Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dacia Solenza si Sandero
Last Updated: Oct 01 2015 11:01, Started by
popaandras3
, Jun 02 2015 17:25
·
0
#19
Posted 02 June 2015 - 19:46
Friskey, hai să nu confundăm fiabilitatea unui motor cu tot ce oferă o mașină. Faptul că motorul pornește la cheie și schimbă vitezele ca atunci când a ieșit de pe poarta fabricii nu pot compensa imposibilitatea utilizării banchetei spate decât în perioadele caniculare, în restul anului fiind permanent ude de la precipitații.
|
#20
Posted 02 June 2015 - 19:50
Friskey n-ai inteles, eu vorbesc de perioada imediat urmatoare in care Solenza s-a scos din productie (si nu o mai gaseai la niciun dealer!), nicidecum de periodata de inceput de productie. Tu vorbesti de cu totul si cu totul altceva.
http://autosworld.eu...fectul-solenza/ Quote
Prin anii 2004-2005, o masina Dacia Solenza ajunsese sa coste SH(second-Hand) mai mult decat o masina noua. A fost pentru prima data in istoria cand o masina de serie se vindea mai scump decat una de uzina(excluzand perioada comunista). Nici un analist nu a inteles din ce cauza se intampla acest lucru, mai ales ca in industria auto, o masina deja iesita pe poarta fabricii, ii scade pretul cu 20-25% si apoi cu fiecare an vechime cate 5-10% din valoare. Motivele se stiau foarte bine la acea vreme si erau cele expuse de mine mai sus. Edited by Cornel, 02 June 2015 - 19:54. |
#21
Posted 02 June 2015 - 20:00
Care sunt motivele? Sa nu imi spui ca motivele erau supra-aprecierea unor masini proaspat lansate, fara istoric real. Numai prostii apreciaza asa ceva.
Ma, acum si voi faceti litera de lege din tot ce au facut toti prostii care numai cativa ani mai tarziu (3-4) si-au dat pumni in coaie cand si-au vazut rapciugile luate la suprapret mancate de rugina si suspensii care cadeau ca mustele. Edited by Friskey, 02 June 2015 - 20:04. |
#22
Posted 02 June 2015 - 20:09
d4m4g3, on 02 iunie 2015 - 18:01, said:
Sunt fiabile si ieftin de intretinut, asadar masini OK pentru cei fara pretentii. Ele raman masini ani buni daca sunt intretinute si reparate. Daca sunt lasate la voia intamplarii, normal ca ruginesc, troncane, crapa, se pulverizeaza, transforma, etc. Evident, de ar fi de cumparat acum, Sandero ar fi optiunea pentru ca e mult mai noua si mai moderna tehnologic. Cat despre alte postari... Romanii tot romani. Toata Europa e super multumita si fericita ca exista Dacia (Logan), care este o masina ieftina si buna (in sensul ca-si face treaba, nu ca iti ofera optiuni de S-Class), numai noi nemultumiti. Evident, nu exista confortul sau dinamica gasita la alte marci, nu exista optiunile altor masini, dar este fix ce trebuie pentru multi. Si cu asta Dacia a reusit. La fel si Duster. E o masina 4x4 mai buna decat altele straine, usoara (avantaj mare), cu ceva dotari, care e mult mai ieftina si buna decat altele mult mai scumpe. Dar e bine ca le cumpara strainii. Nu prea le cumpara strainii la care te referi tu ci in mica masura strainii din tarile sarace stabiliti in tarile dezvoltate. Mergi in Germania, Italia, Olanda, etc. si uita-te cate Dacii vezi pe strada. Mai putine decat orice alta marca "obisnuita". Sa-mi spui si mie ce 4x4 "strain" e mai prost ca Dusterul, poate aflu ceva nou. Ca e mai usor, da, atata timp cat e o cutie pe roti. Dar deh, hau sa fim mandri cu masina nationala, ca e o capodopera. Numai nea nicu ne mai invata ca facem cele mai bune combina din lume (Gloria), cele mai bune tractoare (la Brasov) si alte brasoave d-astea. Cred ca mai corect ar fi sa ne vedem lungul nasului si anume ca da producem cea mai ieftina marca, dar in acelasi timp si cea mai proasta. Ceea ce insa e f. prost este ca are si raport calitate/pret mic in comparatie cu altele. Ia un Rapid sau 301 vs. Logan : diferenta mica la bani dar mare la calitate. |
#23
Posted 02 June 2015 - 20:54
Friskey, on 02 iunie 2015 - 20:00, said:
Care sunt motivele? Le-am scris un post mai sus daca ai bunavointa sa citesti si sa urmaresti firul logic Friskey, on 02 iunie 2015 - 20:00, said:
Sa nu imi spui ca motivele erau supra-aprecierea unor masini proaspat lansate Bre esti "turc" ??? Pricepi ca ma refer la perioada in care masina era deja SCOASA DIN PRODUCTIE ??? de unde intelegi tu ca e vorba de masina "proaspat lansata" ??? Inca odata poate pricepi: Solenza a fost produsa intre anii 2003-2005. Perioda de pret maxim (pret mai mare decat pretul de vanzare de noua) a fost in perioada 2005-2006 (dupa iesirea din productie si cand nu se mai gasea la niciun dealer) In 2005 masina avea o reputatie foarte buna! Tine cont ca termenul de comparatie era Dacia 1310 care inca se mai fabrica in 2004! Oi fi eu mai norocos da nu mi-am dat niciodata pumni in zona aia sensibila, uite o poza mai sus de anul trecut a masinii mele proprii si personale. Ti se pare ca e mancata de rugina ?. Te asigur ca nu s-a facut nicio interventie asupra caroseriei (vopsire, kituire). In plus in 11 ani de zile nu m-a lasat niciodata in drum si nici nu am pornit-o vreodata impinsa. Intotdeauna am spus ca in momentul in care ma va lasa in drum o voi schimba. Pana acum nu s-a intamplat niciodata si nu a fost menajata, a vazut multe drumuri forestiere, pietruite samd. E o masina care a costat la vremea ei ~5000E, ori la banii astia faptul ca atata timp de cand o am nu a trebuit sa ridic nici macar odata capota, sa ma scarpin dupa cefa si cu o cheie in mana sa ma gandesc: "Ba ce-o avea de data asta !?" ma face sa trag concluzia ca poate fi trecuta la categoria "masina fiabila". Nu imi trece prin cap sa compar vreodata masina asta cu masini produse "in tari cu apa calda". Nu exsita termen de comparatie cand vine vorba de dotari, confort, siguranta etc. Nu a fost o super masina dar nu a fost nici pe departe o catastrofa cum sugerezi tu Si ca sa inchei...pentru intiatorul topicului: Parerea mea ca Solenza a fost o masina fiabila si o spun din punctul de vedere al unuia care conduce una de ceva timp. Daca topicul a fost deschis in vederea achizitionarii uneia dintre cele 2 masini atunci fara discutie mergi pe Sandero, este o masina mai noua cu mult mai multe dotari, mult mai avansata tehnic (exp. ABS), mai sigura, etc. Edited by Cornel, 02 June 2015 - 21:12. |
#25
Posted 03 June 2015 - 22:33
In afara de motor, cutia de viteze si design, eu (dupa 3 beri) imi amintesc ca Solenza era o SuperNova cu design modificat, care la randul ei, avea aceiasi platforma tehnica de la Nova, inclusiv directie, suspensie, partea electrica etc. Practic, cand Renault a venit in Romania si s-a pus pe treaba, a inceput sa puna motorul de 1.4 75 CP + cutia in 5 trepte, pe SupeRNova, apoi pe Solenza, pana a aparut Loganul. Deci la baza Solenzei este un produs 100% romanesc, pe numele lui Dacia Nova. Na, uite ca a fost ceva si de acea Dacie. A contribuit la fiabilitatea Solenzei. )
|
#26
Posted 01 October 2015 - 11:01
Cornel, on 02 iunie 2015 - 19:30, said:
Loganul nou a debutat cu pret de 7-8000 Eur. Nu mai tin minte exact preturile dar oricum ceva de genul asta era: Loganul era cu 2-3k Euro mai scump. Astfel in anii 2005-2006 pentru romanul de rand cu punga mai subtire existau 2 variante: Logan nou de 7-8000 E sau Solenza SH veche de 1-2 ani care costa in jur de 5500E. E clar ca nu iti amintesti exact preturile. Eu am luat Logan in 2005 cu 8000€ dar am luat varianta Laureate cu motor de 1.6 care era o varianta de top. Mai era doar o varianta mai scumpa si care era undeva peste 9000. Varianta cheala si cu motor de 1.4 era cam 5500€ |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users