Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

Gearbest.com - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
3814 replies to this topic

#1837
Demetrius22

Demetrius22

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 13.09.2008
Am comandat la Gearbest am ales ca trasportator Europe Express primesc mail ca nu imi pot trimite coletul decat prin DHL.
Plata comenzii prin Paypal 168$ cu 4,4 asigurare si 2,7 $ transport. Comanda au impartit-o in doua colete cu Awb-uri separate la zile diferite.
Le-am cerut factura si surpriza:  o factura cu 50$ iar alta cu 9$.
Daca ei cer extras de cont sau plata prin paypal, sau print screen de pe Gearbest nu bate cu factura trimisa.


DHL plateste datoria vamala in numele dvs., urmand ca dvs. sa platiti direct catre DHL

varianta2
Informatii privind obtinerea EORI gasiti pe site-ul http://www.customs.r...stoms/eori.aspx
Vama va poate solicita documente suplimentare in functie de continutul coletului.
Pentru orice alte informatii puteţi contacta Departamentul de Relaţii cu Clienţii la numarul de telefon
021 206 7 120 / 021 222 1 777.
Va multumim,
Echipa DHL Express
In aceasta varianta, va rugam sa ne furnizati:
1. Dovada de plata a marfii si a transportului la extern.
(Paypal, western union, extras de cont, aliexpress sau un
. print screen dupa site-ul de achizitie cu valoarea produsului)
2. Traducerea facturii corecte + conditia de livrare
mentionata pe factura si valoarea transportului.
3. Declaratia din atasament semnata.
4. Acordul “PoA PF” pentru plata comisionului DHL
semnat.


Ce intelegeti prin factura corecta?
Conditia de livrare?

#1838
gykanes

gykanes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,256
  • Înscris: 06.06.2010
Coletul meu a ajuns în tara de la 1 martie (comanda data pe 14 februarie) și de atunci încă sta în vama. Mama lor de idioți. Face 2 săptămâni din China și deja sunt aproape 4 săptămâni de când e în România în vama.

#1839
DjSmurfy

DjSmurfy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,159
  • Înscris: 04.05.2007

 Demetrius22, on 28 martie 2017 - 06:04, said:

Am comandat la Gearbest am ales ca trasportator Europe Express primesc mail ca nu imi pot trimite coletul decat prin DHL.
Plata comenzii prin Paypal 168$ cu 4,4 asigurare si 2,7 $ transport. Comanda au impartit-o in doua colete cu Awb-uri separate la zile diferite.
Le-am cerut factura si surpriza:  o factura cu 50$ iar alta cu 9$.
Daca ei cer extras de cont sau plata prin paypal, sau print screen de pe Gearbest nu bate cu factura trimisa.


DHL plateste datoria vamala in numele dvs., urmand ca dvs. sa platiti direct catre DHL

varianta2
Informatii privind obtinerea EORI gasiti pe site-ul http://www.customs.r...stoms/eori.aspx
Vama va poate solicita documente suplimentare in functie de continutul coletului.
Pentru orice alte informatii puteţi contacta Departamentul de Relaţii cu Clienţii la numarul de telefon
021 206 7 120 / 021 222 1 777.
Va multumim,
Echipa DHL Express
In aceasta varianta, va rugam sa ne furnizati:
1. Dovada de plata a marfii si a transportului la extern.
(Paypal, western union, extras de cont, aliexpress sau un
. print screen dupa site-ul de achizitie cu valoarea produsului)
2. Traducerea facturii corecte + conditia de livrare
mentionata pe factura si valoarea transportului.
3. Declaratia din atasament semnata.
4. Acordul “PoA PF” pentru plata comisionului DHL
semnat.


Ce intelegeti prin factura corecta?
Conditia de livrare?

eu am luat ceva din depozit UE si pe factura de pe site apare 20$ dar valoarea e mult mai mare :))

#1840
mariustotel

mariustotel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 551
  • Înscris: 11.12.2009

 RedLabel1, on 26 martie 2017 - 22:53, said:


Sa ne traiesti !!!!

Pune te rog un link cu magazinul de pe Ali care trimite cu Belgian Post ..... merci.
Oricum cred ca e stricata treaba si cu asta, de pe 23 a intepenit la "export hub".

#1841
DjSmurfy

DjSmurfy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,159
  • Înscris: 04.05.2007
Gata pe oneworld nu mai am ce vedea a fost trimis deja coletul din Ungaria....
27.03.2017 10:51
Acceptare de la expeditor
Hungary HU1005
27.03.2017 11:25
Primirea trimiterii la centrul de prelucrare a postei
Budapest
27.03.2017 11:25
Expedierea trimiterii in strainatate (Export)
Budapest

#1842
d0d00

d0d00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,198
  • Înscris: 06.05.2015
Liniște totala... Ce sa fac?

Attached Files



#1843
RedLabel1

RedLabel1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 318
  • Înscris: 31.10.2006

 d0d00, on 28 martie 2017 - 14:54, said:

Liniște totala... Ce sa fac?


NL14810847088309 Shipment Details
Electronic information,receive--07-Dec-2016 12:25 PM
Small package Center, receive--07-Dec-2016 02:25 PM
Parcel centre,sealing--07-Dec-2016 05:25 PM
Small package Center, left--07-Dec-2016 06:58 PM
Exchange Bureau, have been exported to open--09-Dec-2016 02:58 AM
Exchange Bureau, have been exported directly--09-Dec-2016 09:01 PM
Transit Center,left hand navigation--10-Dec-2016 02:35 AM
ROMANIA, Arrived --22-Dec-2016 02:35 AM
ROMANIA, the transfer of customs-- 22-Dec-2016 06:15 AM

Nu agita praful si pulberea din tara asta ... :))

#1844
gykanes

gykanes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,256
  • Înscris: 06.06.2010
Si eu care ma plang de la 1 martie!

#1845
cucuruc

cucuruc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 21.11.2012

 d0d00, on 28 martie 2017 - 14:54, said:

Liniște totala... Ce sa fac?
Nu esti singurul in aceasta situatie ,eu am unul din decembrie si 2 din februarie ,dupa care astept avizele,acum daca comand ceva platesc si nr de urmarire

#1846
oxus

oxus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 200
  • Înscris: 01.09.2003
Merita sa iau din depozitul EU? Scap de taxe? O sa ajunga la posta vamala sau de cartier? Mersi!

#1847
sebip

sebip

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 519
  • Înscris: 12.01.2005

 oxus, on 28 martie 2017 - 16:35, said:

Merita sa iau din depozitul EU? Scap de taxe? O sa ajunga la posta vamala sau de cartier? Mersi!
Dacă cauti un pic la fiecare câteva pagini o sa găsești raspunsul

#1848
oxus

oxus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 200
  • Înscris: 01.09.2003

 sebip, on 28 martie 2017 - 16:40, said:

Dacă cauti un pic la fiecare câteva pagini o sa găsești raspunsul
Mersi , insa acum chiar as avea nevoie de un raspuns direct.

#1849
sebip

sebip

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 519
  • Înscris: 12.01.2005
Nu ajunge la vama dacă e din UE. Ca timp e cam tot pe acolo

#1850
mihaisyblu

mihaisyblu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 27.11.2009
Salutari colegi de suferinta! Pana acum nu am solicitat vreun refound la Gearbest. Pe Aliexpress am solicitat de doua ori si am avut castig de cauza. Banii s-au intors la mine. Care ar fi procedura de refound pe Gearbest si e posibil sa faca figuri astia? Refound-ul il solicit saptamina viitoare pentru ca pachetul ,,trimis,, de ei pare ca nu ar fi fost trimis. Pare ca s-a pierdut pe drum intre Gearbest si NL Post. Am  poza facuta de ei la cantarire si ambalare dar conform traking number statusul a ramas neschimbat din data de ,,2017-02-07 10:00:00The item is pre-advised,, Deci cat de curind se fac doua luni de cand au ,,trimis,, coletul. Ceva experiente proprii cu refound la Gearbest ati avut? S-a rezolvat sau a trebuit sa apelati la PayPal? Multumesc anticipat pt. lamuriri.

#1851
retele

retele

    Acest etern fabulos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,788
  • Înscris: 29.04.2004
Nu "refound", ci "refund".

#1852
mihaisyblu

mihaisyblu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 27.11.2009
Da corect, retele. Mama ei de engleza. Engleza de ,,balta,, :-)

#1853
cucuruc

cucuruc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 21.11.2012
deschide ticket pe numarul comenzii ,in 24 de ore ar trebuii sa primesti un raspuns

#1854
giancarlo2

giancarlo2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 14.07.2008

 gykanes, on 28 martie 2017 - 15:18, said:

Si eu care ma plang de la 1 martie!
eu nu mai plang, am pierdut destul cu comenzile gearbest.. de la 2-3 comenzi (mici) sau chiar mai mult pe zi, am ajuns la 2-3 comenzi in 2 saptamani.. Stiu ca ei trimit marfa, nu am nici un dubiu, la untraked poti totusi sa vezi drumul ei pana ajunge la vama la noi si atat.. acolo se evapora.. gearbest nu e de vina, dar nici eu, ca nu am primit produsul.. in schimb nu prea primesc refundul decat 40% din ce am platit.. pe scurt, nu mai comand, ma orientez spre vanzatori din romania care se descurca si mai trimit cu posta romana oriunde in tara (unii fara taxe postale daca platesti in avans) , deci la produse sub 10 dolari chiar ies mai bine, am ce am comandat in 2-3 zile si nu ma doare capul ! GATA ! am pierdut bani destui din cauza POSTEI sau BSI  (Nu imi pasa a cui e vina) !

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate