Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vom ajunge la deflatie?

Partaj succesoral

IFN-urile mi-au distrus scorul FI...

Sfat achiziție laptop
 Maneaua la concertele Coldplay

Ce este cu aceasta inflație ...

Duster 2011 carplay

Portare inapoi la Telekom
 Telecabina Piatra-Neamț - Ma...

Am lovit o masina

Comanda US

Cum sa reduc caldura din apartame...
 Dual-boot Windows 11 Pro cu Kubun...

Favorizarea femeilor atragatoare

Inlocuire baterie JBL Go 2

Cum se scot banii de la NN ?
 

Toshiba sau Lenovo - care au service serios?

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
9 răspunsuri în acest subiect

#1
hari15

hari15

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 17
  • Înscris: 02.10.2014
Salut, vreau sa achizitionez un laptop toshiba sau lenovo, pana de curand am avut un Dell cu care am avut, sa spunem, niste experiente neplacute in service.
Ma poate ajuta cineva cu niste pareri, situatii in care voi sau cunoscuti au intrat in contact cu service-urile celor de la Lenovo si Toshiba?


#2
shmu

shmu

    Clickahoolic

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 16.460
  • Înscris: 09.01.2008
daca ai spune si cam ce experiente neplacute ai avut in service, cred ca te-ar putea ajuta mai bine cu sfaturi.

in plus, niciodata nu alegi un produs cu gandul ca trebuie sa-l duci la service.

Editat de shmu, 26 iulie 2015 - 19:54.


#3
hari15

hari15

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 17
  • Înscris: 02.10.2014
In primul rand s-a defectat placa de baza, a fost schimbata, dar a tinut 2 saptamani si s-a stricat din nou. Apoi cei de la service, au tinut laptopul pentru vreo 19 zile si mai trebuia sa stea inca 10, de fiecare data mai era nevoie de o alta piesa, dar nici macar nu ma sunau sa-mi comunice ce probleme au aparut si cat mai dureaza reparatia. Cei de acolo trebuiau sa ceara inlocuirea produsului sau returnarea banilor, lucru pe care l-am aflat de la call center-ul lor dupa ce am facut urat si am amenintat cu reclamatie la opc. As vrea pe cat de mult posibil sa incerc sa evit genul asta de service-uri

#4
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.750
  • Înscris: 06.07.2005
ce a zis shmu

Vizualizare mesajshmu, pe 26 iulie 2015 - 19:53, a scris:

niciodata nu alegi un produs cu gandul ca trebuie sa-l duci la service.

pe langa asta, da detalii despre ce vrei, buget, s.a.m.d.

#5
shmu

shmu

    Clickahoolic

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 16.460
  • Înscris: 09.01.2008
genul asta de service-uri sunt peste tot, stai linistit.

1. in caz ca vorbim de garantie, nu trebuiau sa-ti comunice nimic in primul rand, ci trebuiau sa rezolve in 15 zile.

2. chestia cu inlocuit sau banii nu e obligatorie conform legii, asa ca au dreptul si sa-l repare.

3. daca nu l-ai dus la garantie ci la service pe bani, iti meriti soarta pentru ca deobicei la service-urile "oficiale" se fac rahaturi dinastea, pentru ca acolo oamenii sunt dezinteresati. sunt deja service oficial, asa ca nu trebuie sa "satisfaca" clientul prea mult.

4. experienta unei persoane cu un service e absolut irelevanta. asa ca degeaba astepti sfaturi, iar daca astepti de la cei ce cunosc personal pe cineva acolo, da-ti si tu seama ca nu o sa manance nimeni ra*at despre cineva pe care cunoaste doar pentru ca un oarecare de pe net a intrebat.

asadar, ideea e cam in felul urmator: nu trebuie sa-ti iei laptop in functie de producator pentru ca la service ai avut experienta neplacuta, iar pe langa dell, toshiba si lenovo mai sunt asus, acer (cah) si HP (cah in afara de probook).

asadar, daca vrei sa-ti dam un sfat (poate chiar pe placul tau, nu va fi dell) spune un buget si la ce vei folosi laptopul.

Editat de shmu, 26 iulie 2015 - 21:09.


#6
hari15

hari15

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 17
  • Înscris: 02.10.2014
Stiu ce configuratie vreau, nu vad relevanta suma, n-o sa fie un laptop de 1000 de lei, dar nici unul de 6000 de lei.
Presupun ca nu are legatura valoarea produsului cu modul in care isi fac treaba cei de la service, sau tipul de piesa(noi, refurbished) pe care il primesc de la companie pentru schimbare.
As mai adauga si Asus in ecuatie.

#7
shmu

shmu

    Clickahoolic

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 16.460
  • Înscris: 09.01.2008
ok.. cum vrei tu...

asteapta si roaga-te sa raspunda cineva... vad ca nu ai intels nimic...

#8
hari15

hari15

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 17
  • Înscris: 02.10.2014
Te contrazic la punctul 2, scrie in certificatul de garantie de perioada de 15 zile calendaristice in care sunt obligati sa-ti aduca produsul in stare de conformitate, in caz contrar e dreptul clientului sa-si primeasca banii inapoi sau sa-i fie inlocuit produsul cu unul nou.
Nu e obligatia celor de la service sa ma sune? Daca imi spun, va sunam maine sa va comunicam daca e ok si defapt ii sun tot eu ca sa-mi spuna ca sunt ghinionist si s-a defectat placa stand in service.

#9
shmu

shmu

    Clickahoolic

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 16.460
  • Înscris: 09.01.2008
asa da, dupa 15 zile, dar nu de la inceput. probabil am inteles eu prost Posted image

oricum, ideea de baza ramane: nu alegi un laptop dupa service.

si ai putea sa nu mai fii asa capos... daca primul l-ai ales cam prost si s-a stricat, poate nu ar fi rau sa-ti recomande colegii un model mai fiabil si orientat spre ce vrei tu sa-l folosesti.

nu totul se rezulma la I7 si GTX 950 sau alte bazaconii de genu.

Editat de shmu, 26 iulie 2015 - 21:20.


#10
hari15

hari15

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 17
  • Înscris: 02.10.2014
Nu sunt capos, doar am fost luat la misto de cei de la service si nu mi s-a parut normal.
Toata treaba s-a intamplat saptamana asta, asa ca sper sa ma intelegi de ce sunt asa pornit.
Ei stiau ca trebuie sa inceapa procedurile pentru inlocuire/returnare bani, dar incercau sa ma duca de nas ca nu se poate.
Totusi trebuie sa spun ca dupa cateva telefoane la call center am reusit sa rezolv problema si am aflat cateva lucruri, printre altele ca cei de la service trebuiau sa ma tina la curent cu noile probleme aparute.



Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate