Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Discuții despre Formula 1
Ultima postare: mai 17 2024 18:09, Inițiat de
ONplay
, ian 11 2012 16:26
·
134
#7832
Publicat: 25 iunie 2017 - 17:47
Ăștia care vă dați de ceasul morții pe aici, cum că Hamilton ar fi trebuit penalizat, poate spuneți aici exact ce prevedere a regulamentului a încălcat?
Nu vă mai luați după comentatorii Digi, că ei sunt fani Ferrari declarați, care nici măcar nu mimează imparțialitatea în timpul cursei, și ca orice oameni pătimași, în focul luptei nu i-a interesat de regulamente ci doar de preferatul lor. Eu am mutat pe Sky când au început să abereze. Și mai lăsați și poveștile cum că Mercedes ar fi protejați, când se știe clar că cei de la Ferarri sunt cei mai păsuiți de către FIA. Dacă era Max în locul lui Vettel, sunt sigur că lua penalizare mai mare. Mie Vettel îmi e oarecum simpatic, dar după ce faci faza asta de manelist cu ceafa lată, să tot insiști pe radio că nu ai idee ce ai greșit, e de prost gust. A fost ca politicienii noștrii care fură sute de milioane și când intră la pușcărie încep să se plângă că-s deținuți politici. P.S. Le recomand comentatorilor Digi, pe care îi consider cei mai buni din România, și care știu că mai aruncă câte un ochi pe aici, să se uite pe AICI la regulamente. Editat de mberila, 25 iunie 2017 - 17:55. |
#7833
Publicat: 25 iunie 2017 - 17:47
Au apărut deja mini-interviuri cu cei doi zmei pe iutub. Mă uit atent, dar e, după părerea mea 100% vina lui Vetel !
Ar fi trebuit să se aprindă ledurile roşii din spatele masinii lui Hamilton dac-ar fi frânat, nu ? Nu se aprind ! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/m01S9mjhVuU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] . Editat de ramurel, 25 iunie 2017 - 17:48. |
#7835
Publicat: 25 iunie 2017 - 18:01
#7836
Publicat: 25 iunie 2017 - 18:03
ramurel, on 25 iunie 2017 - 17:47, said:
Au apărut deja mini-interviuri cu cei doi zmei pe iutub. Mă uit atent, dar e, după părerea mea 100% vina lui Vetel ! Ar fi trebuit să se aprindă ledurile roşii din spatele masinii lui Hamilton dac-ar fi frânat, nu ? Nu se aprind ! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/m01S9mjhVuU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] . Ledurile alea se aprind doar în condiții de vizibilitate scăzută sau când pilotul activează sistemul de acumulare de energie în baterii. Ideea e că Hamilton avea tot dreptul să frâneze acolo, faptul că Vettel se aștepta la cu totul altceva și a fost surprins, e cu totul altă poveste. |
#7837
Publicat: 25 iunie 2017 - 18:04
ramurel, on 25 iunie 2017 - 17:47, said:
Au apărut deja mini-interviuri cu cei doi zmei pe iutub. Mă uit atent, dar e, după părerea mea 100% vina lui Vetel ! Ar fi trebuit să se aprindă ledurile roșii din spatele masinii lui Hamilton dac-ar fi frânat, nu ? Nu se aprind ! Habar nu ai de F1. Ledurile alea nu se aprind cand pilotul pune frana. Masinile de F1 si monoposturile in general nu au asa ceva, luminile alea au alt rol. |
#7838
Publicat: 25 iunie 2017 - 18:12
De-a lungul cursei am mai văzut ledurile alea lucrând azi, nu le-am băgat în seamă în mod special, dar le-am văzut! Nu știu ce să zic, nu vreau să te contrazic, posibil să greșesc eu...
Dar știu că avea dreptul să frâneze, e doar nesportiv, e golănească de cartier și de practică în F1, nu e nouă. Oricum, nu îl simpatizez deloc pe Hamilton, nu e un model de campion, a zis bine Bernie acum câțiva ani, după era Schumacher, ăștia nu-s campioni ! Dar aici e vina , sau cel puțin greșeala lui Vetel, nu se face. Și chiar sunt curios de o analiză a telemetriei lui Strol, io cred că a adormit la final ! Mă tot uit la intrarea în linia dreaptă, ditamai avansul... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-ZinLGtxjZE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] . Editat de ramurel, 25 iunie 2017 - 18:41. |
#7839
Publicat: 25 iunie 2017 - 18:32
Mno deci in primul rand...PUNCTE PENTRU MCLAREN !!! 111one
Asa deci revenind...zici ca ma uitam la Spa/Silverstone in vremurile bune nu la Baku care a fost un super somnifer anul trecut... Se confirma azi iar a nu stiu cata oara ca Hamilton e marlan...poti fi ultra campion mondial nu faci prostii de astea (el oricum a mai facut de astea cand a intrat in Raikkonen la boxe in MP Canada 2008 parca). Reactia lui Vettel total justificata eu as fi iesit din masina si i-as mai fi dat si doua. Barrichello a avut noroc de locul 2 si sigur va primi extensie de contract...pacat pentru Stroll a meritat mai mult locul 2 Ocon si-a platit polita siii cam atat... Hai cu Austria !!! |
#7840
Publicat: 25 iunie 2017 - 18:57
mberila, on 25 iunie 2017 - 17:47, said:
Ăștia care vă dați de ceasul morții pe aici, cum că Hamilton ar fi trebuit penalizat, poate spuneți aici exact ce prevedere a regulamentului a încălcat? Nu vă mai luați după comentatorii Digi, că ei sunt fani Ferrari declarați, care nici măcar nu mimează imparțialitatea în timpul cursei, și ca orice oameni pătimași, în focul luptei nu i-a interesat de regulamente ci doar de preferatul lor. Eu am mutat pe Sky când au început să abereze. Și mai lăsați și poveștile cum că Mercedes ar fi protejați, când se știe clar că cei de la Ferarri sunt cei mai păsuiți de către FIA. Dacă era Max în locul lui Vettel, sunt sigur că lua penalizare mai mare. Mie Vettel îmi e oarecum simpatic, dar după ce faci faza asta de manelist cu ceafa lată, să tot insiști pe radio că nu ai idee ce ai greșit, e de prost gust. A fost ca politicienii noștrii care fură sute de milioane și când intră la pușcărie încep să se plângă că-s deținuți politici. P.S. Le recomand comentatorilor Digi, pe care îi consider cei mai buni din România, și care știu că mai aruncă câte un ochi pe aici, să se uite pe AICI la regulamente. Quote No car may be driven unnecessarily slowly, erratically or in a manner which could be deemed potentially dangerous to other drivers or any other person at any time whilst the safety car is deployed. This will apply whether any such car is being driven on the track, the pit entry or the pit lane. Frânarea bruscă în faţa cuiva atunci când te pregăteşti de restart, cunoscând de altfel că e un moment în care maşinile rulează foarte aproape, reprezintă un mod cu potenţial pericol pentru ceilalţi piloţi. Aşa cum reacţia golănească a lui Vettel trebuia clar penalizată (şi a fost!) şi manevra lui Hamilton trebuia taxată. Noroc cu pedeapsa divină care a făcut dreptate încă o dată. Vettel a fost dobitoc că putea câştiga lejer cursa fără tâmpenia aia. ramurel, on 25 iunie 2017 - 17:47, said:
Au apărut deja mini-interviuri cu cei doi zmei pe iutub. Mă uit atent, dar e, după părerea mea 100% vina lui Vetel ! Ar fi trebuit să se aprindă ledurile roşii din spatele masinii lui Hamilton dac-ar fi frânat, nu ? Nu se aprind ! ramurel, on 25 iunie 2017 - 18:12, said:
Și chiar sunt curios de o analiză a telemetriei lui Strol, io cred că a adormit la final ! Editat de Cipry7, 25 iunie 2017 - 18:59. |
|
#7841
Publicat: 25 iunie 2017 - 19:01
Cipry7, on 25 iunie 2017 - 18:57, said: Frânarea bruscă în faţa cuiva atunci când te pregăteşti de restart, cunoscând de altfel că e un moment în care maşinile rulează foarte aproape, reprezintă un mod cu potenţial pericol pentru ceilalţi piloţi. Exact așa făcea și Schumi. Și nimeni nu avea nimic împotrivă |
#7842
Publicat: 25 iunie 2017 - 19:10
@Cipry...cat o fi de dobitoc Vettel nu stiu,dar stiu sigur ca si daca n-ar fi reactionat agresiv,tot ar fi trebuit ca Hamilton sa aiba problema cu carcasa de protectia din zona umerilor,pentru a castiga....
Oricum,cam ciudat mod de judecata are Charlie...nici Botas ,nici Ham n-au primit nicio penalizare desi au provocat pe altii.... |
#7843
Publicat: 25 iunie 2017 - 19:14
o cursa palpitanta !! f1 are nevoie de safety car in fiecare cursa. mai ales ca e o diferenta enorma intre Mercedes si ultima echipa. f1 are nevoie de depasiri, de spectacol. imi place circuitul din baku. Hamilton a gresit la acel incident, daca vettel se calma si nu raspundea, atunci german nu ar fi luat si el penalizare.
antal e innebunit dupa americani...nu este cursa in care sa nu faca referire la ceva care are legatura cu trumpisorii. cat naiba a trait in states, de-I asa de americanizat ? bine, antal, cand f1 nu era la digisport, pe comentariul altor curse, zicea ca f1 e plictisitoare...cum a revenit pe digisport, f1 e un spectacol, tehnologie de cel mai inalt nivel si bla, bla, bla.... Charlie ala, e cam ramolit...nu ia nicio decizie in cazul lui bottas vs kimi, insa il sanctioneaza pe vettel. cate sute de ani are Charlie asta? vrea sa ramana in functie pana ce moare in post ? |
#7844
Publicat: 25 iunie 2017 - 19:20
Charlie iese doar cu picioarele inainte daca nu intervine Liberty Media sa il schimbe. Totusi nu inteleg cum de Mercedes avea 350km/h pe linia dreapta (cred ca era aia de start sosire) si Ferrari abia 335 ??? WTF ?? Mapare super agresiva sau e chiar asa de mare diferenta intre MB si Ferrari ?
|
#7845
Publicat: 25 iunie 2017 - 21:12
Verificati un pic cursele de pana acum. Am spus-o de 3 ori cel putin, in cazul circuitelor pe care exista portiuni lungi de acceleratie la blana, Ferrari nu au sanse in fata Mercedesului, in conditii normale.
Pacat de gestul lui Vettel, mi-era simpatic. Putea sa puna presiune ulterior pe comisari si Hamilton daca statea in banca lui si poate la un moment dat se intorcea roata. |
|
#7846
Publicat: 25 iunie 2017 - 21:21
Legat de reactia lui Vettel,nu omiteti aspectul ca Hamilton franeaza excesiv imediat dupa un viraj strans.
Io cred ca Ham si-a ales anume acel loc,in care Vettel nu avea vizibilitate,pt. a-l face pe acesta sa greseasca. Vettel a intels aceasta intentie,dar reactia s-a ulterioara nu are scuze. |
#7847
Publicat: 25 iunie 2017 - 21:34
Bon, "luna de miere" s-a incheiat. Era de asteptat sa se intample la un moment dat.
Incidentul dintre Lewis si Seb - luminile masinii de siguranta erau stinse, Hamilton se afla pe ultimul sector, putea accelera si incetini, el stabilea ritmul. In fine, regulamentul este interpretabil (si) in situatia asta, depinde de simpatiile fiecaruia. Uite ca manevra lui Lewis nu a fost considerata drept potential periculoasa pentru ceilalti piloti. Asa cum smecheria facuta de Seb in China nu fost interpretata ca fiind neregulamentara. Atunci Charlie a fost bun, acu' este ramolit... In orice caz, reactia de cocalar a germanului nu are scuze. Mi-a placut ca Mercedes i-a taiat macaroana lui Hamilton, cand englezul a "sugerat" ca Bottas sa-si sacrifice cursa pentru a-l ajuta. Nu toti finlandezii au probleme cu franele... Apropo de Valtteri si incidentul acestuia cu Kimi, Coulthard l-a taxat elegant la interviurile de pe podium. Una peste alta, a fost cea mai interesanta cursa a sezonului. |
#7848
Publicat: 25 iunie 2017 - 21:38
Nu am vazut cursa, dar daca s-a rulat mai mult de un tur in spatele SC-ului se poate determina daca Hamilton a franat excesiv sau nu, comparand datele de telemetrie.
Nu vad de ce Vettel ar fi izbucnit daca nu era nimic. Ca sa-i acord niste circumstante atenuante lui Vettel, eu m-am simtit frustrat cand am vazut distanta de 1 secunda intre monoposturile Mercedes si Ferrari, d-apoi neamtul... |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi