Motosapa -partea a-II-a
#8641
Publicat: 30 martie 2016 - 13:50
Nu am zis ca e la fel .doar am vazut.si pentru cine vrea la bani putini este buna .
Editat de scaiba, 30 martie 2016 - 17:25.
|
#8643
Publicat: 30 martie 2016 - 19:08
eram pe telefon sefule .....nu stiu de ce dracu se dubleaza?!!!!!...scuze.da lasale si mata asa ca no fi foc.
mai pretini azi am dat cu o motosapa ...motocultor (ceo fi) ce este asa de grea ca nu o poti misca din loc ....am tras doi insi cu funii sa o dam afara din magazie ... motor de 14 cp diesel.3 rinduri de freze ...dar sigur mai trebuia sa mai aiba. daca la aia a mea trebuie sa o mai misc intrun anume fel sa intre in pamant ....la asta trebuie sa ai grija sa nu o scapi in pamant ca intra pina se pune pe burta si tragi de ea ca de un cal mort sa o scoti ...ca mansalierul nu il l-am gasit dar sigur are .dar ce vrei a fost prima mea intilnire cu asa ceva... ma lasat cu emotii... dar in 5 min i-am prins mersu ....mai nene are o forta !!!!,deci am bagato in aratura de toamna (cam moale),in pamint nearat ,in pamant batatorit cu radacini ...etc ,rupe mai deci nu se uita face o lucrare de ramai mut ..... sigur ii mai trebuie 2 rinduri de freze in fiecare parte. dar ce mai ...nu stiu ce sa zic. |
#8644
Publicat: 30 martie 2016 - 19:09
Am si eu o problema si poate ma poate ajuta cineva.Scuze de off-topic dar ma grabesc sa primesc raspunsuri.
Am o Dacie 1310 Li si am comandat ulei de motor Mobil Super 1000 X1, 15W40, 5L de la Emag si mi-au trimis varianta pe care scrie Mobil Super 1000 X1 DIESEL, 15W40, 5L Ei spun ca este bun si pentru motoarele pe benzina dar vreau sa fiu sigur ca nu se strica motorul. Si daca nu este bun acesta ce imi recomandati. Pretul nu prea conteaza. Mentionez ca vreau sa il folosesc si la motosapa Multumesc mult! |
#8646
Publicat: 30 martie 2016 - 19:34
astea sunt luate de pe site-ul lor
Compatibilitate: Benzina/Diesel Vascozitate:15W40 Capacitate (l):5 Tip ulei:Mineral Norme ACEA:ACEA A3/B3 Norme API:API SL/SJ API CF 15w40 folosesc la dacia mea de mult timp si asa scrie si in manual. La motosapa la fel scrie. Dar cei de la omac recomanda SAE 30 |
#8649
Publicat: 30 martie 2016 - 20:01
Tata a bagat in 10 ani cat a avut dacie, ceva ulei de petrom ro3 se numea mai baga ceva aditiv la conserva caspic oil schimb la 5000, amers motoru ala ceas mereu, inca exista masina aia in oras, la motor ca face mintenas 20 ani nu s a umblat. Am vazut pe tube un clip un maramuresan, roman sadea, intr un a4 mai vechi baga omu m40 romanesc cu interval de 5000 si il lauda ca fiind sigur necontrafacut. La auto am renuntat la marcile consacrate, folosesc eneos, cica se contrafac grupa mare astea de firma, o sa incerc la capra versiunea de moto 4t.
|
#8650
Publicat: 30 martie 2016 - 20:23
unic635, on 30 martie 2016 - 19:26, said:
Ce norma aceea specifica? Nu e cam gros 15? Nu ar trebui sa fie bai, stiu ca dieswlul are aditivi de curatare mai multi. Le:...sper sa nu iau papara... http://www.eco-metab...tim-o-eticheta/ Editat de gcom61, 30 martie 2016 - 20:25. |
|
#8651
Publicat: 30 martie 2016 - 20:53
Sileax::mai pretini azi am dat cu o motosapa ...motocultor (ceo fi) ce este asa de grea ca nu o poti misca din loc ....am tras doi insi cu funii sa o dam afara din magazie ...
motor de 14 cp diesel.3 rinduri de freze ...dar sigur mai trebuia sa mai aiba. daca la aia a mea trebuie sa o mai misc intrun anume fel sa intre in pamant ....la asta trebuie sa ai grija sa nu o scapi in pamant ca intra pina se pune pe burta si tragi de ea ca de un cal mort sa o scoti ...ca mansalierul nu il l-am gasit dar sigur are .dar ce vrei a fost prima mea intilnire cu asa ceva... ma lasat cu emotii... dar in 5 min i-am prins mersu ....mai nene are o forta !!!!,deci am bagato in aratura de toamna (cam moale),in pamint nearat ,in pamant batatorit cu radacini ...etc ,rupe mai deci nu se uita face o lucrare de ramai mut ..... Asta este diferenta de putere si greutate dintre un motocultor sh italian si ceea ce se produce in prezent in special 90% made in china.Fara nici o suparare pentru posesorii de motosape chinezesti,dar incercati macar odata un sh din asta si va convingeti. Editat de bebi2006bc, 30 martie 2016 - 21:03. |
#8653
Publicat: 30 martie 2016 - 21:14
Depinde ce faci cu ea si de bujet. Dupa mintea mea dieselul e pt cilindree mare si forta bruta, agica mii de cmc. Dar nah sunt multe pareri, pe ramura auto nu e flame mai mare ca bemzina vs diesel
Sh italiana vs chinezarie noua e ca logan nou vs auto second producator mai bine cotat si nu contesta nimeni superioritatea utilajelor second. Dar logic, cand un chinezoi decent , nou cu garantie e pana in 700 euro, si un second italian decent si si acela cu niste mii de ore, cu istoric greu verificabil cu service uri specializate aproape inexistente cu piese greu de gasit si pret dublu spre triplu.......sa mi fie cu iertare, ca de am teren mai mare de lucrat imi iau tractoras, pt gradini si 2 randuri de vie merge si chinezu. |
#8654
Publicat: 30 martie 2016 - 21:22
prof_silviu, on 30 martie 2016 - 19:34, said:
astea sunt luate de pe site-ul lor Compatibilitate: Benzina/Diesel Vascozitate:15W40 Capacitate (l):5 Tip ulei:Mineral Norme ACEA:ACEA A3/B3 Norme API:API SL/SJ API CF Altfel spus, chiar daca pe eticheta scrie diesel, faptul ca e compatibil api SL arata ca e foarte bun si la benzinare. |
#8655
Publicat: 30 martie 2016 - 21:35
bebi2006bc, on 30 martie 2016 - 20:53, said:
Sileax::mai pretini azi am dat cu o motosapa ...motocultor (ceo fi) ce este asa de grea ca nu o poti misca din loc ....am tras doi insi cu funii sa o dam afara din magazie ... motor de 14 cp diesel.3 rinduri de freze ...dar sigur mai trebuia sa mai aiba. daca la aia a mea trebuie sa o mai misc intrun anume fel sa intre in pamant ....la asta trebuie sa ai grija sa nu o scapi in pamant ca intra pina se pune pe burta si tragi de ea ca de un cal mort sa o scoti ...ca mansalierul nu il l-am gasit dar sigur are .dar ce vrei a fost prima mea intilnire cu asa ceva... ma lasat cu emotii... dar in 5 min i-am prins mersu ....mai nene are o forta !!!!,deci am bagato in aratura de toamna (cam moale),in pamint nearat ,in pamant batatorit cu radacini ...etc ,rupe mai deci nu se uita face o lucrare de ramai mut ..... Asta este diferenta de putere si greutate dintre un motocultor sh italian si ceea ce se produce in prezent in special 90% made in china.Fara nici o suparare pentru posesorii de motosape chinezesti,dar incercati macar odata un sh din asta si va convingeti. |
|
#8656
Publicat: 31 martie 2016 - 02:23
silesax, on 30 martie 2016 - 19:08, said:
am dat cu o motosapa ...motocultor (ceo fi) ce este asa de grea ca nu o poti misca din loc ....am tras doi insi cu funii sa o dam afara din magazie ... danut2016, on 30 martie 2016 - 19:58, said: cum sa ascut cutitele la motosapa |
#8657
Publicat: 31 martie 2016 - 03:20
Vecina mea lucrează în italia si a luato de acolo cu 500 euro .motosapa pare ca are o revizie facuta .
Asta este facuta sa dai în teren greu si suprafata mare . E de mentionat ca nu orcine o poate utiliza . Eu zic ca ideal ar fi sa ai si una dasta dar si una mica ca sa poti face treaba ca la carte . |
#8658
Publicat: 31 martie 2016 - 14:07
silesax, on 29 martie 2016 - 19:17, said:
Punei toate sapele ,el este greu si cu cîte sape i ai lasat nu o sa iti inainteze decit tras din fata de alta persoana . alexbjorg, on 29 martie 2016 - 19:53, said:
Ti-ai raspuns singur.Daca e prea moale,asta se intimpla.In general,in acest caz se cam hatine intr-o parte si alta pana iese din "groapa". Acea frana se regleaza a.i. daca este infipta in pamint pentru a-si indeplini rolul,acela de a infrina motosapa,motorul sa fie pe cit posibil in pozitie orizontala si nu aplecata in fata sau spate,in functie si de inaltimea ghidonului si a utilizatorului (acolo unde se poate) Ex.:Daca se doreste o frezare mai de suprafata,se lasa opritorul mai jos,a.i. daca opritorul este in pamint cam 10cm atunci motosapa este in pozitie orizontala si frezeaza mai la suprafata.Daca se adinceste se ridica un pic din ghidon in timpul frezarii pentru a da posibilitatea motosapei sa inainteze 10-15cm si iar se apasa in jos,deci totul e la simt. Daca pamintul e mai umed atunci e o problema pentru ca fiind destul de grea motosapa se adinceste mai repede decit crede utilizatorul si atunci trebuie ridcat-coborit ghidonul mult mai repede,ceea ce duce la un efort mai ridicat din partea utilizatorului,de unde si vorba de a sari peste supa direct la felul 2. Sper ca m-am facut inteles si sper ca nu am gresit (am uitat cum am frezat in toamna ,dar parca cu frana jos de tot ca sa intre adinc) unic635, on 29 martie 2016 - 20:11, said:
Opritoru e pt adancime si se regleaza si in functie de sol. Daca e ud oricum l ai da intra. Asa m am chinuit si eu pe teren ud, pune toate sapele sau macar 4, cu 3 dai doar unde nu intra, gen randuri de vie. Tre sa te inveti cu ea, sa stii cand sa o ridici, cum iti reglezi coarnele si sa pivotezi stanga dreapta. Personal primele mele manevrari s au soldat cu plate rupte, febra musculara si bataturi. Pot sa zic ca abia acum dupa 2 ani ca stiu cat de cat sa lucrez cu ea, nu te speria ca wu lucrez xu ea sin joi in paste, tata o manevreaza mai mult. Incearca cel mai bine usurel , neturata, daca te ia taras te lasi pe coarne sau mai ridici pintenu, adica sa vina mai pe spate, si cand da sa se afunde, fie ridici nitel de coarne fie pivotezi stanga dreapta. In teren nasol inveti sa o controlezi. Rabdare ca o sa va imprieteniti. Si daca tii la maini manusi, f bune sunt cele de ciclisti cu degete daiate si pernute de protectie. mcjohn, on 29 martie 2016 - 22:12, said:
Cum să mai înaintezi după ce l-ai băgat 30-40cm în pămînt ? De la bun început ține pintenul (sau bagă-l ) 10 cm în sol. Dacă ai impresia că prea te fugărește mai apeși pe coarne. Dacă începe să se afunde ridici iar. Uită-te aici la mîinile mele ! Sau aici, primul minut de funcționare în cazul meu. Spre exemplu în al doilea clip eu nu știam care este rostul pintenului. Cît despre vecinul din spatele meu , el nici nu-l folosea. O ținea din mîini ! (Are o Honda Dragon 5,5 CP .) Multumesc la toata lumea care m-a ajutat cu sfaturi. Problema era din cauza solului relativ mocirlos si a numarului mic de sape. Cred ca namila asta merge numai cu 5 sape. Sau o merge cu mai putine pe sol uscat. Timpul imi va spune. Avantajul enorm al acestui motocultor: diferentialul. Cu 5 freze cand ajung in capatul parcelei fac urmatoarea manevra: apas una din manetele diferentialului si se invarte numai o freza. Iar motocultorul cu toate cele 200 de kg SE INTOARCE SINGUR. Nici nu vreau sa ma gandesc cum l-as fi intors daca nu avea diferential. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi