Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Deducere cheltuieli PFA
Last Updated: Nov 12 2019 09:02, Started by
Bughy
, May 04 2012 10:06
·
0
#91
Posted 27 July 2014 - 10:36
De ce nu iti pui PM? O sa rog pe Admin sa iti puna PM cu forta, macar pt mine.
|
#92
Posted 27 July 2014 - 10:38
-Diana-, on 27 iulie 2014 - 10:36, said:
Mi-a trecut dupa ce am citit art 38 si a mai zis si colegu de patania aia cu 6.000 lei. i) cheltuielile efectuate pentru activitatea independentă, cât şi în scopul personal al contribuabilului sau asociaţilor sunt deductibile numai pentru partea de cheltuială care este aferentă activităţii independente; Spiritul e de aici: ART. 21 Cheltuieli (3) Următoarele cheltuieli au deductibilitate limitată: m) cheltuielile de funcţionare, întreţinere şi reparaţii aferente unui sediu aflat în locuinţa proprietate personală a unei persoane fizice, folosită şi în scop personal, deductibile în limita corespunzătoare suprafeţelor puse la dispoziţia societăţii în baza contractelor încheiate între părţi, în acest scop; Norme metodologice -Diana-, on 27 iulie 2014 - 10:36, said:
De ce nu iti pui PM? Edited by neagu_laurentiu, 27 July 2014 - 10:42. |
#93
Posted 27 July 2014 - 10:44
TVA n-am.
Daca te ajuta cu ceva la diagnostic clar, CAEN principal 7021 Consultanta in domeniul relatiilor publice si al comunicarii , sec 7022 Activ de consultanta in management , 7311 Activ ale agentiilor de publicitate, 8559 alte forme de invatamant> cursuri de verific a cunostintelor profesionale. Exact, cand intrebam de usa, la art 21 ma refeream si citisem pe nu stiu ce forum ca termopane, chestii etc sunt deductibile. Dar repet, da-o naibii de usa, mai bine fara nicio usa in casa decat cu ANAF-ul la mine sa ma streseze, ca asa e totul transparent maxim. |
#94
Posted 27 July 2014 - 10:45
Consultanta are conditii la SRL & 3% pe venit dar la PFA nu.
Cat timp ai activitatea acolo, ai contract de comodat te incadrezi in lege. Edited by neagu_laurentiu, 27 July 2014 - 10:46. |
#95
Posted 27 July 2014 - 10:49
Acum incep sa am dubii cu ce am completat la RC, pacat ca nu mi-am oprit o copie, insa 99% am completat activitati de birou.
Deci, in concluzie, mai trebuie sa ma duc la RC sa modific ceva in statut? |
#96
Posted 27 July 2014 - 10:51
Trebuia sa-ti dea copie dupa toate cererile, semnate si stampilate de ei. Cel putin la mine asa s-a intamplat.
E mai bine sa scoti povestea de la sediul clientului de la RC. Edited by neagu_laurentiu, 27 July 2014 - 10:51. |
#97
Posted 27 July 2014 - 10:54
Ok, asa am sa fac, mai ales ca activitatea prestata e si la el si la mine si in afara orasului, atat teroretic cat si practic.
Nu mi-a dat decat un biletel cu nr de inreg. si apoi cand am ridicat actele, actele firmei, nicio copie dupa ce am depus. |
#98
Posted 27 August 2014 - 18:54
Salut... sunt un pfa cu o intrebare
Folosesc un prepay de la vdf si as vrea sa decontez incarcarilr. Cum procedez, merg la ei sa ma inregistrez cu el pe pfa? cum fac rost de facturi? |
#99
Posted 27 August 2014 - 19:02
Cartela ar fi trebuit achizitionata pe PFA de la vanzator. Sau tu PF sa o vinzi/dai cu titlu gratuit PFA-ului cu un act. Apoi documentele de achizitie a bonurilor valorice se vor deduce.
Edited by neagu_laurentiu, 27 August 2014 - 19:03. |
#100
Posted 08 October 2014 - 17:40
neagu_laurentiu, on 27 august 2014 - 19:02, said: Domnu' Laurentiu, nu pot sa va trimit PM Deci, vreau in curand ( 3 saptamani, maxim 25 de zile ) sa fac achizitia vietii mele E vorba de un laptop, valoare maricica ( 5500 cu tot cu inca o reducere ). Daca il achizitionez pe firma: platesc initial valoare integral, asteptand incheierea anului fiscal si deducerea TVA-ului din impozit? Cum e cu amortizarea? Cat timp? Pe lista, calculatoarele apar la 5-9 ani...ceea ce imi pare mult dpdv tehnlogic si al venitului generat ( teoretic). Sau, intra la calculatoare electronice si periferice, 2-4 ani? Cum e cu legalitatea, firma fiind in punctul A si eu la vreo 400 de kilometri Am tot stat si-am cochetat cu ideea cumpararii device-ului din US/ altundeva, dar am nevoie totusi urgent si tastatura romana ( deh... )... Deci, imi spui te rog, mura-n gura cum stau treburile astea economistico-mistice? |
|
#101
Posted 08 October 2014 - 17:53
- daca esti platitor de TVA deduci cand esti impus la plata TVA (lunar ori trimestrial);
- importurile din UE sunt scutite de TVA daca-i trimiti furnizorului certificatul VAT; - amortizarea inseamna punerea treptata pe cheltuieli in functie de perioada din catalog. Sunt metode liniare/uniforme, degresve ori accelerate de calcul; - calculatoarele intre 2 si 4 ani. Edited by neagu_laurentiu, 08 October 2014 - 17:54. |
#102
Posted 08 October 2014 - 17:56
Esti Zen
Cat despre controlul organelor cu privire la mijloacele fixe, cum ii baiul? |
#103
Posted 08 October 2014 - 18:03
Pai nu le convine sa pui pe cheltuieli mai repede decat spune metoda. Tocmai de asta au dat-o, sa ai profit ceva mai mare acum sa platesti si taxe la stat. Asa ca-s atenti la cheltuieli.
|
#104
Posted 09 October 2014 - 13:39
salutare, am o intrebare, o rugaminte pentru cei cu mai multa experienta in pfa.
vreau sa fac un mecenat/sponsorizare pentru un prieten care vrea sa scrie o carte. codul fiscal spune ca poate fi pana in 5% din baza de calcul. sa zicem ca baza de calcul pt impozitul pe venit este 10000 lei. deci am de dat la stat 16% - 1600 de lei. eu pot sa fac o sponsorizare maxima de 500 lei (5%) Intrebarea mea este - suma de 500 lei o scad din suma de 1600 lei? adica datorez impozit 1100 lei? nu gasesc astea foarte clar in normele metodologice din cfiscal. multumesc ! |
#105
Posted 09 October 2014 - 14:11
(10000 - 500 ) x 16% platesti impozitul
FlorinCiolac, on 09 octombrie 2014 - 13:39, said:
nu gasesc astea foarte clar in normele metodologice din cfiscal. Edited by neagu_laurentiu, 09 October 2014 - 14:12. |
|
#106
Posted 09 October 2014 - 15:18
Am o schema simpla, zic eu care poate va ajuta la calculul impozitului:
Venituri minus Cheltuieli = a X 16% Venituri brute= incasari (valoarea facturilor) CASS 5.5%= incasari X 5.5%= b Cheltuieli = c Venit impozabil= incasari minus b minus c = n Impozit = n X 16% Formula de calcul este pt cei care au CIM in alta parte si nu platesc contributiile la pensii. Daca nu intelegeti ce am scris, incerc sa explic cu cuvinte. |
#107
Posted 09 October 2014 - 15:24
-Diana-, on 09 octombrie 2014 - 15:18, said:
CASS 5.5%= incasari X 5.5%= b http://static.anaf.r...014.htm#a296e22 |
#108
Posted 09 October 2014 - 15:28
Uf, m-ai dat peste cap acum. 2 zile m-am chinuit sa inteleg mecanismul ala, la matematica sunt praf, ca si la logica.
Modifici tu toata filozofia aia de mai sus, atunci, pt neinitiatii astia, ca mine? Multumim anticipat. Deci, trebuie batut contabilul care mi-a dat schema asta. Refa tu, te rog, schema corect, ca sa nu o ia cineva pe-a mea si gresita pe deasupra... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users