Registru Casa corect
Last Updated: Jan 07 2011 10:58, Started by
whosthatgirl
, Jan 07 2011 10:58
·
0
#1
Posted 07 January 2011 - 10:58
Buna, sper ca e ok dc postez aici. Am urmatoarea problema: lucrez la o facultate privata si ma ocup si de casierie printre altele, dar fosta casiera a plecat cu mult inainte sa vin eu si registrul de casa a fost lasat in plop(si contabila a plecat si e jale). Stresata de controale si alte cele, tot vreau sa aduc la zi situatia, dar nu stiu exact cum sa procedez: e ok daca pentru facturile platite si alte cheltuieli ce s-au efectuat in luna X cu bani din casa, fac o dispozitie de plata cu intreaga suma, ca sa o pot scadea din casa? (ca nu m-apuc acum sa fac registru pe zile cu nu stiu cate luni in urma) Am inteles ca nu e suficient dc atasez pur si simplu chitantele si bonurile fiscale. Vreau sa stiu exact cum se practica in viata reala,si ce documente justificative tr sa fac. Am rasfoit un registru de casa vechi si tot ce am gasit au fost dispozitii de plata, dar nu pt.facturi, ca pt alte cheltuieli (gen hartie xerox). Rog cine stie exact care sunt regulile sa ma lumineze putin, ca aici nu are cine sa-mi arate.
Va multumesc mult. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users