Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 

2015 Renault Talisman , inlocuitorul Lagunei si al Latitude-ului

- - - - -
  • Please log in to reply
1574 replies to this topic

#1297
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Eu spun doar ca te grabesti cu concluziil. Talisman e in urma tuturor celor amintiti de tine. Decembrie a fost doar o conjunctura favorabila pentru ei unde le-a luat fata la limita lui Mondeo si Insignia, in rest a fost in urma tuturor din topul ala
Ai rabdare macar pana in martie 2017, pentru ca o singura luna nu spune nimic.
Eu nu cred ca Talisman va face o mare bransa la vanzari si nu spun asta pentru ca ar fi o masina proasta, ci pentru ca cea mai importanta piata a lor, Franta, nu prea cumpara masini medii.
Pentru Reno e mult mai important Clio decat Talisman

#1298
adymateo

adymateo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 224
  • Înscris: 20.01.2014
De fapt habar n-ai de domeniul auto si de lume in general.

Talisman e cea mai importanta masina pentru Renault, iar in Franta e pe locul 1 in vanzari pe 2016. Cea mai importanta pentru ca au pus pe el tehnologiile cele mai moderne disponibile la ora actuala. 4 roti directoare au doar asa: Porsche 911, BMW G30 si Ferrari f12tdf. Repeta dupa mine: Porsche, Bmw, Ferrari si Renault! Asa cum am pus si pe alt topic, suspensia adaptiva este exact cea care se regaseste pe Seria 3, seria 4, CLS.
Iar in vanzari in Franta e no. 1 pentru ca nu exista alternativa reala comparabila, PSA e muci la nivel de tehnologie si inovatie, germanii au doar finantari bune si fiabilitate zero, japonezii sunt decenii in urma la interioare si motoare (inca au aspirate benzina iar Toyota vinde diesel-uril Bmw).

In al doilea rand, Talisman nu a fost gandit sa fie un record de vanzari mondial, e vandut in prezent peste cotele la care Renault estimase initial.

Stiu, e dauna totala pentru hateri succesul masinii, dar asta-i viata. Posted Image

LE: Vad ca mi-a fost stearsa postarea cu vanzarile Talisman si tehnologiile de pe el. Tare!

http://www.monroeint...products/cvsae/

Available Models
BMW – Adaptive M Suspension
1 series, 2 series Cabrio, 2 series Coupé, 3 series, 4 series, X3, X4

Mercedes-Benz
CLS – AIRMATIC, SLC – DYNAMIC SELECT

Renault – Multi-Sense® technology
Espace, Talisman

http://media.renault...x?mediaid=85882

RENAULT REPORTS BEST SALES RESULTS IN FIVE YEARS

Deci in 2016, odata cu lansarea Megane IV, Scenic, Talisman estate, au avut vanzarile cele mai bune din ultimii 5 ani.

http://media.renault...x?mediaid=85882

Talisman, released in 2016, has led the D segment since June. And sales of Espace, historic leader of the E segment, rose by 13%.

Lideri in clase in vanzari sunt Clio, Talisman si Espace.


Iar afirmatia cum ca alte masini frantuzesti sunt de fapt in topuri e cat se poate de mincinoasa si de stupida.

Renault brand number-two in Europe, while the Alliance is the number-two automotive group.

Renault e pe locul 2 in vanzari atat in Europa, cat si in lume la nivel de alianta. Nici vorba de PSA, Ford, Mazda si ce alte prostii mai viseaza unii.

Edited by adymateo, 04 February 2017 - 08:29.


#1299
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 adymateo, on 04 februarie 2017 - 08:19, said:

De fapt habar n-ai de domeniul auto si de lume in general.

Esti simpatic... Posted Image

 adymateo, on 04 februarie 2017 - 08:19, said:

Talisman e cea mai importanta masina pentru Renault, iar in Franta e pe locul 1 in vanzari pe 2016.
Esti cam inflacarat si foarte, foarte prost informat. Nu numai ca Talisman nu este nr. 1 in Franta la vanzari, dar nu este nici macar in primele 20. LOL
Talisman s-a vandut in toata lumea, in 2016, in doar 34.000 exemplare. Clio s-a vandut doar in Franta in peste 100.000 exemplare.
Talisman este lider in Franta doar in segmentul sau, adica intre masinile medii vandute in Franta

 adymateo, on 04 februarie 2017 - 08:19, said:

Cea mai importanta pentru ca au pus pe el tehnologiile cele mai moderne disponibile la ora actuala. 4 roti directoare au doar asa:
Porsche 911, BMW G30 si Ferrari f12tdf. Repeta dupa mine: Porsche, Bmw, Ferrari si Renault!
Rotile directoare de la Talisman sunt o cvasi-inutilitate.
Renault Talisman este singura masina medie din lumea civilizata care nu are o suspensie independenta. Eu nu cunosc vreun alt model european, nipon sau american care sa nu aiba suspensie independenta in aceasta clasa. Ei bine, an de an Renault isi rasfata clientii cu o suspensie de anii 60-80. Dar macar are roti directoare precum Porsche si Ferrari. Uite, am repetat dupa tine: Porsche si Ferrari LOL


 adymateo, on 04 februarie 2017 - 08:19, said:

PSA e muci la nivel de tehnologie si inovatie, germanii au doar finantari bune si fiabilitate zero, japonezii sunt decenii in urma la interioare si motoare (inca au aspirate benzina iar Toyota vinde diesel-uril Bmw).
PSA este cel mai inovativ grup francez si unul dintre cele mai prolifice din lume. De niponi, ce sa mai spun...? Pe lume nu exista decat Renault, nu-i asa?


 adymateo, on 04 februarie 2017 - 08:19, said:

Renault brand number-two in Europe, while the Alliance is the number-two automotive group.

Renault e pe locul 2 in vanzari atat in Europa, cat si in lume la nivel de alianta. Nici vorba de PSA, Ford, Mazda si ce alte prostii mai viseaza unii.
Stai la fel de prost si la limba engleza pe care ti-o antrenezi doar pe comunicatele Reno.
Traducerea la ceea ce scrie mai sus este ca marca Reno e nr. 2 in Europa, in timp ce alianta Reno-Nissan este tot pe 2 intre grupuri, ... tot in Europa, nicidecum in lume.
Doar ti-am zis ca esti simpatic... Posted Image
In lume topul arata asa: 1. VW, 2 Toyota, 3. GM, 4. Alianta Reno-Nissan (mult mai mult Nissan decat Reno Posted Image )

Edited by valitudor, 05 February 2017 - 00:06.


#1300
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Talisman nu are suspensie spate independenta? Wow, nu am stiut asta...chiar este un mare minus in clasa D.

#1301
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,576
  • Înscris: 05.11.2009
clientii nu par sa fie de acord cu asta, dovada ca se vinde foarte bine..

#1302
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Pe mine ma enerveaza trendul asta modern in care se pune accent pe luminite, gadget-uri (uneori inutile) in detrimentul tehnicii. Nu vorbesc de Talisman, ci in general de masinile aparute in ultimii ani la care pun faruri cu LED dar sunt mai slabe decat xenoanele adaptive, nu mai pun suspensie multilink ca si asa clientul nu observa dar iti pun luminite la interior si uita sa capitoneze capacul portbagajului, iti pun Android Auto sau Apple Car si la temperaturi de -10 grade sau peste+30 iti ingheata ecranul sistemului multimedia si iti spun ca trebuie sa faci update de soft,  iti pun sistem de parcare automata cand o camera video spate este mult mai utila....etc....etc...

#1303
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
Am vazut ca se compara Renault cu Porsche. Vreau doar sa va spun ca imi place Reno si mi-as dori ca Meganul meu vechi de 11 ani sa fie ca un Porsche. Chiar are o multime de dotari pe care le am si pe Porsche si de exemplu nu le am pe Mercedes. Deci Reno win. Totusi, cand ma sui in Megan, al naibii nu se simte ca un Porsche, orice as face.

#1304
vacaroz

vacaroz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 810
  • Înscris: 16.02.2008
@valitudor parca tot Renault in trecut a mai avut roti viratoare si pe spate si nu au fost mare scula de bascula...
si saab ul parca. intr un moment toti renuntase la ele

#1305
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Da, si modelul de top Laguna a avut 4Control in trecut.
4Control e o forma de a iesi in evidenta cu ceva in fata concurentei, fiind nevoiti sa faca alte compromisiuri prin alte parti. Mie compromisurile (suspensie spate semiindependenta, rezervor de clasa mica, de aprox 50 litri, costuri de exploatare, etc) mi se par mai importante decat cele 3-5% castigate la raza de bracaj. Dar fiecare cu preferintele sale...

#1306
jeblond

jeblond

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 13.12.2003
4control este chiar misto si functioneaza. Ca nu are suspensie independenta pe spate nu iti dai seama, la nici o masina nu iti dai seama decat daca o impingi la limita, iar Talisman nu e genul asta de masina, se bazeaza mai mult pe confort. Referitor la rezervor, ai mare dreptate...cred ca au vrut sa se laude cu portbagajul ala mare...eu as dona oricand 30 de l de portbagaj pentru a avea un rezervor de 70-80 de l.

#1307
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

 adymateo, on 04 februarie 2017 - 08:19, said:

Talisman e cea mai importanta masina pentru Renault, iar in Franta e pe locul 1 in vanzari pe 2016. Cea mai importanta pentru ca au pus pe el tehnologiile cele mai moderne disponibile la ora actuala. 4 roti directoare au doar asa: Porsche 911, BMW G30 si Ferrari f12tdf. Repeta dupa mine: Porsche, Bmw, Ferrari si Renault!

Alternative facts much?

https://en.wikipedia..._wheel_steering

Mai pune Audi, Infiniti (de unde vine probabil cel de pe Renault de fapt), Lexus...

#1308
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Da, corect! De-asta masinile din clasa medie sunt depasite de Talisman. Pentru ca la ele nu vireaza si rotile din spate. Posted Image Apropo, chestia asta o avea si SAAB 9-3 acum vreo 14-15 ani. O aveau si Mazda sau Toyota prin anii '80... Sa aduci o dotare cunoscuta de mai dine de 15-20...30 ani, intr-un anumit segment, nu se numeste inovatie. Se numeste preluare. E o mare diferenta.
A doua chestie, designul asta cu multe becuri, beculete, leduri si alte bla, blauri, este pentru ca Talisman e un produs global facut de Renault in colaborare cu Samsung Motors. Si practic trebuie sa prinda la public pe doua piete mari (Europa si Asia) cu perceptii foarte diferite, inclusiv in privinta designului. Cam asa fost si cu Koleos si Latitude. Si mare grija, ca modelele astea s-au vandut slab in Europa. Deci masina asta este si nu prea un Renault veritabil... precum Espace de exemplu.
Dar inca mai astept gama aia premium cu care Renault se lauda acum 2 ani. Ca Ford are in productie Vignale, iar ("habarnistii") de la PSA au gama DS.  
Si nu, nu am absolut nimic cu masina asta. Dar hai sa nu ne mintim singuri si sa ne imbatam cu apa rece ca masina asta "face si drege chestii spactaculoase si extraordinare". Ca Passat, Mondeo sau Mazda 6 sunt ceva mai sus. Astept raspunsul lui Opel.

Edited by LauCalin, 11 February 2017 - 11:01.


#1309
RamboX

RamboX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 02.04.2006
Talisman e ste exact ceea ce nu avea nevoie Renault,de ce?pai targhetul ei ca marca unde a excelat a fost chiar clasa medie spre saraca din Europa si mai nou  in Asia si  America de Sud,sa intri pe piata la un pret mare cu o masina ce nu exceleaza la nimic in competitie directa cu Superb,noul Passat,Insignia,A4 mai slab dotat si chiar 508 e sinucidere curata.Pai tu cand ai atatea bube in cap cu fiabilitatea iesi la bataie cu modele consacrate?va fi la fel ca si cu Latitude,Koleos,Velsatis...peste 35k de euro apar multe variante in clasa medie doar la europene sa nu zic de japoneze.Orice fan al marcii se inclina in fata unei Mazda 6 ca fiabilitate unde sigur nu cade cutia de viteze automata,unde nu se rupe distributia de la gheata,unde nu se schimba placutele de frana la 10k de km unde parbrizul nu crapa de la ger...e plin forumul marcii de astfel de pb.

Edited by RamboX, 12 February 2017 - 11:49.


#1310
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Rambo spune care sunt problemele cu fiabilitatea la mașinile dupa 2010 😊

#1311
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Mașina este chiar mișto! M-am dat cu una. La momentul actual nu cred că ar avea probleme de fiabilitate. Poate când l-au lansat dar mai toți constructorii dau cu mucii în fasole în primul an de fabricație. Este bine că e privit astfel dacă vrei să achiziționezi unul sh, îl iei mai ieftin. Problema este dacă vrei să îl vinzi!

#1312
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,576
  • Înscris: 05.11.2009

 LauCalin, on 11 februarie 2017 - 10:59, said:

Da, corect! De-asta masinile din clasa medie sunt depasite de Talisman. Pentru ca la ele nu vireaza si rotile din spate. Posted Image Apropo, chestia asta o avea si SAAB 9-3 acum vreo 14-15 ani. O aveau si Mazda sau Toyota prin anii '80... Sa aduci o dotare cunoscuta de mai dine de 15-20...30 ani, intr-un anumit segment, nu se numeste inovatie. Se numeste preluare. E o mare diferenta.
A doua chestie, designul asta cu multe becuri, beculete, leduri si alte bla, blauri, este pentru ca Talisman e un produs global facut de Renault in colaborare cu Samsung Motors. Si practic trebuie sa prinda la public pe doua piete mari (Europa si Asia) cu perceptii foarte diferite, inclusiv in privinta designului. Cam asa fost si cu Koleos si Latitude. Si mare grija, ca modelele astea s-au vandut slab in Europa. Deci masina asta este si nu prea un Renault veritabil... precum Espace de exemplu.
Dar inca mai astept gama aia premium cu care Renault se lauda acum 2 ani. Ca Ford are in productie Vignale, iar ("habarnistii") de la PSA au gama DS.  
Si nu, nu am absolut nimic cu masina asta. Dar hai sa nu ne mintim singuri si sa ne imbatam cu apa rece ca masina asta "face si drege chestii spactaculoase si extraordinare". Ca Passat, Mondeo sau Mazda 6 sunt ceva mai sus. Astept raspunsul lui Opel.
mondeo vignale e premium? :w00t:

#1313
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Eu zic ca da. Am condus asa ceva si am condus si un Talisman. Pe bord ai piele si imbinarile au cusatura. Si nu e piele gen Skoda Octavia. In plus, senzatia de A4 sau Seria 3 se simte mai mult intr-un Mondeo Vignale, fata de un Talisman. Dar chiar si asa, nu ma declar fan al nici uneia. :D

 RamboX, on 12 februarie 2017 - 11:41, said:

Talisman e ste exact ceea ce nu avea nevoie Renault,de ce?pai targhetul ei ca marca unde a excelat a fost chiar clasa medie spre saraca din Europa si mai nou  in Asia si  America de Sud,sa intri pe piata la un pret mare cu o masina ce nu exceleaza la nimic in competitie directa cu Superb,noul Passat,Insignia,A4 mai slab dotat si chiar 508 e sinucidere curata.Pai tu cand ai atatea bube in cap cu fiabilitatea iesi la bataie cu modele consacrate?va fi la fel ca si cu Latitude,Koleos,Velsatis...peste 35k de euro apar multe variante in clasa medie doar la europene sa nu zic de japoneze.Orice fan al marcii se inclina in fata unei Mazda 6 ca fiabilitate unde sigur nu cade cutia de viteze automata,unde nu se rupe distributia de la gheata,unde nu se schimba placutele de frana la 10k de km unde parbrizul nu crapa de la ger...e plin forumul marcii de astfel de pb.

Inteleg ce spui, dar hai totusi sa nu exageram. Un Passat configurat precum un Talisman e cu cateva mii de euro bune mai scump. Si te gandesti, decat sa dau atat pe un Passat, mai bine mai pun niste dotari misto pe Talisman. Mazda 6, desi este o masina foarte buna, este de ani buni pe piata. Se impune inevitabil un inlocuitor. Iar aia cu fiabilitatea e totusi relativa. Altfel marca asta trebuia interzisa, ca e prea proasta. Cunosc oameni cu Renault si de 10 ani, vreo 200000 de km, fara probleme grave sau mari, asa cum stiu posesori care pana la 80-100000 de km au avut probleme zdravene care au necesitat schimb de cutie de viteze, caseta de directie, probleme la sistemul de injectie etc.

#1314
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
http://carsalesbase....nault-talisman/

Talisman scade in vanzari cu peste 50%.
2256 in ianuarie, fata de 4693 in decembrie. Skoda Superb, tinta lui Talisman de la 6673 creste la 7410. De Passat nu se atinge cu peste 16.000 unitati, usor mai putin decat decembrie.
Vag creste per total de la 131.941 la 139.425 ca urmare a scandalului.
Cam multi ani au trecut de la lansarea lui Talisman, iar succesul e pe altundeva.
Renault scadere f.mare de la 111.883 la doar 73.593.

http://carsalesbase....a/skoda-superb/

Edited by Torquemada-666, 06 March 2017 - 10:53.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate