Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
NISSAN LEAF
Ultima postare: aug 12 2019 14:46, Inițiat de
d-ardeleanu
, dec 06 2010 11:35
·
0
#166
Publicat: 23 februarie 2018 - 13:58
Deci aviz amatorilor, nu cumparati masini fara garantie, bucurandu-va de un pret mai mic de achizitie. Electricile, ca orice tehnologie noua are foarte multe probleme. Privitii si cazul Tesla S si X , sunt youtube-ri care au semnalat peste 40-50 interventii in garantie la ele cu defectiuni minore sau majore (adica blocat pe strada si mutat cu platforma)
Majoritatea masinilor electrice au pret real la jumate din cel cerut, dar se pare ca producatorii vor sa isi scoata repede "investitia" sau costul viitoare in garantie. Ma uit cu dezamagire la Nissan leaf si Renault ZOE, modelele noi au preturi prohibitive si (performante/autonomie/cost) la nivel de 2014, progresul fiind minim. Ambele la testele ncap sunt ok, dar nu wow.. se putea si mult mai bine. https://scinews.ro/noul-nissan-leaf/ Te gandesti ca la o masina atat de scumpa cu autonomie atata de mica ai sub capota un motor cu o tehnologie de inalta fiabilitate dar constati cu timpul ca nu. Defectiunile sunt la tot pasul pe internet. In aceeasi gama de pret gasesti Tesla model 3, cam 33000 euro, tehnologie superioara, autonomie incepand de la 350km si pana la 800km, Putere ~250 CP, si ce mi se pare important isi mentine renumele de producatorul cu cele mai rezistente masini in caz de accident. https://www.arenait....gur-masina.html Eu personal mai astept vreo 5 ani dupa ma gandesc sa trec pe electric. Editat de kreeper, 23 februarie 2018 - 13:59. |
#167
Publicat: 24 februarie 2018 - 11:00
Tesla au intradevar destul de multe probleme, dar Nissan Leaf e clasat peste medie la fiabilitate:
https://cars.usnews....013/reliability |
#169
Publicat: 26 februarie 2018 - 13:11
Salut baieti,
Din 2013 conduc si hibride si ma tot bate gandul sa trec la electric. Dar se pare ca nici anul asta n-am noroc. Ma uitam dupa noul Leaf dar cand am vazut ce autonomie mica are am zis pas. Deja sunt zvonuri ca or sa scoata o versiune cu o baterie mai mare, de 60kWh si ca autonomia va fi de peste 300 km. Cand dau 35000 de euro pe o masina electrica echipata mediu sa zicem, ma astept ca autonomia sa fie macar la jumatate fata de o masina clasica. ZOE nu-mi place, e prea mica si pare o masina de cel mult 15000 euro. Tesla nu are reprezentanta in Romania si daca ai probleme cu masina e cam nasol. Cea mai buna solutie pare a fi sa mai asteptam cu toate ca as trece la o electrica ''ieri'' |
#171
Publicat: 26 februarie 2018 - 21:18
Crispy23, on 26 februarie 2018 - 13:11, said:
Salut baieti, Din 2013 conduc si hibride si ma tot bate gandul sa trec la electric. Dar se pare ca nici anul asta n-am noroc. Ma uitam dupa noul Leaf dar cand am vazut ce autonomie mica are am zis pas. Deja sunt zvonuri ca or sa scoata o versiune cu o baterie mai mare, de 60kWh si ca autonomia va fi de peste 300 km. Cand dau 35000 de euro pe o masina electrica echipata mediu sa zicem, ma astept ca autonomia sa fie macar la jumatate fata de o masina clasica. ZOE nu-mi place, e prea mica si pare o masina de cel mult 15000 euro. Tesla nu are reprezentanta in Romania si daca ai probleme cu masina e cam nasol. Cea mai buna solutie pare a fi sa mai asteptam cu toate ca as trece la o electrica ''ieri'' Cam 280 km autonomie reala. Probabil ca poti ajunge si la peste 300 km autonomie daca mergi 'la consum' ! Eu as mai astepta. Cred ca prin 2025 autonomia de 450 km real va fi la multe modele. |
#172
Publicat: 05 martie 2018 - 17:19
Cu parere de rau va informez ca nu am reusit sa rezolv cu incalzirea...
Se pare ca se va rezolva in zilele urmatoare... prin incalzirea vremi. Am cautat pe net in speranta ca a gasit cineva vreo solutie, dar nimic. Se pare ca problema se rezolva prin inlocuirea Ptc Heater-ului. Insa acestea s-au realizat la dealeri, (in approape toate cazurile in perioada de garantie). Imi e teama sa nu comand piesa ( care chiar si daca o gasesc secondhand, e destul de scumpa) si sa ma trezesc ca e alta problema... Ce ma pune pe ganduri este faptul ca incalzirea pe pompa de caldura functioneaza ( insa cantitatea de caldura e mai mica - areul pe suflanta e doar caldut...) si m-as multumi si cu atat... Dar pompa porneste doar cand are chef, fara sa ma pot baza pe acesta... Au fost cazuri cand am pornit de acasa ( la -15C) si a inceput sa dea caldura , iar dupa 3 -4 min s-a oprit si nu am mai reusit sa o pornesc decat dupa ce am pus masina la incarcat... Asta ma duce cu gandul la doua variante: 1- pornirea calduri pe pompa de caldura e conditionata de un controler care ia in consideratie si PTC Heater 2- E un defect din controlerul de caldura care nu da comanda pompei... Astept sugestii. |
|
#173
Publicat: 05 martie 2018 - 19:48
Parerea mea e ca sunt doua probleme:
1) pompa de caldura merge intermitent. Eu suspectez probleme mecanice, compresie scazuta si un circuit de protectie se activeaza. 2) Rezistenta PTC s-a ars(sau ceva pe circuitul ei de comanda) Cat timp a mers rezisteta PTC, problemele de la pompa de caldura au fost ascunse pentru ca a preluat ea functia de incalzire. Pentru ambele cazuri, un electrician/electronist cu ceva cunistinte temeinice de electronica(ambele sunt alimentate de la baterie: 360V) poate sa dea verdictul daca e o problema de comanda sau sunt ele defecte. In manualul de service ar trebui sa existe o metoda de verificare. O sa incerc sa arunc un ochi peste el sa vad daca gasesc o operatiune simpla. Ar fi bine sa ai LeafSpy si un dongle de ODBC ca sa vezi exact consumul de energie pe cele doua componente. Daca ai drum prin Brasov putem incerca impreuna cu LeafSpy pe telefonul meu. |
#175
Publicat: 06 martie 2018 - 11:45
Am aruncat si eu un ochi. Ai dreptate. Sunt prea multe variabile in joc.
Acum ca s-a mai incalzit afara , am observat si eu pe conumul pompei de caldura ca merge intermitent. Este foarte greu sa iri dai seama care e problema. Doar prin eliminare... dar sunt multe repere. De asemenea e dificil sa gasesti tori senzorii, iar daca ii gasesc, banuiesc ca nu e usor sa ii verifici/masori... Despre un derum la Brasov, cred ca e dificil, fara o statie de incarcare pe traseu (de 6kw, ca la 220 V as putea gasi...). Mai scotocim pe net... poate a postat cineva o reparatie ( eventual un DIY). |
#179
Publicat: 07 martie 2018 - 09:20
galileofilm, on 06 martie 2018 - 11:45, said:
[...]De asemenea e dificil sa gasesti tori senzorii, iar daca ii gasesc, banuiesc ca nu e usor sa ii verifici/masori... Despre un derum la Brasov, cred ca e dificil, fara o statie de incarcare pe traseu (de 6kw, ca la 220 V as putea gasi...).[...] LE: am citit două pagini în urmă și am aflat că ai autonomie de vreo 100-120km. Asta e. Sper să-i dai de cap. Editat de buntzi, 07 martie 2018 - 09:38. |
#180
Publicat: 07 martie 2018 - 10:04
Intradevar sunt specificati...
Dar sa vezi ce bine arata pe masina... De 2 saptamani stau cu consola deschisa si in fiecare zi mai caut un senzor... Problema e ca totul e inghesuit. Probabil e usor de identificat fiecare in parte daca sti unde este... si daca ai consola de caldura expusa total ( ceea ce nu se intampla decat daca te apuci sa demontezi totul, in primul rand bordul) Deocamdata incerc sa vad ce pot depista ( senzori, cabluri) in situatia actuala. O sa postez si ceva poze . Buronul de pornire & senzor temp cabina.jpg 361,78K 21 download-uri senzor temp cabina.jpg 246,31K 21 download-uri Consola partea de jos cu PTC Heater.jpg 418,07K 18 download-uri Consola partea de jos zona PTC Heater.jpg 396,67K 17 download-uri Consola partea dr.jpg 212,48K 20 download-uri Consola partea dr cu filtrul de polen.jpg 246,6K 16 download-uri Consola partea st.jpg 398,91K 11 download-uri Cu aceasta ocazie am descoperit si senzorul interior de temperatura ( Cabin Air Temperature Sensor. IN-CAR SENSOR Nissan Leaf 2015). Am scos mufa de la senzorul de temperatura, si am pornit incalzirea. Aceasta a pornit ( pompa de caldura) si nu s-a modificat mare lucru in sistem. Nu mi-a dat vreo eroare, pe dispaly, iar diagnoza nu am sa vad daca a inregistrat ceva cod de eroare. Editat de galileofilm, 07 martie 2018 - 10:17. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi