Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Asigurare orange
Ultima postare: iun 04 2018 08:10, Inițiat de
MembruAnonim
, sep 28 2011 20:42
·
0
#56
Publicat: 21 decembrie 2014 - 22:29
Astazi am scapat telefonul. Un samsung scump. S-a crapat doar sticla. Nu este un factor extern asa ca in polita de asigurare ?
Voi care stiti, ce poveste sa spun sa fie plauzibila si sa beneficiez de asigurarea basic pe care o am inclusa in abonament ? Avarierea accidentală Orice distrugere, deteriorare totală sau parţială cauzată de un eveniment spontan, extern şi neprevăzut, ce afectează funcționarea normală a bunului asigurat. Evenimentul este neprevăzut dacă intervine brusc, fără a exista posibilitatea de a fi anticipat. Evenimentul este extern, atunci când cauza care îl produce nu este controlată de către Client. |
#58
Publicat: 22 decembrie 2014 - 17:49
tazmanya2006, on 21 decembrie 2014 - 22:29, said: Astazi am scapat telefonul. Un samsung scump. S-a crapat doar sticla. Nu este un factor extern asa ca in polita de asigurare ? Voi care stiti, ce poveste sa spun sa fie plauzibila si sa beneficiez de asigurarea basic pe care o am inclusa in abonament ?Avarierea accidentală Orice distrugere, deteriorare totală sau parțială cauzată de un eveniment spontan, extern și neprevăzut, ce afectează funcționarea normală a bunului asigurat. Evenimentul este neprevăzut dacă intervine brusc, fără a exista posibilitatea de a fi anticipat. Evenimentul este extern, atunci când cauza care îl produce nu este controlată de către Client. |
#62
Publicat: 01 septembrie 2016 - 12:31
Salut, am si eu o problema cu cardif, poate s a mai lovit cinrva de asa cv.
Am lasat telefonul la service pe asigurare am primit raspuns ca imi vor schimba telefonul pt ca este dauna totala. Este vb de un LG G3. Toate bune si frunoase pana am ajuns jn magazin sa imi dea altul si din cauza ca telefonul este end of life, mi au oferit o lista sa mi aleg doar ca acele telefoane sunt subevaluate si ca pret si ca specificatii tehnice. Are cineva vreo idee cum as putea proceda mai departe? |
#67
Publicat: 05 septembrie 2016 - 20:14
Buna seara, mi am spart display ul, si nu mai pot sa accez telefonul, vreau sa ii fac back up in pc si sa imi scot pozele .
Cum trebuie sa procedez? Mentionez ca este telefonul meu, am contul meu de iCloud si parola . Am casco la Orange, daca il duc il schimba, dar vreau neeaprat datele din el. Singura varianta la care m am gandit este ma duc la un service sa imi puna alt display, bag codul si ii fac back-up, dar nu stiu daca cei de la Orange il mai primesc ... Fișiere atașateEditat de soleavl, 05 septembrie 2016 - 20:21. |
#68
Publicat: 06 septembrie 2016 - 08:42
soleavl, on 05 septembrie 2016 - 20:14, said:
Buna seara, mi am spart display ul, si nu mai pot sa accez telefonul, vreau sa ii fac back up in pc si sa imi scot pozele . Cum trebuie sa procedez? Mentionez ca este telefonul meu, am contul meu de iCloud si parola . Am casco la Orange, daca il duc il schimba, dar vreau neeaprat datele din el. Singura varianta la care m am gandit este ma duc la un service sa imi puna alt display, bag codul si ii fac back-up, dar nu stiu daca cei de la Orange il mai primesc ... Ne poti oferi, te rog, numarul tau de telefon sau codul de abonat, intr-un mesaj privat, ca sa putem verifica si noi situatia? O zi buna, Orange Helper |
#69
Publicat: 09 noiembrie 2016 - 10:43
dpmv e cu dus-intors cu asigurarea asta...dc?...caz concret : cumparat iphone 6 de nou, 2 ani garantie, facut asigurare, dupa 7 luni se da dauna totala la telefon si se schimba pe asigurare......dupa inca 12 luni merg cu telefonul la service la garantie deoarece nu se mai incarca si surpriza: telefonul nu are garantie deoarece telefoanele date la schimb pe asigurare nu au garantie ( in cel mai bun caz au maxim 3 luni ) ..si uite asa am pierdut garantia de 2 ani prin schimbare pe asigurare...si deoarece asigurarea nu acopera problemele de garantie ( cum este a mea) trb sa-mi repar tel pe banii mei.
|
|
#72
Publicat: 04 iunie 2018 - 08:10
Catean, on 04 aprilie 2018 - 20:04, said:
Salut Orange. Am cumparat un iPhoneX de la o persoana juridica si observ ca telefonul apare ca asigurar la voi pe site. Este aceasta asigurare transmisibila? Am factura telefonului. Salut, Pentru a verifica informatiile furnizate de tine, te rugam sa ne spui IMEI-ul si numarul tau de telefon, in sectiunea de mesaje private. O zi buna, Orange helper |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi