Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

Aviatie militara(merita?)

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#19
I2O

I2O

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,782
  • Înscris: 01.02.2014
Daca vrei sa cazi cu migu....

#20
itzi-bitzi

itzi-bitzi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,844
  • Înscris: 26.02.2015
De ce iti doresti asta, atata timp cat au loc atatea accidente stupide cu mig-uri?!

#21
Afortech

Afortech

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 15.07.2015
Ah, se numeste pasiune,dorinta,libertate. Riscuri sunt peste tot, trebuie doar sa ti le asumi si sa nu le lasi sa te distraga de la a-ti atinge visul.

#22
Repulse #

Repulse #

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,169
  • Înscris: 14.04.2006

 Eduardo-S, on 15 iulie 2015 - 15:27, said:

Pai o sa se cam treaca pe drone in cativa ani. Meseria de pilot militar o sa dispara.

Si  dronele alea tot de niste drone or sa fie comandate sau cum ?

#23
Eduardo-S

Eduardo-S

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 527
  • Înscris: 26.05.2015

 Repulse #, on 15 iulie 2015 - 16:21, said:


Si  dronele alea tot de niste drone or sa fie comandate sau cum ?

Deocamdata sunt ghidate de operatori, dar generatiile viitoare vor fi probabil autonome.

#24
Afortech

Afortech

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 15.07.2015
Probabil la ce se referea el era daca nu o sa ai nevoie de un avion pentru ca cei ce le controleaza sa le poata ghida. Cel mai sigur este prin satalit si asa or sa si fie dar intervin alte lucruri, si anume ca oricum ar fi comandate pot aparea interferente, se pot distruge, poate intra inamicul sa le controleze, securitate etc. Ideea e ca aviatia militara nu va disparea, transportul mai mult ca sigur va fi facut tot de piloti, se va vrea un personal la bord, la fel cum este si in aviatia de linie, posibil ca aviatia de vanatoare sa dispara dar nu se stie cand si daca se va intampla. Este de preferat acest lucru in caz de razboi din simplul fapt ca ai nevoie de un timp foarte scurt pentru a crea o drona comparativ cu 20+ ani cat ai nevoie pentru un om.

#25
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,675
  • Înscris: 29.03.2006
MIG-urile 21 inca zboara in RO, modernizate, dar tot sicrie zburatoare.
Se putea si mai rau, in NK au inca MIG 15 in dotare...

F16 a fost al doilea sicriu zburator american (depasit in rau doar de F104...)

Variantele "asteptate" in RO sunt la mana a 3-a, block-uri vechi si depasite ( anii 70), utilizate din anii '80 de americani, si in prezent utilizate de portughezi la SH, care vor inca sa traga cat mai mult de ele inainte sa le trimita in RO la mana a 3-a.

Cunosc romani care au fost piloti de vanatoare in USAF.
Acolo au zburat la inceputul anilor 2000 cu block 40-50 la prima mana, nu pe block 28-29 la mana a 3-a si cu resursa de zbor aproape consumata....
Acum au probabil block 60+.

Dintre vechituri, faine sunt A10, F14, F15, F18/E, fata de care F16 este chiar o gluma proasta...

Mentenanta si infrastructura pt. F16, mai ales la modele asa de vechi, costa mai mult decat daca luau avioane noi.
Cu F16 nu era f evident, dar diferenta de cost total era mica.
Puteau sa ia Saab Gripen, Dassault Rafale sau chiar Eurofighter Typhoon, cu niste costuri totale asemanatoare, dar cu avioane noi, nu TH.

Edited by loock, 15 July 2015 - 17:00.


#26
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,096
  • Înscris: 20.12.2007

 Afortech, on 15 iulie 2015 - 15:37, said:


@Kokoshmare daca ar fi 70h/an ar fi bine fata de ce am auzit eu cu 4-5h, o sursa sigura? articol?

Am vazut o declaratie de a lui Dusa, nu gasesc acum pe google.de link-ul. Dar se poate ca Dusa a facut o declaratie tipic pesedista luand in calcul si orele pilotilor de pe avioanele de transport plus cei de la vanatoare si astfel au iesit mult mai multe ore de zbor in total.

#27
ofi_tm

ofi_tm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,963
  • Înscris: 21.02.2006
Nu credeam ca aici mai incap nepotismele, ce faci cu un nepot care nu face fata?

#28
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,675
  • Înscris: 29.03.2006

 ofi_tm, on 15 iulie 2015 - 17:06, said:

Nu credeam ca aici mai incap nepotismele, ce faci cu un nepot care nu face fata?

Il lasi sa urce intr-un sicriu zburator, care se pune sonda si poate gaseste petrol...iar pe cel bun il sfatuiesti sa incerce la USAF.

Edited by loock, 15 July 2015 - 17:15.


#29
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,701
  • Înscris: 07.02.2003

 Afortech, on 15 iulie 2015 - 16:10, said:

Ah, se numeste pasiune,dorinta,libertate. Riscuri sunt peste tot, trebuie doar sa ti le asumi si sa nu le lasi sa te distraga de la a-ti atinge visul.
Uite o recomandare, mult mai simplu, fara reguli dure si abureli, nu e nevoie de mansa, viteza decenta, senzatii tari garantate, bani sa ai... probabil numele Yves Rossy iti spune ceva (orice pasioant de aviatie stie) Posted Image

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Czy0pXRRZcs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Min 5:34 pentru demonstratia de la Dubai.

Edited by andreic, 15 July 2015 - 18:23.


#30
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Daca n-ai saci cu euro de dat in stanga si in dreapta n-ai nici o sansa sa pui mana vreodata pe mansa. Nu merita.

#31
eStev

eStev

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 06.09.2012

 Eduardo-S, on 15 iulie 2015 - 16:25, said:

Deocamdata sunt ghidate de operatori, dar generatiile viitoare vor fi probabil autonome.
Avem un proiectant de drone pe forum, toata stima maestre.

#32
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,630
  • Înscris: 30.07.2003

 ofi_tm, on 15 iulie 2015 - 17:06, said:

Nu credeam ca aici mai incap nepotismele, ce faci cu un nepot care nu face fata?
Nu asa se pune problema. Dar intre doua persoane apte se alege traditia familiala uneori.

 Afortech, on 15 iulie 2015 - 16:03, said:

ai nevoie de ore de zbor la angajare
Uite niste detalii privitoare la asa ceva: http://www.caa.ro/su...ientei-militare

Si mai gandeste-te la aviatia civila, priveste-o ca pe o afacere: investesti initial (cat intr-un apartament) apoi iti recuperezi investitia si treci pe profit. Iar daca obtii ATPL (frozen) gasesti si o firma in lumea asta sa-ti plateasca type rating-ul.

Edited by neagu_laurentiu, 15 July 2015 - 18:53.


#33
wattu

wattu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,782
  • Înscris: 30.03.2014
Da la aviatie civila, este mult mai bine pentru viitorul tau, cel mai important este ca esti liber sa alegi unde as lucrezi si chiar ai de unde sa alegi.

#34
XON-XOFF

XON-XOFF

    Big Fat Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,442
  • Înscris: 27.05.2006
iniţiator, cred că realizezi că aviaţia română dispune de extrem de puţine avioane supersonice, şi în momentul de faţă nu e în trend să treacă la mult mai multe. Deci concurenţa e enormă să ajungi să te sui într-unul. Nu concurezi doar cu cei care dau acum în 2015 la academie ci cu atîţia piloţi deja licenţiaţi.

aşa cum zicea cineva, mult mai uşor faci ceva în domeniul civil.

#35
Afortech

Afortech

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 15.07.2015
@andreic: sunt multe filmulete de genul acesta, totusi o jucarie din aceea(sa o construiesti tu ajunge cam la costurile scolii,ba chaiar peste), din cate stiu momentan nu se vand, dar pe viitor cu siguranta vor fi accesibile la un pret piperat.
@neagu_laurentiu:multumesc de informatii. In momentul de fata sunt destul de multi in asteptare in ceea ce priveste angajarea, dar poate pe viitor, cum se asteapta ca un nr. foarte mare de piloti sa se pensioneze se va face loc tineretului dar trebuie ca pana atunci sa ai macar ATPL-ul "inghetat"  in buzunar:)
@wattu: locuri de munca gasesti, problema e sa ajungi pana la angajare si cum am spus criza ma omoara
@XON-XOFF: stiu acest lucru dar ma gandeam ca poate dau de cineva pe aici din academie sau cineva care a terminat in urma cu scurt timp academia sa ma lamureasca care este viata pe acolo si dupa,ore de zbor etc.
OFF: Am ramas uimit cat de repede ati raspuns si de amabilitatea de care ati dat dovada. Va multumesc!

#36
Afortech

Afortech

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 15.07.2015
Salut!
Am inceput sa ma gandesc din ce in ce mai mult la ideea de a face aviatie civila si ca ar fi mai realizabil sa zbor decat la militar. Acum, as avea cateva intrebari:
1. Care este exact diferenta dintre ATPL,ATPL Frozen,CPL?
2.Este adevarat ca dupa ce obtii licenta de zbor ai nevoie ca in 7 ani sa strangi 1500 ore de zbor altfel aceasta se retrage sau este vorba de alta perioada de timp/alt nr de ore de zbor?
3.Am vazut ca la Inginerie Aerospatiala, in cadrul UPB exista o specializare numita Air Navigation. Ce este aceasta, mai exact? Stiu sigur,de la UPB pilot nu iesi iar inginerii de zbor au disparut in momentul de fata deci ce presupune aceasta specializare?

Multumesc!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate