Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...

w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...
 Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?

Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema
 Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul

Instagram - sunt eu batran, sau...

Regim utilizare HDD Ubuntu
 La mulți ani @yanni17!

La mulți ani @Kokoshmare!

Mai exista la voi in oras strandu...

Bon Jovi - Living Proof
 

Kuga Titanium 180cp TDCi

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
anduneovo

anduneovo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 20.04.2009
Salutare tuturor!

Dupa ce am citit in intregime cele doua postari ale lui Tyby (Kuga Mk1 -  136cp si New Kuga Mk2 - 163cp), am decis ca acest SUV este pentru mine.

Mentionez ca in momentul de fata detin un Focus Hatchback varianta Titanium cumparat de nou in Noiembrie 2013. Motorul ? 1.0 EcoBoost 125cp. De aceasta s-a indragostit rapid sotia mea, asa ca in ultima perioada imi e din ce in ce mai greu sa le despart...
Am studiat putin piata si, oricat de mult mi-as dori sa renunt la Ford, nu pot. Si asta nu pentru ca actualul Focus e al 3-lea (primul in 2006, al doilea in 2010), ci pentru ca pur si simplu Ford a evoluat foarte mult in ultimii ani si ofera cel mai bun raport calitate pret (parerea mea).
Am fost sapt trecuta la VW (sa vad Tiguan), la Hyundai (sa vad ix35), la Honda (sa vad CRV-ul) .. am trecut pana si la Dacia (sa vad NOUL Duster si sa imi ramana 8-10.000 euro in buzunar).
Pentru bugetul stabilit, nu intra in calcul masini premium (BMW, Audi, Mercedes) si nici Evoque (care, btw, arata bestial - mai ales facelift, dar si pretul e pe masura - 42.000 euro pentru motorul de 190 CP)

Revin la SUV-urile direct concurente cu KUGA, si voi prezenta minusurile:

1) Tiguan - motor EURO 5, lipsa keyless (se poate optional, contra cost), lipsa parbriz incalzit in pachet iarna (separat contra cost nu se poate pune), lipsa pachet SYNC (au o optiune..pregatire telefon, dar nu suna la 112 in caz de accident, doar auzi in boxe pers cu care vorbesti, daca vrei sa citesti mesajele tre sa iti pui RCD-510, optiune care costa, nu e standard), lipsa inchidere/deschidere portbagaj din buton (de gestul cu piciorul sub ea nu mai zic...e SF pt ei), si lipsurile pot continua, o sa ma opresc aici.

2) ix35 - m-a incantat mult mai mult decat Tiguan, si motorizarea diesel de 2.0L si 184 CP suna foarte bine, iar pretul bun si el (de la 30.000 pret de catalog, aveau oferta si o dadeau cu 26 si un pic). Cu toatea astea..parbrizul incalzit, SYNC, buton open/close pt bortbagaj...

3) Honda CR-V - 150 CP din motor de 2.2L ? si asta pe NOUL CR-V .. vechiul avea aceeasi cilindree si 110cp ? Posted Image
Sunt putin rautacios, stiu, dar tinand cont de faptul ca aceasta e motorizarea lor de TOP, consider ca in mom in care spui NOUL CR-V, te mai uiti si la concurentii de pe piata cand faci lista cu motorizari..si incerci si tu, nu?

4) Dacia Duster - am fost la acelasi dealer de la care am cumparat Loganul socrului meu acum 3 ani (Laureat 1.2 16v 75CP) si l-am asigurat ca masina e pe maini bune si am cel mai fericit socru. De SUV nu am vorbit nimic, pt ca am citit o brosura pana a terminat de vorbit cu un client ce venise inaintea mea, si am obs ca rezervorul e standard (de 40 litri) atat pe benzina cat si pe diesel. Cu asta cred ca am spus tot.

Asa ca am fost la reprezentanta Ford si am intrebat de noul KUGA. Vestea cea mare? In Decembrie 2014 au aparut motoarele EURO 6 pentru KUGA.
Astfel, motorul EURO 5 de 140 CP a fost inlocuit de cel de 150 CP, iar cel de 163 CP a fost inlocuit cu unul de 180 CP!

E si o promotie acum, pachetul Titanium e doar 250 euro (fata de 3000 euro - pret de catalog) iar Ford mai acorda reduceri bunicele in plus daca esti hotarat sa o cumperi.


Concluzia: Astept cu nerabdare sa inceapa programul RABLA 2015, sa valorific o Dacie 1310 din '93 (6.500 lei) si sa mai obtin si un discount suplimentar de 1.500 lei pentru motorizarea EURO 6 a noului KUGA.
(Daca avea si emisiile de CO2 <100g/km, mai primeam 1.500 lei reducere prin programul RABLA, dar la 400Nm si 180 CP, nu ai cum sa obtii 2 cifre langa gramele de CO2 Posted Image )

P.S. In postul urmator voi reveni cu configuratia aleasa (ma gandesc serios la varianta 180 CP) si detalii privind pretul de achizitie.

Edited by Tyby, 23 March 2015 - 12:00.


#2
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,151
  • Înscris: 10.07.2013
Este super ok Kuga Titanium, sa o folosesti cu placere.Posted Image

Edited by xmanyacs77, 23 March 2015 - 05:59.


#3
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
Anduneovo, baga mare! :)

PS: mergi pe 180, e mai ... potrivit! :peacefingers:

#4
epuru

epuru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,125
  • Înscris: 27.03.2007
Duster are rezervor de 50 litri, doar asa ca fapt divers.

#5
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

 anduneovo, on 23 martie 2015 - 05:26, said:

3) Honda CR-V - 150 CP din motor de 2.2L ? si asta pe NOUL CR-V .. vechiul avea aceeasi cilindree si 110cp ? Posted Image
Sunt putin rautacios, stiu, dar tinand cont de faptul ca aceasta e motorizarea lor de TOP, consider ca in mom in care spui NOUL CR-V, te mai uiti si la concurentii de pe piata cand faci lista cu motorizari..si incerci si tu, nu?

Nu stiu cit are motorul nou si mi-e lene sa caut, dar ala vechi are 150 de cai si ok, e mai putin fortat.

Nu am inteles daca ai masina deja in ograda sau e in intentia ta sa o cumperi.

#6
anduneovo

anduneovo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 20.04.2009
In ograda am acum Focus Hatchback varianta Titanium 1.0 EcoBoost 125cp si .. o dacie 1310 din '93 pe care doresc sa o valorific prin programul RABLA :)

Am intrat pe site si am inceput sa configurez noua KUGA. (Preturile sunt fara TVA)

- motorizare - 2.0 TDCi, 182 CP, 4WD, Start-Stop (25.444€)
- echipare    - Titanium
- vopsea      - Frozen White (201 €)

- optionale   - (3547€)

* Faruri Bi-Xenon (645€),
* Pachet Iarna, include scaune fata incalzite, parbriz incalzit cu sistem de spalare cu apa incalzita, spalator faruri (282€)
* Pachet Titanium, include sistem ''Keyless entry'' si sistem ''hands-free'' de deschidere automata a hayon-ului, sine plafon argintii, geamuri spate fumurii, sistem de asistenta la parcare, senzori de parcare fata si spate, oglinzi rabatabile electric, Radio CD SONY cu MP3, 4.2'' TFT display, display central TFT, 9 difuzoare, comenzi audio pe volan, BlueTooth/Voice control (limba engleza), USB, SYNC Gen 1 cu Sistem de asistenta in caz de urgenta (112) (2419€)

Un total de 28.991€. Pretul final cu tot cu TVA: 35.984€

Mentionez inca de la inceput ca pachetul Titanium Premium (ce include navigatie) nu il doresc deoarece folosesc google maps pe un iPad si am in abonament trafic de date inclus 2Gb pe care ii pot folosi si in afara, fara costuri suplimentare.
Are cineva idee daca
* Senzor de monitorizare a presiunii in pneuri (161€, fara TVA) merita sau e mai mare bataia de cap cu mesajele alea stresante din bord?
(am inteles de la o colega de munca - are noua Fiesta - ca ii apare mereu in bord martorul de presiune in pneuri pt ca are jantele de iarna si .. cumva.. senzorii de presiune sunt pe jantele de vara..si daca vrea sa scpae de mesaj trebuie sa isi puna senzori si pe jantele de tabla care la reprezentanta Ford costa 750 lei)

Ce parere aveti?

#7
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
E interesant ca au pus in sfarsit start-stop pe motorul diesel, in vara nu era inca disponibila optiunea.

Titanium Premium are in plus, din cate stiu eu, doar navigatia, cu ecran central de 5'' (fata de 4''), la o diferenta de pret de ~ 700 EUR. Greu de spus daca merita, luat la "bani marunti", insa este foarte comoda. Sunt un utilizator vechi de iGo, si nu plecam aproape niciodata la drum fara navigatie pornita. In ultimele luni nu am mai pornit iGo-ul decat la vreo 3 drumuri mai solicitante (conditii, zone ciudate), in rest navigatia masinii si-a facut cu brio treaba. In plus: tableta este destul de greu de folosit ca navigatie GPS in timp ce conduci, iar Google Maps inca are lipsuri majore pe partea de navigatie. Ca ultima remarca: ecranul ala de 4.2 mi s-a parut ciudat cand l-am vazut prima data (eram deja obisnuit cu al meu).

Pe cealalta parte, chinezii se tin bine, si au aparut cateva unitati custom pe configuratia masinii, cu ecrane de 7-8'' si cu indiscutabil mai multe optiuni decat sistemul OEM. Majoritatea mai ieftine sau cel mult apropiate de pretul OEM de mai sus.

Insa, dupa mai bine de 20.000 km, recomand cu multa caldura urmatoarele, pe langa ce ai configurat deja:

- Pachet Driver Assistant: include si pachetul iarna (impreuna cu Pachetul Bi-Xenon)
- Sistem Adaptative Cruise Control: cred ca este cel mai util pachet pe care l-am pus pe masina
- Roata de rezerva de dimensiuni reduse: nu te lasa in kit-ul de pana standard, vezi ce am patit eu cu Mk2!
- Garantie extinsa FordProtect flota 4 ani / 150.000 km (sau 5 ani / 100.000 km).

Pentru mai multe detalii referitor pachete - am scris pe topicul "care este".

Celelalte, la mine, au fost mai mult mofturi decat neaparat necesare:

- Sistem de Alarma cu senzori de perimetru: am vrut neaparat inchiderea dubla, pentru protectie suplimentara efractie.
- Pachet Tapiterie piele: am vrut incalzire si scaun reglabil electric, plus ca tapiteria combinata de pe Mk1 s-a dovedit a fi ceva mai putin rezistenta la murdarie in timp - partea fara piele.
- Lumina Ambientala: a intrat la gramada, pe principiul "unde merge mia .... "

Referitor la TPMS, vezi ce am scris pe topicul cu Mk2, in vreo 2 randuri. La mine chiar au functionat. Daca ii dadeam importanta si prima data, probabil nu ar fi fost nevoie sa schimb complet o anvelopa. Da, e recomandabil cate un set pe fiecare set de roti (iarna / vara) daca exista jante pentru ambele sezoane, este nerecomandabila mutarea lor de pe o janta pe alta, gurile rele spun ca sunt destul de sensibili constructiv.

Din cate stiu sistemul se poate dezactiva cu IDS / scule non-OEM (gen ELM387 custom).

Edited by Tyby, 23 July 2015 - 19:51.


#8
anduneovo

anduneovo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 20.04.2009
Salut tuturor!

Am fost zilele astea pe la diferiti dealeri si am mai cules informatii pe care le impartasesc cu voi:

1) Programul RABLA inca nu a inceput - era vorba sa inceapa pe 1 Martie. Toata luna Martie s-a vorbit ca o sa se inceapa pe 1 Aprilie :) Iata ca suntem in 3 Aprilie, si nici vorba de inceperea programului RABLA 2015.

Insa asta nu m-a impiedicat sa fac o configurare la Ford in showroom si sa nu constat ca

2) Daca te duci personal in showroom, obtii un discount considerabil fata de pretul de pe site! Astfel, scazand un tichet RABLA si faptul ca motorul e EURO 6 + cateva discount-uri din parte lor (ex: pachet Titanium la promotie, doar 250 euro fata de 3000) am ajuns cu pretul undeva la 29.000 euro, cu TVA.

Personal, il consider un pret cat de cat mai apropiat de realitate :)

Voi ce parere aveti? Merita sa incerc sa cer o oferta si la un dealer din afara Bucurestiului? Posted Image

#9
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,477
  • Înscris: 02.02.2007
Parca tyby a obținut niște super reduceri....

#10
pustiu_22

pustiu_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,050
  • Înscris: 19.01.2007
Chiar este recomandat! Un caz in familie, Skoda Octavia 2 cumparata din Buzau cu aprox. 600 e mai ieftina fata de ofertele din bucale - Avia, Porsche,  Brady!

#11
SIR

SIR

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,317
  • Înscris: 06.08.2005
CR-V ul dupa facelift are un 1.6 diesel biturbo cu 160CP si 350daNm, foarte civilizat ca si raport intre performante si taxe & consum. Plus o cutie automata cu 9 viteze, cam mult prea multe dar asta e. In schimb "vechiul" motor de 2.2 era superb ca si dinamica si rafinament, esta absolut singurul motor diesel care nu suna ca un diesel, nici macar la rece. Suna exact ca un benzinar civilizat (ca sunt si de-altele, de exemplu TSi-ul de 2 litri de la VW suna ingrozitor la rece), si asta e obtinuta printr-un foarte redus factor de compresie, de unde si performanta usor mai mica pe hartie. Ca in practica se duce masina la 180km/h chiar usor.

#12
z_e_n_i_t_h

z_e_n_i_t_h

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 419
  • Înscris: 24.10.2011
daca nu ai luat deja o decizie poti trece si pe la Suzuki sa vezi noua vitara

#13
anduneovo

anduneovo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 20.04.2009

 aandrei_24, on 04 aprilie 2015 - 11:42, said:

Parca tyby a obținut niște super reduceri....

Asa e, dar tot nu stim cu exactitate un pret final cu tot cu TVA (dupa toate reducerile oferite de dealer) :)

 SIR, on 04 aprilie 2015 - 13:50, said:

CR-V ul dupa facelift are un 1.6 diesel biturbo cu 160CP si 350daNm, foarte civilizat ca si raport intre performante si taxe & consum. Plus o cutie automata cu 9 viteze, cam mult prea multe dar asta e. In schimb "vechiul" motor de 2.2 era superb ca si dinamica si rafinament, esta absolut singurul motor diesel care nu suna ca un diesel, nici macar la rece. Suna exact ca un benzinar civilizat (ca sunt si de-altele, de exemplu TSi-ul de 2 litri de la VW suna ingrozitor la rece), si asta e obtinuta printr-un foarte redus factor de compresie, de unde si performanta usor mai mica pe hartie. Ca in practica se duce masina la 180km/h chiar usor.

Cred ca pe aceasta motorizare avem numai varianta 2WD din pacate...
Pe Honda as merge fara probleme (nasul meu are HONDA Civic varianta sport, pe banzina, si m-am plimbat cu ea Buc-Craiova dus intors si mi-a placut) daca mi-ar face o oferta cat de cat asemanatoare ca dotari si pret cu KUGA (adica as alege motorul ala diesel de 185 CP, chiar daca are 2.4 cilindreea). Chiar inainte de a scrie acest post am cerut o oferta pe mail la un dealer HONDA din Bucuresti...sa vedem ce imi raspunde :)

 z_e_n_i_t_h, on 04 aprilie 2015 - 21:05, said:

daca nu ai luat deja o decizie poti trece si pe la Suzuki sa vezi noua vitara

Am accesat link cu noua Vitara...e OK in principiu, doar ca nu prea am fost incantat de motor..cel mai potent Diesel e de 1600 cc cu 118 CP din ce am vazut eu acolo.. iar pentru 0-100km ii trebuie 12.4 sec.

#14
anduneovo

anduneovo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 20.04.2009
"Cred ca pe aceasta motorizare avem numai varianta 2WD din pacate..."

Scuze, rectific :)
Am sunat la Honda si au spus ca exista 1.6 Diesel cu 120 CP (doar 4x2) si 1.6 Diesel cu 160 CP (doar 4x4).

Cat despre motorul de 185 CP, e benzina si e doar in State cica...

#15
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
In loc de 41.800 EUR am platit 33.250 EUR (plus inca 200 EUR dupa, la "lamurirea" contractului de garantie extinsa).

#16
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Prețul unui Logan nou , reducere ! Bv

#17
anduneovo

anduneovo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 20.04.2009
Foarte bun discount-ul ! Peste 8000 euro .. nu ma asteptam. Stiu ca Ford face discounturi bune, dar acesta e clasat ca fiind FOARTE BUN :) Bravo, esti un norocos! Sau un foarte bun negociator :P

Eu am obtinut azi si oferta pentru Noul CR-V 2015 Diesel, 1600cc, (4x4), 160CP, cutie manuala in 6 trepte, echipare Lifestyle cu Navi.
Pret special: 35.340 EURO (cu TVA si un discount de 1800 euro, inclus.)

De aici am inteles ca se mai scad 1.450 euro, contravaloarea unui tichet REMAT.
Pret FINAL : 33.890 EURO, TVA inclus.

Apropo de RABLA 2015, am aflat ca au renuntat la eco-bonusul de 1.500 lei aferent motorului EURO 6, iar daca masina noua are emisii CO2 <100g/Km, in loc de 1.500 lei cat se laudau initial, acum valoreaza doar 750 lei.
Pacat...pentru populatia acestei tari nu sunt bani, sunt pt altii care nu se mai satura din furat acolo sus..

In fine..voiam sa atasez si o brosura format .pdf cu specificatiile si dotarile acestui CR-V 2015, dar nu pot (sau nu stiu eu sa pun) decat poze.

O sa fac eu un scurt comparativ intre cele doua SUV-uri:

KUGA Titanium (are in plus fata de CR-V)
- keyless, buton start-engine
- sistemul de urgenta in caz de impact (suna automat la 112)
- hayon actionat electric
- motor 2000 cc, cu 180CP (0-100 km in 9.2 sec, CR-V scoate 9.8 sec) ~ aici e putin de discutat...deoarece diferenta nu e asa mare...masele sunt diferite (1702kg KUGA / 1630kg CR-V) ~

CR-V Lifestyle (in plus fata de KUGA)
- Navigatie
- Camera de vedere pentru mersul inapoi cu ghidaj dinamic
- HSS (Highbeam Support System) + ACL (Active Cornering Light)
- Sistem de monitorizare a presiunii rotilor (in standard)
- Roata de rezerva de dimensiuni reduse (in standard)
- Jante pe 18" (in standard)
- Conectare dispozitiv audio auxiliar (HDMI + 2xUSB)
- Internet ? (nu sutn sigur, dar am vazut o poza cu pagina de pornire google pe ecranul navigatiei, nu stiu daca are internet, si nici prin ce se conecteaza la el)

Ce ziceti, care credeti ca merita?

#18
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
In afara de jante pe 18 (pe care le-am refuzat la configurare) si a optiunilor extra-media (2xUSB - eu am doar unul, si HDMI), restul optiunilor sunt prezente la mine, plus cate ceva extra (ACC, Blindspot assist, PowerShift, pachet piele, si inca vreo cateva nimicuri).

Ca dinamica: nu am mers decat cu versiunile anterioare de CR-V (cred ca pot spune cu toate) si dinamica (atat motor+cutie, cat si stabilitate) erau mult sub Kuga. Mi-e greu sa cred ca au reusit sa il aduca la un nivel peste Kuga pe cel nou.

So ...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate