Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Citroen C4 sau Octavia 2?
Last Updated: Mar 21 2006 10:47, Started by
andrei11
, Jan 16 2006 15:56
·
0
#1
Posted 16 January 2006 - 15:56
Initial am mers pe prima varianta. Dar dupa ce am fost pe la dealerul Skoda si am testat noua octavia sunt in dilema mare. La fiecare masina am optat pentru motorul de 1.4 benzina (75cp la skoda si 90 la c4). De testat am testat octavia de 1.6 pt ca nu o aveau pe aia de 1.4 la teste. Stie cineva(preferabil din experienta) daca motorul de 1.4 e prea slab pt dimensiunile octaviei intr-o utilizare normala? Si daca se poate as vrea sa aflu cate ceva despre fiabilitatea fiecaruia si costuri de intretinere ca dupa dealeri a lor e tot timpul cea mai buna
Pretul lor cu toate taxele e de 13.750 C4 versiunea X +CD,CLIMA,GEAMURI ELECTRICE,VOPSEA METAL 14.500 Octavia 1.4 Ambiente cam la aceleasi dotari. Multumesc! |
#3
Posted 16 January 2006 - 16:22
Motorul de 1.4 este ffff mic pentru masina. O sa ai o masina puturoasa insa pentru oras cred ca te-ar multumi.
Eu am mers cu Octavia de 75CP cand imi cautam masina, si vreau sa zic ca intre ea si o supernova nu vedeam nici o diferenta la demaraje Strict privind din prisma motorizarilor eu as merge pe C4 fara nici un fel de discutii. Motorul de 90CP este chiar OK pentru un mers de 75-80% in oras. |
#4
Posted 16 January 2006 - 17:01
Si mie mi-a placut Skoda Octavia II, mai ales la interior, are ceva din calitatea sau cel putin designul nemtesc, pe cand C4 e clar o masina pentru "gusturi frantuzesti", la fel ca toate celelalte modele de la Citroen.
Totusi, judecand dupa motorizarea de 1,4L care suna cam asa in cifre: C4, 1,4i, 16V, 90Cp, 133Nm, 182Km/h vit.max. 12,8s 0-100Km/h Octavia II, 1,4L 75Cp, 126Nm, 170Km/h vit.max. 15,5s 0-100Km/h si Crash Test: Skoda Octavia II = 4 stele din 5 Citroen C4 = 5 stele din 5 raman la Citroen, mai ales ca si pretul e tot pt. C4. |
#6
Posted 16 January 2006 - 21:59
In loc sa iti iei clima+vopsea metalizata mai bine iti iei un motor calumea. C4 XT sau XL (nu stiu care e exact) cu motorul ala de 1,6 110 CP il iei cu 14500 DDP, iti spun din surse sigure. Daca nu crezi, da-mi un PM. 75CP la o masina compacta de generatie noua e prea putin, mai ales ca diferente la consum nu o sa fie.
Decat Octavia II cu motorul ala mai bine Octavia I cu motor mai mare. Mai poti incerca preturi la noua Astra (1500 EURO reducere), La 307 (1500 EURO reducere) sau la Megane. Megane 1,4 98 CP cu toate dotarile ajunge la max. 13000 DDP. |
#7
Posted 16 January 2006 - 22:22
Astra classic e o masina destul de invechita(modelul se fabrica fara imbunatatiri radicale cam din 1997). La fel mi se pare si octavia tour. Ceea de ce am nevoie e o masina mai "proaspata" si cu motor mic (dar nu exagerat de lenes). Nu sunt genul de sofer ce "omor" masina la viteza si performante. Tot de ce am nevoie este un demaraj si consum decent. La clima nu as renunta pentru nimic in lume(eventual am vrut climatronic dar nu se poate pe versiunea X). Cat despre Megane, am facut test drive si cu el dar e la ani lumina la capitolul finisari de c4. Daca stie cineva mai multe despre fiabilitatea acestor masini si costuri de intretinere i-as fi recunoscator!
Aaa, scuze am crezut ca vorbesti de classic, acum vad ca vorbeai de astra nou. Decizia e in proportie de 80%luata in favoarea lui c4. Si mie mi se par putini 75 cai la octavia 2. Iar Citroen c4 varianta sx cu motor 1.6i 16v, pretul cu vopsea metalizata e la exact 14.937euro si nu prea am cum sa ma intind pana la suma asta. Si asa(la versiunea X 13.700euro) am ajuns adaugand 700-1000 de la pretul unui megane, diferenta care mi se pare justificata, parerea mea. Stii niste preturi exacte la Astre new (care sa nu depaseasca valoarea c4-lui cu toate taxele) |
#8
Posted 16 January 2006 - 22:29
Din start iti spun ca sunt subiectiv pentru ca sunt fan Citroen. Dar Skoda din cate stiu este VW curat si ma gandesc ca la intretinere s-ar apropiade preturi de Volkswagen. Iar reviziile la VW nu sunt deloc ieftine!!
Parerea mea. |
#9
Posted 17 January 2006 - 03:03
skoda are cele mai mici preturi de intretinere din grupul VW daca nu ma insel si oricum sunt pe aproape de c4 !
la un c4 si matrix poate confirma din cate stiu de la un amic care detine un c4 prima revizie e c-am 3 mil deci nici mut nici putzin!! c4-ul se comporta superb pe strada l-am condus si am fost placut impresionat si motorul de 90 cai e bunicel ,mie unu mi-a placut mult cum se comporta ,directie precisa, supsensia un pic c-am tare dar comoda ,acum nu stiu la model in 4 usi...,nu am vaszut sa fii specificat! per ansamblu si as merge pe c4 pt ca motorul de 75 de cai zic ca e prea putzin pt skoda care e maricica! |
#10
Posted 17 January 2006 - 10:41
La service nu exceleaza niciuna, dar totusi cred ca Citroen are un +.
Acum imi vine im minte afirmatia unui amic: " Nu imi mai iau skoda in viata mea! (a avut 3 skode: 1- Fabia, 2- Octavia 1, 3 - Octavia2) "O sa imi aleg masina in funcvtie de service!" Si nu era vorba de costuri ci faptul cu ce parte a corpului esti tratat. Este adevarat ca si la citroen nu stai pe roze, dar macar esti tratat doar cu jumatate de parte dorsala nu cu intreg dosul |
|
#11
Posted 17 January 2006 - 12:00
@Andrei . Nu o sa gasesti nici o Astra la pret apropiat de C4, arunca o privire la Opel si vezi cam cat te ajunge.
Ca sa iti faci o idee, opel AstraII 1.6 105CP,clima,mp3,vopsea,senzori lumina/ploaie/electrocoroma/jenti pe 16/ Tamburi pe spate,geamuri manuale spate si cam atat a costat undeva pe la 16200-16300EUR. Si oricum motorul ala de 1.6 105CP e o mica gluma comparat cu cel de 90CP de pe Citroen. Marele dezavantaj fiind greutatea mare a masinii. Cat despre service, e o mare loterie, si acum la Citroen e mai naspa ca a ramas doar ATS-ul deci alta varianta nu mai ai. Insa ATS se bate cu pumnul in piept ca sunt pe drumul cel bun. Acum ramane de vazut! Edited by MATRIXU, 17 January 2006 - 12:01. |
#12
Posted 17 January 2006 - 13:29
Tocmai am citit pe un forum de Megane II impresii despre masina de la cei care o detin. M-am speriat cand am vazut ca TOTI se plangeau de "greieresi" prin bord si usi dupa nici 2000 KM parcursi. Ati auzit ceva asemanator si de c4? Din cate am vazut eu (am facut testdrive si cu megane2 si cu c4) la c4 nu se auzea absolut nimic si masina de test avea vreo 10.000km pe cand la megane am auzit niste "zdarnaieturi".
|
#13
Posted 17 January 2006 - 15:03
Greierasi o sa ii auzi, e cam imposibil sa nu apara, datorita drumurilor noastre ca in palma.
EU am la a mea 1 in spate si mai aveam 1 in usa din dreapta care s-a rezolvat in service. NU te gandi la greierasi cand iti iei masina sau nu departaja masinile in functie de greierasi, ca intr-un tarziu tot vor aparea in segmentul asta de masini.La unele mai repede, la altele mai tarziu, la unele mai putini la altele mai multi etc etc. |
#14
Posted 17 January 2006 - 15:40
merci de raspunsuri baieti. In mare parte mi s-a confirmat hotararea si in final cred ca o sa raman pe c4.
@MATRIXU Vad ca motorul tau e de 1.4 16v, exact ce intentionez eu sa cumpar, dar berlina. Imi poti spune ceva legat de consum. La megane2 de 1.6 115cai am citit pe forum de niste cifre astronomice. Ziceau baietii ca esti maestru daca scoti consum urban sub 10-11% si in carte zice de 8.8%. Mi se pare enorm 11% la un motor de 1.6 aspirat. Un var de-al meu are o Bora 1.8 Turbo la 150cai si computeru ii arata un consum de 11-12% in oras. |
#15
Posted 17 January 2006 - 18:11
consumul e undeva la 10 andrei!
iar la un motor de 1.6 scade nitel pt ca zic ca ala e mai ine proportionat pt greutata masinii! dar oricum tu cat vrei sa consume in frumosul bucuresti?ca mergi 2 m stop,accelerezi daca esti mai nervos nitel mai tare si iar stop si tot asa! cand mi-a dat prietenu asta al meu c4 zice da-i nitel sa vezi daca-ti place si cal pedala pleaca tare in 500m stop se pune ..frana plec iar inca 500 m iar stop!ajungeam la 100 si se punea stop! daca mergi ceva mai sportiv faci consum serios! daca vrei consum mic de ce nu iei disel? |
|
#16
Posted 17 January 2006 - 19:04
Consumul acum iarna se invarte pe undeva intre 10-11.5. Asta la cum merg eu, si nu merg agresiv pt ca nu am unde.
Partea proasta e ca fac drumuri cam scurte si d-aia consuma si mai mult. In vara imi lua 9-10. 10 cu aerul dat drumu'! Extraurban cel mai putin am scos 5.4, cel mai mult am scos 9.2(Bucuresti-Constanta) La un mers normal si cu benzina de 95 media e undeva la 6.5-7. Benzina de 98,99 consuma lejer cu ~1l in plus la 100km. Arunca o privire pe topicurile cu C4 daca vrei sa iti mai faci idei, ai acolo cam tot ce te intereseaza! Din prietenii care ii am cu motor de 1.6, le ia lejer 12-13 acum iarna. SI nu conduc prea agresiv!! Edited by MATRIXU, 17 January 2006 - 19:06. |
#17
Posted 18 January 2006 - 01:17
#18
Posted 18 January 2006 - 01:24
cand zici provincie la ce te referi? eu sunt din cluj si am fost la reprezentanta de aici. La c4 toata toata "reducerea" acordata a fost cd-playerul in valoare de vreo 300euro. Poti da eventual mai multe detalii despre dealerii "din provincie"? Merci
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users