Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Gearbest.com - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Oct 03 2021 21:10, Started by
Adm
, Mar 28 2015 20:08
·
0
#1837
Posted 28 March 2017 - 06:04
Am comandat la Gearbest am ales ca trasportator Europe Express primesc mail ca nu imi pot trimite coletul decat prin DHL.
Plata comenzii prin Paypal 168$ cu 4,4 asigurare si 2,7 $ transport. Comanda au impartit-o in doua colete cu Awb-uri separate la zile diferite. Le-am cerut factura si surpriza: o factura cu 50$ iar alta cu 9$. Daca ei cer extras de cont sau plata prin paypal, sau print screen de pe Gearbest nu bate cu factura trimisa. DHL plateste datoria vamala in numele dvs., urmand ca dvs. sa platiti direct catre DHL varianta2 Informatii privind obtinerea EORI gasiti pe site-ul http://www.customs.r...stoms/eori.aspx Vama va poate solicita documente suplimentare in functie de continutul coletului. Pentru orice alte informatii puteţi contacta Departamentul de Relaţii cu Clienţii la numarul de telefon 021 206 7 120 / 021 222 1 777. Va multumim, Echipa DHL Express In aceasta varianta, va rugam sa ne furnizati: 1. Dovada de plata a marfii si a transportului la extern. (Paypal, western union, extras de cont, aliexpress sau un . print screen dupa site-ul de achizitie cu valoarea produsului) 2. Traducerea facturii corecte + conditia de livrare mentionata pe factura si valoarea transportului. 3. Declaratia din atasament semnata. 4. Acordul “PoA PF” pentru plata comisionului DHL semnat. Ce intelegeti prin factura corecta? Conditia de livrare? |
#1838
Posted 28 March 2017 - 07:36
Coletul meu a ajuns în tara de la 1 martie (comanda data pe 14 februarie) și de atunci încă sta în vama. Mama lor de idioți. Face 2 săptămâni din China și deja sunt aproape 4 săptămâni de când e în România în vama.
|
#1839
Posted 28 March 2017 - 09:34
Demetrius22, on 28 martie 2017 - 06:04, said:
Am comandat la Gearbest am ales ca trasportator Europe Express primesc mail ca nu imi pot trimite coletul decat prin DHL. Plata comenzii prin Paypal 168$ cu 4,4 asigurare si 2,7 $ transport. Comanda au impartit-o in doua colete cu Awb-uri separate la zile diferite. Le-am cerut factura si surpriza: o factura cu 50$ iar alta cu 9$. Daca ei cer extras de cont sau plata prin paypal, sau print screen de pe Gearbest nu bate cu factura trimisa. DHL plateste datoria vamala in numele dvs., urmand ca dvs. sa platiti direct catre DHL varianta2 Informatii privind obtinerea EORI gasiti pe site-ul http://www.customs.r...stoms/eori.aspx Vama va poate solicita documente suplimentare in functie de continutul coletului. Pentru orice alte informatii puteţi contacta Departamentul de Relaţii cu Clienţii la numarul de telefon 021 206 7 120 / 021 222 1 777. Va multumim, Echipa DHL Express In aceasta varianta, va rugam sa ne furnizati: 1. Dovada de plata a marfii si a transportului la extern. (Paypal, western union, extras de cont, aliexpress sau un . print screen dupa site-ul de achizitie cu valoarea produsului) 2. Traducerea facturii corecte + conditia de livrare mentionata pe factura si valoarea transportului. 3. Declaratia din atasament semnata. 4. Acordul “PoA PF” pentru plata comisionului DHL semnat. Ce intelegeti prin factura corecta? Conditia de livrare? eu am luat ceva din depozit UE si pe factura de pe site apare 20$ dar valoarea e mult mai mare ) |
#1840
Posted 28 March 2017 - 09:36
#1841
Posted 28 March 2017 - 09:46
Gata pe oneworld nu mai am ce vedea a fost trimis deja coletul din Ungaria....
27.03.2017 10:51 Acceptare de la expeditor Hungary HU1005 27.03.2017 11:25 Primirea trimiterii la centrul de prelucrare a postei Budapest 27.03.2017 11:25 Expedierea trimiterii in strainatate (Export) Budapest |
#1843
Posted 28 March 2017 - 15:14
d0d00, on 28 martie 2017 - 14:54, said:
Liniște totala... Ce sa fac? NL14810847088309 Shipment Details Electronic information,receive--07-Dec-2016 12:25 PM Small package Center, receive--07-Dec-2016 02:25 PM Parcel centre,sealing--07-Dec-2016 05:25 PM Small package Center, left--07-Dec-2016 06:58 PM Exchange Bureau, have been exported to open--09-Dec-2016 02:58 AM Exchange Bureau, have been exported directly--09-Dec-2016 09:01 PM Transit Center,left hand navigation--10-Dec-2016 02:35 AM ROMANIA, Arrived --22-Dec-2016 02:35 AM ROMANIA, the transfer of customs-- 22-Dec-2016 06:15 AM Nu agita praful si pulberea din tara asta ... ) |
#1845
Posted 28 March 2017 - 15:19
#1846
Posted 28 March 2017 - 16:35
Merita sa iau din depozitul EU? Scap de taxe? O sa ajunga la posta vamala sau de cartier? Mersi!
|
|
#1847
Posted 28 March 2017 - 16:40
#1848
Posted 28 March 2017 - 16:48
#1849
Posted 28 March 2017 - 16:50
Nu ajunge la vama dacă e din UE. Ca timp e cam tot pe acolo
|
#1850
Posted 28 March 2017 - 18:18
Salutari colegi de suferinta! Pana acum nu am solicitat vreun refound la Gearbest. Pe Aliexpress am solicitat de doua ori si am avut castig de cauza. Banii s-au intors la mine. Care ar fi procedura de refound pe Gearbest si e posibil sa faca figuri astia? Refound-ul il solicit saptamina viitoare pentru ca pachetul ,,trimis,, de ei pare ca nu ar fi fost trimis. Pare ca s-a pierdut pe drum intre Gearbest si NL Post. Am poza facuta de ei la cantarire si ambalare dar conform traking number statusul a ramas neschimbat din data de ,,2017-02-07 10:00:00The item is pre-advised,, Deci cat de curind se fac doua luni de cand au ,,trimis,, coletul. Ceva experiente proprii cu refound la Gearbest ati avut? S-a rezolvat sau a trebuit sa apelati la PayPal? Multumesc anticipat pt. lamuriri.
|
#1852
Posted 28 March 2017 - 18:58
Da corect, retele. Mama ei de engleza. Engleza de ,,balta,, :-)
|
#1853
Posted 28 March 2017 - 19:34
deschide ticket pe numarul comenzii ,in 24 de ore ar trebuii sa primesti un raspuns
|
#1854
Posted 28 March 2017 - 20:31
gykanes, on 28 martie 2017 - 15:18, said:
Si eu care ma plang de la 1 martie! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users