Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Scoala de soferi - Coltul incepatorului
Ultima postare: dec 24 2020 11:24, Inițiat de
alin_ro
, sep 21 2005 19:07
·
0
#1859
Publicat: 14 august 2017 - 09:55
problema e orice greseala se trece pe foaie, daca inainte elevul uita sa semnalizeze de 5 ori primea doar 5 puncte penalizare acu' primeste 5*5=25 si mai vine o data.
se pare ca inainte de proba video promovabilitatea era cca 50% iar acum e undeva sub 30% Editat de arg, 14 august 2017 - 09:56. |
#1860
Publicat: 14 august 2017 - 15:00
arg, on 14 august 2017 - 09:55, said:
problema e orice greseala se trece pe foaie, daca inainte elevul uita sa semnalizeze de 5 ori primea doar 5 puncte penalizare Să-ți dau și exemplul evaluatorului meu de la examen (2014): în general ”ierta” prima abatere la greșeli mai puțin grave (că ți-a murit motorul, de exemplu). Dar dacă persistai și făceai aceleași prostii repetat, pac te puncta și din urmă. Fiecare greșeală apărea cu liniuțe pe foaia cu baremul, și pentru un martor din mașină era foarte ușor de urmărit ce și când punctează. Faptul că această tabletă/filmare forțează evaluatorii să puncteze mai mult nu e neapărat ceva rău, ci e ceva corect. Luând exemplul tău, dacă deja la examen ”uiți” să semnalizezi de 5 ori în jumătate de oră sau mai puțin (cât durează examenul), înseamnă că-n mintea ta semnalizarea e o inutilitate opțională pe care o faci când îți aduci aminte și ai chef, deci devii un factor de stres pentru șoferii din jurul tău. Așa că mai bine mai vii odată la examen, decât să promovezi așa. Valabil pentru orice fel de manevră, nu doar pentru semnalizare. |
#1861
Publicat: 14 august 2017 - 15:04
nu-i vorba de mine, ca eu semnalizez si gropile, e ceea ce zicea cineva din sistem.
pur si simplu greselile mici nu mai pot si trecute cu vederea.... ca se pot trezi cu o contestatie si ..... pe de alta parte examinatorul poate ajuta un pic cu pedalele (nu se vede nici nu se aude), un pic de frana, un pic pe la ambreaj, mai poate ajuta cu ruta (evitat intersctiile grele sau mers pe drum cu prioritate), mai poate ajuta cu indicatiie: dupa urmatorul semanfor care e ROSU facem la dreapta, etc. Editat de arg, 14 august 2017 - 15:09. |
#1863
Publicat: 14 august 2017 - 15:33
arg, on 14 august 2017 - 15:04, said:
nu-i vorba de mine, ca eu semnalizez si gropile, e ceea ce zicea cineva din sistem. pur si simplu greselile mici nu mai pot si trecute cu vederea.... ca se pot trezi cu o contestatie si ..... |
#1867
Publicat: 14 august 2017 - 17:34
ericmario, on 14 august 2017 - 16:11, said: Aglomeratie + lipsa examinatori. Nu e nici aglomeratie si nici examinatorii nu sunt putini. Problema este in alta parte, la scoli si instructori, care storc de bani fraierii. Fac orele fictiv nu explica cum trebuie si lasa elevii in examen total nepregatiti. La mai mult de jumatate din examene sunt oameni care dau a doua sau a treia oara. Si uite asa sistemul este aglomerat de oameni blocati in sistem care nici nu invata sa conduca nici nu renunta nici nu iau carnetul. Editat de arg, 14 august 2017 - 17:41. |
#1868
Publicat: 14 august 2017 - 18:11
Păi bun, și problema cu filmarea și greșelile minore unde e?
Din păcate, problema școlilor de șoferi mi se pare greu de rezolvat. Ai putea zice că e vina viitorilor elevi că nu se informează să aleagă o școală/instructor bun. Dar cum te poți informa? Că părerile sunt foarte împărțite, nu am auzit până acum vreo școală de care să fie toți mulțumiți. Și e logic. Când cineva paralel cu condusul pică examenul, va da vina pe școală, indiferent dacă are sau nu dreptate. Și în definitiv, fiecare din noi învățăm altfel, și fiecare instructor predă altfel. Poate pur și simplu nu suntem compatibili unul cu altul, fără să fie vina instructorului sau a elevului. Caz în care unul din 2 ar trebui să realizeze asta și să pună piciorul în prag și să ceară schimbarea instructorului. Fără supărare, că suntem oameni. Degeaba dăm vina unul pe altul după, dacă la momentul potrivit am ignorat problema. Și iarăși ajungem să citim pe forumuri critici și plângeri nefondate. Nu de alta, dar majoritatea elevilor se consideră cei mai șoferi dintre șoferi, și ar trebui să aibă permis de la naștere. Și dacă pică, e automat vina școlii sau a polițistului... Puțini sunt cei care își asumă cât se poate se serios atât procesul de învățare (inclusiv orele de legislație, pe care mulți le consideră inutile), cât și greșelile proprii făcute la examen. Doamne ferește, nu zic că nu există instructori care ar trebui dați afară fără drept de apel. Însă lucrurile nu sunt mereu așa clare. Editat de alexcrist, 14 august 2017 - 18:26. |
#1870
Publicat: 14 august 2017 - 20:43
Instructorul semnează că elevul a participat la numărul obligatoriu de ore. Atât. Dacă elevul e capabil sau nu să obțină permisul va decide doar evaluatorul. Instructorul nu poate nici măcar să-i interzică elevului să participe la examen, chiar dacă îl vede bombă pe roți. Poate cel mult să-l sfătuiască să mai ia ore.
Sau, din contră, poate să se bucure că scapă de elev și nu mai e problema lui dacă respectivul pică examenul. |
#1871
Publicat: 14 august 2017 - 20:48
Aici gresesti, instructorul semneaza o fisa similara cu cea de la examen.
Si tot asa se face si o simulare de examen dupa pregatirea teoretica, si daca nu ia cele 22puncte mai studiaza, dupa ia cele 22puncte din 26 trece la pregatirea practica. Editat de arg, 14 august 2017 - 21:14. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi