Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sisteme de supraveghere PNI - Pareri, Testare
Last Updated: Dec 22 2023 11:55, Started by
suport_PNI
, Apr 10 2015 10:34
·
19
#289
Posted 17 July 2017 - 13:01
In mod normal orice echipament poate fi conectat direct la un PC in conditiile in care se seteaza aceeasi clasa de IP-uri, manual.
Rolul unui router este de a distriui internet la mai multe calculatoare dintr-o retea. Eventual alocandu-le automat IP-uri de clasa interna - daca reteaua nu este configurata manual. Retea locala se poate realiza fara router - conectand toate echpamentele intr-un switch. E posibil ca si in acest caz sa mearga alocand IP-uri manuale atat al PC cat si la DVR, iar al DVR sa fie setat ca Gateway PC-ul. O posibila problema la conectarea directa ar fi faptul ca pe vremuri ptr asa ceva se foloseau cabluri crosover daca imi aduc bien aminte, dar orice palca de retea sau echipament modern stie sa faca autonegociere si sa deteceetze tipul de cablu folosit sa se configureze el corect. |
#290
Posted 17 July 2017 - 13:21
Adevarat, de cand cu tehnologia asta moderna care face numai setari automate, am uitat ca pe vremuri acu 15 - 20 de ani faceam retele PC to PC direct prin cablu de retea.
|
#291
Posted 17 July 2017 - 19:04
eiffel, on 17 iulie 2017 - 13:01, said:
In mod normal orice echipament poate fi conectat direct la un PC in conditiile in care se seteaza aceeasi clasa de IP-uri, manual. Rolul unui router este de a distriui internet la mai multe calculatoare dintr-o retea. Eventual alocandu-le automat IP-uri de clasa interna - daca reteaua nu este configurata manual. Retea locala se poate realiza fara router - conectand toate echpamentele intr-un switch. E posibil ca si in acest caz sa mearga alocand IP-uri manuale atat al PC cat si la DVR, iar al DVR sa fie setat ca Gateway PC-ul. O posibila problema la conectarea directa ar fi faptul ca pe vremuri ptr asa ceva se foloseau cabluri crosover daca imi aduc bien aminte, dar orice palca de retea sau echipament modern stie sa faca autonegociere si sa deteceetze tipul de cablu folosit sa se configureze el corect. Poate acum afla si "suportul" tehnic de la PNI ca se poate... Edited by ripper, 17 July 2017 - 19:05. |
#292
Posted 18 July 2017 - 07:43
Noi ne ocupam de suport pentru sisteme de supraveghere, si utilizarea lor in conditii normale, in retele gata concepute, destinatie pentru care au si fost concepute de altfel. Partea de retelistica avansata, si de configurari rare, de exceptii, tine de alt domeniu de specialitate.
Pe partea de retelistica avansata, si exceptii de la utilizarea normala propun sa lasam si sa rugam oamenii care se ocupa de asta ( care au cursuri de administrare retea si experienta adecvata in domeniu, etc) sa ne ajute, si de la care putem invata si noi. Pe de alta parte ma bucur ca ati reusit configurarea, si va propun sa postati detaliat, link-ul cu tutorialul care l-ati urmarit in configurare, si detalii despre ce setari ati facut in DVR, si in PC. Sunt sigur ca vor fi de ajutor si altor utilizatori pe viitor. |
#293
Posted 18 July 2017 - 08:57
Nu am urmarit niciun tutorial, am facut exact ce mi-a spus eiffel.
|
#294
Posted 18 July 2017 - 20:23
Deci softul e groaznic. Pe langa traducerile execrabile, am stat jumatate de ora sa gasesc cum pot cauta o inregistrare de la o anumita ora pe o anume camera sa o pot downloada. Si tot n-am reusit.
|
#295
Posted 19 July 2017 - 07:41
Va putem ajuta cu un manual in limba romana pentru software-ul profesional universal extrem de avansat CMS.
Este adevarat ca pentru un incepator, meniul este complex, dar pana la a fi groaznic mai este mult. O persoana ce are dexeritate, experienta in operarea programelor in general se va acomoda destul de repede, cu putin ajutor si din consultarea manualelor aferente. Va recomand sa folositi software-ul in limba engleza, daca nu va descurcati cu varianta in limba romana ( sa nu uitam cat de bine ne-a prins windows in engleza) , deoarece este doar la inceput, si urmeaza a fi imbunatatita la versiunile urmatoare. As putea spune acelasi lucru despre traducerea celui mai raspandit sistem de operare , deoarece termenii suna extrem de ciudat . . . Dar mi-am dat seama ca e foarte dificil sa traduci niste termeni tehnici, datorita sensurilor multiple pe care le poate avea un cuvant din engleza in romana. Avem disponibile atat manualul in limba engleza pe CD-ul produsului pentru insusirea programului, pe care banuiesc ca le-ati studiat cu atentie, sau atasat un manual de ajutor in limba romana. Sper ca v-am putut fi de ajutor, si haideti sa fim mai pozitivi pe viitor, s-ar putea sa ajute mai mult decat credeti Attached Files |
#296
Posted 19 July 2017 - 08:01
suport_PNI, on 19 iulie 2017 - 07:41, said:
Va putem ajuta cu un manual in limba romana pentru software-ul profesional universal extrem de avansat CMS. Este adevarat ca pentru un incepator, meniul este complex, dar pana la a fi groaznic mai este mult. O persoana ce are dexeritate, experienta in operarea programelor in general se va acomoda destul de repede, cu putin ajutor si din consultarea manualelor aferente. Incepator? Asta de unde-ai mai scos-o? Am DVR-uri de 10 ani si nu uita ca eu stiam ca e posibil conectarea lor via LAN-placa retea si am si facut asta, ceea ce tu HABAR NU AVEAI. Deci mai usor cu caracterizarile... ca n-am dexteritate si experienta. Cand moderam eu aria Hardware pe forum, probabil nici nu stiai de Internet. Raspunsul e pe masura, desi ai impresia ca ai vorbit civilizat, m-ai scos din sarite! Si da, repet, soft-ul e o tampenie. Dupa ce-am postat aseara, mi-a dat de 2 ori crash. Camerele adaugate nu raman deloc salvate, trebuie sa le trag manual pe fiecare in fereastra la fiecare deschidere a programului, care deschidere o face dupa ce ma mai intreaba ceva exact ca la instalare si el stie ce face acolo. In romana s-a instalat singur, nu l-am setat eu asa. Eu nici telefonul, nici absolut nimic nu tin in romana de cand ma stiu. Iar ai jignit... Esti suport degeaba, apropo. M-ai ajutat cu un manual care oricum era in cutie si pe care nu le-am rasfoit niciodata, tocmai pentru ca sunt pentru incepatorii de care vorbesti. Edited by ripper, 19 July 2017 - 08:02. |
#297
Posted 19 July 2017 - 10:00
Am inteles: software-ul e de vina, pentru timpul pierdut, manualul este pentru incepatori, si nu merita citit, dumneavoastra sunteti suparat ca nu va ajutam in nici un fel.
Imi cer scuze daca sfaturile mele generale, v-au prejudiciat in vreun fel. Daca nu se aplica la dumneavoastra, va rog sa le treceti cu vederea, si sa nu le luati personal. Nu am de unde sa stiu nivelul dumneavoastra de experienta in anumite domenii ( retelistica, CCTV) si din acest motiv ma adresez, si ma voi adresa la modul general cu toate lumea. Poate ati pierdut mai bine de jumatate de ora cu un software pentru ca nu ati citit manualul de pe CD, in cutie? sau de pe pagina produsului? Din fericire, exista foarte multi colegi pe acest forum care au fost ajutati de sfaturile noastre, si care apreciaza prezenta noastra aici. Datorita lor suntem aici. Chiar si sfatul cu cititul manualului a fost de ajutor pentru unii: Nu le-a venit sa creada cate informati gasesc in ele, si cat de ajutatoare sunt . Avem echipe care muncesc la imbunatatirea lor continua, tocmai pentru ca nu s-a inventat produsul perfect. Eu personal citesc in mod repetat, manualele produselor vandute, si/sau achizionate , si recomand tuturos sa faca acest lucru, chiar daca, experienta si dexteritatea ma ajuta enorm sa ma descurc si fara ele, in anumite cazuri. Unde nu stim, invatam impreuna, fie de la colegi mai experimentati, care stiu mai multa retelistica ( recunosc ca nu sunt un Guru in retelistica ), si ne pot ajuta si aici pe un topic de CCTV. In 1998 am facut si eu retea PC to PC via LAN, si nu ma laud cu asta. Aici probabil e vina mea ca am uitat aceasta situatie, si modalitatea de conectare. De asta v-am indrumat catre un topic de retelistica, si conectarea a 2 dispozitive direct prin cablu de retea. General CMS este un software universal, compatibil si folosit de foarte multe modele de Sisteme de supraveghere cu IP, nu doar PNI . Crash nu mi-a dat niciodata, pe sutele de calculatoare pe care l-am instalat si folosit. Nu excludem, totusi, este o software, deci nu este infailibil. Imi cer scuze daca am fost Off topic, si in final propun sa incheiem aici discutiile off topic de genul: "ceea ce tu HABAR NU AVEAI" , "Esti suport degeaba", "probabil nici nu stiai de Internet" . Nu sunt in spiritul Softpedia, si nu cred ca ajuta pe cineva balacareala asta. Daca aveti sugestii de imbunatatire, le asteptam prezentate intr-o maniera constructiva. |
#298
Posted 05 August 2017 - 20:13
@ripper
Nu mai folosi interfata din limba romana a DVR-ului. Nu este prea reusita. Si chiar daca ar fi, tot ai avea probleme cu anumiti termeni. CMS e un soft ok, si sincer, fata de ce am mai vazut, este chiar profi. Nici mie nu mi-a crapat. Nu am niciun motiv sa le iau apararea celor de la PNI. Faptul ca nu te-ai gandit sa aloci un IP manual...e o scapare de-a ta. Oamenii, de regula, leaga DVR-ul la retea. Eu, orice echipament pe care il iau, il conectez direct la PC cu cablu straight. Dau manual un IP din clasa device-ului placii de baza a calculatorului, ma conectez la echipament, schimb IP-ul cu unul care ma intereseaza si gata. Pur si simplu metoda asta nu da gres. De ce sa te chinui altfel? Acum cateva saptamani am dat vna pe o camera PNI ca e instabila....Ei bine, nu stiu ce am facut sau nu am facut dar problema pare ca era de la mine. Totusi, eu vreau sa ridic o alta problema: softul pentru android: XMEye sau vMeyev2 (ambele de pe CD-ul dvr-ului sau al camerei). Am facut setarile corecte in router (CMS se conecteaza utilizand domeniul), totul ok. Softurile de pe mobil incearca sa se conecteze...daca gresesc parola, primesc mesaj de eroare. Daca o scriu corect, imi scrie connects successfully dar...atat...nu imi afiseaza nimic. Am mai avut astfel de probleme...uneori merge...uneori nu. In ultimultimp nu mai merge deloc. Ceva idei? Edited by joystick, 05 August 2017 - 20:39. |
|
#299
Posted 07 August 2017 - 08:06
Și revin cu o problena mai grava: am incercat redenumirea unei camere iar în acel moment nu am mai putut sa ma conectez deloc la aparat. Am incercat sa atasez un monitor... Device-ul porneste, apare sigla cu h264 iar apoi display-ul se face negru. Am scos hdd, am incercat o alta sursa... Nimic nou.
Ce credeti, poate fi reparat? Cam cât ar costa? |
#300
Posted 07 August 2017 - 09:11
E vorba de ptz720
Exista posibilitatea de buyback? Edited by joystick, 07 August 2017 - 09:15. |
#301
Posted 07 August 2017 - 09:35
joystick, on 05 august 2017 - 20:13, said:
@ripper Nu mai folosi interfata din limba romana a DVR-ului. Nu este prea reusita. Si chiar daca ar fi, tot ai avea probleme cu anumiti termeni. CMS e un soft ok, si sincer, fata de ce am mai vazut, este chiar profi. Nici mie nu mi-a crapat. Nu am niciun motiv sa le iau apararea celor de la PNI. Faptul ca nu te-ai gandit sa aloci un IP manual...e o scapare de-a ta. Oamenii, de regula, leaga DVR-ul la retea. Eu, orice echipament pe care il iau, il conectez direct la PC cu cablu straight. Dau manual un IP din clasa device-ului placii de baza a calculatorului, ma conectez la echipament, schimb IP-ul cu unul care ma intereseaza si gata. Pur si simplu metoda asta nu da gres. De ce sa te chinui altfel? Acum cateva saptamani am dat vna pe o camera PNI ca e instabila....Ei bine, nu stiu ce am facut sau nu am facut dar problema pare ca era de la mine. Totusi, eu vreau sa ridic o alta problema: softul pentru android: XMEye sau vMeyev2 (ambele de pe CD-ul dvr-ului sau al camerei). Am facut setarile corecte in router (CMS se conecteaza utilizand domeniul), totul ok. Softurile de pe mobil incearca sa se conecteze...daca gresesc parola, primesc mesaj de eroare. Daca o scriu corect, imi scrie connects successfully dar...atat...nu imi afiseaza nimic. Am mai avut astfel de probleme...uneori merge...uneori nu. In ultimultimp nu mai merge deloc. Ceva idei? Salut, pentru a functiona cum trebuie XMEye descarca o versiune mai noua din "Magazin play", nu-l intala pe cel de pe CD. O sa vezi ca dupa aceea iti functioneaza. Aceeasi problema am avut-o si eu. |
#302
Posted 07 August 2017 - 10:11
Mersi irinel. Din pacate acum a picat de tot nvr'ul. Sa vedem ce zic oamenii de la pni.
|
#303
Posted 07 August 2017 - 12:19
Salut,
E greu de spus ce s-a intamplat de la distanta, rog sa trimiteti NVR-ul cu incarcator si HDD inclus cu aplicatia care ofera transport gratuit www.rma.pni.ro Silviu Edited by suport_PNI, 07 August 2017 - 12:37. |
|
#304
Posted 19 August 2017 - 10:37
Buna ziua. Daca poate sa ma ajute cineva (stiu ca e o varianta mai veche) de firmawere pt. DVR / NVR PNI House PTZ720P - 4 canale IP 720P sau 4 canale analogice. Functioneaza ireprosabil, dar niciodata nu am reusit sa-i fac setarile de mail (am inteles ca e veche problema si ca se poate rezolva cu un update). Multumesc.
P.S: am incercat toate variantele posibile de combinatii mail/port, fara nici un succes. Edited by dragos_b1, 19 August 2017 - 10:39. |
#305
Posted 23 August 2017 - 11:45
Salut,
Am nevoie de ultimul firmware pentru PNI HOUSE IPMAX POE ONE sau o confirmare daca este acesta" NBD6904T-F_V4.02.R11.Nat.OnvifC.20160106_NT.bin". Multumesc anticipat. |
#306
Posted 23 August 2017 - 12:06
dragos_b1 - asteptam solicitarea dumneavoastra pe privat.
sergiubu - Denumirea fisierului, specificata de dumneavoastra este aceeasi cu ce avem noi. Nu putem garanta pentru continutul acestuia, si pentru procedura de upgrade. Garantam doar cand update-ul se face la noi in service. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users