Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sisteme de supraveghere PNI - Pareri, Testare
Last Updated: Dec 22 2023 11:55, Started by
suport_PNI
, Apr 10 2015 10:34
·
19
#307
Posted 23 August 2017 - 12:56
suport_PNI, on 23 august 2017 - 12:06, said:
sergiubu - Denumirea fisierului, specificata de dumneavoastra este aceeasi cu ce avem noi. Nu putem garanta pentru continutul acestuia, si pentru procedura de upgrade. Garantam doar cand update-ul se face la noi in service. |
#308
Posted 24 August 2017 - 07:58
sergiubu - Cu riscul de a ma repeta, asteptam mesaj privat pentru a discuta mai multe detalii despre partea de firmware.
|
#309
Posted 25 August 2017 - 21:49
Dezamagit de PNI....mi se strica DVR-ul in post-garantie. ii contactez, imi spun un pret estimat al reparatiei. Le trimit DVR-ul si il repara in 5 zile. Deviz? aproape jumatate din cat au estimat. . Pai cum vine asta? )
Serios acum, vreau neaparat sa le multumesc celor de la PNI pentru rapiditatea cu care au rezolvat problema in postgarantie. Despre costuri...transportul tur-retur (normal) plus 30 de lei resoftarea. Nici nu ma asteptam sa fie atat de ok. In plus mi-au spus si ca HDD e defect (inca mai scria dar SMART-ul...atentiona). L-au resoftat.... Mai am inca de rezolvat problema cu aplicatia mobila.... |
#310
Posted 26 August 2017 - 06:38
#311
Posted 27 August 2017 - 16:31
Da, nefericita exprimarea. Ultimul "L-au resoftat" nu avea ce cauta in acel post.
Nu, se pare ca FW a avut o problema...s-a busit iar baietii l-au rescris. Am primit si garantie. Cu HDD nu aveau ce sa faca. El probabil ca inca scria, insa l-am bagat in CP, il detecta, tutol ok insa cand am citit smart-ul mi-am dat seama ca nu ami are viata lunga asa ca l-am schimbat. Oricum, HDD nu era nou, iar ceea ce am pus acum, este tot unul folosit....asa ca pierderea nu e prea mare. |
#312
Posted 07 September 2017 - 12:14
BUna , Am 2 camere IP PNI IP651W de care sint cam dezamagit . SInt puse pe un router TENDA si cam la o saptamana trebuie repornite altfel nu mai pot fi accesate din exterior. Le-am configurat sa imi trimita poze pe e-mail cind simt miscare si asa cam 7-10 zile merg fara probleme apoi se blocheaza. Partea proasta e ca nu pot sa ma duc acolo asa de des sa le resetez. AM pus o priza de aia cu programare si le-am pus o data pe zi sa se opreasca alimentarea dar am prelungit agonia cu maxim 1 saptamana.
Acum , asa in mod aleator, dupa ce priza mai taie alimentarea , mai trimit cite o poza pe mail apoi iar se blocheaza. |
#313
Posted 08 September 2017 - 08:08
Puteti trimite camerele spre diagnosticare completand pagina rma.pni.ro.
|
#314
Posted 21 September 2017 - 20:45
@PNI: de unde ar trebui sa descarc ultima versiune de soft pentru a permite vizualizarea camerelor de pe telefonul mobil android?
Verisiunea de pe CD nu functioneaza pe android 7 (se autentifica, insa nu afiseaza imaginile pe display-ul telefonului). Va multumesc frumos. |
#315
Posted 26 September 2017 - 19:37
Buna ziua. In urma cu 2/3 saptamani am cumparat de la EMag un kit de supraveghere ipmax2, nvr12ch, onvif, 2camere ip 720p. La prima proba l-am pornit fara probleme, fara sa-i fac nici o setare in prealabil. Dupa ce am montat camerele, cablurile si toate cele, cand am urmat instructiunile de configurare de pe pliant, cred ca am setat ceva parametrii incorecti deoarece nu vad camerele pe monitor ( apar ca nu ar fii configurate) Mentionez ca acestea sunt mufate corect atat la internet cat si la curent. Folosesc un rooter de la telekom.. nu cred ca ar fii o problema asta.
Multumesc |
#316
Posted 27 September 2017 - 16:49
Resetati si configurati din nou camerele in NVR . Verificati porturile LAN din Router-ul de Telekom ( cu un PC, sau laptop) , poate sunt destinate altor servicii cum sunt IP TV, etc.
|
|
#317
Posted 28 September 2017 - 18:00
suport_PNI, on 27 septembrie 2017 - 16:49, said:
Resetati si configurati din nou camerele in NVR . Verificati porturile LAN din Router-ul de Telekom ( cu un PC, sau laptop) , poate sunt destinate altor servicii cum sunt IP TV, etc. da.. problema a fost din roterul de le Telekom.. am cumparat un Switch si sa rezolvat problema.. acum as vrea sa stiu cum pot schimba parola la nvr si camere Multumesc |
#318
Posted 08 October 2017 - 14:57
Bună ziua tuturor. Am un DVR PNI 3708. Pare mai vechi, e luat în 2014 și chiar a costat o pălărie de bani la vremea respectivă. Despre ce este vorba: cum alimentez HDD-ul cade DVR-ul. Pare că dă în scurt. Rămâne doar ledul roșu aprins. La scoaterea alimentării hardului pleacă și sistemul. La început am avut un hard de desktop și a ținut peste 2 ani. L-am schimbat pentru aceeași problemă, întrerupea dvr-ul la alimentarea acestuia. Am cumpărat unul dedicat WD care după cinci luni a avut, ce să vezi, aceeași problemă. L-am predat la garanție și mi-am cumpărat altul, tot WD 1T. Surpriză. Aceeași problemă repetată. La introducerea mufei de alimentare a hardului, cade sistemul. Concluzia: hardurile n-au avut nimic. Întrebarea este dacă pot să-i fac ceva sau să-l dau drak și să-mi cumpăr altul. Necazul este că trebuie să schimb setările pe toate deviceurile de pe care accesam dvr-ul de la distanță și chiar mă înțelegeam bine cu acesta.
Mulțumesc celor care îmi va da o soluție corectă. |
#319
Posted 09 October 2017 - 07:51
Incearca sa schimbi alimentatorul.Fa o proba cu altul. Este posibil sa fie defect.
|
#320
Posted 10 October 2017 - 21:06
Si eu am avut probleme cu alimentatorul...aveam 12V dar nu mai aveam curent suficient....
|
#321
Posted 11 October 2017 - 17:33
Am pus provizoriu un alimentator de cameră de 1 A. Se pare că merge. O să cumpăr unul de 4 A așa cum este specificat pe cel original. Defectul nu este permanent și probabil tot timpul am avut probleme, dar am crezut că este ceva din placa dvr-ului. Vă mulțumesc pentru ajutor.
|
|
#322
Posted 13 October 2017 - 09:59
Salut!
Am achizitionat Kit-ul supraveghere video PNI House WiFi400 NVR si 4 camere wireless, 1.0MP Kitul contine tot ce este necesar pentru supravegherea unei case (NVR-ul, 4 camere wifi, dar care au si posibilitatea de a fi conectate pe cablu UTP, dibluri si holsuruburi, imbus pentru reglarea pozitiei camerelor). De asemenea, este foarte practic ca in pachet se gasesc si autocolante cu pozitia gaurilor pentru prinderea camerelor. Bineinteles ca o sa gasiti si manualul de utilizare in limba romana cat si CD-ul cu softurile necesare. Configurarea NVR-ului se face foarte usor, practic detectarea camerelor se face automat si poate fi pus imediat in "productie". Ramane de schimbat parola pentru user-ul admin si de facut setarile de timezone. Eventual partea de SMTP pentru a primi alerte pe mail. Imaginea afisata este foarte buna atat ziua, cat si noaptea, pe IR. Exista doua fluxuri pentru fiecare camera, unul principal de max. 1280x720 si unul secundar de max. 640x480 (ambele au framerate de max 30 cadre/sec). Este recomandat un HDD intern special pentru CCTV. HDD detectat trebuie initializat pentru a putea fi utilizat pentru inregistrare. NVR-ul poate capta semnal de la maxim noua camere simultan. Happy surveillance! |
#323
Posted 19 October 2017 - 20:34
Cine ma poate ajuta si pe mine cu o configurare la un router Telekom (speed port entry2) pt a putea vizualiza 2 camere de supraveghere ce le am montate in curte. Am ip fix, net adsl de viteza 4 MB , in mediul rural. A incercat fratemiu sa seteze routerul (are si el camere, la alt furnizor de net, si se pricepe) , insa a zis ca astia de le telekom au niste setari sau limitari ciudate, si nu a reusit.
|
#324
Posted 20 October 2017 - 14:37
daca mai ai instalat un router wireless pentru casa (la care conectezi smartphone, tableta), vorbeste la Telekom sa-ti configureze routerul lor in bridge-mode (transparent) si configurezi totul pe routerul tau: port-forwarding, remote-access (presupun ca sunt camere ip, cu web, ftp), etc. inclusiv autentificarea la ISP via ADSL (user+parola) trebuie facuta de pe routerul tau, daca echipamentul lor (ONT) devine 'transparent'
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users