Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Deducere cheltuieli PFA
Ultima postare: nov 12 2019 09:02, Inițiat de
Bughy
, mai 04 2012 10:06
·
0
#92
Publicat: 27 iulie 2014 - 10:38
-Diana-, on 27 iulie 2014 - 10:36, said:
Mi-a trecut dupa ce am citit art 38 si a mai zis si colegu de patania aia cu 6.000 lei. i) cheltuielile efectuate pentru activitatea independentă, cât şi în scopul personal al contribuabilului sau asociaţilor sunt deductibile numai pentru partea de cheltuială care este aferentă activităţii independente; Spiritul e de aici: ART. 21 Cheltuieli (3) Următoarele cheltuieli au deductibilitate limitată: m) cheltuielile de funcţionare, întreţinere şi reparaţii aferente unui sediu aflat în locuinţa proprietate personală a unei persoane fizice, folosită şi în scop personal, deductibile în limita corespunzătoare suprafeţelor puse la dispoziţia societăţii în baza contractelor încheiate între părţi, în acest scop; Norme metodologice -Diana-, on 27 iulie 2014 - 10:36, said:
De ce nu iti pui PM? Editat de neagu_laurentiu, 27 iulie 2014 - 10:42. |
#93
Publicat: 27 iulie 2014 - 10:44
TVA n-am.
Daca te ajuta cu ceva la diagnostic clar, CAEN principal 7021 Consultanta in domeniul relatiilor publice si al comunicarii , sec 7022 Activ de consultanta in management , 7311 Activ ale agentiilor de publicitate, 8559 alte forme de invatamant> cursuri de verific a cunostintelor profesionale. Exact, cand intrebam de usa, la art 21 ma refeream si citisem pe nu stiu ce forum ca termopane, chestii etc sunt deductibile. Dar repet, da-o naibii de usa, mai bine fara nicio usa in casa decat cu ANAF-ul la mine sa ma streseze, ca asa e totul transparent maxim. |
#100
Publicat: 08 octombrie 2014 - 17:40
neagu_laurentiu, on 27 august 2014 - 19:02, said: Domnu' Laurentiu, nu pot sa va trimit PM Deci, vreau in curand ( 3 saptamani, maxim 25 de zile ) sa fac achizitia vietii mele E vorba de un laptop, valoare maricica ( 5500 cu tot cu inca o reducere ). Daca il achizitionez pe firma: platesc initial valoare integral, asteptand incheierea anului fiscal si deducerea TVA-ului din impozit? Cum e cu amortizarea? Cat timp? Pe lista, calculatoarele apar la 5-9 ani...ceea ce imi pare mult dpdv tehnlogic si al venitului generat ( teoretic). Sau, intra la calculatoare electronice si periferice, 2-4 ani? Cum e cu legalitatea, firma fiind in punctul A si eu la vreo 400 de kilometri Am tot stat si-am cochetat cu ideea cumpararii device-ului din US/ altundeva, dar am nevoie totusi urgent si tastatura romana ( deh... )... Deci, imi spui te rog, mura-n gura cum stau treburile astea economistico-mistice? |
|
#101
Publicat: 08 octombrie 2014 - 17:53
- daca esti platitor de TVA deduci cand esti impus la plata TVA (lunar ori trimestrial);
- importurile din UE sunt scutite de TVA daca-i trimiti furnizorului certificatul VAT; - amortizarea inseamna punerea treptata pe cheltuieli in functie de perioada din catalog. Sunt metode liniare/uniforme, degresve ori accelerate de calcul; - calculatoarele intre 2 si 4 ani. Editat de neagu_laurentiu, 08 octombrie 2014 - 17:54. |
#104
Publicat: 09 octombrie 2014 - 13:39
salutare, am o intrebare, o rugaminte pentru cei cu mai multa experienta in pfa.
vreau sa fac un mecenat/sponsorizare pentru un prieten care vrea sa scrie o carte. codul fiscal spune ca poate fi pana in 5% din baza de calcul. sa zicem ca baza de calcul pt impozitul pe venit este 10000 lei. deci am de dat la stat 16% - 1600 de lei. eu pot sa fac o sponsorizare maxima de 500 lei (5%) Intrebarea mea este - suma de 500 lei o scad din suma de 1600 lei? adica datorez impozit 1100 lei? nu gasesc astea foarte clar in normele metodologice din cfiscal. multumesc ! |
#105
Publicat: 09 octombrie 2014 - 14:11
(10000 - 500 ) x 16% platesti impozitul
FlorinCiolac, on 09 octombrie 2014 - 13:39, said:
nu gasesc astea foarte clar in normele metodologice din cfiscal. Editat de neagu_laurentiu, 09 octombrie 2014 - 14:12. |
|
#106
Publicat: 09 octombrie 2014 - 15:18
Am o schema simpla, zic eu care poate va ajuta la calculul impozitului:
Venituri minus Cheltuieli = a X 16% Venituri brute= incasari (valoarea facturilor) CASS 5.5%= incasari X 5.5%= b Cheltuieli = c Venit impozabil= incasari minus b minus c = n Impozit = n X 16% Formula de calcul este pt cei care au CIM in alta parte si nu platesc contributiile la pensii. Daca nu intelegeti ce am scris, incerc sa explic cu cuvinte. |
#107
Publicat: 09 octombrie 2014 - 15:24
-Diana-, on 09 octombrie 2014 - 15:18, said:
CASS 5.5%= incasari X 5.5%= b http://static.anaf.r...014.htm#a296e22 |
#108
Publicat: 09 octombrie 2014 - 15:28
Uf, m-ai dat peste cap acum. 2 zile m-am chinuit sa inteleg mecanismul ala, la matematica sunt praf, ca si la logica.
Modifici tu toata filozofia aia de mai sus, atunci, pt neinitiatii astia, ca mine? Multumim anticipat. Deci, trebuie batut contabilul care mi-a dat schema asta. Refa tu, te rog, schema corect, ca sa nu o ia cineva pe-a mea si gresita pe deasupra... |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi