturi de tesatura din fibra de sticla si rasina poliesterica ? Isi va pastra aderenta in timp tinand cont de eventualele diferente dintre materiale (dilatare / contractie la cald / frig) ? Deocamdata postez cateva poze cu "epava", ii lipsesc cele enumerate mai sus, dupa ce voi vopsi / asambla / monta partea fata voi mai posta foto, in plus apare scaunul proaspat reconditionat. Ajung rar la el (il am la tara) iar progresele vor fi destul de lente. p.s. L-am botezat Pechinezu' , elementele de caroserie si jantele vor fi vopsite in culoarea galben-caterpillar iar sasiul in negru. Fișiere atașateEditat de PL500, 15 august 2015 - 20:13. |
#3
Publicat: 15 august 2015 - 23:37
Il voi folosi mai mult la transport, hidraulicul totusi il voi instala,
am deja o electropompa de oblon si un ridicator hidraulic de chinezesc Hebei. Priza de putere este destul de costisitoare, ar insemna sa cumpar tot ce-mi lipsete de la Mija, insa preturile cred ca sunt f. mari. Teren arabil am destul de putin si detin deja o motosapa. Deocamdata va ramane fara priza. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi