Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...
 Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit
 I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 

Motosapa -partea a-II-a

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
8782 replies to this topic

#8641
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Nu am zis ca e la fel .doar am vazut.si pentru cine vrea la bani putini este buna .

Edited by scaiba, 30 March 2016 - 17:25.
Bre' silesax, mai editează si tu când dublezi postul, că mi-o ajunge si mie de câte ori fac asta pentru tine...Ai juma' de ora la dispozitie sa editezi, foloseste-o...


#8642
Marianmbw

Marianmbw

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 159
  • Înscris: 11.02.2013
La motosapele grele, pentru a freza pe teren prea umed și arat din toamnă, încercați să montați frezele invers și nu se va mai afunda în veci. Asta o faceți numai în caz de urgență, recomandarea mea este să lăsați să se mai ducă un pic umezeala din sol.

#8643
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
eram pe telefon sefule .....nu stiu de ce dracu se dubleaza?!!!!!...scuze.da lasale si mata asa ca no fi foc.
mai pretini azi am dat cu o motosapa ...motocultor (ceo fi) ce este asa de grea ca nu o poti misca din loc ....am tras doi insi cu funii sa o dam afara din magazie ...
motor de 14 cp diesel.3 rinduri de freze ...dar sigur mai trebuia sa mai aiba.
daca la aia a mea trebuie sa o mai misc intrun anume fel sa intre in pamant ....la asta trebuie sa ai grija sa nu o scapi in pamant ca intra pina se pune pe burta si tragi de ea ca de un cal mort sa o scoti ...ca mansalierul nu il l-am gasit dar sigur are .dar ce vrei a fost prima mea intilnire cu asa ceva...
ma lasat cu emotii...
dar in 5 min i-am prins mersu ....mai nene are o forta !!!!,deci am bagato in aratura de toamna (cam moale),in pamint nearat ,in pamant batatorit cu radacini ...etc ,rupe mai deci nu se uita face o lucrare de ramai mut .....
sigur ii mai trebuie 2 rinduri de freze in fiecare parte.
dar ce mai ...nu stiu ce sa zic.

#8644
prof_silviu

prof_silviu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 340
  • Înscris: 09.10.2009
Am si eu o problema si poate ma poate ajuta cineva.Scuze de off-topic dar ma grabesc sa primesc raspunsuri.
Am o Dacie 1310 Li si am comandat ulei de motor Mobil Super 1000 X1, 15W40, 5L de la Emag si mi-au trimis varianta pe care scrie Mobil Super 1000 X1 DIESEL, 15W40, 5L
Ei spun ca este bun si pentru motoarele pe benzina dar vreau sa fiu sigur ca nu se strica motorul.
Si daca nu este bun acesta ce imi recomandati. Pretul nu prea conteaza. Mentionez ca vreau sa il folosesc si la motosapa
Multumesc mult!

#8645
unic635

unic635

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,529
  • Înscris: 09.07.2013
Ce norma aceea specifica? Nu e cam gros 15? Nu ar trebui sa fie bai, stiu ca dieswlul are aditivi de curatare mai multi.

#8646
prof_silviu

prof_silviu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 340
  • Înscris: 09.10.2009
astea sunt luate de pe site-ul lor
Compatibilitate: Benzina/Diesel
Vascozitate:15W40
Capacitate (l):5
Tip ulei:Mineral
Norme ACEA:ACEA A3/B3
Norme API:API SL/SJ
API CF
15w40 folosesc la dacia mea de mult timp si asa scrie si in manual. La motosapa la fel scrie. Dar cei de la omac recomanda SAE 30

#8647
danut2016

danut2016

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 21.03.2016
cum sa ascut cutitele la motosapa

Edited by scaiba, 31 March 2016 - 20:50.


#8648
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
cu flexu .

#8649
unic635

unic635

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,529
  • Înscris: 09.07.2013
Tata a bagat in 10 ani cat a avut dacie, ceva ulei de petrom ro3 se numea mai baga ceva aditiv la conserva caspic oil schimb la 5000, amers motoru ala ceas mereu, inca exista masina aia in oras, la motor ca face mintenas 20 ani nu s a umblat. Am vazut pe tube un clip un maramuresan, roman sadea, intr un a4 mai vechi baga omu m40 romanesc cu interval de 5000 si il lauda ca fiind sigur necontrafacut. La auto am renuntat la marcile consacrate, folosesc eneos, cica se contrafac grupa mare astea de firma, o sa incerc la capra  versiunea de moto 4t.

#8650
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

 unic635, on 30 martie 2016 - 19:26, said:

Ce norma aceea specifica? Nu e cam gros 15? Nu ar trebui sa fie bai, stiu ca dieswlul are aditivi de curatare mai multi.
Cred ca am pus pe uleiuri motosape  un grafic... ce semnifica cifrele de dinainte de w...adica temperatura de congelare a uleiului...cele de dupa w...vascozitatea la o anumita temperatura...

Le:...sper sa nu iau papara...   http://www.eco-metab...tim-o-eticheta/

Edited by gcom61, 30 March 2016 - 20:25.


#8651
bebi2006bc

bebi2006bc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 02.04.2014
Sileax::mai pretini azi am dat cu o motosapa ...motocultor (ceo fi) ce este asa de grea ca nu o poti misca din loc ....am tras doi insi cu funii sa o dam afara din magazie ...
motor de 14 cp diesel.3 rinduri de freze ...dar sigur mai trebuia sa mai aiba.
daca la aia a mea trebuie sa o mai misc intrun anume fel sa intre in pamant ....la asta trebuie sa ai grija sa nu o scapi in pamant ca intra pina se pune pe burta si tragi de ea ca de un cal mort sa o scoti ...ca mansalierul nu il l-am gasit dar sigur are .dar ce vrei a fost prima mea intilnire cu asa ceva...
ma lasat cu emotii...
dar in 5 min i-am prins mersu ....mai nene are o forta !!!!,deci am bagato in aratura de toamna (cam moale),in pamint nearat ,in pamant batatorit cu radacini ...etc ,rupe mai deci nu se uita face o lucrare de ramai mut .....

Asta este diferenta de putere si greutate dintre un motocultor sh italian si ceea ce se produce in prezent in special 90% made in china.Fara nici o suparare pentru posesorii de motosape chinezesti,dar incercati macar odata un sh din asta si va convingeti.

Edited by bebi2006bc, 30 March 2016 - 21:03.


#8652
kpk1

kpk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,485
  • Înscris: 18.05.2004
La motosape care motorizare e de preferat, benzina sau diesel ?

#8653
unic635

unic635

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,529
  • Înscris: 09.07.2013
Depinde ce faci cu ea si de bujet. Dupa mintea mea dieselul e pt cilindree mare si forta bruta, agica mii de cmc. Dar nah sunt multe pareri, pe ramura auto nu e flame mai mare ca bemzina vs diesel

Sh italiana vs chinezarie noua e ca logan nou vs auto second producator mai bine cotat si nu contesta nimeni superioritatea utilajelor second. Dar logic, cand un chinezoi decent , nou cu garantie e pana in 700 euro, si un second italian decent si si acela cu niste mii de ore, cu istoric greu verificabil cu service uri specializate aproape inexistente cu piese greu de gasit si pret dublu spre triplu.......sa mi fie cu iertare, ca de am teren mai mare de lucrat imi iau tractoras, pt gradini si 2 randuri de vie merge si chinezu.

#8654
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003

 prof_silviu, on 30 martie 2016 - 19:34, said:

astea sunt luate de pe site-ul lor
Compatibilitate: Benzina/Diesel
Vascozitate:15W40
Capacitate (l):5
Tip ulei:Mineral
Norme ACEA:ACEA A3/B3
Norme API:API SL/SJ
API CF

Din cate stiu API Sx se refera la benzinare. Nivelul SL e scos undeva in anii 90-2000 cred, iar dacia nici nu visa la asa ulei bun. Cred ca-i nivelul maxim pe care il poate atinge un ulei mineral. Din cate stiu toate api SN sunt full syntetic iar de api SM nu prea am auzit.
Altfel spus, chiar daca pe eticheta scrie diesel, faptul ca e compatibil api SL arata ca e foarte bun si la benzinare.

#8655
vasile59

vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,608
  • Înscris: 23.09.2009

 bebi2006bc, on 30 martie 2016 - 20:53, said:

Sileax::mai pretini azi am dat cu o motosapa ...motocultor (ceo fi) ce este asa de grea ca nu o poti misca din loc ....am tras doi insi cu funii sa o dam afara din magazie ...
motor de 14 cp diesel.3 rinduri de freze ...dar sigur mai trebuia sa mai aiba.
daca la aia a mea trebuie sa o mai misc intrun anume fel sa intre in pamant ....la asta trebuie sa ai grija sa nu o scapi in pamant ca intra pina se pune pe burta si tragi de ea ca de un cal mort sa o scoti ...ca mansalierul nu il l-am gasit dar sigur are .dar ce vrei a fost prima mea intilnire cu asa ceva...
ma lasat cu emotii...
dar in 5 min i-am prins mersu ....mai nene are o forta !!!!,deci am bagato in aratura de toamna (cam moale),in pamint nearat ,in pamant batatorit cu radacini ...etc ,rupe mai deci nu se uita face o lucrare de ramai mut .....

Asta este diferenta de putere si greutate dintre un motocultor sh italian si ceea ce se produce in prezent in special 90% made in china.Fara nici o suparare pentru posesorii de motosape chinezesti,dar incercati macar odata un sh din asta si va convingeti.
Bebi nu te mai lauda ca, am inteles....Vezi ca sunt topicuri cu scule similare cu a ta.

#8656
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 05.02.2009

 silesax, on 30 martie 2016 - 19:08, said:

am dat cu o motosapa ...motocultor (ceo fi) ce este asa de grea ca nu o poti misca din loc ....am tras doi insi cu funii sa o dam afara din magazie ...
Asta e luată din Vădeni ?

 danut2016, on 30 martie 2016 - 19:58, said:

cum sa ascut cutitele la motosapa
Caută în urmă (dincolo, pe accesorii ). Sa tot discutat !

#8657
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Vecina mea lucrează în italia si a luato de acolo cu 500 euro .motosapa pare ca are o revizie facuta .
Asta este facuta sa dai în teren greu si suprafata mare .
E de mentionat ca nu orcine o poate utiliza .
Eu zic ca ideal ar fi sa ai si una dasta dar si una mica ca sa poti face treaba ca la carte .

#8658
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014

 silesax, on 29 martie 2016 - 19:17, said:

Punei toate sapele ,el este greu si cu cîte sape i ai lasat nu o sa iti inainteze decit tras din fata de alta persoana .

 alexbjorg, on 29 martie 2016 - 19:53, said:

Ti-ai raspuns singur.Daca e prea moale,asta se intimpla.In general,in acest caz se cam hatine intr-o parte si alta pana iese din "groapa".
Acea frana se regleaza a.i. daca este infipta in pamint pentru a-si indeplini rolul,acela de a infrina motosapa,motorul sa fie pe cit posibil in pozitie orizontala si nu aplecata in fata sau spate,in functie si de inaltimea ghidonului si a utilizatorului (acolo unde se poate)
Ex.:Daca se doreste o frezare mai de suprafata,se lasa opritorul mai jos,a.i. daca opritorul este in pamint cam 10cm atunci motosapa este in pozitie orizontala si frezeaza mai la suprafata.Daca se adinceste se ridica un pic din ghidon in timpul frezarii pentru a da posibilitatea motosapei sa inainteze 10-15cm si iar se apasa in jos,deci totul e la simt.
Daca pamintul e mai umed atunci e o problema pentru ca fiind destul de grea motosapa se adinceste mai repede decit crede utilizatorul si atunci trebuie ridcat-coborit ghidonul mult mai repede,ceea ce duce la un efort mai ridicat din partea utilizatorului,de unde si vorba de a sari peste supa direct la felul 2.
Sper ca m-am facut inteles si sper ca nu am gresit (am uitat cum am frezat in toamna Posted Image,dar parca cu frana jos de tot ca sa intre adinc)

 unic635, on 29 martie 2016 - 20:11, said:

Opritoru e pt adancime si se regleaza si in functie de sol. Daca e ud oricum l ai da intra. Asa m am chinuit si eu pe teren ud, pune toate sapele sau macar 4, cu 3 dai doar unde nu intra, gen randuri de vie. Tre sa te inveti cu ea, sa stii cand sa o ridici, cum iti reglezi coarnele si sa pivotezi stanga dreapta. Personal primele mele manevrari s au soldat cu plate rupte, febra musculara si bataturi. Pot sa zic ca abia acum dupa 2 ani ca stiu cat de cat sa lucrez cu ea, nu te speria ca wu lucrez xu ea sin joi in paste, tata o manevreaza mai mult. Incearca cel mai bine usurel , neturata, daca te ia taras te lasi pe coarne sau mai ridici pintenu, adica sa vina mai pe spate, si cand da sa se afunde, fie ridici nitel de coarne fie pivotezi stanga dreapta. In teren nasol inveti sa o controlezi. Rabdare ca o sa va imprieteniti. Si daca tii la maini manusi, f bune sunt cele de ciclisti cu degete daiate si pernute de protectie.

 mcjohn, on 29 martie 2016 - 22:12, said:

Cum să mai înaintezi după ce l-ai băgat 30-40cm în pămînt ?
De la bun început ține pintenul (sau bagă-l ) 10 cm în sol. Dacă ai impresia că prea te fugărește mai apeși pe coarne. Dacă începe să se afunde ridici iar. Uită-te aici la mîinile mele !
Sau aici, primul minut de funcționare în cazul meu.
Spre exemplu în al doilea clip eu nu știam care este rostul pintenului. Cît despre vecinul din spatele meu , el nici nu-l folosea. O ținea din mîini ! (Are o Honda Dragon 5,5 CP .)
Yuhuuu ... merge. Astazi am pus toate cele 5 freze. Adica exact cate a avut. Intre timp s-a mai uscat un pic pamantul si nu mai e asa mocirlos. Am bagat motocultorul si merge brici. Exact cum spunea cineva aici mai sus nu trebuie impins deloc, merge singur. Am lucrat cu acceleratia undeva la 1/3 (ca sa nu ma fugareasca) pintenul prima data reglat sus, la a doua trecere reglat la jumate si mergee. Cu toate cele 200 de kg ale lui (cel putin asa scrie in manual).
Multumesc la toata lumea care m-a ajutat cu sfaturi. Problema era din cauza solului relativ mocirlos si a numarului mic de sape. Cred ca namila asta merge numai cu 5 sape. Sau o merge cu mai putine pe sol uscat. Timpul imi va spune.

Avantajul enorm al acestui motocultor: diferentialul. Cu 5 freze cand ajung in capatul parcelei fac urmatoarea manevra: apas una din manetele diferentialului si se invarte numai o freza. Iar motocultorul cu toate cele 200 de kg SE INTOARCE SINGUR. Nici nu vreau sa ma gandesc cum l-as fi intors daca nu avea diferential.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate