Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Aviatie militara(merita?)
Last Updated: Aug 07 2015 17:17, Started by
Afortech
, Jul 15 2015 15:18
·
0
#20
Posted 15 July 2015 - 16:09
De ce iti doresti asta, atata timp cat au loc atatea accidente stupide cu mig-uri?!
|
#21
Posted 15 July 2015 - 16:10
Ah, se numeste pasiune,dorinta,libertate. Riscuri sunt peste tot, trebuie doar sa ti le asumi si sa nu le lasi sa te distraga de la a-ti atinge visul.
|
#22
Posted 15 July 2015 - 16:21
#23
Posted 15 July 2015 - 16:25
#24
Posted 15 July 2015 - 16:37
Probabil la ce se referea el era daca nu o sa ai nevoie de un avion pentru ca cei ce le controleaza sa le poata ghida. Cel mai sigur este prin satalit si asa or sa si fie dar intervin alte lucruri, si anume ca oricum ar fi comandate pot aparea interferente, se pot distruge, poate intra inamicul sa le controleze, securitate etc. Ideea e ca aviatia militara nu va disparea, transportul mai mult ca sigur va fi facut tot de piloti, se va vrea un personal la bord, la fel cum este si in aviatia de linie, posibil ca aviatia de vanatoare sa dispara dar nu se stie cand si daca se va intampla. Este de preferat acest lucru in caz de razboi din simplul fapt ca ai nevoie de un timp foarte scurt pentru a crea o drona comparativ cu 20+ ani cat ai nevoie pentru un om.
|
#25
Posted 15 July 2015 - 16:43
MIG-urile 21 inca zboara in RO, modernizate, dar tot sicrie zburatoare.
Se putea si mai rau, in NK au inca MIG 15 in dotare... F16 a fost al doilea sicriu zburator american (depasit in rau doar de F104...) Variantele "asteptate" in RO sunt la mana a 3-a, block-uri vechi si depasite ( anii 70), utilizate din anii '80 de americani, si in prezent utilizate de portughezi la SH, care vor inca sa traga cat mai mult de ele inainte sa le trimita in RO la mana a 3-a. Cunosc romani care au fost piloti de vanatoare in USAF. Acolo au zburat la inceputul anilor 2000 cu block 40-50 la prima mana, nu pe block 28-29 la mana a 3-a si cu resursa de zbor aproape consumata.... Acum au probabil block 60+. Dintre vechituri, faine sunt A10, F14, F15, F18/E, fata de care F16 este chiar o gluma proasta... Mentenanta si infrastructura pt. F16, mai ales la modele asa de vechi, costa mai mult decat daca luau avioane noi. Cu F16 nu era f evident, dar diferenta de cost total era mica. Puteau sa ia Saab Gripen, Dassault Rafale sau chiar Eurofighter Typhoon, cu niste costuri totale asemanatoare, dar cu avioane noi, nu TH. Edited by loock, 15 July 2015 - 17:00. |
#26
Posted 15 July 2015 - 17:02
Afortech, on 15 iulie 2015 - 15:37, said: @Kokoshmare daca ar fi 70h/an ar fi bine fata de ce am auzit eu cu 4-5h, o sursa sigura? articol? |
#27
Posted 15 July 2015 - 17:06
Nu credeam ca aici mai incap nepotismele, ce faci cu un nepot care nu face fata?
|
#28
Posted 15 July 2015 - 17:14
|
#29
Posted 15 July 2015 - 18:13
Afortech, on 15 iulie 2015 - 16:10, said:
Ah, se numeste pasiune,dorinta,libertate. Riscuri sunt peste tot, trebuie doar sa ti le asumi si sa nu le lasi sa te distraga de la a-ti atinge visul. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Czy0pXRRZcs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Min 5:34 pentru demonstratia de la Dubai. Edited by andreic, 15 July 2015 - 18:23. |
#30
Posted 15 July 2015 - 18:14
Daca n-ai saci cu euro de dat in stanga si in dreapta n-ai nici o sansa sa pui mana vreodata pe mansa. Nu merita.
|
#31
Posted 15 July 2015 - 18:39
#32
Posted 15 July 2015 - 18:42
ofi_tm, on 15 iulie 2015 - 17:06, said:
Nu credeam ca aici mai incap nepotismele, ce faci cu un nepot care nu face fata? Afortech, on 15 iulie 2015 - 16:03, said:
ai nevoie de ore de zbor la angajare Si mai gandeste-te la aviatia civila, priveste-o ca pe o afacere: investesti initial (cat intr-un apartament) apoi iti recuperezi investitia si treci pe profit. Iar daca obtii ATPL (frozen) gasesti si o firma in lumea asta sa-ti plateasca type rating-ul. Edited by neagu_laurentiu, 15 July 2015 - 18:53. |
#33
Posted 15 July 2015 - 19:31
Da la aviatie civila, este mult mai bine pentru viitorul tau, cel mai important este ca esti liber sa alegi unde as lucrezi si chiar ai de unde sa alegi.
|
|
#34
Posted 15 July 2015 - 20:22
iniţiator, cred că realizezi că aviaţia română dispune de extrem de puţine avioane supersonice, şi în momentul de faţă nu e în trend să treacă la mult mai multe. Deci concurenţa e enormă să ajungi să te sui într-unul. Nu concurezi doar cu cei care dau acum în 2015 la academie ci cu atîţia piloţi deja licenţiaţi.
aşa cum zicea cineva, mult mai uşor faci ceva în domeniul civil. |
#35
Posted 16 July 2015 - 14:45
@andreic: sunt multe filmulete de genul acesta, totusi o jucarie din aceea(sa o construiesti tu ajunge cam la costurile scolii,ba chaiar peste), din cate stiu momentan nu se vand, dar pe viitor cu siguranta vor fi accesibile la un pret piperat.
@neagu_laurentiu:multumesc de informatii. In momentul de fata sunt destul de multi in asteptare in ceea ce priveste angajarea, dar poate pe viitor, cum se asteapta ca un nr. foarte mare de piloti sa se pensioneze se va face loc tineretului dar trebuie ca pana atunci sa ai macar ATPL-ul "inghetat" in buzunar:) @wattu: locuri de munca gasesti, problema e sa ajungi pana la angajare si cum am spus criza ma omoara @XON-XOFF: stiu acest lucru dar ma gandeam ca poate dau de cineva pe aici din academie sau cineva care a terminat in urma cu scurt timp academia sa ma lamureasca care este viata pe acolo si dupa,ore de zbor etc. OFF: Am ramas uimit cat de repede ati raspuns si de amabilitatea de care ati dat dovada. Va multumesc! |
#36
Posted 04 August 2015 - 18:54
Salut!
Am inceput sa ma gandesc din ce in ce mai mult la ideea de a face aviatie civila si ca ar fi mai realizabil sa zbor decat la militar. Acum, as avea cateva intrebari: 1. Care este exact diferenta dintre ATPL,ATPL Frozen,CPL? 2.Este adevarat ca dupa ce obtii licenta de zbor ai nevoie ca in 7 ani sa strangi 1500 ore de zbor altfel aceasta se retrage sau este vorba de alta perioada de timp/alt nr de ore de zbor? 3.Am vazut ca la Inginerie Aerospatiala, in cadrul UPB exista o specializare numita Air Navigation. Ce este aceasta, mai exact? Stiu sigur,de la UPB pilot nu iesi iar inginerii de zbor au disparut in momentul de fata deci ce presupune aceasta specializare? Multumesc! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users