Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Braila veche
Ultima postare: mai 17 2015 20:34, Inițiat de
Cristinabella
, ian 03 2013 18:32
·
0
#1
Publicat: 03 ianuarie 2013 - 18:32
Pacat ca multe cladiri minunate acum sunt lasate in "paragina" ... dar asa arata odata Braila : https://www.facebook...25888953&type=3
|
#4
Publicat: 04 ianuarie 2013 - 13:16
Blocuri s-au făcut pentru a contribui la modelarea "omului nou" (finisat de capitaliştii de carton de după 1989).
Tramvaie la Brăila în 1973: http://tramclub.org/...opic.php?t=5339 |
#5
Publicat: 07 ianuarie 2013 - 16:57
djl, on 04 ianuarie 2013 - 13:16, said:
Blocuri s-au făcut pentru a contribui la modelarea "omului nou" (finisat de capitaliştii de carton de după 1989). Tramvaie la Brăila în 1973: http://tramclub.org/...opic.php?t=5339 Multumesc din suflet pentru poze! |
#6
Publicat: 07 ianuarie 2013 - 17:08
Or fi fost frumoase cladirile vechi dar in toate tarile din lumea asta se darima sandramalele care nu au o valoare istorica si arhitectonica. Ce dracu, orice e vechi trebuie pastrat? Pai nu am fi avut Parisul de azi daca s-ar fi gindit asa.
In Bucuresti s-au darminat citeva cladiri si monumente istorice (o crima) dar si multe sandramale care nu erau decit niste WC-uri. |
#7
Publicat: 07 ianuarie 2013 - 17:29
Dacă ai bani, ia te uită ce am găsit pe okazii: http://www.okazii.ro...eanu-a117482287
Peste tot s-au dărâmat clădri frumoase! În Bucureşti şi Ploieşti a fost crimă. Iar unele din acele şandramale au fost clădiri frumoase, dar le-a distrus nepăsarea şi politica regimului comunist. Şi prefer o şandrama de centru, decât o cutie de beton sau de sticlă! |
#8
Publicat: 09 ianuarie 2013 - 12:02
#10
Publicat: 17 ianuarie 2013 - 15:00
În albumul "Imagini din România" (defapt "Images de Roumanie"), apărut la Ed. Merdiane din București în 1960 se găsesc 2 imagini cu Uzinele "Progresul" din Brăila (sau "Wielhem Pieck" - a fost primul și singurul președinte al R.D.G. între 1949 și 1960 - nu avea nici o putere reală).
Imagini din Romania (1960) - Braila, Uz. Wilhlem Pieck (Progresul) (1959).jpg 301,36K 13 download-uri Imagini din Romania (1960) - Braila, Uz. Wilhlem Pieck (Progresul), C.T.C. (1959).jpg 354,26K 14 download-uri |
|
#12
Publicat: 19 ianuarie 2013 - 11:24
djl, on 12 ianuarie 2013 - 16:22, said:
Nu mai ştiu ce în ziar am citit că străzile din Brăila erau dublate în trecut de străzi subterane sau că exista o reţea de "străzi" subterane. E adevărat? Da, este vorba de hrube, care acum sunt inchise... din pacate, dar se aude ca de anul asta, 2013, vor incepe sa le "renoveze" pentru turism... |
#13
Publicat: 25 ianuarie 2013 - 13:43
O super poveste... http://brailapebune....ila-partea-i-a/
|
#14
Publicat: 27 ianuarie 2013 - 01:04
Domnisoara care a pornit aceasta discutie fie este bolnava, fie este slab dotata intelectual.
In afara de link-uri catre un alt site nu prea vad nimic interesant in activitatea ei. Aici este aria de istorie si se discuta istorie, nu cancan-uri si nici povesti despre tramvaie vechi. Astept sa aduceti in discutie un subiect istoric serios legat de orasul respectiv. Daca initiatorea nu va fi in stare o sa il rog pe Luci sa ii inchida subiectul si sa o ii blocheze contul pe motiv de reclama. Din ce imi aduc aminte tot ea a mai adus in discutie si povestea unui golan numit Terente. O sa o rog sa ne spuna ce legaturi sunt intre Stefan cel Mare, Cuza Voda si orasul mai sus mentionat. |
#16
Publicat: 27 ianuarie 2013 - 11:56
djl, on 27 ianuarie 2013 - 02:47, said:
Nene, ce ai cu tramvaiele vechi? Musiu, nu cred ca este nevoie sa iti explic si tie ca istoria care se discuta pe arie este un pic diferita de micro-istoria tramvaiului. Cum ar fi daca maine am incepe sa discutam despre istoria polizorului primit mostenire de la bunicul ? Consideri ca obiectele sau lucrurile marunte au un impact atat de mare asupra omenirii, de-a lungul a sute de ani ? |
#17
Publicat: 27 ianuarie 2013 - 12:30
Da, unele obiecte mărunte au impact. Transporturile pot juca un rol important în istorie. Pot ajuta la câştigarea unui război, pot influenţa dezvoltarea unei regiuni sau structura unui oraş. Iar în România, transportul în comun este încă un actor principal în viaţa multor oraşe, chit că acum mulţi au maşină mică. Însăşi calitatea vehiculelor poate influenţa părerea asupra transportului în comun - de exemplu, poate vine repede tramvaiul, dar dacă vehiculele sunt proaste, poate unii dintre eventualii călători vor prefera maşina mică.
Şi alte obiecte "neînsemnate", precum telefonul pot fi factori de influenţă hotărâtori. De exemplu, Erich Honecker ar fi zis că dacă aveau est-germanii mai multe telefoane, poate nu mai ieşeau în stradă. Sau poate un asasin primeşte ordin să ucidă o persoană importantă, dar persoana cu pricina îşi schimbă traseul şi asasinul nu poate fi contactat! |
#18
Publicat: 30 ianuarie 2013 - 02:21
Despre istoria electrificării Jud. Brăila (până în 1950): http://forum.softped...6#entry12614868
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi