![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Toshiba sau Lenovo - care au service serios?
Ultima postare: iul 26 2015 21:26, Inițiat de
hari15
, iul 26 2015 19:51
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1
Publicat: 26 iulie 2015 - 19:51
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Salut, vreau sa achizitionez un laptop toshiba sau lenovo, pana de curand am avut un Dell cu care am avut, sa spunem, niste experiente neplacute in service.
Ma poate ajuta cineva cu niste pareri, situatii in care voi sau cunoscuti au intrat in contact cu service-urile celor de la Lenovo si Toshiba? |
#3
Publicat: 26 iulie 2015 - 20:08
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
In primul rand s-a defectat placa de baza, a fost schimbata, dar a tinut 2 saptamani si s-a stricat din nou. Apoi cei de la service, au tinut laptopul pentru vreo 19 zile si mai trebuia sa stea inca 10, de fiecare data mai era nevoie de o alta piesa, dar nici macar nu ma sunau sa-mi comunice ce probleme au aparut si cat mai dureaza reparatia. Cei de acolo trebuiau sa ceara inlocuirea produsului sau returnarea banilor, lucru pe care l-am aflat de la call center-ul lor dupa ce am facut urat si am amenintat cu reclamatie la opc. As vrea pe cat de mult posibil sa incerc sa evit genul asta de service-uri
|
#5
Publicat: 26 iulie 2015 - 21:07
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
genul asta de service-uri sunt peste tot, stai linistit.
1. in caz ca vorbim de garantie, nu trebuiau sa-ti comunice nimic in primul rand, ci trebuiau sa rezolve in 15 zile. 2. chestia cu inlocuit sau banii nu e obligatorie conform legii, asa ca au dreptul si sa-l repare. 3. daca nu l-ai dus la garantie ci la service pe bani, iti meriti soarta pentru ca deobicei la service-urile "oficiale" se fac rahaturi dinastea, pentru ca acolo oamenii sunt dezinteresati. sunt deja service oficial, asa ca nu trebuie sa "satisfaca" clientul prea mult. 4. experienta unei persoane cu un service e absolut irelevanta. asa ca degeaba astepti sfaturi, iar daca astepti de la cei ce cunosc personal pe cineva acolo, da-ti si tu seama ca nu o sa manance nimeni ra*at despre cineva pe care cunoaste doar pentru ca un oarecare de pe net a intrebat. asadar, ideea e cam in felul urmator: nu trebuie sa-ti iei laptop in functie de producator pentru ca la service ai avut experienta neplacuta, iar pe langa dell, toshiba si lenovo mai sunt asus, acer (cah) si HP (cah in afara de probook). asadar, daca vrei sa-ti dam un sfat (poate chiar pe placul tau, nu va fi dell) spune un buget si la ce vei folosi laptopul. Editat de shmu, 26 iulie 2015 - 21:09. |
#6
Publicat: 26 iulie 2015 - 21:10
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Stiu ce configuratie vreau, nu vad relevanta suma, n-o sa fie un laptop de 1000 de lei, dar nici unul de 6000 de lei.
Presupun ca nu are legatura valoarea produsului cu modul in care isi fac treaba cei de la service, sau tipul de piesa(noi, refurbished) pe care il primesc de la companie pentru schimbare. As mai adauga si Asus in ecuatie. |
#8
Publicat: 26 iulie 2015 - 21:15
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Te contrazic la punctul 2, scrie in certificatul de garantie de perioada de 15 zile calendaristice in care sunt obligati sa-ti aduca produsul in stare de conformitate, in caz contrar e dreptul clientului sa-si primeasca banii inapoi sau sa-i fie inlocuit produsul cu unul nou.
Nu e obligatia celor de la service sa ma sune? Daca imi spun, va sunam maine sa va comunicam daca e ok si defapt ii sun tot eu ca sa-mi spuna ca sunt ghinionist si s-a defectat placa stand in service. |
#9
Publicat: 26 iulie 2015 - 21:19
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
asa da, dupa 15 zile, dar nu de la inceput. probabil am inteles eu prost
![]() oricum, ideea de baza ramane: nu alegi un laptop dupa service. si ai putea sa nu mai fii asa capos... daca primul l-ai ales cam prost si s-a stricat, poate nu ar fi rau sa-ti recomande colegii un model mai fiabil si orientat spre ce vrei tu sa-l folosesti. nu totul se rezulma la I7 si GTX 950 sau alte bazaconii de genu. Editat de shmu, 26 iulie 2015 - 21:20. |
#10
Publicat: 26 iulie 2015 - 21:26
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu sunt capos, doar am fost luat la misto de cei de la service si nu mi s-a parut normal.
Toata treaba s-a intamplat saptamana asta, asa ca sper sa ma intelegi de ce sunt asa pornit. Ei stiau ca trebuie sa inceapa procedurile pentru inlocuire/returnare bani, dar incercau sa ma duca de nas ca nu se poate. Totusi trebuie sa spun ca dupa cateva telefoane la call center am reusit sa rezolv problema si am aflat cateva lucruri, printre altele ca cei de la service trebuiau sa ma tina la curent cu noile probleme aparute. |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi