Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cora și garanțiile reduse
Ultima postare: ian 30 2006 10:23, Inițiat de
retele
, nov 30 2005 16:52
·
0
#1
Publicat: 30 noiembrie 2005 - 16:52
mi-am luat și eu un aspirator de opt sute de mii din cora. toate bune și frumoase, l-am probat, merge, are un an garanție, sunt fericit.
ajung acasă, și constat că pe cutie nemțălăii scriau că dau 2 ani garanție!! (apropos, n-am văzut pe nicăieri scrisă proveniența produsului, deși am căutat cu lupa). citesc manualul de utilizare în vreo 14 limbi, dintre care și româna, și peste tot scria de garanție de 2 ani. mă rog, nu-s prea supărat, că oricum mai mult n-aveam pretenție, dar mi-am adus aminte că atunci când am luat aspiratorul, cineva în fața mea tocmai proba un calculator pc (o unitate centrală). la completarea garanției, omul observă că angajatul cora trece un an, cănd el știa de 2! (cred că scria pe cutia lui, și probabil și prin niște pliante). Angajatul l-a trimis la departamentul clienți dacă vrea să se certe cu cineva. deci, care ții la siguranța garanției, cască ochiu' bine când faci cumpărături pe-acolo. |
#2
Publicat: 30 noiembrie 2005 - 21:31
retele, on Nov 30 2005, 16:52, said: mi-am luat și eu un aspirator de opt sute de mii din cora. toate bune și frumoase, l-am probat, merge, are un an garanție, sunt fericit. ajung acasă, și constat că pe cutie nemțălăii scriau că dau 2 ani garanție!! (apropos, n-am văzut pe nicăieri scrisă proveniența produsului, deși am căutat cu lupa). citesc manualul de utilizare în vreo 14 limbi, dintre care și româna, și peste tot scria de garanție de 2 ani. mă rog, nu-s prea supărat, că oricum mai mult n-aveam pretenție, dar mi-am adus aminte că atunci când am luat aspiratorul, cineva în fața mea tocmai proba un calculator pc (o unitate centrală). la completarea garanției, omul observă că angajatul cora trece un an, cănd el știa de 2! (cred că scria pe cutia lui, și probabil și prin niște pliante). Angajatul l-a trimis la departamentul clienți dacă vrea să se certe cu cineva. deci, care ții la siguranța garanției, cască ochiu' bine când faci cumpărături pe-acolo. Dvd care mi l-am luat era stricat. Dupa 2 ore de stat la coada imi zice sa ma duc sa iau altul nu stiu de unde dracu si sa ma intorc inapoi sa mil probeze, am facut un scandal monstru m-am inervat deoarece in loc sa se duca iei ma trimit pe mine dupa 2 ore de stat la coada, pana la urma au venit cu altul si era si ala strict cand am vazut asta mi-am luat banii inapoi si am plecat acsa. |
#4
Publicat: 01 decembrie 2005 - 09:35
Si la televizoare e chestia asta.
Eu am vrut sa iau un TV Sony de la Domo / Altex si aveau 2 ani garantie. M-am dus la SonyCenter si mi-au dat 3 ani la tv si 2 ani la dvd. La Home Cinema , Panasonic mi-a dat 2 ani garantie. La magazinele astea gen Altex / Cora etc, era 1 an. Probabil pentru ca ei le cumpara si zac pe raft nu stiu cate luni pana le ia cineva. |
#6
Publicat: 28 decembrie 2005 - 02:19
Si mie mi-a lasat un gust amar Cora in ceea ce priveste garantia. Am cumparat o pereche de patine .Bineinteles ca am asteptat 20 de minute sa vina cineva la raion . Patinele nu aveau ambalaje, chei de reglare dar nici conditii de a le proba nu existau.
Le-am platit la casa apoi m=am dus la raionul de proba si garantii. La inceput mi-au zis ca nu de da garantie, apoi ca am doar 30 de zile pe baza bonului,apoi, cand am cerut sa vina un sef, mi-au oferit 6 luni, dar sa vin peste cateva zile ca nu aveau tipizate.Apoi , cand am cerut condica de reclamatii si am cerut sa vorbesc cu seful de tura, am primit 1 am garantie.ASTA DA NEGOCIERE, NU. |
#8
Publicat: 29 ianuarie 2006 - 14:59
gargarita, on Dec 28 2005, 02:19, said: Si mie mi-a lasat un gust amar Cora in ceea ce priveste garantia. Am cumparat o pereche de patine .Bineinteles ca am asteptat 20 de minute sa vina cineva la raion . Patinele nu aveau ambalaje, chei de reglare dar nici conditii de a le proba nu existau. Le-am platit la casa apoi m=am dus la raionul de proba si garantii. La inceput mi-au zis ca nu de da garantie, apoi ca am doar 30 de zile pe baza bonului,apoi, cand am cerut sa vina un sef, mi-au oferit 6 luni, dar sa vin peste cateva zile ca nu aveau tipizate.Apoi , cand am cerut condica de reclamatii si am cerut sa vorbesc cu seful de tura, am primit 1 am garantie.ASTA DA NEGOCIERE, NU. Idem pentru masinile de spalat. Eram convins ca voi primi garantie 10 ani la cuva si am primit 1 an... desigur, dupa ce m-am dus a doua oara pentru ca nu aveau tipizate de garantie, bata-le norocu' de tipizate. Si ma mai trimite sa-mi iau si cos din parcare. Am avut noroc ca nu am stat la coada fiind un produs fara proba. Dar noi suntem iertatori si ingaduitori, nu-i asa? Vive la France, sau cum s-o scri' ! |
#9
Publicat: 29 ianuarie 2006 - 18:49
hai ca va zic eu una si mai tare, dar din pacate f reala
m-a pus naiba sa iau calculator din metro, ca a gasit nevasta-mea o superofera, cu unitate, monitor, dar si birou si scaun ... si e rentabil tare Toate bune si frumoase, nu am mari probleme cu PC-ul, Doamne ajuta. Pentru ca, rasfoind ulterior cartea tehnica si certificatuld e garantie am vazut ca eventualele reparatii au loc NUMAI la sediul firmei respective... adica la Oradea judetul Bihor!!!!!!!!!!!!!! PS noi am luat calculatorul de la metro Constanta :lol: |
#10
Publicat: 30 ianuarie 2006 - 09:54
virgil67, on Jan 29 2006, 18:49, said: hai ca va zic eu una si mai tare, dar din pacate f reala m-a pus naiba sa iau calculator din metro, ca a gasit nevasta-mea o superofera, cu unitate, monitor, dar si birou si scaun ... si e rentabil tare Toate bune si frumoase, nu am mari probleme cu PC-ul, Doamne ajuta. Pentru ca, rasfoind ulterior cartea tehnica si certificatuld e garantie am vazut ca eventualele reparatii au loc NUMAI la sediul firmei respective... adica la Oradea judetul Bihor!!!!!!!!!!!!!! PS noi am luat calculatorul de la metro Constanta :lol: la firma ASUS S.R.L. ;) Am luat si eu un dvd writer de la metro constanta si tot acolo am garantia.Cica in caz de probleme il duc la ei si il trimit la oradea si se intoarce intr-o saptamana( oare?). |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi