Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
2015 Renault Talisman , inlocuitorul Lagunei si al Latitude-ului
#1315
Posted 04 April 2017 - 11:58
http://carsalesbase....nault-talisman/
Vanzarile Talisman la limita esecului. Se vede clar ca nu se cumpara aceasta masina si nu are prestanta si succes in fata concurentei. Cele mai slabe vanzari la mai bine de 1 an si jumatate. Keep up the good work !!!! |
#1316
Posted 04 April 2017 - 12:25
si pana la urma, e o masina proasta sau nu, ce spun posesorii?
|
#1317
Posted 05 April 2017 - 14:00
@Torquemada
Incep sa ma satur sa fac curat dupa tine! So, daca nu ai NIMIC on-topic de zis, si NU AI. nu-i musai sa bagi batul prin gard. Conform regulamentului forumului, ala cu-care ai fost de acord la inscriere, treaba asta se numeste off-topic si flame. Si se sanctioneaza. Adica exact ceea ce se va intampla la recidiva. Sa nu zici ca nu te-am avertizat! Edited by calinkgb, 05 April 2017 - 14:00. |
#1318
Posted 29 April 2017 - 05:29
Prin Programul RABLA
Talisman 1.5dci 110cai 16.481 € (TVA inclus) Asa da pret. Asta am spus de la inceput, la pret de Golf se va vinde ca painea calda. Edited by Kroghy, 29 April 2017 - 05:34. |
#1319
Posted 29 April 2017 - 08:14
E vorba de versiunea cea mai praf, esti intr-o eroare grava. Inteleg supararea ta, dar Talisman este un produs ce-si merita toti banii. Si-i merita pentru ca te duci sa vezi Giulia si constati ca e pulbere la interior, finisaje si fiabilitate si mai costa si cu 15 de euro mai mult.
Apoi sari in curte la BMW, te dai o ora cu noul G30 si constati ca, la o masina de 74 de mii de euro, ai urmatoarele: - imitatia de lemn ordinara de pe usi si de pe bord. Imitatie de lemn precum in Fluence, nicidecum lemn cum am in Talisman. Mai rau e ca lemnul lor wannabe era imbracat in glossy si era super full de zgarieturi. Si multe, si mari, nene. Culoare deschisa, maronie, ca la mine; cum batea usor soarele spre ele, cum se vedeau miliardele de zgarieturi. Oribil - nici G30 nu are un burete in fetele de usi, plastic gol, gol ca la Megane 3, nici vorba sa fie imbracat frumos in material textil ca la Talisman. Tot plastic gol ordinar gasim si la spatile de depozitare de pe lateralele portbagajului, unde la Talisman avem material textil, nu cutii de plastic in care sa pui chestii si care sa ti se plimbe nebunesc pe acolo. Si in masina asta auzi tot inauntru caci insonorizarea f buna te face sa nu percepi multe, gen sunet motor, masini ce trec pe langa tine etc. - In afar' de buzunarul din fata de usa, nu ai unde sa arunci un ac. Cotiera e minuscula, pe consola mediana abia ai loc sa pui un telefon si sa arunci cheia. - Un punct surprinzator urat rau: suspensia tupaie fff nasol la gropi mici din asfalt. Cea a Talisman-ului se aude mai ales in Sport, cea de pe cinciar facea si in Comfort naspa. Dar la Talisman avem puncte spate semi-independenta, nu mult adorata independenta dea "beamve" Nu ma asteptam la asa ceva. - Plastice dure pe consola mediana sunt si la asta, diferenta e ca in zona superioara are un material cu niste cusaturi ce vrea sa arate a piele. - idrive e vraiste. Da, se misca bine, nu il penalizez ca nu are touch, insa iti ia o vesnicie sa gasesti ceva prin el. Fiecare meniu are zeci de submeniuri, nimic acolo nu e clar. Sigur, poate dupa o luna de interactionat si obisnuit cu el ii poti gasi chestiile intuitive dar, la prim contact, e muci. RLink il rupe si pe asta. - Masajul la scaune: la Talisman am 3 moduri - lombar, relaxing si tonic, fiecare cu 5 viteze si 5 intensitati. Mizeria de la beamve are un singur mod de lucru cu 3 trepte. Penibil. - la marsarier coboara doar oglinda din dreapta, pe cea din stanga nu o poti selecta. Pauza. Sigur, pe ici pe colo ai si elemente pozitive, gen insonorizare super, camere de luat vederi pe aripile fata si spate, vedere panoramica masina din satelit, cu un feature misto ce iti arata cat de mult poti deschide usile masinii tinand cont de pozitia ei si de ce se afla in jur, portbagaj ce are si inchidere electrica, inclusiv din miscarea piciorului si cam atat. Dinamic nu simti diferente intre un Talisman cu 4Control si un G30, amandoua stau la fel pe drum, amandoua au un usor ruliu in viraje. E clar ca seria 3 e mai mult driver's car decat 5. Normal, cu 262 de cai atingi alti timpi, insa nu e ca si cum ai fi incet cu un Talisman de 200 de cai. Pielea de pe volan e tot la fel,calitatea imbinarilor e la acelasi nivel, cutia ZF tot net inferior EDC reactioneaza, da o gramada de socuri si asta, iar intre Harman Kardon si Bose nu prea poti face diferentiere, amandoua percutand la fel de bine. Si am condus un G30 530xD full options, cu tot ce vrei pe ea. La o concluzie rece constati ca platesti 70+ de mii euro pentru marketing si brand, si mult prea putin pentru niste inovatii tehnologice sau calitate mai buna. Ba chiar ai si niste chestii de rahat, ce urla a lowcost, ce nu se preteaza intr-o astfel de masina. In trecut un e39 era in alta galaxie fata de competitia non - premium, azi lucrurile s-au schimbat mult. Producatorii premium au bagat cartea "sa luam ochii fraierilor cu chestii de prim contact, iar unde putem taiem nebuneste", iar unii dintre cei generali scot cate un produs varf de gama extrem de competitiv din toate punctele de vedere. Stiu, e greu pt unii sa accepte realitatea. Se vede ca e moarte clinica si la aria cu stiri dupa ce am postat ca Renault e al doilea fabricant auto din lume. Tot la fel de greu este si pentru unii sa-si accepte conditia, anume ca mereu isi vor permite doar masini SH, masini SH pe care mereu le vor raporta altora non premium noi si la care vor incerca, aproape disperat, sa le gaseasca justificari sau nod in papura. Asa ca e complet irelevant ca exista o promotie pe cel mai jos nivel de echipare de Talisman. O masina se simte cu adevarat cand o iei complet echipata, nicidecum cand o ai entry-level. Si, da, Talisman face banii. Cine a vrut masina asta, deja o are. Cine nu, multa sanatate! Pentru noi ce deja o detinem lucrurile sunt clare. Edited by adymateo, 29 April 2017 - 08:19. |
#1320
Posted 29 April 2017 - 09:07
Asa si una echipata cu motor decent e peste 30k de euro, pe cand noua Superb tot pe acolo bate dar cu ceva mai mult pedigree,noul Passat in dotare buna cu 2.0 TDI si DSG7 tot acolo este.Hai sa vad ce alege lumea,un producator ce a dat pana acum numai lowcost sau ceva dintr-un grup de renume.
|
#1321
Posted 29 April 2017 - 09:51
adymateo, on 29 aprilie 2017 - 08:14, said:
E vorba de versiunea cea mai praf, esti intr-o eroare grava. Inteleg supararea ta, dar Talisman este un produs ce-si merita toti banii. La 16 mii euro e o alegere excelenta si merita pretul cerut pentru ca Superb sau Mondeo sau Passat nu gasesti la 16 mii nici daca-l iei fara roti si fara volan. Asa ca repet ca sa se inteleaga, cine vrea un Talisman acum e ocazia, si la 16 mii euro e o oferta care poate luata in calcul si ce cei care vor marci mai bune. Attached FilesEdited by Kroghy, 29 April 2017 - 09:55. |
#1322
Posted 29 April 2017 - 10:22
Kroghy, on 29 aprilie 2017 - 09:51, said:
Nu sunt in nici o eroare grava. Uite poza de pe site. Talisman la 16 mii euro. Si nu stiu de unde ai scos-o ca sunt suparat. Sunt chiar bucuros ca Renault a ajuns la ceea ce am spus inca de acum un an. La 16 mii euro e o alegere excelenta si merita pretul cerut pentru ca Superb sau Mondeo sau Passat nu gasesti la 16 mii nici daca-l iei fara roti si fara volan. Asa ca repet ca sa se inteleaga, cine vrea un Talisman acum e ocazia, si la 16 mii euro e o oferta care poate luata in calcul si ce cei care vor marci mai bune. |
#1323
Posted 29 April 2017 - 11:49
Rambo ca fost sau actual popesor de lowcost Renault te inteleg, dar nu toata lumea are renault made in turcia care a taiat cam mult din original.
Dar totusi vorbeste ciuda din tine. Ti-a explicat mai sus cam ce gasesti la un pret de doua ori mai mare, la o masina a unui producator de renume cum il numesti tu. |
#1326
Posted 29 April 2017 - 15:10
Din cei 16 mii mai scade 3 mii TVA daca vrei sa ajungi la un cost de productie.
Edited by Kroghy, 29 April 2017 - 15:11. |
#1327
Posted 29 April 2017 - 15:15
Adica nu face profit? Minim 1000 de euro le ramane la fiecare masina, asta la versiunile inferioare.
Edited by farausername, 29 April 2017 - 15:16. |
#1328
Posted 29 April 2017 - 15:20
#1329
Posted 30 April 2017 - 00:15
Kroghy, on 29 aprilie 2017 - 09:51, said: Nu sunt in nici o eroare grava. Uite poza de pe site. Talisman la 16 mii euro. Si nu stiu de unde ai scos-o ca sunt suparat. Sunt chiar bucuros ca Renault a ajuns la ceea ce am spus inca de acum un an. La 16 mii euro e o alegere excelenta si merita pretul cerut pentru ca Superb sau Mondeo sau Passat nu gasesti la 16 mii nici daca-l iei fara roti si fara volan. Asa ca repet ca sa se inteleaga, cine vrea un Talisman acum e ocazia, si la 16 mii euro e o oferta care poate luata in calcul si ce cei care vor marci mai bune. La 16.000 un talisman e ok ca pret. E valoarea corecta. Aici trebuia sa se situeze si sa nu ravneasca la pret si calitate de passat sau superb, pt.ca vanzarile sunt perdante total. Dar 16.000 merge. ionut_ionut, on 29 aprilie 2017 - 15:20, said: Plimba ursul ! Vanzarile spun multe, esec total. Poate la 16.000 mai salveaza ceva din rusinea unui model total nou, dar nedorit de cumparatori. Mai bine ramanea acest model la stadiul de croissante si brânzică. Edited by Torquemada-666, 30 April 2017 - 00:17. |
|
#1330
Posted 30 April 2017 - 07:41
#1331
Posted 30 April 2017 - 07:44
Megane e 12 mii deci e loc destul incat sa nu se incalece ofertele.
Asta am scris inca de la inceput. Fiecare model sa fie la pretul clasei de mai jos de la concurenta. Talisman la pret de Golf, Megane la pret de Polo, Clio la pret de UP. Asta e singurul mod in care Renault poate concura. Attached FilesEdited by Kroghy, 30 April 2017 - 07:47. |
#1332
Posted 30 April 2017 - 08:12
Esti total pe langa, nimic surprinzator. Clio domina clasa, polo ar trebui sa se vanda la pret de Logan sa poata concura, sau sa mai gaseasca ceva stat cu presedinte neamt sa cumpere masini de politie. La fel , in clasa mica, renumitele nemtesti iau bataie de la masinile italiene si franceze. Si mai mai domina si la alte clase francezii, te las pe tine sa descoperi.
Talisman este o prezenta destul de deasa pe strazile noastre tinind cont ca romanii "respira nemteste". Imi place masina. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users